wel wat laat, ik neem aan dat iedereen al een hap genomen had rond die tijdquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:01 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen (en dus niet toen vrijgevochten het zei)
Eet smakelijk maat.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:01 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen (en dus niet toen vrijgevochten het zei)
Dit ja.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:06 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
wel wat laat, ik neem aan dat iedereen al een hap genomen had rond die tijd
Rare vogel.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:53 schreef Coco het volgende:
Laten we het gezellig houden het is immers bijna weekend.
Rare kwibusquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:53 schreef Coco het volgende:
Laten we het gezellig houden het is immers bijna weekend.
Over vogels gesproken, zojuist getuinierd en daarbij ook het vogelbadje schoon gemaakt plus hun voederplek aangevuld.quote:
Pics?quote:
Ik ken geen schaamtequote:Op woensdag 28 februari 2024 11:18 schreef Scrummie het volgende:
Ik schaam me voor mijn woordle5 vandaag, dus alleen de 6:
Het is martquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even de markt bezocht voor een vers culinair visje.
In Rotterdam zeggen ze mart in plaats van markt.quote:
Dombo is Drentenaar.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
In Rotterdam zeggen ze mart in plaats van markt.
Maar ik weet eigenlijk helemaal niet of Dombo daar ook vandaan komt ondanks dat hij voor Feyenoord is.
Wij zeiden wel altijd mart, staat ook zo in Het Rotterdams woordenboek.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dombo is Drentenaar.
Maar ik als Rotterdammer noem het eigenlijk ook altijd de markt.
Drenthequote:Op woensdag 28 februari 2024 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dombo is Drentenaar.
Maar ik als Rotterdammer noem het eigenlijk ook altijd de markt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |