quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:11 schreef PSVCL het volgende:
Mooi zo. NEC kan Feyenoord tenminste nog van een gestolen cup afhouden.
Cambuur en Groningen zijn kansloos.
Neejoh gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou wel leuk zijn als NEC kan stunten in de finale maar ik ben er bang voor.
Feyenoord heeft het vaker lastig tegen NECquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou wel leuk zijn als NEC kan stunten in de finale maar ik ben er bang voor.
In het PSV topic moeten ze jou ook niet meer. En terecht, met dat eeuwige gejank.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:11 schreef PSVCL het volgende:
Mooi zo. NEC kan Feyenoord tenminste nog van een gestolen cup afhouden.
Cambuur en Groningen zijn kansloos.
Koekoek.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In het PSV topic moeten ze jou ook niet meer. En terecht, met eeuwige gejank.
Zo dan.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In het PSV topic moeten ze jou ook niet meer. En terecht, met eeuwige gejank.
Goeiedag zeg.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In het PSV topic moeten ze jou ook niet meer. En terecht, met dat eeuwige gejank.
Wanneer @GGMM aanwezig is en overweegt mee te kijken, zeg je dat hij beter kan gaan slapen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Ik heb nog geen onvriendelijk woordt uitgesproken.
Sterker nog, het is een hartstikke gezellige avond.
Goeie genade zegquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In het PSV topic moeten ze jou ook niet meer. En terecht, met dat eeuwige gejank.
Cambuur-NEC is een heel emotionele wedstrijd voor iedereen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Toch mooi hoe voetbal ons kan verbinden.
Interesseert me geen reet.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Cambuur-NEC is een heel emotionele wedstrijd voor iedereen.
Alsof hij daar ooit geliefd was. Dat denkenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het was een goed bedoeld advies. En later kwam hij zelf ook tot die conclusie, dus zo slecht was het niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wanneer @:ggmm aanwezig is en overweegt mee te kijken, zeg je dat hij beter kan gaan slapen.
Dit sentiment is niet onbegrijpelijk, maar wel onvriendelijk.
Jij bent ook niet meer zo geliefd daar. Erg mooi.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof hij daar ooit geliefd was. Dat denken
Mee met de Rendac dat figuur. Zo onder de deksel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |