wat is de reden dat er geen training is en sommigen zelfstandig trainen?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het feit dat sommige spelers vandaag op eigen houtje zijn gaan trainen geeft al aan hoe de verhoudingen in de groep liggen. Men is het dus niet eens met de keuzes die worden gemaakt door de technische staf. Dat kun je afdoen als iets onbenulligs, maar het is exact waar het momenteel mis gaat in de selectie. Er is geen eenduidige visie, geen groepsmentaliteit om er als team voor te gaan. Dan weet je toch genoeg? Maandag vrij na een wedstrijd op donderdag en zondag? Ja, natuurlijk. Maar daarna gewoon aan het werk om zondag te kunnen winnen van FC Utrecht dat in een geweldige flow zit.
https://www.espn.nl/voetb(...)-op-eigen-initiatiefquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij trekt conclusies die je niet kan trekken op basis van die tweets, misschien is het waar, dan heb je gelijk maar zolang het tweets van jongens zijn die voor de clicks gaan wat dan weer klakkeloos wordt overgenomen door andere clickbait sites neem ik het nog niet serieus.
Dat bedoel ik dus "van de redactie"quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
https://www.espn.nl/voetb(...)-op-eigen-initiatief
ESPN zal best voldoende bronnen hebben om dit zo te brengen. Maar goed, als je het niet wil geloven mag dat ook natuurlijk.quote:
Nog niet nee op basis van copy paste van een stagiaire, als professionele clubwatchers als Mike Verweij of zo het melden is het wat anders.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
ESPN zal best voldoende bronnen hebben om dit zo te brengen. Maar goed, als je het niet wil geloven mag dat ook natuurlijk.
Het bericht is wel genuanceerder maar er valt verder weinig te verdedigen, dit is denk ik het slechtste Ajax wat ik ooit heb meegemaakt.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:56 schreef Coco het volgende:
Zelfs arme Tarado kan dit Ajax niet meer verdedigen.
hogerop is het dan ook nog niet rustig. Dat moet je eerst oppakken (en daar zijn ze mee bezig)quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het bericht is wel genuanceerder maar er valt verder weinig te verdedigen, dit is denk ik het slechtste Ajax wat ik ooit heb meegemaakt.
Nog 2 wekenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:15 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
hogerop is het dan ook nog niet rustig. Dat moet je eerst oppakken (en daar zijn ze mee bezig)
seizoen uitzingen en de top op orde brengen en dan zien we in de zomer wel. Het zijn alleen wel vermoeiende tripjes naar de arena en eventuele uitwedstrijden somsquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kan me er eerlijk gezegd niet druk om maken
Het probleem is ook dat je in september al wist dat het een kutseizoen zou worden maar dan moet je nog een kleine 40 wedstrijden alles bij elkaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:44 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
seizoen uitzingen en de top op orde brengen en dan zien we in de zomer wel. Het zijn alleen wel vermoeiende tripjes naar de arena en eventuele uitwedstrijden soms
Goeie vraag, nu is hij onder Van 't Schip 2e assistent geworden maar heb niet het idee dat er veel van z'n briljante input gebruikt wordt, voor zover hij dat heeft.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:52 schreef Caland het volgende:
Waar is het enorme trainerstalent Maduro eigenlijk in het verhaal Steijn en Schip?
Vooral aan het lekken omdat die zelf het baasje wil spelenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:52 schreef Caland het volgende:
Waar is het enorme trainerstalent Maduro eigenlijk in het verhaal Steijn en Schip?
Echt een breuk wordt het niet hè, hij komt in het management na dit seizoen, ze willen opnieuw een Technisch Hart creëren, hoe dat eruit gaat zien en wie er in komen is nog niet bekend (tenminste bij mij niet).quote:
hopelijk nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:54 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Houdt dit gedoe ooit nog op.
dit is vreemdquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hopelijk niet
want dit is genieten
Dit soort dingen worden wel alleen een issue als het slecht gaat.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:26 schreef Sebbeszweet het volgende:
Die Schip is ook een weggooier blijkt nu, trainen is niet nodig schijnbaar
Announce Gertjan Verbeek om die kutspelers de hele dag rondjes om het veld te laten lopen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit soort dingen worden wel alleen een issue als het slecht gaat.
Is toch niet leuk man. Moeten we elke februari weer kijken hoe de nieuwe landskampioen en vertegenwoordiger van het Nederlands voetbal uitgeschakeld wordt door het ADO van Italie.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hopelijk niet
want dit is genieten
dat is nog altijd beter dan uitgeschakeld worden door een derde divisie amateur club als hercules....quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:18 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Is toch niet leuk man. Moeten we elke februari weer kijken hoe de nieuwe landskampioen en vertegenwoordiger van het Nederlands voetbal uitgeschakeld wordt door het ADO van Italie.
De nieuwe Ebeccilio, Ozbiliz of Andersen..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:01 schreef Wotte het volgende:
Ik zag die Godts toch verdomd aardig ballen.
Hercules is een sleeping giantquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is nog altijd beter dan uitgeschakeld worden door een derde divisie amateur club als hercules....
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De nieuwe Ebeccilio, Ozbiliz of Andersen..
Ik kan me niet voorstellen dat we morgen winnenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:22 schreef manny het volgende:
Zucht. Steun. Hopelijk valt er iets een beetje op zijn plek morgen. Iets van een soort solide verdedigende aanpak en Brobbey gaarne niet op een eiland.
Hoop.
KaplanGODquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:22 schreef manny het volgende:
Zucht. Steun. Hopelijk valt er iets een beetje op zijn plek morgen. Iets van een soort solide verdedigende aanpak en Brobbey gaarne niet op een eiland.
Hoop.
Toch grappig hoe al die niet-Ajacieden zich altijd de meest obscure Ajacieden nog herinneren, ik zou al geeneens de helft van de huidige Feyenoord en PSV-selectie kunnen opnoemen laat staan van jaren geleden, gewoon omdat dat totaal niet boeiend is.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De nieuwe Ebeccilio, Ozbiliz of Andersen..
Als je nu nog denkt dat Ajax de 0 kan houden dan kan jij je zelf beter opheffenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:46 schreef klaasweetalles het volgende:
als je morgen niet wint dan kan je jezelf beter opheffen
ook nog is een thuis wedstrijd
ik verwacht een 3-0
Stukje ongezonde obsessie.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Toch grappig hoe al die niet-Ajacieden zich altijd de meest obscure Ajacieden nog herinneren, ik zou al geeneens de helft van de huidige Feyenoord en PSV-selectie kunnen opnoemen laat staan van jaren geleden, gewoon omdat dat totaal niet boeiend is.
dit zou idd wel fijn zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:22 schreef manny het volgende:
Hoop.
Dat zit hem vaak in de onwaarschijnlijke hypetrain die in Nederland op gang komt als er weer een nieuwe Laudrup of Litmanen naar Ajax wordt gehaald. Blijken 9 van de 10 keer echter lachwekkende voetballers te zijn en dat blijft dan nogal hangen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Toch grappig hoe al die niet-Ajacieden zich altijd de meest obscure Ajacieden nog herinneren, ik zou al geeneens de helft van de huidige Feyenoord en PSV-selectie kunnen opnoemen laat staan van jaren geleden, gewoon omdat dat totaal niet boeiend is.
Je doet net of Ajax al 20 jaar niks meer gewonnen heeft.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat zit hem vaak in de onwaarschijnlijke hypetrain die in Nederland op gang komt als er weer een nieuwe Laudrup of Litmanen naar Ajax wordt gehaald. Blijken 9 van de 10 keer echter lachwekkende voetballers te zijn en dat blijft dan nogal hangen.
Valkanis heeft blijkbaar meer verantwoordelijkheden gekregen tov Maduro en Bakkati, dus daar zit ook e.e.a niet lekkerquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:52 schreef Caland het volgende:
Los van of dat waar is of niet. Dat houdt die technische staf toch niet tegen een paar simpele dingen door te voeren die de kans het grootst maakt dat ze winnen. Dat soort intern geneuzel over dat pietje meer mag dan jantje....toen ik vroeger in het buitenland op missie was was er 1 simpele regel over onderlinge discussies als leidinggevenden: oneens zijn doen we in de officiersbarak, voor de briefing of na de debriefing met de groep. Zodra we onder de rest zijn, of met burgers praten: we zijn 1 front; en volgen altijd de gekozen lijn. Geen gezeik.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:29 schreef Sabata het volgende:
[..]
Valkanis heeft blijkbaar meer verantwoordelijkheden gekregen tov Maduro en Bakkati, dus daar zit ook e.e.a niet lekker
Benieuwd wie dat dan zegtquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:05 schreef manny het volgende:
Hoor links en rechts ook dat ze meneer Henderson te aanwezig vinden. Iets met: schoenen nog niet mogen strikken
Ach assistenten, zo'n Witschge zit er ook al een eeuwigheid, dan vraag ik me af of dat alleen maar is omdat hij niks zegt en alleen de ballen oppompt of zo, want cultuurbewaker is hij dan toch ook niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:29 schreef Sabata het volgende:
[..]
Valkanis heeft blijkbaar meer verantwoordelijkheden gekregen tov Maduro en Bakkati, dus daar zit ook e.e.a niet lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |