SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting![]()
vGeel.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ome Mart? Muntenman was een andere situatie, ondanks alles is Ajax financieel nog steeds gezond.
Overmars werd wel financieel gecontroleerd maar verder te weinig gevolgd, grootste probleem na z'n ontmaskering was dat ze zo enorm bezig waren met dat metoo gebeuren ipv goed te kijken wat sturen we nu weg aan know how en hoe vangen we dat op.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
vGeel.
Grotendeels andere situaties natuurlijk, maar wel voorbeelden van dat er teveel geloofd werd in een leidinggevende die na succes onvoldoende gecontroleerd werd.
Het lijkt me belangrijk dat we in ieder geval werken met mensen die integer en betrouwbaar zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Overmars werd wel financieel gecontroleerd maar verder te weinig gevolgd, grootste probleem na z'n ontmaskering was dat ze zo enorm bezig waren met dat metoo gebeuren ipv goed te kijken wat sturen we nu weg aan know how en hoe vangen we dat op.
Ook dit is achteraf makkelijk maar ze hadden hem kunnen schorsen, een kantoor geven in de omgeving ipv al die kennis door te spoelen.
Grootste probleem was toch dat meneer Edwin dacht het er wel even bij te kunnen doen, ipv een gedegen nieuwe TD aan te stellen? Daarmee haalde hij de structuur overhoop en een jaar later is Heitinga hoofdtrainer en Bassey linksback.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Overmars werd wel financieel gecontroleerd maar verder te weinig gevolgd, grootste probleem na z'n ontmaskering was dat ze zo enorm bezig waren met dat metoo gebeuren ipv goed te kijken wat sturen we nu weg aan know how en hoe vangen we dat op.
Ook dit is achteraf makkelijk maar ze hadden hem kunnen schorsen, een kantoor geven in de omgeving ipv al die kennis door te spoelen.
Als je alle know how met Overmars de deur wijst zonder behoorlijke overdracht begin je al met een enorme achterstand maar dat zal ook vast met de onderschatting daarvan door vd Sar te maken hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:23 schreef manny het volgende:
[..]
Grootste probleem was toch dat meneer Edwin dacht het er wel even bij te kunnen doen, ipv een gedegen nieuwe TD aan te stellen? Daarmee haalde hij de structuur overhoop en een jaar later is Heitinga hoofdtrainer en Bassey linksback.
Mooi moment ook om te gaan. Geen eer meer aan te behalen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:26 schreef Bofjijff het volgende:
Simon Tahamata gaat Ajax per 1 maart verlaten, zo is dinsdag officieel wereldkundig gemaakt. De jeugdtrainer (67), die jarenlang aan de Amsterdamse club was verbonden als speler en coach, gaat in Berlijn leiding geven aan een zelf opgezette voetbalacademie.
Leuk voor hem. Mooie stap
waar aan?quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mooi moment ook om te gaan. Geen eer meer aan te behalen.
Een einde aan het kale-coaches-tijdperk (interims uitgesloten)quote:Volgens het Engelse HITC wil Ajax Pepijn Lijnders aanstellen als nieuwe hoofdtrainer. De club zou al gesproken hebben met de huidig assistent-trainer van Liverpool en zelf wil hij weer als hoofdtrainer aan de slag na dit seizoen. Lijnders was in 2018 enkele maanden hoofdtrainer van NEC, maar werd ontslagen toen hij promotie misliep.
Het lijkt een beetje op een gerucht van een gerucht, Mike Verwey had het erover en wat later komt het daar vandaan, HITC ken ik verder niet.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:11 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Een einde aan het kale-coaches-tijdperk (interims uitgesloten)
Hoeveel corners?quote:
Hij zal echt wel kwaliteiten hebben want dat Klopp hem zo makkelijk terug nam zegt wel iets maar dat is wel als assistent.quote:
Ik krijg daar Schreuder-vibes bij.. "zo'n geweldige assistent", "het brein achter de successen van trainer [x] en [y]". Ja dat hebben we gezienquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal echt wel kwaliteiten hebben want dat Klopp hem zo makkelijk terug nam zegt wel iets maar dat is wel als assistent.
Dit ja, hij lijkt me ook wat te licht voor de baan als hoofdcoach.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik krijg daar Schreuder-vibes bij.. "zo'n geweldige assistent", "het brein achter de successen van trainer [x] en [y]". Ja dat hebben we gezien
Altijd wel een risico, Schreuder snapte het spelletje ook wel maar die deed altijd zo ziedend in interviews. Groot deel van de baan is niet alleen het spelletje kunnen begrijpen maar ook je plan duidelijk kunnen communiceren naar een stel domme spelers.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik krijg daar Schreuder-vibes bij.. "zo'n geweldige assistent", "het brein achter de successen van trainer [x] en [y]". Ja dat hebben we gezien
Dat is ook maar een deel van de baan, het begint met obsessie.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Altijd wel een risico, Schreuder snapte het spelletje ook wel maar die deed altijd zo ziedend in interviews. Groot deel van de baan is niet alleen het spelletje kunnen begrijpen maar ook je plan duidelijk kunnen communiceren naar een stel domme spelers.
Tsja, ergens snap ik wel dat je bij dit soort types uit komt, als je vast wil houden aan een Nederlandse trainer met potentie die gewend is om op hoog niveau te acteren.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:11 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Een einde aan het kale-coaches-tijdperk (interims uitgesloten)
Ik hoop nog altijd op een buitenlandse coach met een goed track record, iemand waarvoor een spelersgroep respect heeft en door het vuur gaat. Weet alleen niet wie haalbaar isquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tsja, ergens snap ik wel dat je bij dit soort types uit komt, als je vast wil houden aan een Nederlandse trainer met potentie die gewend is om op hoog niveau te acteren.
Heeft alleen heel weinig vlieguren als eindverantwoordelijke gemaakt, dat is wel een ding, bij NEC was het een ramp.
Mike had het natuurlijk ook gewoon hier gelezen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op een gerucht van een gerucht, Mike Verwey had het erover en wat later komt het daar vandaan, HITC ken ik verder niet.
Klopp vragen en dan Lijnders als assistent.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:51 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik hoop nog altijd op een buitenlandse coach met een goed track record, iemand waarvoor een spelersgroep respect heeft en door het vuur gaat. Weet alleen niet wie haalbaar is
Is Klopp ook wel eens een weekendje in Amsterdam geweest dan? Dan kan je hem wel vragenquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klopp vragen en dan Lijnders als assistent.
Geen aandacht aan geven. Steijn is een Ajax-onwaardige trainer, een zwarte bladzijde uit het Ajax-boek.quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:44 schreef StevenHyde het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)t-zich-in-alles.html
De hond wil verder nergens op in gaan, maar wil nog wel even nogmaals Gaaei voor het busje gooien en zijn eigen blazoen weer schoonvegen. Mega enge creep.
Eens, daar heb je een punt.quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Geen aandacht aan geven. Steijn is een Ajax-onwaardige trainer, een zwarte bladzijde uit het Ajax-boek.
brobbey op een eilandje, dan kan je beter met 2 spitsen spelen en 1 iemand er achterquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Eens, daar heb je een punt.
Zag dat Axel-Dongen weer minuten maakte maandag. Zou mooi zijn als die weer wat fit kan worden. Kijk vooral uit naar Godtsmode, maar daar is het echt stil rond. Als we nu komende weken in die 541 gaan spelen, dan zou ik graag we wat snelheid rondom/achter Brobbey zien.
Brobbey met Bergwijn (indien weer fit) en dan Berghuis of Hlynsson erachterquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:02 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
brobbey op een eilandje, dan kan je beter met 2 spitsen spelen en 1 iemand er achter
En deed dat vrij aardig ook.quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zag dat Axel-Dongen weer minuten maakte maandag.
Ja, dan speel je precies zoals van Gaal succesvol deed met Oranje.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Brobbey met Bergwijn (indien weer fit) en dan Berghuis of Hlynsson erachter
Met Bergwijn, Brobbey en Berghuis ga je wel weer wedstrijden winnen ondanks de tegengoals, ook met dit trio erbij is het niet super maar het scheelt wel een slok.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Brobbey met Bergwijn (indien weer fit) en dan Berghuis of Hlynsson erachter
Lijnders mist inderdaad het charisma van een hoofdtrainer en wekt snel irritatie op. Zelfs bij Liverpool vinden ze hem, ondanks dat hij gewaardeerd wordt, toch ook wel een apart figuur.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Is Klopp ook wel eens een weekendje in Amsterdam geweest dan? Dan kan je hem wel vragen![]()
ArnoGod.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:56 schreef Scorpie het volgende:
Caland gaat weer happen jongens let maar op!
Als je dan toch voor een PL assistent gaat is Van der Gaag misschien de betere keus.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lijnders mist inderdaad het charisma van een hoofdtrainer en wekt snel irritatie op. Zelfs bij Liverpool vinden ze hem, ondanks dat hij gewaardeerd wordt, toch ook wel een apart figuur.
Van der Gaag is inderdaad veel meer geschikt als hoofdtrainer. Daar zou ik ook niet direct aan beginnen maar dat lijkt me in ieder geval wel een betere keuze dan Lijnders.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je dan toch voor een PL assistent gaat is Van der Gaag misschien de betere keus.
En kaal gelukkig dus dan heb je dat haarprobleem ook niet.
langetermijnproject, niet zo'n talent die snel de jeugd doorloopt omdat die groter en sterker is dan de rest, maar een echt talent die juist moet werken aan het groter en sterker worden.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:00 schreef Wotte het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met die Marokkaans Belgische Instagram influencer die met veel tamtam werd aangekondigd en voor een godsvermogen op de loonlijst staat.
Bounanida ofzo.
Zeventien jaar. Lijkt me wel klaar voor zijn debuut.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
langetermijnproject, niet zo'n talent die snel de jeugd doorloopt omdat die groter en sterker is dan de rest, maar een echt talent die juist moet werken aan het groter en sterker worden.
Wel nee.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zeventien jaar. Lijkt me wel klaar voor zijn debuut.
Alleen schip is een onderbreking in de reeks, wat Steijn op z’n hoofd had, kunnen we geen haar noemen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je dan toch voor een PL assistent gaat is Van der Gaag misschien de betere keus.
En kaal gelukkig dus dan heb je dat haarprobleem ook niet.
Soort Bojan dus.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
LMGTFY
https://www.ajaxshowtime.(...)et-toptalent-bounida
Jaaaaaa Ajax failliet!quote:
Als ik het goed lees komen er van de zomer weer wat bedragen vrij zodat ze geen cash-flow ondersteuening meer nodig hebben.quote:
idd. Solide verhaal over het algemeen. Komt goedquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik het goed lees komen er van de zomer weer wat bedragen vrij zodat ze geen cash-flow ondersteuening meer nodig hebben.
Nou ja, wel jammer natuurlijk tov de ook sportief betere jaren, ik heb het al eerder gezegd maar ik denk dat het zo'n 100miljoen gekost heeft deze afgelopen 2 seizoenen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:12 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
idd. Solide verhaal over het algemeen. Komt goed
Ja dat geld hadden ze net zo goed in het IJ kunnen flikkerenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou ja, wel jammer natuurlijk tov de ook sportief betere jaren, ik heb het al eerder gezegd maar ik denk dat het zo'n 100miljoen gekost heeft deze afgelopen 2 seizoenen.
Eur 700.000 per jaarquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:00 schreef Wotte het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met die Marokkaans Belgische Instagram influencer die met veel tamtam werd aangekondigd en voor een godsvermogen op de loonlijst staat.
Bounanida ofzo.
rekenen moeten we niet aan jou overlatenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou ja, wel jammer natuurlijk tov de ook sportief betere jaren, ik heb het al eerder gezegd maar ik denk dat het zo'n 100miljoen gekost heeft deze afgelopen 2 seizoenen.
Is nog steeds zo hoor, 1 zwaluw maakt nog geen zomer hè, al is het spandoek net zo kinderachtig als jij nu.quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is nog steeds zo hoor, 1 zwaluw maakt nog geen zomer hè, al is het spandoek net zo kinderachtig als jij nu.
Karma boys. Heel veel succes en sterkte de komende 2/3 (?) jaar. Daarna hopelijk weer spannende titelracesquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aldus meneer psv kan de CL winnen dit seizoen
quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat geld hadden ze net zo goed in het IJ kunnen flikkeren
jij bent zelf spek en bonen jijquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
Karma boys. Heel veel succes en sterkte de komende 2/3 (?) jaar. Daarna hopelijk weer spannende titelraces
Feyenoord is uiteindelijk maar een spek en bonen titelconcurrent. ( zie de laatste 50 jaar) .
Nee, het snapte er niets van, als hoofdtrainer heeft hij ook nooit ergens succes geboekt.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Altijd wel een risico, Schreuder snapte het spelletje ook wel.
Het belangrijkste is iets over kunnen brengen, het snappen doet vrijwel iedereen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, het snapte er niets van, als hoofdtrainer heeft hij ook nooit ergens succes geboekt.
Dat valt nog tegen als je de retoriek van de meeste trainers hoort. Zoals Steijn antwoorden gaf in de pers was beschamend, om vervolgens verdere uitleg te ontwijken met ‘als jullie dat al niet snappen, ligt het aan jullie’.quote:
Uiteraard. Ik zou - net als iedereen hier - met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een nog slechtere trainer zijn dan Steijn. Dus als ik daar één club tonnen voor zou willen aftikken is het Ajax wel.quote:Op maandag 26 februari 2024 23:41 schreef Wotte het volgende: [..] Je zou al op de fiets zitten om te tekenen voordat je het woord arbeidsvoorwaarden volledig uit kan spreken. Als ze daadwerkelijk zouden bellen.
Geld lenen...een club die zogenaamd 200 miljoen op de bankrekening heeftquote:NOS Voetbal
•
Gisteren, 21:53
Mislintat-onderzoek in afrondende fase, Ajax leent geld om tekort af te dekken
Ajax heeft dankzij de verkoop van spelers als Mohammed Kudus en Edson Álvarez een nettowinst van 27,2 miljoen euro behaald in de eerste helft van het seizoen.
Toch heeft de club een lening van 20 miljoen euro moeten afsluiten om het komende halfjaar het tekort van het mislopen van Champions League-voetbal af te dekken.
Dat van die salarissen zal er ook mee te maken dat je wat veel spelers hebt gehaald die je wel minder betaalt maar toch wel teveel voor wat ze waard zijn, als je 4-5 topsalarissen eruit gooit en je betaalt 7-8 subtop salarissen ben je net zo ver.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Cijfers redelijk zoals verwacht.
Had wel wat meer verwacht/gehoopt qua daling salarissen, van 51.1 naar 44.5 terwijl je meer dan de helft van de grootverdieners kwijt bent (en nog geen Henderson hebt) is niet heel denderend voor wat er gezegd werd over de salarishoogtes van de nieuwe aankopen.
Daarnaast toch wel schokkend dat het verschil tussen CL en geen CL in een halfjaar al 32 miljoen bedraagt aan extra premies.
Die 200 miljoen is door corona al weg klaas, dat weet iedereen allang....quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Geld lenen...een club die zogenaamd 200 miljoen op de bankrekening heeft![]()
ALLEMAAAL door mij al voorspeld.....
Zo'n Harvard visie kunnen wij niet tegenop.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die 200 miljoen is door corona al weg klaas, dat weet iedereen allang....
Feyenoord gaat volgend seizoen naar alle waarschijnlijk zijn begroting weer vergrotenquote:Op donderdag 29 februari 2024 09:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die 200 miljoen is door corona al weg klaas, dat weet iedereen allang....
Daarnaast is 20 miljoen liquide en 20 miljoen snel opeisbare obligaten een stuk meer dan de 1 miljoen aan liquide middelen die Feyenoord op 30 juni had.
Je vergeet dat Ajax dit seizoen ook al zonder CL begrootte en dan nog dik boven Feyenoord en PSV zat, dus ik denk dat Ajax wel redelijk stabiel zal blijven qua begroting.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Feyenoord gaat volgend seizoen naar alle waarschijnlijk zijn begroting weer vergroten
ajax zal naar mijn inzichten 50 miljoen moeten gaan bezuinigen op de begroting
hoe moet ajax komend seizoen hun selectie gaan versterken is de grote vraag,,,,Nog meer geld lenen?
Waarom ga je in op dat gezwel is verspilde tijdquote:Op donderdag 29 februari 2024 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je vergeet dat Ajax dit seizoen ook al zonder CL begrootte en dan nog dik boven Feyenoord en PSV zat, dus ik denk dat Ajax wel redelijk stabiel zal blijven qua begroting.
Die anderen kan ik niet echt beoordelen, hangt er een beetje vanaf wat ze doen met de gelden die beschikbaar komen.
En verder klaasje, dat telraam boekhouden van je werkt niet echt, het is wat meer dan optellen en aftrekken, al zal je van dat laatste wel veel begrijpen.
Ik was het net aan het typen, omzet-technisch is dit het dieptepunt voor Ajax, veel lager dan waar we dit seizoen op uitkomen wordt het niet en dan beëindigen we zo'n rampjaar waarschijnlijk met een licht verlies.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je vergeet dat Ajax dit seizoen ook al zonder CL begrootte en dan nog dik boven Feyenoord en PSV zat, dus ik denk dat Ajax wel redelijk stabiel zal blijven qua begroting.
Die anderen kan ik niet echt beoordelen, hangt er een beetje vanaf wat ze doen met de gelden die beschikbaar komen.
En verder klaasje, dat telraam boekhouden van je werkt niet echt, het is wat meer dan optellen en aftrekken, al zal je van dat laatste wel veel begrijpen.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe doet Klaas dat toch altijd
Die begroting van dit seizoen daar was niets meer aan te wijzigen....was natuurlijk al klaargezet voordat vorig seizoen al begonnen wasquote:Op donderdag 29 februari 2024 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die begroting van dit seizoen daar was niets meer aan te wijzigen....was natuurlijk al klaargezet voordat vorig seizoen al begonnen was
maar nu je zelfs leningen af gaat sluiten om de begroting sluitend te krijgen.....
dan moet er toch wel een belletje gaan rinkelen bij jou en je ajax vrienden
Waarom zou hij hopen dat zijn club failliet gaatquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:21 schreef fetX het volgende:
Ik krijg toch een klein beetje het idee dat klaas hoopt op een faillissement van Ajax.
Waar zou iedereen zijn zonder Ajax en verder ben ik wel blij met dat beursgenoteerd zijn, er is tenminste duidelijkheid over het financiele gebeuren, dat kunnen de andere clubs niet zeggen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:21 schreef fetX het volgende:
Ik krijg toch een klein beetje het idee dat klaas hoopt op een faillissement van Ajax.
Ach, wij kunnen tenminste in ons eigen stadion spelen wanneer we willen ipv dat Gerard Joling en Jeroen van de Boom ons eruit schoppen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waar zou iedereen zijn zonder Ajax en verder ben ik wel blij met dat beursgenoteerd zijn, er is tenminste duidelijkheid over het financiele gebeuren, dat kunnen de andere clubs niet zeggen.
PSV kon bijvoorbeeld de gemeente niet aflossen tijdens corona, daar hoorde je niemand over al doet die club er ook wel wat minder toe.
Jullie stadion is minder van jullie dan dat van Ajax van Ajax is.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ach, wij kunnen tenminste in ons eigen stadion spelen wanneer we willen ipv dat Gerard Joling en Jeroen van de Boom ons eruit schoppen.
Is dat zo? Ik dacht dat de Arena van de gemeente was? PSV is in ieder geval eigenaar van het stadion, niet meer van de grond natuurlijk.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jullie stadion is minder van jullie dan dat van Ajax van Ajax is.
Ajax heeft er een deel van (ik meen 19%) en dat is inclusief de grond.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat de Arena van de gemeente was? PSV is in ieder geval eigenaar van het stadion, niet meer van de grond natuurlijk.
Sowieso een beetje rare constructiequote:Op donderdag 29 februari 2024 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax heeft er een deel van (ik meen 19%) en dat is inclusief de grond.
Van PSV? Ik vind het niet zo'n punt dat clubs van alles doen om te overleven.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sowieso een beetje rare constructie
Nee bij Ajakkesquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van PSV? Ik vind het niet zo'n punt dat clubs van alles doen om te overleven.
Ik heb het liefst gewoon een Ajax, Feyenoord en PSV die alledrie meedoen om de bovenste twee plekken. Dat gaat ook wel weer gebeuren. Zo’n uitzonderlijk jaar als PSV nu heeft gaat natuurlijk niet snel weer gebeuren en Ajax krabbelt binnen twee seizoenen (in de Eredivisie) wel weer op denk ik.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waar zou iedereen zijn zonder Ajax en verder ben ik wel blij met dat beursgenoteerd zijn, er is tenminste duidelijkheid over het financiele gebeuren, dat kunnen de andere clubs niet zeggen.
PSV kon bijvoorbeeld de gemeente niet aflossen tijdens corona, daar hoorde je niemand over al doet die club er ook wel wat minder toe.
Dat makkelijk kampioen worden viel ook wel mee, het was meer dat je Europees een beetje meedeed wat ik mis.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb het liefst gewoon een Ajax, Feyenoord en PSV die alledrie meedoen om de bovenste twee plekken. Dat gaat ook wel weer gebeuren. Zo’n uitzonderlijk jaar als PSV nu heeft gaat natuurlijk niet snel weer gebeuren en Ajax krabbelt binnen twee seizoenen (in de Eredivisie) wel weer op denk ik.
Ik zit alleen niet op een Ajax te wachten dat elk jaar gemakkelijk kampioen wordt. Daar waren jullie wel, maar gelukkig zijn jullie daar weer heel ver vandaan
Dit.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat makkelijk kampioen worden viel ook wel mee, het was meer dat je Europees een beetje meedeed wat ik mis.
Zo'n seizoen als PSV nu heeft komt zelden voor, daar zou zelfs het Ajax van 18/19 het moeilijk mee gehad hebben qua kampioenschap, ook al zaten die op een veel hoger niveau.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:03 schreef Simmertje het volgende:
Nog zat kaarten over voor Aston Villa thuis. Ik wil als we over enkele jaren weer eens een goed seizoen in de CL draaien geen gejank meer horen dat het zo moeilijk is om aan kaarten te komen.
Nou ja dat is het dan helaas natuurlijk wel weer want de mensen die er nu wel zijn krijgen dan geen voorrang.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:03 schreef Simmertje het volgende:
Nog zat kaarten over voor Aston Villa thuis. Ik wil als we over enkele jaren weer eens een goed seizoen in de CL draaien geen gejank meer horen dat het zo moeilijk is om aan kaarten te komen.
SCC houders hebben toch altijd voorrang?quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ja dat is het dan helaas natuurlijk wel weer want de mensen die er nu wel zijn krijgen dan geen voorrang.
Tja, er is geen succes dus men blijft weg he.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:03 schreef Simmertje het volgende:
Daarom moet er een systeem komen dat alle supporters die nu naar die wedstrijd gaan altijd of tenminste 5 jaar prioriteit hebben voor toekomstige Europese wedstrijden. Dat weet je precies wie loyaal genoeg is.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:03 schreef Simmertje het volgende:
Ja waarom niet, geld zat. Voor dat geld kun je ook Mbappe halen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daarom moet er een systeem komen dat alle supporters die nu naar die wedstrijd gaan altijd of tenminste 5 jaar prioriteit hebben voor toekomstige Europese wedstrijden. Dat weet je precies wie loyaal genoeg is.
Desnoods haal je een groep consultants van deloitte of accenture om dit technisch haalbaar te maken
Maar de (sva) cc houders die nu wel gewoon komen opdraven niet op de successupporters die in de CL-tijd weer vooraan staan.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
SCC houders hebben toch altijd voorrang?
Ik begrijp nooit welke successupporters dat dan zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar de (sva) cc houders die nu wel gewoon komen opdraven niet op de successupporters die in de CL-tijd weer vooraan staan.
Vreemd wel ja, zijn toch zat zaken waar nog wat aan te doen valt, ik dacht altijd dat ze maar 1 dag vrij hadden en en dat is die na een wedstrijd.quote:
Ik ook niet, maar gister kon ik om 10.40 nog kiezen uit duizenden stoeltjes en in 2020 was je om 10.01 al kansloos.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik begrijp nooit welke successupporters dat dan zijn
Deloitte brengt Ajax weer terug bij de Big Four.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daarom moet er een systeem komen dat alle supporters die nu naar die wedstrijd gaan altijd of tenminste 5 jaar prioriteit hebben voor toekomstige Europese wedstrijden. Dat weet je precies wie loyaal genoeg is.
Desnoods haal je een groep consultants van deloitte of accenture om dit technisch haalbaar te maken
Schippie wilde zondagavond even lekker doorhalen in de Brandon. op deze leeftijd moet je dan wel minimaal twee dagen uitbrakken.quote:
Welke wedstrijd niet momenteel?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaat zondag ook weer een moeilijke wedstrijd worden.
Gewaagd statementquote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaat zondag ook weer een moeilijke wedstrijd worden.
Ik doe een kleine gok op alles.quote:
Geen wonder dat het los zand is de laatste tijd.quote:
Ik vind het allemaal best te verklaren als je een team hebt dat fatsoenlijk met elkaar kan samenspelen. Maar in het geval van de patiënt Ajax lijkt me dagelijkse zorg meer op z'n plek. Hoeven geen zware trainingen te zijn, maar twee dagen niet op de club hoeven komen als je week in week uit weggespeeld wordt kan ik niet begrijpen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:03 schreef Tarado het volgende:
Ik heb het even nagevraagd bij mensen die het kunnen weten, normaliter is dag na de wedstrijd uitloop, herstel, behandingen etc. dag daarop vrij, daar schijnt niets in veranderd te zijn.
Wel had je donderdag die wedstrijd uit tegen Bodo, vrijdag pas terug, zaterdag wedstrijd gerichte training, dus niet zo heel vreemd om dan 2 dagen rust te geven na het weekend.
Maar neem aan dat Van t Schip het op het persmoment wel zal toelichten.
Wel eens hoor maar het is pas een probleem als het wekelijks zo gaat en met alle respect voor Hamstelaar, geen idee of dat dan ook zo is.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal best te verklaren als je een team hebt dat fatsoenlijk met elkaar kan samenspelen. Maar in het geval van de patiënt Ajax lijkt me dagelijkse zorg meer op z'n plek. Hoeven geen zware trainingen te zijn, maar twee dagen niet op de club hoeven komen als je week in week uit weggespeeld wordt kan ik niet begrijpen.
Waarom niet? Soms werkt juist even iets afstand nemen en iets meer rust wel goed. Zolang het maar niet standaard zo is.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal best te verklaren als je een team hebt dat fatsoenlijk met elkaar kan samenspelen. Maar in het geval van de patiënt Ajax lijkt me dagelijkse zorg meer op z'n plek. Hoeven geen zware trainingen te zijn, maar twee dagen niet op de club hoeven komen als je week in week uit weggespeeld wordt kan ik niet begrijpen.
Mee eens, het komt ook over alsof de spelers met de fluwelen handschoen worden aangepakt. Komop zeg, je hebt nog 11 wedstrijden om er voor te zorgen dat je 5e en hopelijk misschien nog 4e kunt worden in de competitie. Met deze instelling raak je steeds verder uit vorm en moet je je echt zorgen gaan maken over een mogelijke plek 6 t/m 8 in de competitie.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens, het komt ook over alsof de spelers met de fluwelen handschoen worden aangepakt. Komop zeg, je hebt nog 11 wedstrijden om er voor te zorgen dat je 5e en hopelijk misschien nog 4e kunt worden in de competitie. Met deze instelling raak je steeds verder uit vorm en moet je je echt zorgen gaan maken over een mogelijke plek 6 t/m 8 in de competitie.
Ja ja echt leuk die schijtlollige quote, maar het is wel wat er feitelijk aan de hand is.quote:
Bedankt voor de tip, ga even een paar gifbekers leegdrinken daar.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:03 schreef Simmertje het volgende:
Meelopen met een tweet van zg clubvolger en daar je conclusies uit trekken vind ik minimaal net zo simpel.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja ja echt leuk die schijtlollige quote, maar het is wel wat er feitelijk aan de hand is.
Ajax - Utrecht
Ajax - Fortuna
Sparta - Ajax
PEC - Ajax
Ajax - Go Ahead
Feyenoord - Ajax
Ajax - Twente
Ajax - Excelsior
Volendam - Ajax
Ajax - Almere
Vitesse - Ajax
Als ze 20 punten halen in die laatste 11 wedstrijden vind ik het veel.
Misschien moeten ze dan wel gewoon een paar keer in de week gaan trainen?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja ja echt leuk die schijtlollige quote, maar het is wel wat er feitelijk aan de hand is.
Ajax - Utrecht
Ajax - Fortuna
Sparta - Ajax
PEC - Ajax
Ajax - Go Ahead
Feyenoord - Ajax
Ajax - Twente
Ajax - Excelsior
Volendam - Ajax
Ajax - Almere
Vitesse - Ajax
Als ze 20 punten halen in die laatste 11 wedstrijden vind ik het veel.
Alsof dat enkel gebaseerd is op die tweets. Het is al wekenlang kommer en kwel wat ze laten zien.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Meelopen met een tweet van zg clubvolger en daar je conclusies uit trekken vind ik minimaal net zo simpel.
Natuurlijk maar komt dat omdat ze niet werke voor hun kk geld?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Alsof dat enkel gebaseerd is op die tweets. Het is al wekenlang kommer en kwel wat ze laten zien.
Omdat er geen topsport mentaliteit heerst in Amsterdam momenteel.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk maar komt dat omdat ze niet werke voor hun kk geld?
Meelopen nog welquote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Meelopen met een tweet van zg clubvolger en daar je conclusies uit trekken vind ik minimaal net zo simpel.
https://www.espn.nl/voetb(...)-op-eigen-initiatiefquote:Een deel van de Ajax-selectie is vandaag op eigen initiatief gaan trainen. Eigenlijk hadden de spelers vrij gekregen van Ajax-trainer John van 't Schip, maar ze besloten toch naar De Toekomst te komen. Op maandag en dinsdag hadden de spelers ook al vrij gekregen.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:30 schreef D_A het volgende:
[..]
https://www.espn.nl/voetb(...)-op-eigen-initiatief
The gift that keeps on giving.
Sjon geeft geen fuck, die weet inmiddels dat er meer is in het leven dan foebal.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
John is op zijn sloep lekker aan het harsen met die wijn. Eindelijk een zonnetje.
Dat baseer je even op een tweet van een nobuddy knap hoor, dat het voetbal kut is zie ik ook wel maar de rest is allemaal achterklap.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Omdat er geen topsport mentaliteit heerst in Amsterdam momenteel.
Ten Hag zou ik graag terugzien, Slot zou ik wel willen hoor maar de rest eventjes niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat verbod van minimaal 10 jaar Nederlandse trainers bij Ajax moet er komen.
Kijk even naar het bredere plaatje ipv alleen naar die tweets. We zijn nu 2 jaar verder na het schandaal rond Overmars en het verval wat toen werd ingezet.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat baseer je even op een tweet van een nobuddy knap hoor, dat het voetbal kut is zie ik ook wel maar de rest is allemaal achterklap.
Wat is er breed aan dit plaatje? Het enige feit wat ik lees is dat ze maandag vrij hebben gekregen, een dag die ze normaliter aan herstel besteden.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kijk even naar het bredere plaatje ipv alleen naar die tweets. We zijn nu 2 jaar verder na het schandaal rond Overmars en het verval wat toen werd ingezet.
Het feit dat sommige spelers vandaag op eigen houtje zijn gaan trainen geeft al aan hoe de verhoudingen in de groep liggen. Men is het dus niet eens met de keuzes die worden gemaakt door de technische staf. Dat kun je afdoen als iets onbenulligs, maar het is exact waar het momenteel mis gaat in de selectie. Er is geen eenduidige visie, geen groepsmentaliteit om er als team voor te gaan. Dan weet je toch genoeg? Maandag vrij na een wedstrijd op donderdag en zondag? Ja, natuurlijk. Maar daarna gewoon aan het werk om zondag te kunnen winnen van FC Utrecht dat in een geweldige flow zit.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is er breed aan dit plaatje? Het enige feit wat ik lees is dat ze maandag vrij hebben gekregen, een dag die ze normaliter aan herstel besteden.
Dat er genoeg fout is gegaan vanaf Overmars, helemaal eens.
Jij trekt conclusies die je niet kan trekken op basis van die tweets, misschien is het waar, dan heb je gelijk maar zolang het tweets van jongens zijn die voor de clicks gaan wat dan weer klakkeloos wordt overgenomen door andere clickbait sites neem ik het nog niet serieus.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het feit dat sommige spelers vandaag op eigen houtje zijn gaan trainen geeft al aan hoe de verhoudingen in de groep liggen. Men is het dus niet eens met de keuzes die worden gemaakt door de technische staf. Dat kun je afdoen als iets onbenulligs, maar het is exact waar het momenteel mis gaat in de selectie. Er is geen eenduidige visie, geen groepsmentaliteit om er als team voor te gaan. Dan weet je toch genoeg? Maandag vrij na een wedstrijd op donderdag en zondag? Ja, natuurlijk. Maar daarna gewoon aan het werk om zondag te kunnen winnen van FC Utrecht dat in een geweldige flow zit.
wat is de reden dat er geen training is en sommigen zelfstandig trainen?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het feit dat sommige spelers vandaag op eigen houtje zijn gaan trainen geeft al aan hoe de verhoudingen in de groep liggen. Men is het dus niet eens met de keuzes die worden gemaakt door de technische staf. Dat kun je afdoen als iets onbenulligs, maar het is exact waar het momenteel mis gaat in de selectie. Er is geen eenduidige visie, geen groepsmentaliteit om er als team voor te gaan. Dan weet je toch genoeg? Maandag vrij na een wedstrijd op donderdag en zondag? Ja, natuurlijk. Maar daarna gewoon aan het werk om zondag te kunnen winnen van FC Utrecht dat in een geweldige flow zit.
https://www.espn.nl/voetb(...)-op-eigen-initiatiefquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij trekt conclusies die je niet kan trekken op basis van die tweets, misschien is het waar, dan heb je gelijk maar zolang het tweets van jongens zijn die voor de clicks gaan wat dan weer klakkeloos wordt overgenomen door andere clickbait sites neem ik het nog niet serieus.
Dat bedoel ik dus "van de redactie"quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
https://www.espn.nl/voetb(...)-op-eigen-initiatief
ESPN zal best voldoende bronnen hebben om dit zo te brengen. Maar goed, als je het niet wil geloven mag dat ook natuurlijk.quote:
Nog niet nee op basis van copy paste van een stagiaire, als professionele clubwatchers als Mike Verweij of zo het melden is het wat anders.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
ESPN zal best voldoende bronnen hebben om dit zo te brengen. Maar goed, als je het niet wil geloven mag dat ook natuurlijk.
Het bericht is wel genuanceerder maar er valt verder weinig te verdedigen, dit is denk ik het slechtste Ajax wat ik ooit heb meegemaakt.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:56 schreef Coco het volgende:
Zelfs arme Tarado kan dit Ajax niet meer verdedigen.
hogerop is het dan ook nog niet rustig. Dat moet je eerst oppakken (en daar zijn ze mee bezig)quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het bericht is wel genuanceerder maar er valt verder weinig te verdedigen, dit is denk ik het slechtste Ajax wat ik ooit heb meegemaakt.
Nog 2 wekenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:15 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
hogerop is het dan ook nog niet rustig. Dat moet je eerst oppakken (en daar zijn ze mee bezig)
seizoen uitzingen en de top op orde brengen en dan zien we in de zomer wel. Het zijn alleen wel vermoeiende tripjes naar de arena en eventuele uitwedstrijden somsquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kan me er eerlijk gezegd niet druk om maken
Het probleem is ook dat je in september al wist dat het een kutseizoen zou worden maar dan moet je nog een kleine 40 wedstrijden alles bij elkaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:44 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
seizoen uitzingen en de top op orde brengen en dan zien we in de zomer wel. Het zijn alleen wel vermoeiende tripjes naar de arena en eventuele uitwedstrijden soms
Goeie vraag, nu is hij onder Van 't Schip 2e assistent geworden maar heb niet het idee dat er veel van z'n briljante input gebruikt wordt, voor zover hij dat heeft.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:52 schreef Caland het volgende:
Waar is het enorme trainerstalent Maduro eigenlijk in het verhaal Steijn en Schip?
Vooral aan het lekken omdat die zelf het baasje wil spelenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:52 schreef Caland het volgende:
Waar is het enorme trainerstalent Maduro eigenlijk in het verhaal Steijn en Schip?
Echt een breuk wordt het niet hè, hij komt in het management na dit seizoen, ze willen opnieuw een Technisch Hart creëren, hoe dat eruit gaat zien en wie er in komen is nog niet bekend (tenminste bij mij niet).quote:
hopelijk nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:54 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Houdt dit gedoe ooit nog op.
dit is vreemdquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hopelijk niet
want dit is genieten
Dit soort dingen worden wel alleen een issue als het slecht gaat.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:26 schreef Sebbeszweet het volgende:
Die Schip is ook een weggooier blijkt nu, trainen is niet nodig schijnbaar
Announce Gertjan Verbeek om die kutspelers de hele dag rondjes om het veld te laten lopen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit soort dingen worden wel alleen een issue als het slecht gaat.
Is toch niet leuk man. Moeten we elke februari weer kijken hoe de nieuwe landskampioen en vertegenwoordiger van het Nederlands voetbal uitgeschakeld wordt door het ADO van Italie.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hopelijk niet
want dit is genieten
dat is nog altijd beter dan uitgeschakeld worden door een derde divisie amateur club als hercules....quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:18 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Is toch niet leuk man. Moeten we elke februari weer kijken hoe de nieuwe landskampioen en vertegenwoordiger van het Nederlands voetbal uitgeschakeld wordt door het ADO van Italie.
De nieuwe Ebeccilio, Ozbiliz of Andersen..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:01 schreef Wotte het volgende:
Ik zag die Godts toch verdomd aardig ballen.
Hercules is een sleeping giantquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is nog altijd beter dan uitgeschakeld worden door een derde divisie amateur club als hercules....
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De nieuwe Ebeccilio, Ozbiliz of Andersen..
Ik kan me niet voorstellen dat we morgen winnenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:22 schreef manny het volgende:
Zucht. Steun. Hopelijk valt er iets een beetje op zijn plek morgen. Iets van een soort solide verdedigende aanpak en Brobbey gaarne niet op een eiland.
Hoop.
KaplanGODquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:22 schreef manny het volgende:
Zucht. Steun. Hopelijk valt er iets een beetje op zijn plek morgen. Iets van een soort solide verdedigende aanpak en Brobbey gaarne niet op een eiland.
Hoop.
Toch grappig hoe al die niet-Ajacieden zich altijd de meest obscure Ajacieden nog herinneren, ik zou al geeneens de helft van de huidige Feyenoord en PSV-selectie kunnen opnoemen laat staan van jaren geleden, gewoon omdat dat totaal niet boeiend is.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De nieuwe Ebeccilio, Ozbiliz of Andersen..
Als je nu nog denkt dat Ajax de 0 kan houden dan kan jij je zelf beter opheffenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:46 schreef klaasweetalles het volgende:
als je morgen niet wint dan kan je jezelf beter opheffen
ook nog is een thuis wedstrijd
ik verwacht een 3-0
Stukje ongezonde obsessie.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Toch grappig hoe al die niet-Ajacieden zich altijd de meest obscure Ajacieden nog herinneren, ik zou al geeneens de helft van de huidige Feyenoord en PSV-selectie kunnen opnoemen laat staan van jaren geleden, gewoon omdat dat totaal niet boeiend is.
dit zou idd wel fijn zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:22 schreef manny het volgende:
Hoop.
Dat zit hem vaak in de onwaarschijnlijke hypetrain die in Nederland op gang komt als er weer een nieuwe Laudrup of Litmanen naar Ajax wordt gehaald. Blijken 9 van de 10 keer echter lachwekkende voetballers te zijn en dat blijft dan nogal hangen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Toch grappig hoe al die niet-Ajacieden zich altijd de meest obscure Ajacieden nog herinneren, ik zou al geeneens de helft van de huidige Feyenoord en PSV-selectie kunnen opnoemen laat staan van jaren geleden, gewoon omdat dat totaal niet boeiend is.
Je doet net of Ajax al 20 jaar niks meer gewonnen heeft.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat zit hem vaak in de onwaarschijnlijke hypetrain die in Nederland op gang komt als er weer een nieuwe Laudrup of Litmanen naar Ajax wordt gehaald. Blijken 9 van de 10 keer echter lachwekkende voetballers te zijn en dat blijft dan nogal hangen.
Valkanis heeft blijkbaar meer verantwoordelijkheden gekregen tov Maduro en Bakkati, dus daar zit ook e.e.a niet lekkerquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:52 schreef Caland het volgende:
Los van of dat waar is of niet. Dat houdt die technische staf toch niet tegen een paar simpele dingen door te voeren die de kans het grootst maakt dat ze winnen. Dat soort intern geneuzel over dat pietje meer mag dan jantje....toen ik vroeger in het buitenland op missie was was er 1 simpele regel over onderlinge discussies als leidinggevenden: oneens zijn doen we in de officiersbarak, voor de briefing of na de debriefing met de groep. Zodra we onder de rest zijn, of met burgers praten: we zijn 1 front; en volgen altijd de gekozen lijn. Geen gezeik.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:29 schreef Sabata het volgende:
[..]
Valkanis heeft blijkbaar meer verantwoordelijkheden gekregen tov Maduro en Bakkati, dus daar zit ook e.e.a niet lekker
Benieuwd wie dat dan zegtquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:05 schreef manny het volgende:
Hoor links en rechts ook dat ze meneer Henderson te aanwezig vinden. Iets met: schoenen nog niet mogen strikken
Ach assistenten, zo'n Witschge zit er ook al een eeuwigheid, dan vraag ik me af of dat alleen maar is omdat hij niks zegt en alleen de ballen oppompt of zo, want cultuurbewaker is hij dan toch ook niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:29 schreef Sabata het volgende:
[..]
Valkanis heeft blijkbaar meer verantwoordelijkheden gekregen tov Maduro en Bakkati, dus daar zit ook e.e.a niet lekker
Henderson doet dus waarvoor hij o.a. is aangetrokken.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:05 schreef manny het volgende:
[..]
Los van of dat waar is of niet. Dat houdt die technische staf toch niet tegen een paar simpele dingen door te voeren die de kans het grootst maakt dat ze winnen. Dat soort intern geneuzel over dat pietje meer mag dan jantje....toen ik vroeger in het buitenland op missie was was er 1 simpele regel over onderlinge discussies als leidinggevenden: oneens zijn doen we in de officiersbarak, voor de briefing of na de debriefing met de groep. Zodra we onder de rest zijn, of met burgers praten: we zijn 1 front; en volgen altijd de gekozen lijn. Geen gezeik.
Hoor links en rechts ook dat ze meneer Henderson te aanwezig vinden. Iets met: schoenen nog niet mogen strikken
Grappig wel ja, als je dat lastig vindt dan heb je de juiste mentaliteit niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Henderson doet dus waarvoor hij o.a. is aangetrokken.
omdat de media ze 24/4 deed ophemelen. geldt ook voor troep als fischer bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Media deed Ebeccilio en Ozbiliz ophemelen ja?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
omdat de media ze 24/4 deed ophemelen. geldt ook voor troep als fischer bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
omdat de media ze 24/4 deed ophemelen. geldt ook voor troep als fischer bijvoorbeeld.
24/4 nog wel, dat is niet niks.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 februari 2024 13:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Schreuder, Steijn, sjonie, Schip zochten allemaal de aanval op de spelers....
op die manier kan je spelers carrières kapoet maken
binnen een spelersgroep ben je dan gauw klaar. Hun makelaars horen ook dit soort verhalen en die communiceren daarover
Spelers gaan dan minder hard lopen, minder de duels in....het is allemaal niet te bewijzen op zo een manier doen ze dat.
er is echt wat mis binnen ajax omdat er binnen en buiten het veld geen echte leiders zijn
Echt helemaal niemand die in Van 't Schip een verlosser zag.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:10 schreef KlapMongeaul het volgende:
Kroes de verlosser? Dat was Schip toch ook? En Louis? Of neemt deze man 120 miljoen mee dat wel goed geïnvesteerd gaat worden?
Tussen de spelers kun je dat wel invullen. Er lopen er een paar die ook gewoon openlijk in de media roepen dat ze meer respect verdienen, dus binnenskamers zal die toon niet gematigder zijn.quote:
boeienquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
als je morgen niet wint kom je op plaats 7/8 terecht
dan gaat het echt penibel worden
Is de wens wellicht ook een beetje de vader van je gedachten?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:10 schreef KlapMongeaul het volgende:
Kroes de verlosser? Dat was Schip toch ook? En Louis? Of neemt deze man 120 miljoen mee dat wel goed geïnvesteerd gaat worden?
Tja, lekker rullefant toch. Nummer 4 AZ heeft nota bene 7 van de 9 laatste wedstrijden in de eredivisie puntverlies geleden, maar wint alsnog volledig onbedreigd met 2-0 van Ajax.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
als je morgen niet wint kom je op plaats 7/8 terecht
dan gaat het echt penibel worden
Als het toch eens zo makkelijk was ............quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:31 schreef Wotte het volgende:
Los van al dat gelul. Is het ook allemaal niet zo verschrikkelijk ingewikkeld. Allereerst trek een echt goede coach aan. Loos overtollige ballast, Ramaj, Hato, Hlynsson, Godts en Brobbey in de kruiwagen houden.
Vul dat aan met in iedere linie een echte versterking. Gewoon bord op de schoot niet zo spannende scouting.
Dan heb je gewoon top drie selectie.
Alleen al een goede rechtsbuiten zou al enorm schelen. Blok van Henderson en van de Boomen en daarvoor Berghuis. Het is waarschijnlijk niet fraai maar je eindigt echt wel top drie.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het toch eens zo makkelijk was ............
en dat on 12.15quote:Op zondag 3 maart 2024 09:11 schreef PicoMMP het volgende:
Tegen beter weten in maar weer naar die puinhoop kijken
Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De Eredivisie is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat jullie gewoon bovenin meedoen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:31 schreef Wotte het volgende:
Los van al dat gelul. Is het ook allemaal niet zo verschrikkelijk ingewikkeld. Allereerst trek een echt goede coach aan. Loos overtollige ballast, Ramaj, Hato, Hlynsson, Godts en Brobbey in de kruiwagen houden.
Vul dat aan met in iedere linie een echte versterking. Gewoon bord op de schoot niet zo spannende scouting.
Dan heb je gewoon top drie selectie.
Daar kun je wel vanuit gaan, ja. Benieuwd welke 11 namen Schip nu weer uit de grabbelton trekt.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:02 schreef Urquhart het volgende:
Het is weer wachten op de volgende tactische vernedering
ramajquote:Op zondag 3 maart 2024 10:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daar kun je wel vanuit gaan, ja. Benieuwd welke 11 namen Schip nu weer uit de grabbelton trekt.
Nice, middenveld met lekker veel diepte. klinkt als weer een nederlaag in de pijplijn. Gelukkig is er ook ManchesterDerbyGenot.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:16 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ramaj
Gooijer rensch kaplan
Hato sosa
Henderson taylor vd boomen hlynsson
Brub wederom op een eilandje.
Zoiets zag ik voorbijkomen als voorspelling.
Vandaag verliezen en Ajax staat gewoon na 24 wedstrijden onder Go Ahead en NEC. Wat een treurnis.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nice, middenveld met lekker veel diepte. klinkt als weer een nederlaag in de pijplijn. Gelukkig is er ook ManchesterDerbyGenot.
1 transferperiode een gekke Duitser de inkopen laten doen...quote:Op zondag 3 maart 2024 11:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vandaag verliezen en Ajax staat gewoon na 24 wedstrijden onder Go Ahead en NEC. Wat een treurnis.
Die transferperiodes ervoor (zomer-winter) blonken ze ook niet echt uit.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
1 transferperiode een gekke Duitser de inkopen laten doen...
Je kijkt maar gewoon mee!quote:Op zondag 3 maart 2024 11:02 schreef Tarado het volgende:
1 aanvaller, moeten we dit echt gaan kijken?
Het nieuwe normaal in Amsterdam.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:09 schreef Caland het volgende:
5-4-1 in je eigen huis tegen Utrecht
Wel weer gelachen
Neuh dat was ook wel ongelukkig, maar deze marianentrog is wel echt bereikt met het lood van Sven.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die transferperiodes ervoor (zomer-winter) blonken ze ook niet echt uit.
Basisopstelling, he. Mocht het toch niet goed gaan kan Brobbey na rust altijd nog gewisseld worden voor Gaaei.quote:
Funny cause its true. Dit wordt weer buitengewoon wanstaltig.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben erop getraind hè, nou ja de jongens die zin hadden.
Wees blijquote:Op zondag 3 maart 2024 11:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Funny cause its true. Dit wordt weer buitengewoon wanstaltig.
Overigens: zelfs de website is uit vorm. Probeer al sinds gisteren kaarten te kopen voor donderdag, maar wordt er of uitgegooid, of iDeal is niet beschikbaar, of de credit card wordt om vage redenen geweigerd, of de tickets die ik kies zijn bij afrekenen opeens toch niet meer beschikbaar. Genot.
Hij wordt in de 1e helft bijgepraat, maar sowieso die bank wordt je ook niet vrolijk van, het is niet dat je een Neres in kan brengen of zo.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:16 schreef Bugno3 het volgende:
Brancootje naar de bank. Misschien straf omdat hij niet naar de vrijwillige training was gekomen. Wat een grap joh.
dankuwel, toornsta hequote:Op zondag 3 maart 2024 11:19 schreef Bugno3 het volgende:
Ik voorspel binnen 10 minuten de welverdiende 0-1. Gefeliciteerd @:Paul
Ron Jans gaat Schip tactisch slopen.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Ajax kan helemaal geen 5-4 -1 spelen
dat was al onder Steijn duidelijk
dit wordt gewoon weer genieten
Nou inderdaad. Interessant om te zien of ze meer of minder dan 100x de bal breed leggen op elkaar. Zin in.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:25 schreef -XOR- het volgende:
Het enige interessante aan dit elftal is het blok Mannsverk/Henderson.
Lekker man, zo’n bierelftal.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Interessant in de zin dat dat neem ik aan de kern van het middenveld gaat worden volgend jaar.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:33 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Interessant om te zien of ze meer of minder dan 100x de bal breed leggen op elkaar. Zin in.
quote:Op zondag 3 maart 2024 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Broekje uit en fappen zelfs als je ploeg niet speelt?quote:Op zondag 3 maart 2024 12:18 schreef RipCity het volgende:
Meer terugspeelballen op de keeper in 1 minuut dan in een hele wedstrijd van PSV.
Tsja we hebben niks beters beschikbaarquote:Op zondag 3 maart 2024 12:25 schreef Shreyas het volgende:
Hoe bestaat het eigenlijk dat je deze wedstrijd aanvangt met spelers als Rensch, Sosa, Gooijer, Mannsverk en Taylor. Je zou bijna denken dat je naar een wedstrijd van Jong Ajax zit te kijken.
Waar is Vosquote:Op zondag 3 maart 2024 12:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja we hebben niks beters beschikbaar
Alweer?quote:
Hopelijk niet, gelukkig wil die zelf ook niet.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
Die jans staat toch niet echt op een lijst om het volgend seizoen over te nemen he?
Vind de keeper ook wel primaquote:
Er is nog een helft hè.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:06 schreef TheVulture het volgende:
Verdedigend in ieder geval de boel op orde
I know, maar het is ook in een helft wel eens erger geweest. Kinderhand.quote:
Hij is mij veel te traag in z’n balbehandeling.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:36 schreef MatthijsDJ het volgende:
Henderson op het middenveld blijft toch ook wel lekker hoor, veel meer rust.. al helemaal als hij de bal heeft.
Niet normaal wat een verschil inderdaadquote:Op zondag 3 maart 2024 13:34 schreef Simmertje het volgende:
Wat een verademing die Kaplan. Zal vast zijn slippertje nog hebben, maar wat een rust aan de bal in vergelijking met Sutalo.
En Mannsverk ook. Daardoor hoeft hij niet met 86 dingen tegelijk bezig te zijn.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:38 schreef Scorpie het volgende:
Taylor laat ook weer goede dingen zien. Die heeft er baat bij dat Henderson op het middenveld staat.
Des te vreemder is het dat ze hem zo laat pas hebben gebracht ondanks zijn lange blessure..quote:Op zondag 3 maart 2024 13:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niet normaal wat een verschil inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |