quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:52 schreef Was-beer het volgende:
Het is nog geen zaterdag zegt Ashley. Nee was het maar zo'n feest
Hoor het alleen als sommigen pratenquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
Ligt het aan mijn koptelefoon of zit er een enorme krakende ruis in het geluid?
Daar sta je dan kleine jongen met je grote mond..quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Dilano kan in zijn huidige staat niet 100% geven
Volgens mij Ronihaquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
Ligt het aan mijn koptelefoon of zit er een enorme krakende ruis in het geluid?
Koptelefoon is de boosdoener![]()
Ze MOET deze game winnenquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:54 schreef Gellarboy het volgende:
hoezo zit de toxic queen nou weer ineens te janken?!
bang dat ze het niet gaat reddenquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:54 schreef Gellarboy het volgende:
hoezo zit de toxic queen nou weer ineens te janken?!
nee even aan en uit gezet (koptelefoon) nu weer goed geluidquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoor het alleen als sommigen praten![]()
![]()
![]()
Zonder flauwekul, ik hoor het niet
oké, fair. ik ga daar ook van janken. van blijdschap.quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:55 schreef Hznootje het volgende:
[..]
bang dat ze het niet gaat redden
Ai!quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee even aan en uit gezet (koptelefoon) nu weer goed geluid
gelukkig hoor dit pas een half uur![]()
Hoorde in mezelf ook de jaws-tune toen ik die 2 op Dilano af zag lopenquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:56 schreef Rhosyn het volgende:
Karen die zo altijd zo lelijk praat met Ashley over Dilano en Ronahi nu meelevend doen.
Vals mens. Beetje spion spelen voor Ashley.
Ja hij moet nu zijn best doen om zieltjes te winnen, voor het geval hij op de bank komtquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:57 schreef Was-beer het volgende:
Dilano gunt het Jimmy meer dan zichzelf
Gaat erom dat ze sabeau weg willen hebben. Karen zegt tegen dilano gei staat sterk buiten hequote:Op woensdag 28 februari 2024 10:56 schreef Rhosyn het volgende:
Karen die zo altijd zo lelijk praat met Ashley over Dilano en Ronahi nu meelevend doen.
Vals mens. Beetje spion spelen voor Ashley.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoorde in mezelf ook de jaws-tune toen ik die 2 op Dilano af zag lopen
En nee, mijn koptelefoon doet het prima
En ik zie het precies andersomquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:57 schreef ben34567 het volgende:
Omdat er een Nederlandse man weg moet zag ik liever Jimmy dan Dilano vertrekken. Jammer
quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:58 schreef lojanda het volgende:
Voordat Dilano de gameroom inging zei hij nog dat hij bang was om te winnen van Jimmy.. hij heeft echt nog niets van Jimmy gewonnen![]()
Ik hou zo van afstraffen bij dit soort uitspraken
Dat blijft het mooie, ik ben het overigens met je eens, ik vind Dilano een eng mannetjequote:Op woensdag 28 februari 2024 11:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En ik zie het precies andersomGrappig he hoe iedereen het weer anders ziet.
Wordt lastig, ik wil hem zien rocken dat heb ik nog niet gezienquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk dat onze rockster zaterdag wel gaat
Zijn verhaallijn zit er wel op
quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En ik zie het precies andersomGrappig he hoe iedereen het weer anders ziet.
hij heeft altijd wel weer smoesjesquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Dilano kan in zijn huidige staat niet 100% geven
quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:08 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano iets over dat jimmie graag tegen een 100% van hem wil strijden en dat nu niet kon
Voor een sporter is het wel een enorme aansteller zegquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Het is gewoon weer zo 'n mindgame.
Mijn hoofd zit niet 100% in het spel
Dilano BB 24
Graag dit soort berichten lekker op Fb of X latenquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:40 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Heb al posts gezien dat Tom best nog harder had mogen slaan of zelfs met een voorwerp.
Sommige fans gaan veel te diep in dit soort programma’s en sporen fysiek geweld aan (en hier nota bene tegen een jong meisje die uiteindelijk ook maar het spel speelt op haar manier).
Chiara heeft zich ook incognito moeten zetten omdat ze maar haatberichten bleef krijgen.
Heb je wel eens met sporters.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Voor een sporter is het wel een enorme aansteller zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |