Dit.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat makkelijk kampioen worden viel ook wel mee, het was meer dat je Europees een beetje meedeed wat ik mis.
Zo'n seizoen als PSV nu heeft komt zelden voor, daar zou zelfs het Ajax van 18/19 het moeilijk mee gehad hebben qua kampioenschap, ook al zaten die op een veel hoger niveau.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:03 schreef Simmertje het volgende:
Nog zat kaarten over voor Aston Villa thuis. Ik wil als we over enkele jaren weer eens een goed seizoen in de CL draaien geen gejank meer horen dat het zo moeilijk is om aan kaarten te komen.
Nou ja dat is het dan helaas natuurlijk wel weer want de mensen die er nu wel zijn krijgen dan geen voorrang.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:03 schreef Simmertje het volgende:
Nog zat kaarten over voor Aston Villa thuis. Ik wil als we over enkele jaren weer eens een goed seizoen in de CL draaien geen gejank meer horen dat het zo moeilijk is om aan kaarten te komen.
SCC houders hebben toch altijd voorrang?quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ja dat is het dan helaas natuurlijk wel weer want de mensen die er nu wel zijn krijgen dan geen voorrang.
Tja, er is geen succes dus men blijft weg he.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:03 schreef Simmertje het volgende:
Daarom moet er een systeem komen dat alle supporters die nu naar die wedstrijd gaan altijd of tenminste 5 jaar prioriteit hebben voor toekomstige Europese wedstrijden. Dat weet je precies wie loyaal genoeg is.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:03 schreef Simmertje het volgende:
Ja waarom niet, geld zat. Voor dat geld kun je ook Mbappe halen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daarom moet er een systeem komen dat alle supporters die nu naar die wedstrijd gaan altijd of tenminste 5 jaar prioriteit hebben voor toekomstige Europese wedstrijden. Dat weet je precies wie loyaal genoeg is.
Desnoods haal je een groep consultants van deloitte of accenture om dit technisch haalbaar te maken
Maar de (sva) cc houders die nu wel gewoon komen opdraven niet op de successupporters die in de CL-tijd weer vooraan staan.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
SCC houders hebben toch altijd voorrang?
Ik begrijp nooit welke successupporters dat dan zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar de (sva) cc houders die nu wel gewoon komen opdraven niet op de successupporters die in de CL-tijd weer vooraan staan.
Vreemd wel ja, zijn toch zat zaken waar nog wat aan te doen valt, ik dacht altijd dat ze maar 1 dag vrij hadden en en dat is die na een wedstrijd.quote:
Ik ook niet, maar gister kon ik om 10.40 nog kiezen uit duizenden stoeltjes en in 2020 was je om 10.01 al kansloos.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik begrijp nooit welke successupporters dat dan zijn
Deloitte brengt Ajax weer terug bij de Big Four.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daarom moet er een systeem komen dat alle supporters die nu naar die wedstrijd gaan altijd of tenminste 5 jaar prioriteit hebben voor toekomstige Europese wedstrijden. Dat weet je precies wie loyaal genoeg is.
Desnoods haal je een groep consultants van deloitte of accenture om dit technisch haalbaar te maken
Schippie wilde zondagavond even lekker doorhalen in de Brandon. op deze leeftijd moet je dan wel minimaal twee dagen uitbrakken.quote:
Welke wedstrijd niet momenteel?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaat zondag ook weer een moeilijke wedstrijd worden.
Gewaagd statementquote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaat zondag ook weer een moeilijke wedstrijd worden.
Ik doe een kleine gok op alles.quote:
Geen wonder dat het los zand is de laatste tijd.quote:
Ik vind het allemaal best te verklaren als je een team hebt dat fatsoenlijk met elkaar kan samenspelen. Maar in het geval van de patiënt Ajax lijkt me dagelijkse zorg meer op z'n plek. Hoeven geen zware trainingen te zijn, maar twee dagen niet op de club hoeven komen als je week in week uit weggespeeld wordt kan ik niet begrijpen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:03 schreef Tarado het volgende:
Ik heb het even nagevraagd bij mensen die het kunnen weten, normaliter is dag na de wedstrijd uitloop, herstel, behandingen etc. dag daarop vrij, daar schijnt niets in veranderd te zijn.
Wel had je donderdag die wedstrijd uit tegen Bodo, vrijdag pas terug, zaterdag wedstrijd gerichte training, dus niet zo heel vreemd om dan 2 dagen rust te geven na het weekend.
Maar neem aan dat Van t Schip het op het persmoment wel zal toelichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |