Vorig jaar ging ik op bezoek bij een FC Groningen-podcast. De absurditeit en verrotheid aan verhalen binnen en rondom de club waren zo absurd. Daar hoefde je destijds niet met je Ajax-zorgen aan te komen zetten.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij bij aan (ondanks dat het Ajax niet echt lekker uitkomt)
Is dit terug te luisteren?quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vorig jaar ging ik op bezoek bij een FC Groningen-podcast. De absurditeit en verrotheid aan verhalen binnen en rondom de club waren zo absurd. Daar hoefde je destijds niet met je Ajax-zorgen aan te komen zetten.
Je kan het terugluisteren, maar was achter de schermen te gast. Dus ik ben niet te horen. Paul Zweverink liep zo ongeveer 50 jaar rond bij FC Groningen en had een bak aan verhalen. Fledderus spoort totaal niet.quote:
Interesse verlorenquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je kan het terugluisteren, maar was achter de schermen te gast. Dus ik ben niet te horen
waarom kom je bij zo'n flutpodcastquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je kan het terugluisteren, maar was achter de schermen te gast. Dus ik ben niet te horen. Paul Zweverink liep zo ongeveer 50 jaar rond bij FC Groningen en had een bak aan verhalen. Fledderus spoort totaal niet.
https://open.spotify.com/(...)?si=33e3577d0fc44467
Waarom vind je het een flutpodcast?quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waarom kom je bij zo'n flutpodcast
Hij is journalist en toekomstig VI directeur.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waarom kom je bij zo'n flutpodcast
@fetXquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat is die Wieffer ongelooflijk kut aan het spelen hè.
@GurneyIsBestOkequote:Op donderdag 29 februari 2024 21:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat is die Wieffer ongelooflijk kut aan het spelen hè.
het is van fc groningenquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom vind je het een flutpodcast?
ik geloof in Stijn zijn kwaliteiten maar dan ga je toch naar De Eerste de Beste of andere kwaliteitspodcastsquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij is journalist en toekomstig VI directeur.
Ik neuk toch ook niet met de moeder van @onlogisch . Je mag best soms je grenzen aangeven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |