Weet ik niet, maar vooral dat verbond ja. Allach is eng en blijkbaar zijn medewerkers bang voor Fraser.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sinds Henk Fraser is gekomen, of daarvoor? Ik heb sterk de indruk dat Mo Allach - Henk Fraser een heel gevaarlijk verbond is.
Zou me kapot schamen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Tamelijk gênant die blijdschap als scoort tegen een KKD club.
Terwijl Allach al sinds 2020 daar werkzaam is. Schuld van Fraser, dus. Naar ik al vermoedde, een tragische aanstelling.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar vooral dat verbond ja. Allach is eng en blijkbaar zijn medewerkers bang voor Fraser.
Bas SibumGODquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roda JC is natuurlijk in niets meer het Roda van vroeger. Zit ik niet meer op te wachten.
Het is hier geen BTC.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:52 schreef KingRoland het volgende:
2k gewonnen alleen om op feyenoord te wedden wanneer ze achter staan dit seizoen
Wat een genot
Ook met Stengs kansloosquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:55 schreef Zorro het volgende:
Nou ook geen Stengs tegen PSV.
Feyenoord heeft ook alles mee zeg.
Ik kijk alles op 1 pagina.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:59 schreef KingRoland het volgende:
Ik maakte een leuke woordgrap over Makkelie in het feyenoordtopic boys
Pagina 9
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |