Is ze in gesprek met de pannenkoek?quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Sabeau niet aan het plamuren. Nog steeds in de DBK?
Als ik geen LaPo heb weet ik altijd de meest fantastische titels te verzinnen nav wat er dan op de streams is, heb ik wel LaPo dan ben ik net Ashley... ik weet het gewoon nietquote:Op woensdag 28 februari 2024 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb er zoooooo n hekel aan als ik laatste post heb![]()
Maar ik heb ook geen zin in 2 minuten wachten tot een ander het over neemt.
Dus bij deze..
Ik ben het niet vaak met je eens maar dit dus. Iets dat Ashley gister aan Ty duidelijk probeerde te maken maar omdat ze niet wilde zeggen wat lukte dat niet echt. Je kan van andere niet verwachten dat ze hem begrijpen als ze niet weten wat er is.quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tom is natuurlijk vaak niet handig in zijn handelingen en uitspraken. Het zou voor beiden partijen beter zijn als hij gewoon uitlegt waar het vandaan komt.. ik denk dat er dan ook meer begrip zal zijn. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat ze daar niets van mogen vinden en het niet prettig vinden.
Dat doet hij toch echt helemaal zelfquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:01 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley verteld over dromen.
Ik zie Tyron bij hun bed zitten.
Eerder gaf Ashley een order aan een man, ik vermoed Glenn, om iets voor haar te doen.
Een pan water opzetten. Met een diepe zucht deed hij het.
Zuchten als de Queen iets vraagt? Je zou vereerd moeten zijn dat je iets voor haar mag doen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:01 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley verteld over dromen.
Ik zie Tyron bij hun bed zitten.
Eerder gaf Ashley een order aan een man, ik vermoed Glenn, om iets voor haar te doen.
Een pan water opzetten. Met een diepe zucht deed hij het.
Dat moeten we leuk vinden 😇quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
Fuck gaat de stream weer naar die vervelende wijven.( Ashley en Karen) 2 streams op hun nu.
Ja en buigen, dat doen ze niet, schande !quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zuchten als de Queen iets vraagt? Je zou vereerd moeten zijn dat je iets voor haar mag doen.
Omdat het ook leuk is.!quote:
Volgens mij loop je iets achter.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:11 schreef Rhosyn het volgende:
Tyron vraagt aan Ronahi hoe het met haar gaat, of ze nog last heeft van haar val.
Ronahi vindt het lief van hem dat hij het vraagt.
Het gaat wel goed.
Dat is echt voor haar een verlossing geweest. Doriana was echt toxic voor haar. Zo zie je maar hoeveel invloed iemand op je kan hebbenquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:09 schreef Cupfighter het volgende:
Ronahi is een stuk leuker sinds Do weg is
-1 voor Lionquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Het past niet binnen de 7 seconden, maar ze maakt 'm netjes af.
Ok, vanaf nu ben ik fan van Ronahi
Hij zit eens een keer rechtopquote:
Echt waar die vliegtuig mensjes sporen toch echt nietquote:
Ik begrijp niet waarom ze niet even die microfoon afdoen bij het föhnen!quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:18 schreef lojanda het volgende:
Ze zijn daar zo bezig met grapjes uithalen maar waarom hebben ze dan nog steeds niet die snoer van die rot föhn niet doorgeknipt?!
Heel schiphol gaat over dat huis vliegen. Het wordt echt sneu gewoon en wat is de waarde er nog van zo.quote:
Of gewoon het beeld op een andere kamer zetten.. hoe kunnen ze denken dat het interessant is om daar naar te kijken..quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:20 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom ze niet even die microfoon afdoen bij het föhnen!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |