Ja, ook naar mij graag.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat niet
Misschien over een maandje (dan stuur ik je wel pics)
spruitjes, gebakken aardappelen en kip shoarma (dit pas binnen mijn macro's en uiteraard zonder gore biggensaus)quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe KBR.
Dat is hemels voor, echt waar.quote:
Of Twitter staan er zatquote:
Ik ben ontdaan dat ik de eena leukste vrouw benquote:
@lavenderrr blijft nummer 1quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben ontdaan dat ik de eena leukste vrouw ben
sinds ik geen mod ben gaat het steeds minder met dit forumquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:12 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog steeds onder de indruk is van jouw modkunsten op CRE
jij bent de liefste user van fokquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sinds ik geen mod ben gaat het steeds minder met dit forum
daar zou ze wel geschrokken van zijn
ik ben een hele lieve jongen helaas, soms iets te lief en naïef ook in realquote:
hoezoquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben een hele lieve jongen helaas, soms iets te lief en naïef ook in real
Oké!!!! Helemaal gelijk in @Lavenderr is een schat!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:lavenderrr blijft nummer 1
@:bezsen @:kingroland @:scrummie @:divje
Je mag zo weer terug hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sinds ik geen mod ben gaat het steeds minder met dit forum
daar zou ze wel geschrokken van zijn
LavenderrGODINquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké!!!! Helemaal gelijk in @:lavenderr is een schat!
of OS samen met @heywooduquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:36 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Misschien dit keer F&L
Boeddhistische fase
Moet je je wel in kunnen leven in het kunstzwemmen enzo, want dat ga ik niet doen.quote:
nee daar vinden we wel een ander gekkie voorquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moet je je wel in kunnen leven in het kunstzwemmen enzo, want dat ga ik niet doen.
dat ging snel @heywooduquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben dol op kunstzwemmen
Zoveel eer verdien ik niet. En wat je zegt ben je zel.fquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké!!!! Helemaal gelijk in @:lavenderr is een schat!
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
Jullie zijn schatten en ben er erg blij mee.
Veel teveel eer, maar wel hartstikke lief.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
LavenderrGODIN
WE LOVE YOU LAVENDERR WE DO
Ach jij bent er ook nog om het gemiddelde normaal te houdenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zoveel kwaliteit kunnen we niet aan
waarom doe je zo onaardigquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach jij bent er ook nog om het gemiddelde normaal te houden
Haha grapje
average Yvonnequote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:22 schreef GGMM het volgende:
Nou, vooruit
@:yvonne je bent best aardig
Tiackaquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
En ook fijn om Tiacka die weer terug is. Mijn grote vriend al zo lang.. Een van de eersten. Dus Tjacka verdient ook veel eer. Mijn grote vriend..
En nu ga ik slapen. Truste schatten. Hou van jullie
Was een gebbetjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |