abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212598953
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 17:32 schreef Caland het volgende:

[..]
Hij tikt op zijn minst wel even het bureau aan. Heerlijk dat teruggrijpen op clubjongens die er geen reet van kunnen, en herkenbaar helaas.
Van Bronckhorst was toch een prima trainer voor Feyenoord?
  maandag 26 februari 2024 @ 17:42:31 #202
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212598961
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 17:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat denk ik niet, de Boer verneukt het altijd op de communicatie. Heb je weer iemand die voortdurend zijn domme beslissingen verdedigt met slechte argumenten en anderen voor de bus gooit. Die wedstrijd tegen Tsjechië was wel een perfect brevet van zijn onvermogen.

En ja, leuk dat ie het defensief goed neerzette, maar dat lukte Steijn ook bij Sparta. Één op één, dichtgooien en lange bal kan iedere trainer, het feit dat het zowel Steijn als tSchip hiermee niet lukt laat wel zien hoe slecht deze selectie defensief is.
We hadden het over De Boer als tussenpaus in de periode na Schreuder, niet zozeer als nieuwe trainer voor de langere termijn.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 26 februari 2024 @ 17:43:12 #203
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212598974
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 17:39 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Bal in de ploeg houden is wel een van de kernkenmerken van de Hollandse School (de tegenstander kan dan niet scoren en het moest blijkbaar dominantie uitstralen).
Dat was in die 95 ploeg wel erg goed, dat spel verleggen van links naar rechts tot er gaatjes kwamen en dan diep, dat was echt domineren.
  maandag 26 februari 2024 @ 17:45:21 #204
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212599012
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 17:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat denk ik niet, de Boer verneukt het altijd op de communicatie. Heb je weer iemand die voortdurend zijn domme beslissingen verdedigt met slechte argumenten en anderen voor de bus gooit. Die wedstrijd tegen Tsjechië was wel een perfect brevet van zijn onvermogen.

En ja, leuk dat ie het defensief goed neerzette, maar dat lukte Steijn ook bij Sparta. Één op één, dichtgooien en lange bal kan iedere trainer, het feit dat het zowel Steijn als tSchip hiermee niet lukt laat wel zien hoe slecht deze selectie defensief is.
Frank of Gio bij Ajax lijkt me een no brainer.
  maandag 26 februari 2024 @ 17:49:48 #205
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212599079
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 17:43 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat was in die 95 ploeg wel erg goed, dat spel verleggen van links naar rechts tot er gaatjes kwamen en dan diep, dat was echt domineren.
Klopt, dat ging ook via een zorgvuldige opbouw. Overigens stond Van Gaal zich er ook toen al op voor een bovengemiddeld pragmatische coach te zijn (in het grote interview na zijn CL-overwinning vertelde hij trots dat hij ook wedstrijden met een verkapte 4-4-2 had gespeeld). EK 2021 was eigenlijk een verwording van dat systeem met een opbouw die nooit ergens toe leidde.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_212599252
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 17:39 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
met wat

met nog meer middelmatige spelers als Henderson?
ok hans
pi_212599271
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 17:40 schreef over_hedge het volgende:
volgende wedstrijd 6 verdedigers
Van het schip is beetje de weg kwijt

Ik denk dat sommige niet beseffen welke gigantische druk nu op schip word gelegd

er MOET europees voetbal gehaald worden anders worden de financiële problemen nog groter

failliet gaan zou zomaar komen

vandaar ook de actie om ineens met 5 verdedigers te gaan spelen terwijl van het schip de afgelopen maanden goed bezig was

van het schip ging gisteren doen wat steijn zijn ondergang was ...zwaar defensief voetballen

je ziet het aan de kop van het schip

heel de ontspannen uitstraling wat hij bij zijn aanstelling had is helemaal weg
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_212599316
Alsjeblieft geen Drank de Boer zeg
Hallo
  maandag 26 februari 2024 @ 18:08:19 #209
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212599365
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 18:01 schreef klaasweetalles het volgende:

Poetisch
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  maandag 26 februari 2024 @ 18:11:59 #210
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_212599427
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 17:49 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Klopt, dat ging ook via een zorgvuldige opbouw. Overigens stond Van Gaal zich er ook toen al op voor een bovengemiddeld pragmatische coach te zijn (in het grote interview na zijn CL-overwinning vertelde hij trots dat hij ook wedstrijden met een verkapte 4-4-2 had gespeeld). EK 2021 was eigenlijk een verwording van dat systeem met een opbouw die nooit ergens toe leidde.
Wat ik mooi aan Van Gaal vond tijdens zijn 2e periode als bondscoach. Was dat het spel op papier heel verdedigend leek en garant voor saai voetbal. Maar ik vond dat elftal leuker om naar te kijken dan oranje onder van Marwijk.
The name is Putler, Vladimir Putler
  maandag 26 februari 2024 @ 18:17:52 #211
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212599507
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 18:11 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Wat ik mooi aan Van Gaal vond tijdens zijn 2e periode als bondscoach. Was dat het spel op papier heel verdedigend leek en garant voor saai voetbal. Maar ik vond dat elftal leuker om naar te kijken dan oranje onder van Marwijk.
Dat was ook vaak niet best natuurlijk, Chili en de eerste helft Mexico waren erbarmelijk, tegen Australie en Costa Rica was het ook niet goed, tegen Argentinie geloof ik 0 schoten op goal. De wedstrijd tegen Spanje was natuurlijk wel geweldig.

Een dubbele 6 was min of meer gemeengoed in de tijd van Van Marwijk, al was zijn implementatie daarvan wel heel verdedigend. Er werd destijds gewezen dat dat nodig was vanwege de zwakke verdediging, maar Heitinga-Mathijsen klinkt achteraf toch wel solide.

[ Bericht 1% gewijzigd door -XOR- op 26-02-2024 18:44:54 ]
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_212599611
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 18:01 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Van het schip is beetje de weg kwijt

Ik denk dat sommige niet beseffen welke gigantische druk nu op schip word gelegd

er MOET europees voetbal gehaald worden anders worden de financiële problemen nog groter

failliet gaan zou zomaar komen

vandaar ook de actie om ineens met 5 verdedigers te gaan spelen terwijl van het schip de afgelopen maanden goed bezig was

van het schip ging gisteren doen wat steijn zijn ondergang was ...zwaar defensief voetballen

heel de ontspannen uitstraling wat hij bij zijn aanstelling had is helemaal weg
Check je toetsenbord eens.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 26 februari 2024 @ 18:30:46 #213
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_212599668
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 18:17 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dat was ook vaak niet best natuurlijk, tegen Chili en de eerste helft Mexico waren erbarmelijk, tegen Australie en Costa Rica was het ook niet goed, tegen Argentinie geloof ik 0 schoten op goal. De wedstrijd tegen Spanje was natuurlijk wel geweldig.

Een dubbele 6 was min of meer gemeengoed in de tijd van Van Marwijk, al was zijn implementatie daarvan wel heel verdedigend. Er werd destijds gewezen dat dat nodig was vanwege de zwakke verdediging, maar Heitinga-Mathijsen klinkt achteraf toch wel solide.
Eens, maar heb genoeg mensen die me voor gek verklaren dat ik het Oranje van Louis leuker vond voetballen. Mensen zijn een beetje verblind door die finale..
pi_212599689
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 18:25 schreef RipCity het volgende:

[..]
even langs de huisarts kan anders ook geen kwaad denk ik.
  maandag 26 februari 2024 @ 18:33:22 #215
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_212599705
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2024 18:32 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
even langs de huisarts (poh) ggz kan anders ook geen kwaad denk ik.
Fixed.
pi_212599844
ik vind het wel grappig dat Van ´t Schip ook zijn selectie af mag branden als hoofdverantwoordelijke :)

nieuwe trend bij ajaxtrainers
pi_212599851
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 18:30 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Eens, maar heb genoeg mensen die me voor gek verklaren dat ik het Oranje van Louis leuker vond voetballen. Mensen zijn een beetje verblind door die finale..
en jij hebt het allemaal goed gezien :)
pi_212600085
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2024 18:43 schreef aTypisch het volgende:
ik vind het wel grappig dat Van ´t Schip ook zijn selectie af mag branden als hoofdverantwoordelijke :)

Ze moeten eens bij the special one in de leer, hij doet het tegenovergestelde, altijd voor zijn spelers staan.
Hallo
pi_212600430
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 18:25 schreef RipCity het volgende:

[..]
check jij jezelf is
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_212600575
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2024 18:43 schreef aTypisch het volgende:

Vraag dat Karsdorp eens overigens is Mourinho beschikbaar. Atypische Ajax trainer maar lijkt me wel lachen.
pi_212600617
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 19:30 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
check jij jezelf is
Ik zou wel graag je onderbouwing van aankomende faillissement van Ajax willen zien. Niet met oneliners maar een diepgaande analyse aan de hand van de jaarrekening.
pi_212600958
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 19:42 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik zou wel graag je onderbouwing van aankomende faillissement van Ajax willen zien. Niet met oneliners maar een diepgaande analyse aan de hand van de jaarrekening.
Een jaarrekening geeft alleen financiële feiten weer op een bepaald moment.

Een feit bijvoorbeeld is dat ajax dit seizoen geen Champions L inkomsten heeft terwijl de begroting van de club wel gebaseerd is op CL

Dat betekent gewoon dat je financiële reserves moet gaan aanspreken om kosten te gaan dekken omdat je deze inkomsten mist.

Een gevolg daaropvolgend kan zijn als je meerdere jaren geen Cl speelt dat je uiteindelijk je begroting naar beneden moet gaan halen.

ik snap heel je vraag trouwens niet. Er moesten dit seizoen al spelers verkocht worden voor grote bedragen om nieuwe spelers te kunnen halen.

De vraag is hoe lang kan ajax met een begroting gebaseerd op CL blijven opereren?

Ik denk dat ajax komend seizoen 50 tot 80 miljoen moet gaan bezuinigen.

Kan je deze post bewaren?

Een jaarrekening zegt dus helemaal niets...... :)

pi_212601276
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 19:58 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Een jaarrekening geeft alleen financiële feiten weer op een bepaald moment.

Een feit bijvoorbeeld is dat ajax dit seizoen geen Champions L inkomsten heeft terwijl de begroting van de club wel gebaseerd is op CL

Dat betekent gewoon dat je financiële reserves moet gaan aanspreken om kosten te gaan dekken omdat je deze inkomsten mist.

Een gevolg daaropvolgend kan zijn als je meerdere jaren geen Cl speelt dat je uiteindelijk je begroting naar beneden moet gaan halen.

ik snap heel je vraag trouwens niet. Er moesten dit seizoen al spelers verkocht worden voor grote bedragen om nieuwe spelers te kunnen halen.

De vraag is hoe lang kan ajax met een begroting gebaseerd op CL blijven opereren?

Ik denk dat ajax komend seizoen 50 tot 80 miljoen moet gaan bezuinigen.

Kan je deze post bewaren?

Een jaarrekening zegt dus helemaal niets...... :)

[ afbeelding ]
En uit welk deel blijkt nu het aankomende faillissement van Ajax?
pi_212601320
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 20:13 schreef Wotte het volgende:

[..]
Je kunt toch rekenen? Paar jaar geen CL en je staat paar honderd miljoen in de min. Wie gaat dat betalen met een lege rekening? Zelfs een modale speler als VD Boomen ontvangt een gigantisch salaris
Hallo
pi_212601385
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 20:13 schreef Wotte het volgende:

[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')