Ik verwacht nog een vrijspraakquote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:48 schreef Caland het volgende:
Vandaag gaat TaghiGod levenslang krijgen @:zipportal @:doublepain @:erasmus
#FreeTaghiquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik verwacht nog een vrijspraak
He dindu nothing wrong
Typisch maakt nu de FOK!fase door die ik als tiener doormaaktequote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
ach atypisch, hij was al zo recalcitrant bezig in NWS de laatste dagen.
vrijspraak ivm vormfout, omdat een officier van justitie twee post its in de trein heeft achtergelaten.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik verwacht nog een vrijspraak
He dindu nothing wrong
Wist je dat user @FireFox1 ook een fervent Tate fan isquote:
Andrew Tatequote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wist je dat user @:FireFox1 ook een fervent Tate fan is
Zijn mening over Trump ken ik dan weer niet
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:10 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Typisch maakt nu de FOK!fase door die ik als tiener doormaakte
Warrior, ook een aanbeveling. @KingRolandquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
The Brothers Sun (2024) - Netflix 8/10
@:ggmm @:caland @:scrummie
serie voor slimme mensen?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@KingRolandquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat is wel wat anders dan gisteravond.quote:
Je hoeft geen intellectueel te zijn om deze serie leuk te vinden. Voor jou dus uitermate geschikt.quote:
We noemen geen namen maar het is allemaal wel zo klaar als een klontje.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wel wat anders dan gisteravond.
Grappig hoeveel het scheelt als één persoon er niet bij is
Geniet ervan, ere wie ere toekomt.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat vind ik nu ook.
Wat een dood bad was dit zeg de afgelopen uurtjes, het is maar goed dat ik vanochtend keihard gewerkt heb en nu met de beentjes omhoog kan zitten richting mijn vrije woensdag.
Heb jij wel eens een vrije dag opgenomen om op FOK te gaan zitten?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geniet ervan, ere wie ere toekomt.
Hartelijk bedankt.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geniet ervan, ere wie ere toekomt.
jij moet ook geen caberetier worden el stinhoquote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je hoeft geen intellectueel te zijn om deze serie leuk te vinden. Voor jou dus uitermate geschikt.
Nee, misschien moet ik dat eens doen. En dan de hele dag in NWS de expert uithangen op allerlei gebieden. Klinkt als een nuttige vrije dag.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een vrije dag opgenomen om op FOK te gaan zitten?
Een soort Fesbreda van FOK! wordenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee, misschien moet ik dat eens doen. En dan de hele dag in NWS de expert uithangen op allerlei gebieden. Klinkt als een nuttige vrije dag.
Dat doe ik, want ik heb namelijk een pittige mening over mensen die lukraak gebakjes tot zich nemen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gun die jongen toch gewoon het beste.
Krijgen we nog een Toto vanavond?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat doe ik, want ik heb namelijk een pittige mening over mensen die lukraak gebakjes tot zich nemen.
ggmm heeft diabetes type 2quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat doe ik, want ik heb namelijk een pittige mening over mensen die lukraak gebakjes tot zich nemen.
Het was een hele kleine, ik vond dat het wel moest kunnen.quote:
Akkoord.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was een hele kleine, ik vond dat het wel moest kunnen.
Vanavond sport ik uiteraard wel weer een uurtje
Ik heb gisteravond weer heel netjes mijn loopje van 7km gedaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben je nog aan het hardlopen @:dombohetolifantje1 ? Of eet je alleen nog maar pizza en gebakjes
Als jij dat graag wilt.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Krijgen we nog een Toto vanavond?
Wat lijken we op elkaar, ik heb ook 7km gerend gisteravond.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond weer heel netjes mijn loopje van 7km gedaan.
Dan doe ik dat voor jou.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk eigenlijk.
hoe snelquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond weer heel netjes mijn loopje van 7km gedaan.
Ik had alleen wel weer een zeer stevig briesje.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat lijken we op elkaar, ik heb ook 7km gerend gisteravond.
dat zeg je altijd achter de schermenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is helemaal niet waar.
Ik vind het ook helemaal niet leuk dat je dit zegt.
ik 4,7quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat lijken we op elkaar, ik heb ook 7km gerend gisteravond.
Misschien moet je eens niet zo klagen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik had alleen wel weer een zeer stevig briesje.
Misschien toen eens niet door de vrije natuur gaan hardlopen (en tussen de koeienmest)
Dat zou 95% van z'n posts schelenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien moet je eens niet zo klagen.
hij moppert nietquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik hoef geen excuses, dat doe je maar aan @:GGMM
BIEFSTUK!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe KBR.
Ik ben momenteel best fit eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:10 schreef Tjacka het volgende:
jullie doen allemaal of jullie zo fit zijn
maar zijn jullie niet allemaal gewoon vies dik
Sinds de verkering wel wat aangekomen ja, al noem ik het een wintervachtjequote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:10 schreef Tjacka het volgende:
heb je sixpackquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben momenteel best fit eigenlijk.
Ik zou mezelf zomaar een 7 geven.
Heel goed maatquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds de verkering wel wat aangekomen ja, al noem ik het een wintervachtje
maar het is helemaal niet koudquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds de verkering wel wat aangekomen ja, al noem ik het een wintervachtje
graagquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat niet
Misschien over een maandje (dan stuur ik je wel pics)
Ik zou mijn fitness een 3/10 geven maar ik ben niet dikquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:10 schreef Tjacka het volgende:
Goede bitequote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel goed maat
Braddie noemt het ook altijd 'oppeuzelen' als hij weer een smerige salamipizza opvreet.
welk cijfer toen je nog rookte en dronkquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:18 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik zou mijn fitness een 3/10 geven maar ik ben niet dik
Lekker smikkelenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel goed maat
Braddie noemt het ook altijd 'oppeuzelen' als hij weer een smerige salamipizza opvreet.
6/10quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
welk cijfer toen je nog rookte en dronk
Ik ben zelfs vies dun.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:10 schreef Tjacka het volgende:
Dat red ik echt nog niet!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien moet je eens niet zo klagen.
Vandaag was het perfect weer, dus heb er 12 achteraan gegooid. Wellicht kan jij dit ook doen. Kan je daarna lekker van je pizza genieten.
Thaiquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kip kerriequote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boerenkool. (Met worst)quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, ook naar mij graag.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat niet
Misschien over een maandje (dan stuur ik je wel pics)
spruitjes, gebakken aardappelen en kip shoarma (dit pas binnen mijn macro's en uiteraard zonder gore biggensaus)quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat is hemels voor, echt waar.quote:
Of Twitter staan er zatquote:
Ik ben ontdaan dat ik de eena leukste vrouw benquote:
@lavenderrr blijft nummer 1quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben ontdaan dat ik de eena leukste vrouw ben
sinds ik geen mod ben gaat het steeds minder met dit forumquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:12 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog steeds onder de indruk is van jouw modkunsten op CRE
jij bent de liefste user van fokquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sinds ik geen mod ben gaat het steeds minder met dit forum
daar zou ze wel geschrokken van zijn
ik ben een hele lieve jongen helaas, soms iets te lief en naïef ook in realquote:
hoezoquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben een hele lieve jongen helaas, soms iets te lief en naïef ook in real
Oké!!!! Helemaal gelijk in @Lavenderr is een schat!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:lavenderrr blijft nummer 1
@:bezsen @:kingroland @:scrummie @:divje
Je mag zo weer terug hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sinds ik geen mod ben gaat het steeds minder met dit forum
daar zou ze wel geschrokken van zijn
LavenderrGODINquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké!!!! Helemaal gelijk in @:lavenderr is een schat!
of OS samen met @heywooduquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:36 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Misschien dit keer F&L
Boeddhistische fase
Moet je je wel in kunnen leven in het kunstzwemmen enzo, want dat ga ik niet doen.quote:
nee daar vinden we wel een ander gekkie voorquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moet je je wel in kunnen leven in het kunstzwemmen enzo, want dat ga ik niet doen.
dat ging snel @heywooduquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben dol op kunstzwemmen
Zoveel eer verdien ik niet. En wat je zegt ben je zel.fquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké!!!! Helemaal gelijk in @:lavenderr is een schat!
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
Jullie zijn schatten en ben er erg blij mee.
Veel teveel eer, maar wel hartstikke lief.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
LavenderrGODIN
WE LOVE YOU LAVENDERR WE DO
Ach jij bent er ook nog om het gemiddelde normaal te houdenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zoveel kwaliteit kunnen we niet aan
waarom doe je zo onaardigquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach jij bent er ook nog om het gemiddelde normaal te houden
Haha grapje
average Yvonnequote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:22 schreef GGMM het volgende:
Nou, vooruit
@:yvonne je bent best aardig
Tiackaquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
En ook fijn om Tiacka die weer terug is. Mijn grote vriend al zo lang.. Een van de eersten. Dus Tjacka verdient ook veel eer. Mijn grote vriend..
En nu ga ik slapen. Truste schatten. Hou van jullie
Was een gebbetjequote:
ik ben eigenlijk heel onzeker maar verschuil mij achter grappen en joligheidquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was een gebbetje
Ik weet dat jij zelfverzekerd genoeg bent om daar goed mee om te kunnen gaan, vandaar
Ohquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk heel onzeker maar verschuil mij achter grappen en joligheid
En jij bent een top FA.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was een gebbetje
Ik weet dat jij zelfverzekerd genoeg bent om daar goed mee om te kunnen gaan, vandaar
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben dol op kunstzwemmen
wel wat laat, ik neem aan dat iedereen al een hap genomen had rond die tijdquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:01 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen (en dus niet toen vrijgevochten het zei)
Eet smakelijk maat.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:01 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen (en dus niet toen vrijgevochten het zei)
Dit ja.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:06 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
wel wat laat, ik neem aan dat iedereen al een hap genomen had rond die tijd
Rare vogel.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:53 schreef Coco het volgende:
Laten we het gezellig houden het is immers bijna weekend.
Rare kwibusquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:53 schreef Coco het volgende:
Laten we het gezellig houden het is immers bijna weekend.
Over vogels gesproken, zojuist getuinierd en daarbij ook het vogelbadje schoon gemaakt plus hun voederplek aangevuld.quote:
Pics?quote:
Ik ken geen schaamtequote:Op woensdag 28 februari 2024 11:18 schreef Scrummie het volgende:
Ik schaam me voor mijn woordle5 vandaag, dus alleen de 6:
Het is martquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even de markt bezocht voor een vers culinair visje.
In Rotterdam zeggen ze mart in plaats van markt.quote:
Dombo is Drentenaar.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
In Rotterdam zeggen ze mart in plaats van markt.
Maar ik weet eigenlijk helemaal niet of Dombo daar ook vandaan komt ondanks dat hij voor Feyenoord is.
Wij zeiden wel altijd mart, staat ook zo in Het Rotterdams woordenboek.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dombo is Drentenaar.
Maar ik als Rotterdammer noem het eigenlijk ook altijd de markt.
Drenthequote:Op woensdag 28 februari 2024 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dombo is Drentenaar.
avgquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe zalm uit de oven.
garnalen, paksoi en rijstquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe zalm uit de oven.
Straks weer hardlopen door het prachtige Drentse landschap.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dombo is Drentenaar.
Goed bezig! Jij komt er welquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Straks weer hardlopen door het prachtige Drentse landschap.
Oh leuk, heb ik ook in het achterhoofd, maar eerst nog maar eens twee maandjes volhoudenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goed bezig! Jij komt er wel
Ik ben zojuist zelfs langs geweest bij een hardloopclub en ga dinsdag mijn eerste proeftraining draaien.
Overwoog het al een jaar terug na de marathon, maar moest eerst herstellen van mijn lopersknie en vervolgens dengue. Ik loop nu pas drie maanden weer en kom eindelijk weer (pijnvrij) in de buurt van mijn oude tempo, ben nu ook definitief gestopt met pingpong dus een mooi moment om het serieus te gaan doen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh leuk, heb ik ook in het achterhoofd, maar eerst nog maar eens twee maandjes volhouden
Maar vanwaar ineens die keuze?
Konijnen zijn voor vrouwen en kinderen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Wat leuk collegaatjes
Ik ga nu de konijnen eten geven
Doe ze de groetjesquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Wat leuk collegaatjes
Ik ga nu de konijnen eten geven
Waarom ben je zo jaloersquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Konijnen zijn voor vrouwen en kinderen.
Niemand trapt in het gedrag van die gek.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coco wil ook een vriendin. Dat is alles.
Wow,quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niemand trapt in het gedrag van die gek.
@R-woud93 niet hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:56 schreef Tjacka het volgende:
Vast heel toevallig dat alle moderators vrijgezel zijn.
Die is nog redelijk normaal ja.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:R-woud93 niet hoor.
Maar dat is dan ook gewoon een lieve jongen
Vanwege het normale?quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die is nog redelijk normaal ja.misschien dat daarom Yvje mij ook terug vraagde gisteren.
Dan moet het wel vanwege mijn kwaliteiten zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vanwege het normale?
Dat weet ik niet zo
Ik lees steeds dat die er niets van kan.quote:Op donderdag 29 februari 2024 07:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
ZIN IN
Weer genieten van Ueda @:Coco
Scorebordjournalistiek.quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik lees steeds dat die er niets van kan.
Het lijkt me wel een lieve jongen die dicht bij GodGod staat.quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek.
Volgens mij staat hij helemaal niet zo dicht bij GodGod, al kan dat niet lang duren in deze gelovige selectie.quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het lijkt me wel een lieve jongen die dicht bij GodGod staat.
@:KingRoland
Dat is dan erg jammer.quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens mij staat hij helemaal niet zo dicht bij GodGod, al kan dat niet lang duren in deze gelovige selectie.
Net gerend voor de metroquote:Op donderdag 29 februari 2024 08:28 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me altijd af wat er omgaat in mensen die rennen voor een metro die om de drie minuten gaat
Is cultuur.quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:28 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me altijd af wat er omgaat in mensen die rennen voor een metro die om de drie minuten gaat
HALLO.quote:
Zeker. Stond weer te beesten vanmorgen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
HALLO.
Schijven door het dak?
Hier hedenavond biceps/triceps/side delts (kleine letters speciaal voor @:Scrummie)
Lekker hoor.quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Stond weer te beesten vanmorgen.
Hier al bezig maat. -4,5 kiloquote:Op donderdag 29 februari 2024 08:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Ik bulk denk ik nog 4-5 kilo en dan wordt het wel echt tijd voor een cut helaas
Netjes. Wat is je huidige lengte/gewicht dan?quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier al bezig maat. -4,5 kilo
Woordle 985 X/6quote:Op donderdag 29 februari 2024 07:54 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Woordle 985 6/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛🟩
⬛⬛⬛🟨🟩
⬛🟩⬛⬛🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Nippertje.
Woordle6 781 4/6
⬛⬛🟨⬛🟩🟩
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:GGMM
Kan gebeuren ouwe reus.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Woordle 985 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟩⬛⬛🟩
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
Woordle6 781 6/6
⬛🟩⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟩⬛⬛🟩⬛
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩⬛⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
oef
Wat een kutdag wordt dit.
Dat je de aansluitende trein moet halenquote:Op donderdag 29 februari 2024 08:28 schreef Caland het volgende:
@beszenquote:Op donderdag 29 februari 2024 09:48 schreef Wereldgozer het volgende:
User @:beszen deelt een sneer uit aan moderator @:onlogisch in het BTC-topic.
User onlogisch kreeg hier de vraag hoeveel die woog.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:48 schreef Wereldgozer het volgende:
User @:beszen deelt een sneer uit aan moderator @:onlogisch in het BTC-topic.
Bij beurs is het altijd wel rennenquote:Op donderdag 29 februari 2024 09:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat je de aansluitende trein moet halen
Moet die Pool maar een normale naam nemen.quote:
Tijd voor een LANDSLIDE dit jaarquote:Op donderdag 29 februari 2024 09:54 schreef Oriente het volgende:
Heerlijke UI @:Bezsen
Al mis ik THEDONALD wel.
Joe Biden is crookedquote:Op donderdag 29 februari 2024 09:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tijd voor een LANDSLIDE dit jaar
Hoi SalineGodinquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:32 schreef Salina het volgende:
Veel erotische spanning in dat topic. Volgens iemand.
We gaan NU kijken.
Graag nog jouw lengte/gewicht omdat @onlogisch dat negeert.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:32 schreef Salina het volgende:
Veel erotische spanning in dat topic. Volgens iemand.
We gaan NU kijken.
Orientexpressed.quote:
1m69 en 165 kg?quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:33 schreef Salina het volgende:
[..]
Orientexpressed.
Lengte/gewicht durf ik niet. Dan val ik door de mand.
Ik ben niet zo groot dus het zit niet ver van die lengte die je noemt. Máár: ik ben niet kaal (we noemen geen namen) en ik heb een prima gespierd, doch redelijk normaal gewicht (BMI zou enigszins richting overgewicht gaan maar dat is de spieropbouw). Sixpack is nooit echt ver weg.quote:
Ah, stukje manlet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:37 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik ben niet zo groot dus het zit niet ver van die lengte die je noemt. Máár: ik ben niet kaal (we noemen geen namen) en ik heb een prima gespierd, doch redelijk normaal gewicht (BMI zou enigszins richting overgewicht gaan maar dat is de spieropbouw). Sixpack is nooit echt ver weg.
Hoe vaak sporten jij en @:onlogisch nu eigenlijk per week trouwens? Echt veel volgens mij.
WTF 4-6 keer pw vind ik veel hoor. Dat heb ik soms gedaan maar hield ik nooit lang vol. (kwam steeds iets tussen, privéperikelen, ander werk, corona).quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ah, stukje manlet.
En niet kaaled @:Coco
Als je geen hoog vp hebt is een iets verhoogd BMI niet zo boeiend toch.
Valt wel mee, 4-6x per week, varieert een beetje.
Hoe oud ben jij dan?quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:51 schreef Salina het volgende:
[..]
WTF 4-6 keer pw vind ik veel hoor. Dat heb ik soms gedaan maar hield ik nooit lang vol. (kwam steeds iets tussen, privéperikelen, ander werk, corona).
Manlet ken ik niet, ik ben niet zo van de moderne termen. Dus even gegoogled.
Manlet
A short statured strong male, (under 5"6), trying to overcompensate their height, mainly used to hate against short muscular men. 90% hate comes from men over 6 ft that is extremely skinny/ or extremely fat. 5% comes from insecure women who are over 5"10, 5% comes from low confident people who are unhappy with themselves.
wtf wat is dit.Mensen die haten op korte gespierde mannetjes? Ik ben te oud voor deze shit denk ik.
Ik ben niet korter dan 5*7 trouwens. Overigens ben ik ook niet super gespierd. Mooi in verhouding denk ik.
Welkom terug, we hebben je gemistquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
JayJay Boske is een kale manlet.
Godallemachtig wat is dat een gruwelijk irritante oetlul die gozer.
Je hebt deze twee zinnetjes in een .txt-bestand op je bureaublad staan hè?quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welkom terug, we hebben je gemist
Eigenlijk viel het niemand op dat je een ban had, behalve mij, maar dat is niet zo vriendelijk om te zeggen vandaar bovenstaande zin.
Wel Alles met Hoofdletters blijven doen hé, anders train je niet goed genoeg.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan?
Ik ben zelf 6"1 als we zo gaan praten![]()
Ik vind 4x zeker niet veel, 6 is wel veel ja, maar ik heb ook nog benen die ook wat stimulans nodig hebben
D1 Back/Chest D2 Legs/Abs D3 Arms/Shoulders D4 Rest D5 Back/Chest D6 Legs/Abs D7 Arms Shoulders
Side Delts op D1, D3, D5 en D7, zo ziet een ideale trainingsweek eruit maar de realiteit is dat Legs/Abs regelmatig anders uitpakt of wegvalt
Ah jij bent zo iemand die altijd als eerste legday skipt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Side Delts op D1, D3, D5 en D7, zo ziet een ideale trainingsweek eruit maar de realiteit is dat Legs/Abs regelmatig anders uitpakt of wegvalt
Wtf ben jij zo oudquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:03 schreef Salina het volgende:
[..]
Wel Alles met Hoofdletters blijven doen hé, anders train je niet goed genoeg.
Vroeger trainde ik letterlijk tegenover waar ik werkte en werkte ik elke dag op kantoor, voor corona. Daarna ander werk, andere locatie. Nu veel thuiswerken dus dat motiveert minder om 4-5 keer pw naar de gym te rijden (waar ik voorheen naar toe kon rollen als ik kantoor uitstapte).
Ik val net buiten de range 40-45 qua leeftijd.
Benen heb ik eigenlijk niet nodig, altijd gespierde benen gehad. Maar voor de vorm doe ik toch Squats, (Bent Over)Barbell Row en/of Deadlift. Maar nooit favoriet geweest van mij. Biceps heb ik ook een hekel aan.
Chest/Triceps/Shoulders daarentegen. Boh.
[..]
Ah jij bent zo iemand die altijd als eerste legday skipt.
Ja nee, zo kom je er wel!
Schaak mat.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gisteren nog geschaakt.
@:Knutdeijsbeer
Schaak jij ook wel eens met de Dood?quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gisteren nog geschaakt.
@:Knutdeijsbeer
Doe jij dan D1 Back/Chest D2 Legs/Abs D3 Arms/Shoulders D4 Rest D5 Back/Chest D6 Legs/Abs D7 Arms Shoulders of iets anders?quote:
quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doe jij dan D1 Back/Chest D2 Legs/Abs D3 Arms/Shoulders D4 Rest D5 Back/Chest D6 Legs/Abs D7 Arms Shoulders of iets anders?
Die mensen moeten maar gewoon beter plannenquote:Op donderdag 29 februari 2024 09:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat je de aansluitende trein moet halen
quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:23 schreef Tjacka het volgende:
Zijn jullie al klaar voor het nieuwe modduo?
quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:23 schreef Tjacka het volgende:
Zijn jullie al klaar voor het nieuwe modduo?
Gelukkig hebben schijtusers zoals jij daar niks over te zeggenquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We zitten er niet op te wachten en we dringen er ook niet op aan.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand het @:GGMM al verteld heeft.
Wat aandoenlijk.
Zelfs onlogisch wist het al.quote:
quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Zelfs onlogisch wist het al.
Waarom ben je eigenlijk FA als je toch niks mee krijgt?
Ik hou me niet bezig met b-sportenquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Zelfs onlogisch wist het al.
Waarom ben je eigenlijk FA als je toch niks mee krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |