Ik verwacht nog een vrijspraakquote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:48 schreef Caland het volgende:
Vandaag gaat TaghiGod levenslang krijgen @:zipportal @:doublepain @:erasmus
#FreeTaghiquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik verwacht nog een vrijspraak
He dindu nothing wrong
Typisch maakt nu de FOK!fase door die ik als tiener doormaaktequote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
ach atypisch, hij was al zo recalcitrant bezig in NWS de laatste dagen.
vrijspraak ivm vormfout, omdat een officier van justitie twee post its in de trein heeft achtergelaten.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik verwacht nog een vrijspraak
He dindu nothing wrong
Wist je dat user @FireFox1 ook een fervent Tate fan isquote:
Andrew Tatequote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wist je dat user @:FireFox1 ook een fervent Tate fan is
Zijn mening over Trump ken ik dan weer niet
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:10 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Typisch maakt nu de FOK!fase door die ik als tiener doormaakte
Warrior, ook een aanbeveling. @KingRolandquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
The Brothers Sun (2024) - Netflix 8/10
@:ggmm @:caland @:scrummie
serie voor slimme mensen?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@KingRolandquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat is wel wat anders dan gisteravond.quote:
Je hoeft geen intellectueel te zijn om deze serie leuk te vinden. Voor jou dus uitermate geschikt.quote:
We noemen geen namen maar het is allemaal wel zo klaar als een klontje.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wel wat anders dan gisteravond.
Grappig hoeveel het scheelt als één persoon er niet bij is
Geniet ervan, ere wie ere toekomt.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat vind ik nu ook.
Wat een dood bad was dit zeg de afgelopen uurtjes, het is maar goed dat ik vanochtend keihard gewerkt heb en nu met de beentjes omhoog kan zitten richting mijn vrije woensdag.
Heb jij wel eens een vrije dag opgenomen om op FOK te gaan zitten?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geniet ervan, ere wie ere toekomt.
Hartelijk bedankt.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geniet ervan, ere wie ere toekomt.
jij moet ook geen caberetier worden el stinhoquote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je hoeft geen intellectueel te zijn om deze serie leuk te vinden. Voor jou dus uitermate geschikt.
Nee, misschien moet ik dat eens doen. En dan de hele dag in NWS de expert uithangen op allerlei gebieden. Klinkt als een nuttige vrije dag.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een vrije dag opgenomen om op FOK te gaan zitten?
Een soort Fesbreda van FOK! wordenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee, misschien moet ik dat eens doen. En dan de hele dag in NWS de expert uithangen op allerlei gebieden. Klinkt als een nuttige vrije dag.
Dat doe ik, want ik heb namelijk een pittige mening over mensen die lukraak gebakjes tot zich nemen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gun die jongen toch gewoon het beste.
Krijgen we nog een Toto vanavond?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat doe ik, want ik heb namelijk een pittige mening over mensen die lukraak gebakjes tot zich nemen.
ggmm heeft diabetes type 2quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat doe ik, want ik heb namelijk een pittige mening over mensen die lukraak gebakjes tot zich nemen.
Het was een hele kleine, ik vond dat het wel moest kunnen.quote:
Akkoord.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was een hele kleine, ik vond dat het wel moest kunnen.
Vanavond sport ik uiteraard wel weer een uurtje
Ik heb gisteravond weer heel netjes mijn loopje van 7km gedaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben je nog aan het hardlopen @:dombohetolifantje1 ? Of eet je alleen nog maar pizza en gebakjes
Als jij dat graag wilt.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Krijgen we nog een Toto vanavond?
Wat lijken we op elkaar, ik heb ook 7km gerend gisteravond.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond weer heel netjes mijn loopje van 7km gedaan.
Dan doe ik dat voor jou.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk eigenlijk.
hoe snelquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond weer heel netjes mijn loopje van 7km gedaan.
Ik had alleen wel weer een zeer stevig briesje.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat lijken we op elkaar, ik heb ook 7km gerend gisteravond.
dat zeg je altijd achter de schermenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is helemaal niet waar.
Ik vind het ook helemaal niet leuk dat je dit zegt.
ik 4,7quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat lijken we op elkaar, ik heb ook 7km gerend gisteravond.
Misschien moet je eens niet zo klagen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik had alleen wel weer een zeer stevig briesje.
Misschien toen eens niet door de vrije natuur gaan hardlopen (en tussen de koeienmest)
Dat zou 95% van z'n posts schelenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien moet je eens niet zo klagen.
hij moppert nietquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik hoef geen excuses, dat doe je maar aan @:GGMM
BIEFSTUK!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe KBR.
Ik ben momenteel best fit eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:10 schreef Tjacka het volgende:
jullie doen allemaal of jullie zo fit zijn
maar zijn jullie niet allemaal gewoon vies dik
Sinds de verkering wel wat aangekomen ja, al noem ik het een wintervachtjequote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:10 schreef Tjacka het volgende:
heb je sixpackquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben momenteel best fit eigenlijk.
Ik zou mezelf zomaar een 7 geven.
Heel goed maatquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds de verkering wel wat aangekomen ja, al noem ik het een wintervachtje
maar het is helemaal niet koudquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds de verkering wel wat aangekomen ja, al noem ik het een wintervachtje
graagquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat niet
Misschien over een maandje (dan stuur ik je wel pics)
Ik zou mijn fitness een 3/10 geven maar ik ben niet dikquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:10 schreef Tjacka het volgende:
Goede bitequote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel goed maat
Braddie noemt het ook altijd 'oppeuzelen' als hij weer een smerige salamipizza opvreet.
welk cijfer toen je nog rookte en dronkquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:18 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik zou mijn fitness een 3/10 geven maar ik ben niet dik
Lekker smikkelenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel goed maat
Braddie noemt het ook altijd 'oppeuzelen' als hij weer een smerige salamipizza opvreet.
6/10quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
welk cijfer toen je nog rookte en dronk
Ik ben zelfs vies dun.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:10 schreef Tjacka het volgende:
Dat red ik echt nog niet!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien moet je eens niet zo klagen.
Vandaag was het perfect weer, dus heb er 12 achteraan gegooid. Wellicht kan jij dit ook doen. Kan je daarna lekker van je pizza genieten.
Thaiquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kip kerriequote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boerenkool. (Met worst)quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |