avgquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe zalm uit de oven.
garnalen, paksoi en rijstquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe zalm uit de oven.
Straks weer hardlopen door het prachtige Drentse landschap.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dombo is Drentenaar.
Maar ik als Rotterdammer noem het eigenlijk ook altijd de markt.
Goed bezig! Jij komt er welquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Straks weer hardlopen door het prachtige Drentse landschap.
Oh leuk, heb ik ook in het achterhoofd, maar eerst nog maar eens twee maandjes volhoudenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goed bezig! Jij komt er wel
Ik ben zojuist zelfs langs geweest bij een hardloopclub en ga dinsdag mijn eerste proeftraining draaien.
Overwoog het al een jaar terug na de marathon, maar moest eerst herstellen van mijn lopersknie en vervolgens dengue. Ik loop nu pas drie maanden weer en kom eindelijk weer (pijnvrij) in de buurt van mijn oude tempo, ben nu ook definitief gestopt met pingpong dus een mooi moment om het serieus te gaan doen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh leuk, heb ik ook in het achterhoofd, maar eerst nog maar eens twee maandjes volhouden
Maar vanwaar ineens die keuze?
Konijnen zijn voor vrouwen en kinderen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Wat leuk collegaatjes
Ik ga nu de konijnen eten geven
Doe ze de groetjesquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Wat leuk collegaatjes
Ik ga nu de konijnen eten geven
Waarom ben je zo jaloersquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Konijnen zijn voor vrouwen en kinderen.
Niemand trapt in het gedrag van die gek.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coco wil ook een vriendin. Dat is alles.
Wow,quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niemand trapt in het gedrag van die gek.
@R-woud93 niet hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:56 schreef Tjacka het volgende:
Vast heel toevallig dat alle moderators vrijgezel zijn.
Die is nog redelijk normaal ja.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:R-woud93 niet hoor.
Maar dat is dan ook gewoon een lieve jongen
Vanwege het normale?quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die is nog redelijk normaal ja.misschien dat daarom Yvje mij ook terug vraagde gisteren.
Dan moet het wel vanwege mijn kwaliteiten zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vanwege het normale?
Dat weet ik niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |