abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212601483
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 20:14 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Je kunt toch rekenen? Paar jaar geen CL en je staat paar honderd miljoen in de min. Wie gaat dat betalen met een lege rekening? Zelfs een modale speler als VD Boomen ontvangt een gigantisch salaris
Ik kan rekenen ja. Als je voor de grap eens die jaarrekening bekijkt van 22/23.

Als je dan eens kijkt naar de langlopende vorderingen en vervolgens naar de vlottende activa. Dan kom je uit op een bedrag van 240 miljoen.
  maandag 26 februari 2024 @ 20:27:02 #227
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212601536
Jong Ajax ook alweer 0-2 achter tegen Telstar :')
pi_212601610
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 20:24 schreef Wotte het volgende:

[..]

Als je dan eens kijkt naar de langlopende vorderingen en vervolgens naar de vlottende activa. Dan kom je uit op een bedrag van 240 miljoen.
Staan posten op die niet inbaar zijn zoals Traore en Promes. Maar zal best dat er nog wat geld zit, maar zoals eerder gezegd wordt er begroot met CL en een transfer. Als je dat een paar jaar niet hebt kom je direct in de problemen omdat transferinkomsten over vele jaren zijn uitgesmeerd. Dan moet je leningen afsluiten voor salarissen zoals nu ook al gebeurt
Hallo
pi_212601650
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 20:24 schreef Wotte het volgende:

[..]

quote:
In een uitgebreide analyse heeft Voetbal International uitgerekend dat Ajax komend seizoen begint met een tekort van 100 miljoen euro op de begroting. Omdat de gegarandeerde UEFA premies met ongeveer 30 miljoen euro kelderen aangezien Ajax niet actief zal zijn in de Champions League zal het operationele tekort oplopen naar 40 miljoen euro. Daarnaast kent Ajax voor 60 miljoen euro aan transferafschrijvingen.

Ajax zal komend seizoen echter niet op de rem stampen aangezien het over het huidige boekjaar een winst van enkele tientallen miljoenen heeft gemaakt en het al een eigen vermogen heeft van 200 miljoen euro. De club kan daardoor een stootje hebben. Risico's op structurele verliezen zijn bovendien te overzien omdat vanaf het seizoen 2024/25 de Europese gelden omhoog gaan en een jaar later het nieuwe televisiecontract zal ingaan.
https://ajax.supporters.n(...)o-op-de-begroting%27

Onderstaande was geschreven niet wetende dat ajax nog een rampseizoen zou hebben en weer geen CL gaat spelen
quote:
Risico's op structurele verliezen zijn bovendien te overzien omdat vanaf het seizoen 2024/25 de Europese gelden omhoog gaan en een jaar later het nieuwe televisiecontract zal ingaan
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator maandag 26 februari 2024 @ 20:53:36 #230
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_212601951
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 20:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jong Ajax ook alweer 0-2 achter tegen Telstar :')
De beerput moet leeg.
What can change the nature of a man?
pi_212602002
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 20:30 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Staan posten op die niet inbaar zijn zoals Traore en Promes. Maar zal best dat er nog wat geld zit, maar zoals eerder gezegd wordt er begroot met CL en een transfer. Als je dat een paar jaar niet hebt kom je direct in de problemen omdat transferinkomsten over vele jaren zijn uitgesmeerd. Dan moet je leningen afsluiten voor salarissen zoals nu ook al gebeurt
Een kredietlijn is nou niet zo bijzonder voor een miljoenenbedrijf. Het is eerder opmerkelijk dat Ajax dat schijnbaar niet nodig had. Los daarvan zijn vrijwel alle transfers van afgelopen jaar na 1 juli gedaan. Dat betrof een positief transfer resultaat van 40 miljoen.

Maar bovenal zie ik nog steeds niet steekhoudende argumenten voor het aankomende faillissement van Ajax.
pi_212602297
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 20:56 schreef Wotte het volgende:

[..]
Een kredietlijn is nou niet zo bijzonder voor een miljoenenbedrijf. Het is eerder opmerkelijk dat Ajax dat schijnbaar niet nodig had. Los daarvan zijn vrijwel alle transfers van afgelopen jaar na 1 juli gedaan. Dat betrof een positief transfer resultaat van 40 miljoen.

Maar bovenal zie ik nog steeds niet steekhoudende argumenten voor het aankomende faillissement van Ajax.
gewoon wachten op de volgende jaarrekening :W
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 26 februari 2024 @ 21:39:03 #233
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212602434
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 20:53 schreef Coco het volgende:

[..]
De beerput moet leeg.
Jong Ajax, het is maar net hoe je ze treft qua wissels van het eerste, MVV had laatst pech.
  maandag 26 februari 2024 @ 21:43:27 #234
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212602476
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 20:56 schreef Wotte het volgende:

[..]

Zeker niet, goed is het uiteraard niet maar failliet gaat Ajax voorlopig niet, eigen vermogen was laatste jaarcijfers 235 miljoen meen ik.
pi_212602931
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 21:39 schreef Tarado het volgende:

[..]
Jong Ajax, het is maar net hoe je ze treft qua wissels van het eerste, MVV had laatst pech.
quote:
Jong Ajax liet zich maandagavond verrassen door Telstar. De Amsterdamse beloften hadden een sterke startopstelling met spelers als Julian Rijkhoff, Jaydon Banel, Amourricho van Axel Dongen, Silvano Vos, Kian Fitz-Jim en Ar‘Jany Martha. Binnen een halfuur stond het echter al 0-2 voor de bezoekers. Nadat Nick Verschuren een handje op de schouder van Danzell Gravenberch had gelegd, maakte de spits de 0-1 vanaf de stip. De tweede treffer kwam op naam van Tim van de Loo en Youssef El Kachati maakte op prachtige wijze de 0-3.
De jeugd blijft maar op de toekomst :')
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_212603208
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 17:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat denk ik niet, de Boer verneukt het altijd op de communicatie. Heb je weer iemand die voortdurend zijn domme beslissingen verdedigt met slechte argumenten en anderen voor de bus gooit. Die wedstrijd tegen Tsjechië was wel een perfect brevet van zijn onvermogen.

En ja, leuk dat ie het defensief goed neerzette, maar dat lukte Steijn ook bij Sparta. Één op één, dichtgooien en lange bal kan iedere trainer, het feit dat het zowel Steijn als tSchip hiermee niet lukt laat wel zien hoe slecht deze selectie defensief is.
De eerste stap is dat de volgende trainer gaat erkennen dat het verdedigend dramatisch slecht is. Steijn deed dat niet, want hij heeft de verdedigers in de selectie geaccepteerd en wilde alleen nog een spits en rechtsbuiten er bij.

Tijdens Rondo deed Van 't Schip net alsof de verdedigers nog behoorlijk wat kwaliteiten hebben.

Maar goed, het blijft een risico. Na vorig seizoen wisten we dat een nieuw Ajax gebouwd moest worden. Omdat het qua jeugd niet meer is dan niveau Gooijer, Martha, Rensch, Taylor, waarvan het om het even is wie de slechtste is van deze vier, moest er flink wat aangekocht worden.

Dat had Mislintat eigenlijk wel goed gezien. Het is alleen jammer dat van al zijn aankopen niet één veldspeler echt goed kan voetballen, alleen de keeper is redelijk goed.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_212603398
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 22:49 schreef Shreyas het volgende:

[..]
De eerste stap is dat de volgende trainer gaat erkennen dat het verdedigend dramatisch slecht is. Steijn deed dat niet, want hij heeft de verdedigers in de selectie geaccepteerd en wilde alleen nog een spits en rechtsbuiten er bij.

Das wat te makkelijk wel he, Steijn had ook geen keus. Geloof dat hij het alleen met Sutalo eens was.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_212603525
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2024 18:43 schreef aTypisch het volgende:
ik vind het wel grappig dat Van ´t Schip ook zijn selectie af mag branden als hoofdverantwoordelijke :)

nieuwe trend bij ajaxtrainers
Secundaire arbeidsvoorwaarde waarvoor je bijna trainert van die toko zou willen worden ^O^
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_212603674
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 23:21 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Secundaire arbeidsvoorwaarde waarvoor je bijna trainert van die toko zou willen worden ^O^
Je zou al op de fiets zitten om te tekenen voordat je het woord arbeidsvoorwaarden volledig uit kan spreken. Als ze daadwerkelijk zouden bellen.
  dinsdag 27 februari 2024 @ 08:09:07 #240
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212604496
quote:
Gouka stelt dat er kritisch moet gekeken worden naar de huidige selectie, maar weet ook dat dit niet mee zal vallen. “Het is moeilijk om te zeggen, ‘die kan echt niet.’ Het kan ook zomaar zo zijn dat je nu een bepalende speler bent en volgend seizoen de nummer veertien of vijftien van de selectie.” De voetbajournalist wijs vervolgens naar PSV. “PSV was vorig jaar niet zo slecht als dat Ajax nu is. Daar is misschien wel een basis geweest waardoor ze met een paar aankopen verder konden, dit ontbreekt nu bij Ajax. Maar PSV heeft wel bewezen dat als je de knip trekt voor de juiste spelers je snel stappen vooruit kan zetten.”bron
Sow, aan de voetbaljournalistiek is me toch de nodige beleidsmaker verlorengegaan. Wat een analyse.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_212604648
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 08:09 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Sow, aan de voetbaljournalistiek is me toch de nodige beleidsmaker verlorengegaan. Wat een analyse.
En ik maar denken dat PSV vorig jaar tweede is geworden met minder verliespunten over het gehele seizoen dan Ajax (5e, vechtend om plaatsing voor Europees voetbal) nu al heeft…
  dinsdag 27 februari 2024 @ 10:11:12 #242
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212605361
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 08:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
En ik maar denken dat PSV vorig jaar tweede is geworden met minder verliespunten over het gehele seizoen dan Ajax (5e, vechtend om plaatsing voor Europees voetbal) nu al heeft…
gEwOoN gOeDe SpElErS hAlEn!1
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  dinsdag 27 februari 2024 @ 10:17:38 #243
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212605437
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 10:11 schreef -XOR- het volgende:

[..]
gEwOoN gOeDe SpElErS hAlEn!1
Een goede trainer helpt al iets. Of zoals een aantal wijze users al wisten te voorspellen

quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 21:27 schreef GwaiLow het volgende:
Met Steijn zit je de komende jaren wel gebakken. Dat is echt wel een ander kaliber dan Slot of Bosz. Gewoon een zeer goede keuze van Ajax.
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 11:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

Er zit nog wel wat tussen ook hè, niet dat ik wat namen heb maar ik ben dan ook de TD niet, maar als je naar NL trainers kijkt die ook nog beschikbaar zijn/waren kom je bij Steijn, Bosz of Jans uit, dan denk ik toch dat Steijn de beste keus is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_212605568
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 10:17 schreef Caland het volgende:

[..]
Een goede trainer helpt al iets. Of zoals een aantal wijze users al wisten te voorspellen
[..]
[..]

Dit valt me tegen van Tarado :{.

Of heb je nog iets uit het archief dat tegen mij spreekt?
pi_212605642
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 10:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Dit valt me tegen van Tarado :{.

Of heb je nog iets uit het archief dat tegen mij spreekt?
Dit is wel een pijnlijke uitglijder van hem ja.
pi_212605704
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 10:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dit is wel een pijnlijke uitglijder van hem ja.
quote:
7s.gif Op maandag 12 juni 2023 13:18 schreef Scorpie het volgende:
En dat moet dan Ajax gaan leiden :')

Deze man haalt Februari niet.
Dan was dit toch accurater.
pi_212605709
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 10:43 schreef Oriente het volgende:

[..]
[..]
Dan was dit toch accurater.
Wijze ziener.
pi_212605732
Ik lees mijn archief terug. Ik was cynisch over Steijn, maar was wel zo menselijk om hem een kans te geven. Goed hart, brave heart :{.
pi_212605737
En nu ben ik enorm voor een minstens vijf jaar lang verbod op Nederlandse trainers bij Ajax.
pi_212605843
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 10:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik lees mijn archief terug. Ik was cynisch over Steijn, maar was wel zo menselijk om hem een kans te geven. Goed hart, brave heart :{.
Ik denk dat iedereen cynisch was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')