Is ze in gesprek met de pannenkoek?quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Sabeau niet aan het plamuren. Nog steeds in de DBK?
Als ik geen LaPo heb weet ik altijd de meest fantastische titels te verzinnen nav wat er dan op de streams is, heb ik wel LaPo dan ben ik net Ashley... ik weet het gewoon nietquote:Op woensdag 28 februari 2024 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb er zoooooo n hekel aan als ik laatste post heb![]()
Maar ik heb ook geen zin in 2 minuten wachten tot een ander het over neemt.
Dus bij deze..
Ik ben het niet vaak met je eens maar dit dus. Iets dat Ashley gister aan Ty duidelijk probeerde te maken maar omdat ze niet wilde zeggen wat lukte dat niet echt. Je kan van andere niet verwachten dat ze hem begrijpen als ze niet weten wat er is.quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tom is natuurlijk vaak niet handig in zijn handelingen en uitspraken. Het zou voor beiden partijen beter zijn als hij gewoon uitlegt waar het vandaan komt.. ik denk dat er dan ook meer begrip zal zijn. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat ze daar niets van mogen vinden en het niet prettig vinden.
Dat doet hij toch echt helemaal zelfquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:01 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley verteld over dromen.
Ik zie Tyron bij hun bed zitten.
Eerder gaf Ashley een order aan een man, ik vermoed Glenn, om iets voor haar te doen.
Een pan water opzetten. Met een diepe zucht deed hij het.
Zuchten als de Queen iets vraagt? Je zou vereerd moeten zijn dat je iets voor haar mag doen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:01 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley verteld over dromen.
Ik zie Tyron bij hun bed zitten.
Eerder gaf Ashley een order aan een man, ik vermoed Glenn, om iets voor haar te doen.
Een pan water opzetten. Met een diepe zucht deed hij het.
Dat moeten we leuk vinden 😇quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
Fuck gaat de stream weer naar die vervelende wijven.( Ashley en Karen) 2 streams op hun nu.
Ja en buigen, dat doen ze niet, schande !quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zuchten als de Queen iets vraagt? Je zou vereerd moeten zijn dat je iets voor haar mag doen.
Omdat het ook leuk is.!quote:
Volgens mij loop je iets achter.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:11 schreef Rhosyn het volgende:
Tyron vraagt aan Ronahi hoe het met haar gaat, of ze nog last heeft van haar val.
Ronahi vindt het lief van hem dat hij het vraagt.
Het gaat wel goed.
Dat is echt voor haar een verlossing geweest. Doriana was echt toxic voor haar. Zo zie je maar hoeveel invloed iemand op je kan hebbenquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:09 schreef Cupfighter het volgende:
Ronahi is een stuk leuker sinds Do weg is
-1 voor Lionquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Het past niet binnen de 7 seconden, maar ze maakt 'm netjes af.
Ok, vanaf nu ben ik fan van Ronahi
Hij zit eens een keer rechtopquote:
Echt waar die vliegtuig mensjes sporen toch echt nietquote:
Ik begrijp niet waarom ze niet even die microfoon afdoen bij het föhnen!quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:18 schreef lojanda het volgende:
Ze zijn daar zo bezig met grapjes uithalen maar waarom hebben ze dan nog steeds niet die snoer van die rot föhn niet doorgeknipt?!
Heel schiphol gaat over dat huis vliegen. Het wordt echt sneu gewoon en wat is de waarde er nog van zo.quote:
Of gewoon het beeld op een andere kamer zetten.. hoe kunnen ze denken dat het interessant is om daar naar te kijken..quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:20 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom ze niet even die microfoon afdoen bij het föhnen!
quote:
Toneelhaak?quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Sabeau al sinds 8:27 niet in beeld. Denk nog steeds in de DBK.
Het gaat er toch uit. Wat Glenn al zei dat ding gaat naar ongeveer 70k.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:21 schreef Ireth het volgende:
Dilano is van het principe, hij neemt geen geld uit de pot
Nee. Wie komt er in hemelsnaam op het onzalige idee om vliegtuigjes de lucht in te sturen voor een andere deelnemer dan Ashley.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt waar die vliegtuig mensjes sporen toch echt niet
quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee. Wie komt er in hemelsnaam op het onzalige idee om vliegtuigjes de lucht in te sturen voor een andere deelnemer dan Ashley.
Voor Ashley zou een bezem genoeg moeten zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee. Wie komt er in hemelsnaam op het onzalige idee om vliegtuigjes de lucht in te sturen voor een andere deelnemer dan Ashley.
En dat zonder een nep cavia er opgeplaktquote:
Hij zit gewoon Jimmy na te lullen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:21 schreef Ireth het volgende:
Dilano is van het principe, hij neemt geen geld uit de pot
Ronahi heeft zelf gezegd ook extensions te hebbenquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dat zonder een nep cavia er opgeplakt![]()
BB geeft ze heel woke vegan zuivel en wel iedere week een vliegtuig over laten vliegenquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Fans/familie gaan tegen elkaar opbieden.![]()
Geef ze brood en spelen. De meute. Daar was voetbal toch voor? Om oorlog te voorkomen?
Ohw, dat hebben ze dan netjes gedaan, zie je niets van.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ronahi heeft zelf gezegd ook extensions te hebben
waat zij ook al?quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ronahi heeft zelf gezegd ook extensions te hebben
x2 op de streamquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:28 schreef Ireth het volgende:
Close-up van Randy die zijn baard uitspoelt...
Geen nood, met Ashley als zonnetje in huis is het daar zo weer opgewarmd.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:29 schreef Kissingbird het volgende:
ze vinden het koud in het huis nu.
En nog steeds geen Sabeau in beeld of te horen. Die zit al heel lang in de dbk zeg.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:31 schreef Kissingbird het volgende:
Ze gaan ontbijten op s1
Ashely en Randy drogen zich af en kleden zich aan op s2
Zo doen veel mensen het hoor. Is meer trend volgen dan een bewuste keus lijkt het wel.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:27 schreef -river- het volgende:
[..]
BB geeft ze heel woke vegan zuivel en wel iedere week een vliegtuig over laten vliegen
Traumaverwerking kost tijd. Sowieso al minimaal een half uur om te ontcijferen wat Sabeau nu precies wilt zeggen...quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:33 schreef Kissingbird het volgende:
Sabo is nog steeds in de DB (dagboekkamer) zeggen ze nu
Een uur nu zeggen ze.
Lijkt me een mooi plan.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:33 schreef -river- het volgende:
Opvallend dat op facebook Sabo en As op nummer 1 en 2 staan om zaterdag te vertrekken.
Ze zeiden het net.. die zit inderdaad al een uur nu in de dbk.....quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En nog steeds geen Sabeau in beeld of te horen. Die zit al heel lang in de dbk zeg.
Zal ze op d'r sodemieter krijgen dat ze niet oké bezig is om Tom zo vies proberen neer te zetten dat hij expres agressief haar probeerde te slaan met een pannenkoek?
🤣 Ik dacht ook: dat zegt niksquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Traumaverwerking kost tijd. Sowieso al minimaal een half uur om te ontcijferen wat Sabeau nu precies wilt zeggen...
Straks een Chiara achtige lange SL en daarna is Sabeau opeens vertrokken vanwege een situatie thuis waar ze weer een aantal dagen niets over mogen / proberen te zeggenquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:33 schreef Kissingbird het volgende:
Sabo is nog steeds in de DB (dagboekkamer) zeggen ze nu
Een uur nu zeggen ze.
oh toch niet, Karen mag naar de DBK dus Sabeau is eruitquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Straks een Chiara achtige lange SL en daarna is Sabeau opeens vertrokken vanwege een situatie thuis waar ze weer een aantal dagen niets over mogen / proberen te zeggen![]()
kan me voorstellen dat de familie klaar is met de negativiteit en haar eruit haalt
Sta er niet raar van op te kijken als dat gebeurt.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Straks een Chiara achtige lange SL en daarna is Sabeau opeens vertrokken vanwege een situatie thuis waar ze weer een aantal dagen niets over mogen / proberen te zeggen![]()
kan me voorstellen dat de familie klaar is met de negativiteit en haar eruit haalt
Dat snap ik van het glas, dan lopen haar lippen leeg.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:37 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely heeft wat dwanggedachtes zegt ze.
4x de klink omlaag om te kijken of die goed dicht is
thuis drinkt ze niks uit een glas als daar iets af is (kapot) bang dat er meer af gaat
bb: karen naar de dbk
Is ook nog door me heengegaan net, dat dat ook nog zou kunnen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
DAT is de hamvraag..quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:37 schreef Ireth het volgende:
Karen baar de dbk?? Waar is Sabeau dan
Er moet een nederlandse man uit dit weekend. Dat zijn er nog 4. Daarnaast is de balans man vrouw ook scheef.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:33 schreef -river- het volgende:
Opvallend dat op facebook Sabo en As op nummer 1 en 2 staan om zaterdag te vertrekken.
Het is echt CRA-ZY hoe slecht deze mensen met elkaar communiceren.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:39 schreef Kissingbird het volgende:
Niemand aan tafel ook die het zich afvraagt
Sabeau heeft beseft dat ze Ashley kan uitschakelen door karen van haar af te pakken, die is nu in de dbk karen aan het overhalenquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:40 schreef Gellarboy het volgende:
Karen naar de DBK om Sabeau te slaan met het glas van Ashley.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |