Jaaaaaa Ajax failliet!quote:
Als ik het goed lees komen er van de zomer weer wat bedragen vrij zodat ze geen cash-flow ondersteuening meer nodig hebben.quote:
idd. Solide verhaal over het algemeen. Komt goedquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik het goed lees komen er van de zomer weer wat bedragen vrij zodat ze geen cash-flow ondersteuening meer nodig hebben.
Nou ja, wel jammer natuurlijk tov de ook sportief betere jaren, ik heb het al eerder gezegd maar ik denk dat het zo'n 100miljoen gekost heeft deze afgelopen 2 seizoenen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:12 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
idd. Solide verhaal over het algemeen. Komt goed
Ja dat geld hadden ze net zo goed in het IJ kunnen flikkerenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou ja, wel jammer natuurlijk tov de ook sportief betere jaren, ik heb het al eerder gezegd maar ik denk dat het zo'n 100miljoen gekost heeft deze afgelopen 2 seizoenen.
Eur 700.000 per jaarquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:00 schreef Wotte het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met die Marokkaans Belgische Instagram influencer die met veel tamtam werd aangekondigd en voor een godsvermogen op de loonlijst staat.
Bounanida ofzo.
rekenen moeten we niet aan jou overlatenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou ja, wel jammer natuurlijk tov de ook sportief betere jaren, ik heb het al eerder gezegd maar ik denk dat het zo'n 100miljoen gekost heeft deze afgelopen 2 seizoenen.
Is nog steeds zo hoor, 1 zwaluw maakt nog geen zomer hè, al is het spandoek net zo kinderachtig als jij nu.quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is nog steeds zo hoor, 1 zwaluw maakt nog geen zomer hè, al is het spandoek net zo kinderachtig als jij nu.
Karma boys. Heel veel succes en sterkte de komende 2/3 (?) jaar. Daarna hopelijk weer spannende titelracesquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aldus meneer psv kan de CL winnen dit seizoen
quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat geld hadden ze net zo goed in het IJ kunnen flikkeren
jij bent zelf spek en bonen jijquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
Karma boys. Heel veel succes en sterkte de komende 2/3 (?) jaar. Daarna hopelijk weer spannende titelraces
Feyenoord is uiteindelijk maar een spek en bonen titelconcurrent. ( zie de laatste 50 jaar) .
Nee, het snapte er niets van, als hoofdtrainer heeft hij ook nooit ergens succes geboekt.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Altijd wel een risico, Schreuder snapte het spelletje ook wel.
Het belangrijkste is iets over kunnen brengen, het snappen doet vrijwel iedereen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, het snapte er niets van, als hoofdtrainer heeft hij ook nooit ergens succes geboekt.
Dat valt nog tegen als je de retoriek van de meeste trainers hoort. Zoals Steijn antwoorden gaf in de pers was beschamend, om vervolgens verdere uitleg te ontwijken met ‘als jullie dat al niet snappen, ligt het aan jullie’.quote:
Uiteraard. Ik zou - net als iedereen hier - met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een nog slechtere trainer zijn dan Steijn. Dus als ik daar één club tonnen voor zou willen aftikken is het Ajax wel.quote:Op maandag 26 februari 2024 23:41 schreef Wotte het volgende: [..] Je zou al op de fiets zitten om te tekenen voordat je het woord arbeidsvoorwaarden volledig uit kan spreken. Als ze daadwerkelijk zouden bellen.
Geld lenen...een club die zogenaamd 200 miljoen op de bankrekening heeftquote:NOS Voetbal
•
Gisteren, 21:53
Mislintat-onderzoek in afrondende fase, Ajax leent geld om tekort af te dekken
Ajax heeft dankzij de verkoop van spelers als Mohammed Kudus en Edson Álvarez een nettowinst van 27,2 miljoen euro behaald in de eerste helft van het seizoen.
Toch heeft de club een lening van 20 miljoen euro moeten afsluiten om het komende halfjaar het tekort van het mislopen van Champions League-voetbal af te dekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |