Is ze in gesprek met de pannenkoek?quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Sabeau niet aan het plamuren. Nog steeds in de DBK?
Als ik geen LaPo heb weet ik altijd de meest fantastische titels te verzinnen nav wat er dan op de streams is, heb ik wel LaPo dan ben ik net Ashley... ik weet het gewoon nietquote:Op woensdag 28 februari 2024 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb er zoooooo n hekel aan als ik laatste post heb![]()
Maar ik heb ook geen zin in 2 minuten wachten tot een ander het over neemt.
Dus bij deze..
Ik ben het niet vaak met je eens maar dit dus. Iets dat Ashley gister aan Ty duidelijk probeerde te maken maar omdat ze niet wilde zeggen wat lukte dat niet echt. Je kan van andere niet verwachten dat ze hem begrijpen als ze niet weten wat er is.quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tom is natuurlijk vaak niet handig in zijn handelingen en uitspraken. Het zou voor beiden partijen beter zijn als hij gewoon uitlegt waar het vandaan komt.. ik denk dat er dan ook meer begrip zal zijn. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat ze daar niets van mogen vinden en het niet prettig vinden.
Dat doet hij toch echt helemaal zelfquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:01 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley verteld over dromen.
Ik zie Tyron bij hun bed zitten.
Eerder gaf Ashley een order aan een man, ik vermoed Glenn, om iets voor haar te doen.
Een pan water opzetten. Met een diepe zucht deed hij het.
Zuchten als de Queen iets vraagt? Je zou vereerd moeten zijn dat je iets voor haar mag doen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:01 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley verteld over dromen.
Ik zie Tyron bij hun bed zitten.
Eerder gaf Ashley een order aan een man, ik vermoed Glenn, om iets voor haar te doen.
Een pan water opzetten. Met een diepe zucht deed hij het.
Dat moeten we leuk vinden 😇quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
Fuck gaat de stream weer naar die vervelende wijven.( Ashley en Karen) 2 streams op hun nu.
Ja en buigen, dat doen ze niet, schande !quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zuchten als de Queen iets vraagt? Je zou vereerd moeten zijn dat je iets voor haar mag doen.
Omdat het ook leuk is.!quote:
Volgens mij loop je iets achter.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:11 schreef Rhosyn het volgende:
Tyron vraagt aan Ronahi hoe het met haar gaat, of ze nog last heeft van haar val.
Ronahi vindt het lief van hem dat hij het vraagt.
Het gaat wel goed.
Dat is echt voor haar een verlossing geweest. Doriana was echt toxic voor haar. Zo zie je maar hoeveel invloed iemand op je kan hebbenquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:09 schreef Cupfighter het volgende:
Ronahi is een stuk leuker sinds Do weg is
-1 voor Lionquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Het past niet binnen de 7 seconden, maar ze maakt 'm netjes af.
Ok, vanaf nu ben ik fan van Ronahi
Hij zit eens een keer rechtopquote:
Echt waar die vliegtuig mensjes sporen toch echt nietquote:
Ik begrijp niet waarom ze niet even die microfoon afdoen bij het föhnen!quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:18 schreef lojanda het volgende:
Ze zijn daar zo bezig met grapjes uithalen maar waarom hebben ze dan nog steeds niet die snoer van die rot föhn niet doorgeknipt?!
Heel schiphol gaat over dat huis vliegen. Het wordt echt sneu gewoon en wat is de waarde er nog van zo.quote:
Of gewoon het beeld op een andere kamer zetten.. hoe kunnen ze denken dat het interessant is om daar naar te kijken..quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:20 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom ze niet even die microfoon afdoen bij het föhnen!
quote:
Toneelhaak?quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Sabeau al sinds 8:27 niet in beeld. Denk nog steeds in de DBK.
Het gaat er toch uit. Wat Glenn al zei dat ding gaat naar ongeveer 70k.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:21 schreef Ireth het volgende:
Dilano is van het principe, hij neemt geen geld uit de pot
Nee. Wie komt er in hemelsnaam op het onzalige idee om vliegtuigjes de lucht in te sturen voor een andere deelnemer dan Ashley.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt waar die vliegtuig mensjes sporen toch echt niet
quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee. Wie komt er in hemelsnaam op het onzalige idee om vliegtuigjes de lucht in te sturen voor een andere deelnemer dan Ashley.
Voor Ashley zou een bezem genoeg moeten zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee. Wie komt er in hemelsnaam op het onzalige idee om vliegtuigjes de lucht in te sturen voor een andere deelnemer dan Ashley.
En dat zonder een nep cavia er opgeplaktquote:
Hij zit gewoon Jimmy na te lullen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:21 schreef Ireth het volgende:
Dilano is van het principe, hij neemt geen geld uit de pot
Ronahi heeft zelf gezegd ook extensions te hebbenquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dat zonder een nep cavia er opgeplakt![]()
BB geeft ze heel woke vegan zuivel en wel iedere week een vliegtuig over laten vliegenquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Fans/familie gaan tegen elkaar opbieden.![]()
Geef ze brood en spelen. De meute. Daar was voetbal toch voor? Om oorlog te voorkomen?
Ohw, dat hebben ze dan netjes gedaan, zie je niets van.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ronahi heeft zelf gezegd ook extensions te hebben
waat zij ook al?quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
x2 op de streamquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:28 schreef Ireth het volgende:
Close-up van Randy die zijn baard uitspoelt...
Geen nood, met Ashley als zonnetje in huis is het daar zo weer opgewarmd.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:29 schreef Kissingbird het volgende:
ze vinden het koud in het huis nu.
En nog steeds geen Sabeau in beeld of te horen. Die zit al heel lang in de dbk zeg.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:31 schreef Kissingbird het volgende:
Ze gaan ontbijten op s1
Ashely en Randy drogen zich af en kleden zich aan op s2
Zo doen veel mensen het hoor. Is meer trend volgen dan een bewuste keus lijkt het wel.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:27 schreef -river- het volgende:
[..]
BB geeft ze heel woke vegan zuivel en wel iedere week een vliegtuig over laten vliegen
Traumaverwerking kost tijd. Sowieso al minimaal een half uur om te ontcijferen wat Sabeau nu precies wilt zeggen...quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:33 schreef Kissingbird het volgende:
Sabo is nog steeds in de DB (dagboekkamer) zeggen ze nu
Een uur nu zeggen ze.
Lijkt me een mooi plan.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:33 schreef -river- het volgende:
Opvallend dat op facebook Sabo en As op nummer 1 en 2 staan om zaterdag te vertrekken.
Ze zeiden het net.. die zit inderdaad al een uur nu in de dbk.....quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En nog steeds geen Sabeau in beeld of te horen. Die zit al heel lang in de dbk zeg.
Zal ze op d'r sodemieter krijgen dat ze niet oké bezig is om Tom zo vies proberen neer te zetten dat hij expres agressief haar probeerde te slaan met een pannenkoek?
🤣 Ik dacht ook: dat zegt niksquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Traumaverwerking kost tijd. Sowieso al minimaal een half uur om te ontcijferen wat Sabeau nu precies wilt zeggen...
Straks een Chiara achtige lange SL en daarna is Sabeau opeens vertrokken vanwege een situatie thuis waar ze weer een aantal dagen niets over mogen / proberen te zeggenquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:33 schreef Kissingbird het volgende:
Sabo is nog steeds in de DB (dagboekkamer) zeggen ze nu
Een uur nu zeggen ze.
oh toch niet, Karen mag naar de DBK dus Sabeau is eruitquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Straks een Chiara achtige lange SL en daarna is Sabeau opeens vertrokken vanwege een situatie thuis waar ze weer een aantal dagen niets over mogen / proberen te zeggen![]()
kan me voorstellen dat de familie klaar is met de negativiteit en haar eruit haalt
Sta er niet raar van op te kijken als dat gebeurt.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Straks een Chiara achtige lange SL en daarna is Sabeau opeens vertrokken vanwege een situatie thuis waar ze weer een aantal dagen niets over mogen / proberen te zeggen![]()
kan me voorstellen dat de familie klaar is met de negativiteit en haar eruit haalt
Dat snap ik van het glas, dan lopen haar lippen leeg.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:37 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely heeft wat dwanggedachtes zegt ze.
4x de klink omlaag om te kijken of die goed dicht is
thuis drinkt ze niks uit een glas als daar iets af is (kapot) bang dat er meer af gaat
bb: karen naar de dbk
Is ook nog door me heengegaan net, dat dat ook nog zou kunnen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
DAT is de hamvraag..quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:37 schreef Ireth het volgende:
Karen baar de dbk?? Waar is Sabeau dan
Er moet een nederlandse man uit dit weekend. Dat zijn er nog 4. Daarnaast is de balans man vrouw ook scheef.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:33 schreef -river- het volgende:
Opvallend dat op facebook Sabo en As op nummer 1 en 2 staan om zaterdag te vertrekken.
Het is echt CRA-ZY hoe slecht deze mensen met elkaar communiceren.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:39 schreef Kissingbird het volgende:
Niemand aan tafel ook die het zich afvraagt
Sabeau heeft beseft dat ze Ashley kan uitschakelen door karen van haar af te pakken, die is nu in de dbk karen aan het overhalenquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:40 schreef Gellarboy het volgende:
Karen naar de DBK om Sabeau te slaan met het glas van Ashley.
Nou dan zijn ze van heel goed materiaal en heel goed gezet want dat zie je dus echt niet. Ik vind haar haren echt heel mooi.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
maakt d'r gezicht nat met 'n beetje water, en dan grondig drogen met 'n washandjequote:
Dat heb ik ook gehoord maar ik dacht juist dat Ronahi in dat gesprek aangaf dat zij dat nog nooit heeft gehad en van zichzelf heel erg veel haar had.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
waat zij ook al?
Doriana had bij haar pony extensions vertelde ze een keer.
1 ze kent ze niet eensquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:47 schreef Ireth het volgende:
Sorbo hou eens op met dat kwijlende geanalyseer over Ashley en haar gezin. Veel te vroeg hiervoor
Daar krijg je het idd warm van alleen jammer dat het op een verkeerde manier isquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen nood, met Ashley als zonnetje in huis is het daar zo weer opgewarmd.
Zoiets, kom ergens in 2068 terug ofzo...quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 ze kent ze niet eens
2 je bent fokking 20
shut up![]()
![]()
ja ik dacht ook dat Ronahi er geen had.. precies wat jij zegt.. omdat ze heel veel haar heeft.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehoord maar ik dacht juist dat Ronahi in dat gesprek aangaf dat zij dat nog nooit heeft gehad en van zichzelf heel erg veel haar had.
BB redde ons ookquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:49 schreef Kissingbird het volgende:
sabo denkt dat de kinderen van ash haar heel erg missen maar ook enorm trots op haar zijn. vooral omdat ze er goed over hebben gesproken. Juist omdat de communicatie goed tussen hun is alles goed hebben besproken. Dat heeft ze vernomen van Ash.
Eerst was hij er geen voorstander van maar nu wel
ash: de weg ernaartoe was een ramp
sabo: het hoeft ook niet gemakkelijk te zijn, hallo zijn wederhelft verdwijnt. hallo hij ziet zijn vrouwtje iedere dag op tv. Hij ziet zijn vrouwtje, ze wordt door de deur gestuurd en komt terug. Je kinderen zien ook dat je niet moet opgeven, dat je moet doorgaan.
bb redt ashley : de deur van de voorraadkamer is open.
Mand!quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:50 schreef greysbones het volgende:
Ik snap Ash in deze ook niet
ik zou echt een keer zeggen
luister snotneus
je kent me niet
je kent mijn kinderen niet
wil je gezellig praten prima
maar kap met dit geneuzel
je hebt sadistische neigingen naar jezelf?quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
ik vind het wel grappig om het geratel te horen van haar.
Ik denk niet dat ze op haar sodemieter krijgt maar waarschijnlijk wordt er wel aangegeven dat men uit moet kijken met wat je zegt en wat dat voor gevolgen kan hebben.. dat hoop ik wel iig.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En nog steeds geen Sabeau in beeld of te horen. Die zit al heel lang in de dbk zeg.
Zal ze op d'r sodemieter krijgen dat ze niet oké bezig is om Tom zo vies proberen neer te zetten dat hij expres agressief haar probeerde te slaan met een pannenkoek?
Ik wordt er lichtelijk agressief van... met of zonder pannenkoek...quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Ze nemen nu geen risico meer. Weet je hoe hard crèmepotjes in gezicht meppen aankomenquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:49 schreef Kissingbird het volgende:
sabo denkt dat de kinderen van ash haar heel erg missen maar ook enorm trots op haar zijn. vooral omdat ze er goed over hebben gesproken. Juist omdat de communicatie goed tussen hun is alles goed hebben besproken. Dat heeft ze vernomen van Ash.
sabo: het hoeft ook niet gemakkelijk te zijn, hallo zijn wederhelft verdwijnt. hallo hij ziet zijn vrouwtje iedere dag op tv. Hij ziet zijn vrouwtje, ze wordt door de deur gestuurd en komt terug. Je kinderen zien ook dat je niet moet opgeven, dat je moet doorgaan.
Verbaast me totaal niet eigenlijk...quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:52 schreef Gellarboy het volgende:
Alice ziet wel heil in dropshipping.
2021 calling Alicequote:Op woensdag 28 februari 2024 09:52 schreef Gellarboy het volgende:
Alice ziet wel heil in dropshipping.
De hete föhn van Alicequote:Op woensdag 28 februari 2024 09:53 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Ze nemen nu geen risico meer. Weet je hoe hard crèmepotjes in gezicht meppen aankomen
Nee, je hebt gelijk inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zoiets, kom ergens in 2068 terug ofzo...
raaarrrrrrquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Sabeau in zichzelf: Hopelijk kan ik nog wel wat dingen doen, voordat ik ... wat voor challenge hebben we gewonnen...
streamwissel
Zou het?quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Sabeau in zichzelf: Hopelijk kan ik nog wel wat dingen doen, voordat ik ... wat voor challenge hebben we gewonnen...
streamwissel
Hebben ze een deegroller???quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Pingpong batje.... [ afbeelding ]
Ik zou van Sabeau echt helemaal Koekkoek worden en zou ook elk gesprek met haar ontwijken. Als ik zag dat ze mijn richting op liep dan ging ik gelijk de andere kant op..quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:49 schreef Kissingbird het volgende:
Zoals Tom deed laatstquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou van Sabeau echt helemaal Koekkoek worden en zou ook elk gesprek met haar ontwijken. Als ik zag dat ze mijn richting op liep dan ging ik gelijk de andere kant op..
Idd, heb mij al ziek gelachen met haar nonsens en het wordt alleen maar beter.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Idd die draaide ook snel omquote:
Denk eerder dat er gevraagd wordt of ze zich veilig voelt daar. Dat is tegenwoordig een trend woord. Vervolgens zullen ze wel hebben aangegeven het er niet meer over te hebben. Als ze vandaag allemaal een sessie hebben krijgen ze dat allemaal te horen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze op haar sodemieter krijgt maar waarschijnlijk wordt er wel aangegeven dat men uit moet kijken met wat je zegt en wat dat voor gevolgen kan hebben.. dat hoop ik wel iig.
Dat kind spoort gewoon niet..quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:04 schreef Kissingbird het volgende:
sabo: oke nu tandenpoetsen dan eten en dan knallen
Eng nekquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:04 schreef greysbones het volgende:
staat daar ook weer met een rare smile in die badkamer
Dat zullen ze idd ook wel vragen.. maar hopelijk geven ze ook aan wat het teweeg kan brengen. En ben benieuwd of we er nog bewoners over gaan horen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:06 schreef marky het volgende:
[..]
Denk eerder dat er gevraagd wordt of ze zich veilig voelt daar. Dat is tegenwoordig een trend woord. Vervolgens zullen ze wel hebben aangegeven het er niet meer over ge hebben. Als ze vandaag allemaal een sessie hebben krijgen ze dat allemaal te horen.
Hoest met zijn rug??quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:09 schreef Koos1958 het volgende:
Alice tegen randy als enige gemengd duo.
pannenkoeken ringquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:11 schreef Ireth het volgende:
Tom versus Ty... zal er een boksring staan??
En pannekoeken natuurlijkquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:11 schreef Ireth het volgende:
Gaan ze zo in de GR rekenenquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:12 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmie is blij dat ze niet meer hoeven te rekenen.
Ben onderweg, eerst door 3 reclames heen worstelen...quote:
Wat dan ook. Dit wordt een echt duel!quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:11 schreef Ireth het volgende:
Mijn koffie...quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:14 schreef ledn81 het volgende:
Ik hoop dat de stagiaires nog even snel Google hebben aangeslingerd![]()
[ afbeelding ]
Jaaah hup Rohani! En als je niet wint mag jij naar huis.quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:14 schreef greysbones het volgende:
Go go Ro
moet wel
anders kan Sabeau niet weg zaterdag
quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:15 schreef Snensie het volgende:
[..]
Jaaah hup Rohani! En als je niet wint mag jij naar huis.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano : Ik kan zo moeilijk winnen ten koste van iemand.......
lijkt me over het algemeen toch het principe van winnenquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano : Ik kan zo moeilijk winnen ten koste van iemand.......
Niet voor Dilano hé...Principes hé...quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt me over het algemeen toch het principe van winnen
Stelt zich beetje aan. Hup gewoon.je best doen en de winnaar is vrijquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:17 schreef Kissingbird het volgende:
dilano staat met de ogen dicht in de gang
Wat een (te kort afgeknipte) gladioolquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:17 schreef Kissingbird het volgende:
dilano staat met de ogen dicht in de gang
quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:20 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi heeft dus wel naar binnen gekeken!! 2 borden zag ze... het gaat rekenen zijn zegt ze tegen tyron..
tyron: niks zeggen daar he! niks zeggen..
ze zeggen het wel tegen sabo in de gang.....
ronahi bleef daar staan......... voor haar peptalkje....... en bleef toen staan om te kijken..... zij zag hetquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:20 schreef Ireth het volgende:
Heel stomtoevallig net langs moeten lopen en dan per ongeluk naar binnen kijken..
Ty wil voorbereid zijn...
Tyron liep voorbij en keek naar binnenquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ronahi bleef daar staan......... voor haar peptalkje....... en bleef toen staan om te kijken..... zij zag het
Ook dat.. ze hadden haar ook kunnen weg sturenquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Bb geeft ze ook de ruimte hierin
"staan"quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ronahi bleef daar staan......... voor haar peptalkje....... en bleef toen staan om te kijken..... zij zag het
En tyron ze keken allebei naar binnenquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ook dat.. ze hadden haar ook kunnen weg sturen
en daar is de andere sl....
terug gespoeld..quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tyron liep voorbij en keek naar binnen
Ze heeft ook vaak een punt, ze maakt het alleen veel langer en gecompliceerder dan nodig isquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:22 schreef KinKiJan het volgende:
Zou precies hetzelfde gedaan hebben, hadden ze die deur van de voorraadkamer naar de gameroom nog maar dicht moeten laten
ja zag het net bij het terugkijkenquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
Jimmy zal wel winnen omdat de cossers het willen, en wat de cossers willen gebeurt altijd dus UGH
En toen zag ze twee borden staan dus mischien wel weer een rekengame.quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
terug gespoeld..
tyron liep langs
ronahi liep naar de deur en keek overduidelijk naar binnen.......
Nee. Kan ook galgje zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:25 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zien twee borden staan en vullen zekf in wat ze al dachten maar ze weten het niet zeker.
Het lijkt de cos welquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:25 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zien twee borden staan en vullen zekf in wat ze al dachten maar ze weten het niet zeker.
En hoe zien ze deze staan????quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:25 schreef marky het volgende:
[..]
deze game winnen natuurlijk, weer een rekengame dus makkie net als vorige keerquote:
Speelt een spel nu tegen Dilano, zien wij verder niet, beiden streams op SLquote:
Is dat nu echt nodig op deze manier??quote:
Ook als het gewijzigd is kunnen we de dingen zien. Doe maar niet meer dit soort uitspraken aubquote:
ideaal scenarioquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:29 schreef Rhosyn het volgende:
Hup Dilano. Jimmy op de bank
Hup Ronahi. Sabeau op de bank
Hup Glenn. Danny op de bank
Hup Tyron. Tom op de bank
Hup Randy. Alice op de bank
Ashley. Karen. Doen er te lang over. Beide op de bank.
Zijn toch hoop die anders hopenquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:29 schreef Rhosyn het volgende:
Hup Dilano. Jimmy op de bank
Hup Ronahi. Sabeau op de bank
Hup Glenn. Danny op de bank
Hup Tyron. Tom op de bank
Hup Randy. Alice op de bank
Ashley. Karen. Doen er te lang over. Beide op de bank.
Zelfs dan...ze heeft zon grote achterban ..dat gaat niemand winnenquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:34 schreef TheVoice4ever het volgende:
Jimmy komt ook niet op de bank lol, zelfs als ie nou verliest, dan is ie nog safe lijkt me
als ze maar een sterke bank kunnen maken tegen Ashley
Ik denk ook niet dat iemand het wint van Ashley op de bankquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Zelfs dan...ze heeft zon grote achterban ..dat gaat niemand winnen
quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:36 schreef Gellarboy het volgende:
Ik snap niet waarom er een streamlock moet zijn als 2 personen een spel spelen. Er zitten 400 mensen in dat huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]Dat is ook de reden waarom de stream een 'buffer' heeft. Als je goed luistert dan hoor je (al seizoenen lang) dat wanneer ze de tijd noemen, het gemiddeld 10 minuten vroeger is dan dat het daadwerkelijk is. Op die manier hebben ze tijd met terugwerkende kracht in te grijpen als er iets gebeurt of wordt gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan zijn ze alsnog altijd te laat trouwensquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:40 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom de stream een 'buffer' heeft. Als je goed luistert dan hoor je (al seizoenen lang) dat wanneer ze de tijd noemen, het gemiddeld 10 minuten vroeger is dan dat het daadwerkelijk is. Op die manier hebben ze tijd met terugwerkende kracht in te grijpen als er iets gebeurt of wordt gezegd.
Echt AliExpress Bart.quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:44 schreef Hznootje het volgende:
Mag danny ook naar huis? Niks met die man
Bij mij loopt elke zaterdag bij de live uitzending de stream zo'n 10 seconden voor op de tvquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:40 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom de stream een 'buffer' heeft. Als je goed luistert dan hoor je (al seizoenen lang) dat wanneer ze de tijd noemen, het gemiddeld 10 minuten vroeger is dan dat het daadwerkelijk is. Op die manier hebben ze tijd met terugwerkende kracht in te grijpen als er iets gebeurt of wordt gezegd.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik zou die piloot van dat vliegtuigje nomineren.
Dat was Braziliaans voorde goede ordequote:Op woensdag 28 februari 2024 10:47 schreef Gellarboy het volgende:
Danny je bent in het Nederlands al niet te verstaan, kap met dat Spaanse gejengel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dan krijgt ie aandacht...quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:51 schreef Rhosyn het volgende:
Was een raar spel denk ik. Hoezo moet Dilano janken?
Zijn hoofd doet niet wat ie wilquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:51 schreef Rhosyn het volgende:
Was een raar spel denk ik. Hoezo moet Dilano janken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |