Ik verwacht nog een vrijspraakquote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:48 schreef Caland het volgende:
Vandaag gaat TaghiGod levenslang krijgen @:zipportal @:doublepain @:erasmus
#FreeTaghiquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik verwacht nog een vrijspraak
He dindu nothing wrong
Typisch maakt nu de FOK!fase door die ik als tiener doormaaktequote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
ach atypisch, hij was al zo recalcitrant bezig in NWS de laatste dagen.
vrijspraak ivm vormfout, omdat een officier van justitie twee post its in de trein heeft achtergelaten.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik verwacht nog een vrijspraak
He dindu nothing wrong
Wist je dat user @FireFox1 ook een fervent Tate fan isquote:
Andrew Tatequote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wist je dat user @:FireFox1 ook een fervent Tate fan is
Zijn mening over Trump ken ik dan weer niet
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:10 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Typisch maakt nu de FOK!fase door die ik als tiener doormaakte
Warrior, ook een aanbeveling. @KingRolandquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
The Brothers Sun (2024) - Netflix 8/10
@:ggmm @:caland @:scrummie
serie voor slimme mensen?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@KingRolandquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat is wel wat anders dan gisteravond.quote:
Je hoeft geen intellectueel te zijn om deze serie leuk te vinden. Voor jou dus uitermate geschikt.quote:
We noemen geen namen maar het is allemaal wel zo klaar als een klontje.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wel wat anders dan gisteravond.
Grappig hoeveel het scheelt als één persoon er niet bij is
Geniet ervan, ere wie ere toekomt.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat vind ik nu ook.
Wat een dood bad was dit zeg de afgelopen uurtjes, het is maar goed dat ik vanochtend keihard gewerkt heb en nu met de beentjes omhoog kan zitten richting mijn vrije woensdag.
Heb jij wel eens een vrije dag opgenomen om op FOK te gaan zitten?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geniet ervan, ere wie ere toekomt.
Hartelijk bedankt.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geniet ervan, ere wie ere toekomt.
jij moet ook geen caberetier worden el stinhoquote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je hoeft geen intellectueel te zijn om deze serie leuk te vinden. Voor jou dus uitermate geschikt.
Nee, misschien moet ik dat eens doen. En dan de hele dag in NWS de expert uithangen op allerlei gebieden. Klinkt als een nuttige vrije dag.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een vrije dag opgenomen om op FOK te gaan zitten?
Een soort Fesbreda van FOK! wordenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee, misschien moet ik dat eens doen. En dan de hele dag in NWS de expert uithangen op allerlei gebieden. Klinkt als een nuttige vrije dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |