https://www.totoknvbbeker(...)-knvb-beker-verrichtquote:Eemdijk (Bunschoten) - Harkemase Boys
RKSV Nuenen - Excelsior Maassluis
Groene Ster (Heerlen) - Kozakken Boys (Werkendam)
ADO'20 (Heemskerk) - Quick Boys (Katwijk aan Zee)
csv Apeldoorn - OJC Rosmalen
SV TEC (Tiel) - Meerssen
SJC (Noordwijk) - Gemert
Scheveningen - Hoek
GVVV (Veenendaal) - Barendrecht
VVSB (Noordwijkerhout) - UNA (Veldhoven)
DVS '33 Ermelo - IJsselmeervogels (Bunschoten)
VV Hoogeveen - Staphorst
d'Olde Veste '54 (Steenwijk) - Noordwijk
Kloetinge - Koninklijke HFC (Haarlem)
Spakenburg - VV Scherpenzeel
Sparta Nijkerk - Unitas (Gorinchem)
RKVV DEM (Beverwijk) - Sportlust'46 (Woerden)
RKAV Volendam - RKVV Westlandia (Naaldwijk)
FC Lisse - Blauw Geel'38 (Veghel)
HVCH (Heesch) - De Treffers (Groesbeek)
ACV (Assen) - USV Hercules (Utrecht)
Goeie genade.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In het PSV topic moeten ze jou ook niet meer. En terecht, met dat eeuwige gejank.
Ik schijt op jou. Je deugt niet. Likt hielen de laatste tijd. Terwijl je als nobody voorheen alleen maar stront postte. Succes verder met je inhaalrace om zieltjes te winnen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het was een goed bedoeld advies. En later kwam hij zelf ook tot die conclusie, dus zo slecht was het niet.
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik schijt op jou. Je deugt niet. Likt hielen de laatste tijd. Terwijl je als nobody voorheen alleen maar stront postte. Succes verder met je inhaalrace om zieltjes te winnen.
Zo hallo zegquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik schijt op jou. Je deugt niet. Likt hielen de laatste tijd. Terwijl je als nobody voorheen alleen maar stront postte. Succes verder met je inhaalrace om zieltjes te winnen.
Andere users een nobody noemenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mental breakdown gespot. BEL 113quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Andere users een nobody noemen
Dan ben je ook wel direct af
Of is dit een tong act?
In dit geval beidequote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Of is dit een tong act?
Dit is tong ja.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Of is dit een tong act?
Het zou wel leuk zijn als het op penalties uitdraait.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:38 schreef RipCity het volgende:
Cillesen met zn vader en moeder naar de kuip
Dit komt dan vooral door Ueda.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:10 schreef Zipportal het volgende:
@:coco gaat vanavond voor Feyenoord juichen.![]()
![]()
Goed voor het Nederlandse voetbal.
3-1quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:15 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
20:00 Feyenoord - Groningen | Star Channel/ESPN
@:maxi-mus
@:Oriente
@:Sked
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:tong80
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Erasmus
@:Epistaxiophobia
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
Wij feliciteren @:tarado en @:oriente nog met de juiste voorspelling van CAM - NEC.
6-0quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:15 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Scrummie 3-1
@:DombohetOlifantje1
Wij feliciteren @:tarado en @:oriente nog met de juiste voorspelling van CAM - NEC.
4-0quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:15 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:DombohetOlifantje1 6-0 ht ueda
3-0quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:15 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:fetX 4-0
4-1quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:15 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Tarado 3-0
5-0quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:15 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Oriente 4-1
Maar dan zou het 5-0 worden.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:34 schreef Mickytjuh het volgende:
7-1
Gewoon omdat dit totaal onlogisch zou zijn.
Liefdequote:
Ik sta hier niet tussen, maar 4-0quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:15 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Oriente 4-1
@:onlogisch 5-0
Wil je hier tussenstaan? stuur dan een dm, ik verwacht wel serieuze participatiequote:Op donderdag 29 februari 2024 18:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik sta hier niet tussen, maar 4-0
U heeft DM.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Wil je hier tussenstaan? stuur dan een dm, ik verwacht wel serieuze participatie
Je gaat maar vroeg naar bed.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:19 schreef Zorro het volgende:
Laten we hopen dat Groningen er verlenging en strafschoppen uit sleept.
Hoe langer Feyenoord aan de bak moet, hoe beter voor zondag.
Dus het zal bij rust wel 3-0 staan of zo
Lief dagboekquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:49 schreef Zorro het volgende:
Even een irritatie van me afschrijven, vooral ook omdat het in theorie ook hier vanvond zou kunnen voorkomen:
In Brabant is een amateur bekerwedstrijd beslist op strafschoppen. Nou zul je denken "nou en, dat gebeurt wel vaker". Maar wat is nu het geval? De strafschoppen moeten opnieuw. En waarom?
Nou komt het: Omdat de verliezende partij (ja allicht, als ze hadden gewonnen hadden ze niet gejankt) rood had gekregen en dan moet de andere partij reglementair ook een speler schrappen bij de strafschoppen en dat was niet gebeurd.
WAT IS DAT VOOR WAANZIN?
Als je rood hebt is dat jouw probleem. De ploeg die niks gedaan heeft moet ineens een speler eraf halen. Doe eens normaal man. Als je rood hebt heb je een man minder, klaar. Als het dan zover komt bij de strafschoppen dat je een speler tekort komt dan heb je verloren, DAT zou de regel moeten zijn.
Stelletje achterlijken dit dit verzonnen hebben
Jaja, jij ziet het al zo gaan voor Feyenoord natuurlijk.quote:
Hup Humphries.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Na die niet gegeven pingel gun ik speciaal jou Leo.
Groen wit, de kleuren van Groningen. Sympathiek.quote:
Bedankt maat.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:00 schreef Coco het volgende:
We gaan beginnen. Ik wens iedereen plezier met de wedstrijd. Vooral @:dombohetolifantje1
Alle twee?quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:01 schreef Zorro het volgende:
Ik wens alle Groningen fans een erg leuke avond.
Dat is Ueda alquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Beste speler van de Eredivisie, schijnt.
Geen idee er staan 3 grote palen voor de cameraquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Nog steeds niet gescoord? Flop.
Schande dat daar de Bekerfinale is.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Sneu pauperstadion, met die palen en netten
Kan de druk niet aan die door Feyenoord users op hem wordt gelegd.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zei nog zo. Geef Mats rust.
Wieffer is cht ziek goed!quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:16 schreef Coco het volgende:
Wieffer probeert iets met de bal.
Balverlies.
Feyenoord ontsnapt.
Gelukkig is dit de KNVB Beker!quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Op basis van het spelbeeld en de kansen zou je niet zeggen dat deze ploegen in verschillende competities spelen.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Cirkeltje draait wel erg lang door. Schrikkeljaren project . @:fetx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Dit is gewoon KUTquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:24 schreef Coco het volgende:
Nee, ik vind dit nog niet echt een vermakelijke wedstrijd.
Wat is jouw mening over Lopez?quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit middenveld gaat helemaal de moeder getikt worden zondag
Wel fijn dat je blijftquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:34 schreef Coco het volgende:
Bij 1-0 ga ik wel wat anders doen, dit is niks.
Hij zegt ook dat het een verdiende voorsprong is Hans.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:36 schreef RipCity het volgende:
Ze doen wel meealdus de commentator.
Duidelijk het sterkste team tot nu toe..
Oh zijn ze weg?quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:37 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Gelukkig hingen er netten.
Bizar ook dat die grens dit niet zag.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:38 schreef RipCity het volgende:
Ik weet niet of die de bal raakt
Blind
Tijd om de vaatdoekjes tevoorschijn te halenquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Echt kan Stengs oprotten
Hoe ga jij het kampioenschap zondag vieren?quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:44 schreef Coco het volgende:
Minteh beste speler bij Feyenoord.
Dan weet je genoeg.
Naakt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe ga jij het kampioenschap zondag vieren?
Zelfs @onlogisch is daar stil.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:45 schreef GGMM het volgende:
Het is opeens heel stil in het Feyenoord-topic
Inderdaad GGMM.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:45 schreef GGMM het volgende:
Het is opeens heel stil in het Feyenoord-topic
Ik vind dit nog niet echt een geslaagde meme.quote:
Wat zijn ze negatief over Ueda in jullie topicquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stengs krijgt de bal op de 5 meter.
Rent maar naar de hoek
Ik hoop toch dat Feyenoord doorgaat. Ik gun @onlogisch een prijsjequote:Op donderdag 29 februari 2024 20:50 schreef jigggy het volgende:
Dit word een hele mooie finale voor nec zo
Bij Feyenoord is er altijd een kop van jut nodig. Zoals Pedersen dat was vorig seizoen. Die kunnen niks goed doenquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat zijn ze negatief over Ueda in jullie topic
Je moet wat in dit seizoen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:52 schreef Coco het volgende:
Oh blijkbaar wordt PSV - FEY een topper.
ESPN hypetrain.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:52 schreef Coco het volgende:
Oh blijkbaar wordt PSV - FEY een topper.
Hier sluit ik mij bij aan (ondanks dat het Ajax niet echt lekker uitkomt)quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zou FC Groningen ontzettend gegund zijn.
Vorig jaar ging ik op bezoek bij een FC Groningen-podcast. De absurditeit en verrotheid aan verhalen binnen en rondom de club waren zo absurd. Daar hoefde je destijds niet met je Ajax-zorgen aan te komen zetten.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij bij aan (ondanks dat het Ajax niet echt lekker uitkomt)
Is dit terug te luisteren?quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vorig jaar ging ik op bezoek bij een FC Groningen-podcast. De absurditeit en verrotheid aan verhalen binnen en rondom de club waren zo absurd. Daar hoefde je destijds niet met je Ajax-zorgen aan te komen zetten.
Je kan het terugluisteren, maar was achter de schermen te gast. Dus ik ben niet te horen. Paul Zweverink liep zo ongeveer 50 jaar rond bij FC Groningen en had een bak aan verhalen. Fledderus spoort totaal niet.quote:
Interesse verlorenquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je kan het terugluisteren, maar was achter de schermen te gast. Dus ik ben niet te horen
waarom kom je bij zo'n flutpodcastquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je kan het terugluisteren, maar was achter de schermen te gast. Dus ik ben niet te horen. Paul Zweverink liep zo ongeveer 50 jaar rond bij FC Groningen en had een bak aan verhalen. Fledderus spoort totaal niet.
https://open.spotify.com/(...)?si=33e3577d0fc44467
Waarom vind je het een flutpodcast?quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waarom kom je bij zo'n flutpodcast
Hij is journalist en toekomstig VI directeur.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waarom kom je bij zo'n flutpodcast
@fetXquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat is die Wieffer ongelooflijk kut aan het spelen h.
@GurneyIsBestOkequote:Op donderdag 29 februari 2024 21:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat is die Wieffer ongelooflijk kut aan het spelen h.
het is van fc groningenquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom vind je het een flutpodcast?
ik geloof in Stijn zijn kwaliteiten maar dan ga je toch naar De Eerste de Beste of andere kwaliteitspodcastsquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij is journalist en toekomstig VI directeur.
Ik neuk toch ook niet met de moeder van @onlogisch . Je mag best soms je grenzen aangeven.quote:
Maar, ben je nu oprecht genteresseerd of wil je je eigen visie projecteren op mij?quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik neuk toch ook niet met de moeder van @:onlogisch . Je mag best soms je grenzen aangeven.
Sorry vriend. Ik liet mij even gaan. Ik heb altijd oprechte interesse in je, maar soms gedraag ik mij ook een beetje als een debieltje.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar, ben je nu oprecht genteresseerd of wil je je eigen visie projecteren op mij?
'soms'quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sorry vriend. Ik liet mij even gaan. Ik heb altijd oprechte interesse in je, maar soms gedraag ik mij ook een beetje als een debieltje.
Dus vertel. Waarom kom je bij deze podcast?
Ik was bezig met 'veranderende voetbaljournalistiek' voor een kleine periode tijdens mijn studie. Ik volg al een tijdje FC Groningen-Twitter, en de jongens die die podcast maken. Je merkt al snel dat ze een goed onderbouwde, onafhankelijke kijk hebben op FC Groningen, maar door de jaren heen ook allerlei clubmensen te gast hebben in hun podcast en zich door hen laten informeren/overtuigen. Ze bieden een verfrissende kijk; niet zoals RTV Noord of Dagblad van het Noorden de tiklaaf uithangen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sorry vriend. Ik liet mij even gaan. Ik heb altijd oprechte interesse in je, maar soms gedraag ik mij ook een beetje als een debieltje.
Dus vertel. Waarom kom je bij deze podcast?
Dat is wel een heel leuk scenario.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:11 schreef AmenhotepIV het volgende:
Graag die Cup naar Groningen of Nijmegen.
Ik zou de Ansterdammers zo graag in Almere zien spelen voor de play-offs, terwijl de Toppers in de Arena staan.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben niet genteresseerd in de bovenlaag. Dat is vaak tergend saai.
Misschien spelen ze daarom ook in de KKD!quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:19 schreef Coco het volgende:
Het is dat Groningen er weinig van kan.
Bijna vergeten, maar dat ligt aan Feyenoord.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Misschien spelen ze daarom ook in de KKD!
Ach so.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik was bezig met 'veranderende voetbaljournalistiek' voor een kleine periode tijdens mijn studie. Ik volg al een tijdje FC Groningen-Twitter, en de jongens die die podcast maken. Je merkt al snel dat ze een goed onderbouwde, onafhankelijke kijk hebben op FC Groningen, maar door de jaren heen ook allerlei clubmensen te gast hebben in hun podcast en zich door hen laten informeren/overtuigen. Ze bieden een verfrissende kijk; niet zoals RTV Noord of Dagblad van het Noorden de tiklaaf uithangen.
Daarom ging ik naar een FC Groningen-podcast, omdat soms initiatieven van mensen buiten het journalistieke wereldje veel nuttiger zijn. En FC Groningen zat op een tragisch dieptepunt, toen ik er langsging. De verhalen die ik daar heb gehoord, waren talloos en ontzettend fascinerend. Het is gewoon lang een belangrijke factor geweest in de subtop in Nederland.
Ik ben niet genteresseerd in de bovenlaag. Dat is vaak tergend saai.
Verrek!quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wieffer heeft een Benjamin Pavard-achtig hoofd.
Rotkop dus.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wieffer heeft een Benjamin Pavard-achtig hoofd.
Ten koste van?quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:35 schreef Slobeend het volgende:
Hopelijk promoveert Groningen via de nacompetitie.
Heracles/Vitesse/Excelsior. RKC er graag direct uit met Volendam. Willem II, Roda JC en Groningen terugquote:
Akkoord.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heracles/Vitesse/Excelsior. RKC er graag direct uit met Volendam. Willem II, Roda JC en Groningen terug.
RKC blijkt een hele enge club geworden hoorde ik in de NOS Voetbalpodcast van Grueter.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De droom is een degradatie van Excelsior of RKC.
Por qu?quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
RKC blijkt een hele enge club geworden hoorde ik in de NOS Voetbalpodcast van Grueter.
Gelukkig wel met jou.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
'soms'
Er valt geen serieus gesprek met jou te voeren (no offence verder)
Mooi stadion wel.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roda JC is natuurlijk in niets meer het Roda van vroeger. Zit ik niet meer op te wachten.
Als racistisch tochthol ADO de andere optie is, wint Roda mijn sympathie eenvoudig.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roda JC is natuurlijk in niets meer het Roda van vroeger. Zit ik niet meer op te wachten.
Waar was jij eergisteren?quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen loopt heel overspannen rond daar. Journalisten moeten zicht constant legitimeren. Je moet Fraser met fluwen handschoenen behandelen anders worden ze daar gek. Zag vanavond toevallig ook dit:quote:
Dan heb je het wel over Roda van heel lang geleden.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds Henk Fraser is gekomen, of daarvoor? Ik heb sterk de indruk dat Mo Allach - Henk Fraser een heel gevaarlijk verbond is.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Iedereen loopt heel overspannen rond daar. Journalisten moeten zicht constant legitimeren. Je moet Fraser met fluwen handschoenen behandelen anders worden ze daar gek. Zag vanavond toevallig ook dit:
https://twitter.com/villa(...)vqnxsp90r8yrwXg&s=19
quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:44 schreef Meister1984 het volgende:
Man trekt shirt uit alsof hij de CL finale speelt.
Cranberriesquote:
Wat is jouw favoriete Cranberries nummer?quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Do you have to let it Lingr?
Sporten.quote:
Dreams.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete Cranberries nummer?
Weet ik niet, maar vooral dat verbond ja. Allach is eng en blijkbaar zijn medewerkers bang voor Fraser.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sinds Henk Fraser is gekomen, of daarvoor? Ik heb sterk de indruk dat Mo Allach - Henk Fraser een heel gevaarlijk verbond is.
Zou me kapot schamen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Tamelijk gnant die blijdschap als scoort tegen een KKD club.
Terwijl Allach al sinds 2020 daar werkzaam is. Schuld van Fraser, dus. Naar ik al vermoedde, een tragische aanstelling.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar vooral dat verbond ja. Allach is eng en blijkbaar zijn medewerkers bang voor Fraser.
Bas SibumGODquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is hier geen BTC.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:52 schreef KingRoland het volgende:
2k gewonnen alleen om op feyenoord te wedden wanneer ze achter staan dit seizoen
Wat een genot
Ook met Stengs kansloosquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:55 schreef Zorro het volgende:
Nou ook geen Stengs tegen PSV.
Feyenoord heeft ook alles mee zeg.
Ik kijk alles op 1 pagina.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:59 schreef KingRoland het volgende:
Ik maakte een leuke woordgrap over Makkelie in het feyenoordtopic boys
Pagina 9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |