quote:Marko Purišic (born 5 July 1995), known professionally as Baby Lasagna, is a Croatian singer, songwriter and music producer. From 2011 to 2016 and from 2018 to 2022, Purišic served as the guitarist for Manntra, a Croatian rock band. While still a member of the band, they participated in Dora 2019, securing the fourth position with the song "In the Shadows" with a total of 12 points. Following his tenure with the group, he transitioned to pursue a solo career in 2023.On 21 October 2023, Purišic released his debut single "IG Boi" under the pseudonym Baby Lasagna through Molly Studios.[ Two months later, in December 2023, his second single "Don't Hate Yourself, But Don't Love Yourself too Much" was released. He was among the participants of Dora 2024, the Croatian selection for the Eurovision Song Contest 2024, with the song "Rim Tim Tagi Dim"; he advanced from his semi-final on 23 February 2024 and ultimately won the final on 25 February. The song debuted at number 24 on the HR Top 40 chart, making it Purišic's first chart entry in Croatia.
quote:Op zondag 25 februari 2024 21:43 schreef NailQueen het volgende:
LET3 zou wel een domper zijn. Wat valt er voor hun nog te halen in ESF?
Geen idee. Vraag het nog eensquote:Op zondag 25 februari 2024 22:29 schreef NailQueen het volgende:
Waarom doet Let3 opnieuw mee? Wat valt er voor hun nog te halen op het songfestival?
‘t Is niet dat het voor het eerst gebeurt dat een act voor een tweede keer gaat.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat hebben ze vorig jaar al genoeg gehad
Wat valt er voor hun nog te halen op het songfestival?quote:Op zondag 25 februari 2024 22:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Geen idee. Vraag het nog eens
Inclusiviteit danquote:Op zondag 25 februari 2024 22:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat hebben ze vorig jaar al genoeg gehad
Sinds wanneer kan jij Kroatisch?quote:Op zondag 25 februari 2024 22:32 schreef Cee het volgende:
Baby Lasagna zei in het interview dat ie nu had geleerd een microfoon goed vast te houden.
Zit op een server met een kroaat!quote:Op zondag 25 februari 2024 22:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan jij Kroatisch?
Maar ik zou toch liever zien dat hij zijn handen vrij heeft. Weg met die microfoon in z`n hand.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:32 schreef Cee het volgende:
Baby Lasagna zei in het interview dat ie nu had geleerd een microfoon goed vast te houden.
Dan worden ze over het hoofd gezien.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:33 schreef Cee het volgende:
Overigens zou het me niet eens verbazen dat ALS Let 3 wint ze aankondigen dat iemand anders mag gaan.
Oké Gerard.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:36 schreef Momo het volgende:
Ondertussen denkt Gerard Joling dat Frankrijk dit jaar niet ver komt @:Greys
Ja dik vet in de televote met meer dan 50% van de stemmen dus.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
247? Dat zijn meer televotepunten dan de rest bij elkaar
Dit vooral hè. Die Windows95Man is vooral een lollige act. Dit is ook een aardig liedje.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit en Windows95man is potentieel wel steeds slechter nieuws voor ONZE act.
Mouwen !!1!1!1quote:Op zondag 25 februari 2024 22:43 schreef molloot200 het volgende:
Ik snap echt de Kaarija vergelijken niet sorry
quote:Op zondag 25 februari 2024 22:36 schreef Momo het volgende:
Ondertussen denkt Gerard Joling dat Frankrijk dit jaar niet ver komt @:Greys
Man, vrolijk uptempo liedje, catchy melodiequote:Op zondag 25 februari 2024 22:43 schreef molloot200 het volgende:
De pofmouwen denk ik, Maar het heeft wel dezelfde energie.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:43 schreef molloot200 het volgende:
Ja dat zei ik eerst ook. Ik ben mezelf niet als ik honger hebquote:Op zondag 25 februari 2024 22:43 schreef molloot200 het volgende:
Maar in stijl en alles is dit toch anders dan Kaarija? Meh sorry ik hoor het echt nietquote:Op zondag 25 februari 2024 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Man, vrolijk uptempo liedje, catchy melodie
Qua lied niet, maar visueel zie ik zelf wel wat overeenkomsten. Maar dat zijn details die mij opvallen zoals kleur gebruik, en tsja toch ook wel een beetje die afvoerslangen om zijn armen heen en ik meende iets te hebben gezien in de choreo wat me er aan deed denken.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:43 schreef molloot200 het volgende:
Bij aantal bookies over Italië heen nuquote:Op zondag 25 februari 2024 22:48 schreef grazz het volgende:
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Het optreden mag nog wel iets beter met een headset.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:46 schreef molloot200 het volgende:
Hij moet wel ff zo'n headset microfoon.
Dan ga ik voor Charleroi 2025!quote:Op zondag 25 februari 2024 22:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het optreden mag nog wel iets beter met een headset.
Voor nu zeg ik Zagreb of Parijs 2025.
En daar zijn de bookies dan weer vrij overdreven inquote:Op zondag 25 februari 2024 22:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij aantal bookies over Italië heen nu
Dat gaat als ook een leuke rubriek worden als Belgë wint. En die maken ook zeer zeker een kans.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan ga ik voor Charleroi 2025!
In de geest van Twan opent Kroatië en houdt Cyprus het feestje levend (en scoort dan 21 punten daardoor).quote:Op zondag 25 februari 2024 22:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Meh dat gaat Cyprus doen denk ik.
Ik zie in de eerste helft van de eerste semi nog geen logische nummer 2 (Kroatie, Cyprus, Ierland, Litouwen, Polen, Servie, Oekraine).quote:Op zondag 25 februari 2024 22:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de geest van Twan opent Kroatië en houdt Cyprus het feestje levend (en scoort dan 21 punten daardoor).
Dat wordt heel interessant, want volgend jaar is de VRT weer aan de beurt en die willen het liefst dat het Vlaanderen wordt. De Waalse omroep is het daar niet mee eens en na veel getouwtrek wordt het dan iets wat niemand verwachtquote:Op zondag 25 februari 2024 22:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat gaat als ook een leuke rubriek worden als Belgë wint. En die maken ook zeer zeker een kans.
Nee, dat kan Servië nog weleens worden, afhankelijk van wat ze kiezen. Anders wordt het toch echt Cyprus denk ik, of Polen. Ierland gaan ze waarschijnlijk wel een handje helpen.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zie in de eerste helft van de eerste semi nog geen logische nummer 2 (Kroatie, Cyprus, Ierland, Litouwen, Polen, Servie, Oekraine).
Polen.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zie in de eerste helft van de eerste semi nog geen logische nummer 2 (Kroatie, Cyprus, Ierland, Litouwen, Polen, Servie, Oekraine).
Australië zegt neequote:Op zondag 25 februari 2024 23:21 schreef molloot200 het volgende:
Wel grappig dat hier de terugkerende ESF-acts ook niet wisten te winnen.
Tot nog toe alleen Natalia Barbu uit die mega lijst die nog een keer het ESF-podium weet te halen. En alleen Konstrakta en Hera Björk zouden het in theorie nog kunnen doen, maar verwacht ik allebei niet
In Azerbaijan kan Aisel nog gekozen worden. De spanning is om te snijden.quote:Op zondag 25 februari 2024 23:21 schreef molloot200 het volgende:
Wel grappig dat hier de terugkerende ESF-acts ook niet wisten te winnen.
Tot nog toe alleen Natalia Barbu uit die mega lijst die nog een keer het ESF-podium weet te halen. En alleen Konstrakta en Hera Björk zouden het in theorie nog kunnen doen, maar verwacht ik allebei niet
Überhaupt dan een vreemde situatie dat de VRT dan het 'feestje' van de Waalse omroep mag organiseren en vieren.quote:Op zondag 25 februari 2024 23:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat wordt heel interessant, want volgend jaar is de VRT weer aan de beurt en die willen het liefst dat het Vlaanderen wordt. De Waalse omroep is het daar niet mee eens en na veel getouwtrek wordt het dan iets wat niemand verwacht
Ik snap het wel. Hij is van de reservelijst opeens naar publieklieveling gegaan. Dat zag niemand van te voren aankomenquote:Op maandag 26 februari 2024 09:19 schreef Greys het volgende:
https://twitter.com/Iulia(...)jO-k224uQj4p3Jw&s=19
Een bepaalde tweet plaatsen lukt ineens weer niet (zelfde bugje als laatst? Sommigen wel en sommigen niet) maar via link hierboven een huilende Baby Lasagna op de persconferentie na afloop.
Eupen!quote:Op zondag 25 februari 2024 23:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat wordt heel interessant, want volgend jaar is de VRT weer aan de beurt en die willen het liefst dat het Vlaanderen wordt. De Waalse omroep is het daar niet mee eens en na veel getouwtrek wordt het dan iets wat niemand verwacht
Iemand die met z’n onderbuik het plebs probeert te informeren. En er voor betaald krijgt ook.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:12 schreef Greys het volgende:
'hardrock'
'absurd'
Wat is dit toch voor 'expert' joh.![]()
[ x ]
Ik zal wel compleet missen wat er zo absurd aan dit dan, bij Let3 kan ik mij daar nog wel iets bij voorstellen. Die hele show daar om heen om te shocken/op te vallen. Maar dit is een rock nummer met dansers en een neon light achtergrond? En gewoon een tekst over dat veel jonge Kroaten naar West-Europa trekken? (met een beetje kat sprinkles). Moet het ESF een competitie zijn enkel pop nummers en acts in galajurken en pakken?quote:Op maandag 26 februari 2024 11:12 schreef Greys het volgende:
'hardrock'
'absurd'
[ x ]
quote:Op maandag 26 februari 2024 11:12 schreef Greys het volgende:
'hardrock'
'absurd'
[ x ]
Aran liep vorig jaar bij EIC nog te roepen dat ie Käärijä niks vond en ook absurd enzo en zelfs agressief vond ie het overkomen. Vanuit Liverpool riep hij ineens DIT IS EEN WINNING SONG en was alles fantastisch (lekker met de meute mee roepen natuurlijk) en nu gooit ie Käärijä weer net zo hard terug op de absurd-hoop.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zal wel compleet missen wat er zo absurd aan dit dan, bij Let3 kan ik mij daar nog wel iets bij voorstellen. Die hele show daar om heen om te shocken/op te vallen. Maar dit is een rock nummer met dansers en een neon light achtergrond? En gewoon een tekst over dat veel jonge Kroaten naar West-Europa trekken? (met een beetje kat sprinkles). Moet het ESF een competitie zijn enkel pop nummers en acts in galajurken en pakken?
Misschien is het ook wel de beleving van een deel van de kijkers. Dat die Käärijä en Baby Lasagna ook maar bizar vinden. Maar het voelt ook als wrijven op dat plekje van veel mensen, songfestival is maar kermis.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Aran liep vorig jaar bij EIC persmiddag nog te roepen dat ie Käärijä niks vond en ook absurd enzo. Vanuit Liverpool riep hij ineens DIT IS EEN WINNING SONG en was alles fantastisch (lekker met de meute mee roepen natuurlijk) en nu gooit ie Käärijä weer net zo hard terug op de absurd-hoop.
Als er íets bizar en absurd is, is het zijn gedrag hierin.
Pak hem aan Momo!quote:Op maandag 26 februari 2024 11:33 schreef Momo het volgende:
Aran reageert wel op mijn commentaar.
[ x ]
[ x ]
Ik zou het als liefhebber (wat hij zegt te zijn) dan als taak (of noodzaak) zien om juist die mensen te informeren hierover zodat ze meer komen te weten over een nummer. Ze hoeven het niet ineens goed of beter te vinden als het hun smaak niet is maar het is jammer om in een algemene tweet de boel af te wimpelen als absurd en dan pas in de replies, die de Meute niet leest, te zeggen dat het allemaal genuanceerder en betekenisvoller is.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel de beleving van een deel van de kijkers. Dat die Käärijä en Baby Lasagna ook maar bizar vinden. Maar het voelt ook als wrijven op dat plekje van veel mensen, songfestival is maar kermis.
Hij liep wél weg met het lied van Käärijä in Liverpool en noemde het toen een winning song. Heb het net nog teruggezocht. Dan is het echt zo unfair om het dan nu weer alleen weg te zetten als 'absurd'.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel de beleving van een deel van de kijkers. Dat die Käärijä en Baby Lasagna ook maar bizar vinden. Maar het voelt ook als wrijven op dat plekje van veel mensen, songfestival is maar kermis.
Kom op, veel van de populaire muziek acts nu wereldwijd en in het verleden zijn ook gewoon kleurrijk en zoeken ook elke keer naar visueel entertainment en creativiteit. Die zijn ook niet allemaal Suzan en Freek.
Ja he. En z'n optreden na de winst was imho nóg beter want heel ontspannen!quote:Op maandag 26 februari 2024 14:41 schreef H_T het volgende:
Zijn optreden in de finale was wel een stuk beter dan het optreden eerder in de week
Nou ja, het probleem is natuurlijk dat het gewoon commerciële media zijn, die doen wat het breedste publiek aanspreekt. Het is geen real-time Wikipedia dat heel neutraal elk proces beschrijft.quote:Op maandag 26 februari 2024 15:23 schreef Greys het volgende:
Nog even over dat optreden en Aran enzo. Zou íemand het absurd of bizar noemen als bv een Taylor Swift tijdens een concert neonroze katten zou projecteren op de achtergrond of pofmouwen zou hebben. Nee he.
Mwah, het is voor mij tot nu toe het enige liedje dat gekozen is dat ook echt "winnaar" schreeuwt.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:16 schreef Nexum het volgende:
Tweede in de odds is wel heel overdreven
Ik heb Kroatië nu gedeeld eerste met Frankrijk in m'n lijstje en dat wil toch wel wat zeggen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah, het is voor mij tot nu toe het enige liedje dat gekozen is dat ook echt "winnaar" schreeuwt.
Als ze de staging en zang beter aanpassen zie ik dit hoger eindigen dan Oekraïne. (Ja dat leest u goed)quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah, het is voor mij tot nu toe het enige liedje dat gekozen is dat ook echt "winnaar" schreeuwt.
Ik vind dit een typisch Eurovisie-nummer. Dat is niet per se een compliment. Het is niet slecht ofzo, maar de hype is nogal overdreven. Ook is dit nou wel echt een Käärijä-ripoff qua looks en presentatie.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:42 schreef Cyan9 het volgende:
Ik krijg hier echt geen winnaar vibes bij..
Maar dat heb ik so far bij geen één nummer.
Ik hoor op zich wel duidelijke verschillen, en kan ergens ook wel begrijpen waarom zo veel mensen hier heel vrolijk van worden. Maar voor mij persoonlijk is het een gruwel als dit zou winnen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:02 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind dit een typisch Eurovisie-nummer. Dat is niet per se een compliment. Het is niet slecht ofzo, maar de hype is nogal overdreven. Ook is dit nou wel echt een Käärijä-ripoff qua looks en presentatie.
In de jaren 90 had ik ze meerdere keren de winst gegund, maar dit jaar niet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:09 schreef Em31 het volgende:
Ik kan het me eigenlijk nog niet voorstellen, maar zou wel heel leuk zijn om een nieuw land als winnaar te hebben
Maar wie gun jij wel de winst Cyan?quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
In de jaren 90 had ik ze meerdere keren de winst gegund, maar dit jaar niet.
Niemand so far.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar wie gun jij wel de winst Cyan?
Neeeeheeee dan gun ik het Cyprus meer, ook nog nooit gewonnen maar wel een nummer wat mijn smaak is.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dan kun je het net zo goed Kroatië wél gunnen he, waarom niet!
Dat nummer is pas 17.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Neeeeheeee dan gun ik het Cyprus meer, ook nog nooit gewonnen maar wel een nummer wat mijn smaak is.
Nee want dit is een bookmakers lijst, geen weergave van jouw persoonlijke smaak.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:58 schreef engine het volgende:
Nou ik heb het ook maar eens geluisterd. Wat een vreselijk kut nummer zeghoe kan dit op 1 staan? Is de rest dan echt nog slechter dan dit?
Dus je denkt als dit de Nederlandse inzending was geweest dat dit ook op 1 had gestaan?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 05:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee want dit is een bookmakers lijst, geen weergave van jouw persoonlijke smaak.
En Bookmakers zijn er niet om persoonlijke rankings weer te geven maar om winkansen te laten zien. Iemand kan denken dat iets gaat winnen en daar geld op inzetten zonder te vinden dat het per se het beste nummer is. Blijkbaar vinden heel veel mensen dit wel het beste nummer (subjectief en zo, daar zijn meningen voor en die hoeven niet gelijk te zijn aan de jouwe) en reageren bookmakers daar op.
Uhhh, waarom niet?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:59 schreef engine het volgende:
[..]
Dus je denkt als dit de Nederlandse inzending was geweest dat dit ook op 1 had gestaan?
Dat is mijn vraag juist. Of Europa dit echt het beste nummer vindt of dat er misschien nog iets anders meespeelt.quote:
Ik zou niet weten wat dat bij Kroatië moet zijn. Ze zijn nooit super succesvol verder, dus eerder is het bijzonder dat ze daar nu wel staan eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:35 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is mijn vraag juist. Of Europa dit echt het beste nummer vindt of dat er misschien nog iets anders meespeelt.
Als ik de vraag zelf kon beantwoorden had ik hem niet gesteld.
Supercatchy nummer, nummer met een betekenis voor veel mensen uit de Balkan (migratie naar West Europa).quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:35 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is mijn vraag juist. Of Europa dit echt het beste nummer vindt of dat er misschien nog iets anders meespeelt.
Ah, nee Kroatië heeft niet iets wat ze als land echt op voorsprong zet tegenover de rest. Niets bijzonders ten opzichte van Nederland in elk geval, zeker aangezien Kroatië al meer dan 20 jaar wacht om nog eens Top 10 te scoren.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:35 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:59 schreef engine het volgende:
[..]
Dus je denkt als dit de Nederlandse inzending was geweest dat dit ook op 1 had gestaan?
Diverse esf liedjes in die lijst!quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:37 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen op 1 in de Viral Chart op Spotify in Nederland
Ik hoop dat ze alles eruit gaan halen, daar twijfel ik nog wel aan, Head of Delegation was schijnbaar tijdens interview nog steeds een beetje zuur over hoe Dora is gegaan. Ook omdat de HoD in de selectie commissie zat.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:10 schreef Greys het volgende:
Er komen veranderingen voor Eurovisie, ook z'n outfit:
https://eurovoix.com/2024(...)for-eurovision-2024/
Baby Lasagna plans to change the staging for his Eurovision performance in May.
The upcoming Eurovision Song Contest performance by Baby Lasagna will incorporate changes from Dora. “Rim Tim Tagi Dim” is currently the favourite to win the Eurovision Song Contest 2024, with the delegation now working on his performance for the contest in Sweden.
The Croatian representative will perform in a brand-new, costume designed by Valentina Pliško specifically for the event. The costume will represent Istrian folk traditions, says Baby Lasagna to Jutarnji. Additionally, there will be noteworthy adjustments in the composition of Lasagna’s on-stage band.
Baby Lasagna will take the Eurovision stage alongside dancers Luana Kličić and Sebastijan Žeželić. The choreography is currently being finalised. Mihael Žipovski will be on the keyboard and guitar. Matija Klaj replaces Val Perun (Baby Lasagna’s brother) on drums. Notably, Val is unable to join due to his ongoing tour with his band Mono Inc.
ze hebben een (nieuwe) clip uitgebracht vandaag;quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah, nee Kroatië heeft niet iets wat ze als land echt op voorsprong zet tegenover de rest. Niets bijzonders ten opzichte van Nederland in elk geval, zeker aangezien Kroatië al meer dan 20 jaar wacht om nog eens Top 10 te scoren.
Dit is geen nieuwe clip hoor, deze videoclip is al uitgebracht voor Dora (zie OP).quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:30 schreef Korenfok het volgende:
[..]
ze hebben een (nieuwe) clip uitgebracht vandaag;
Nu gaan ze erg voor authentiek Kroatie, terwijl ze eerst heel erg op de meer flamboyante stijl zaten (zouden ze de concurentie van Joost voelen en bewust nu voor authentiek Kroatie gaan?)
De Bosnische omroep heeft structureel financiële problemen, en doet daarom ook al jaren niet meer mee.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Vreselijk nummer imho. Snap niks van de hype. Bosnië doet nooit mee, of wel? Ik ben niet helemaal up-to-date met alles ESC.
Ah ja, jammer. Thanks voor de info, in ieder geval!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De Bosnische omroep heeft structureel financiële problemen, en doet daarom ook al jaren niet meer mee.
Nee, dit mag je niet zeggen.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2024 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, dit mag je niet zeggen.Of bedoel je qua uiterlijk?
Oh zo, dat dan wel een beetje die sfeer ja.quote:
Ja, daaron. Z'n manier van zingen daar.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh zo, dat dan wel een beetje die sfeer ja.
Wat had ik Linkin Park graag ooit live gezien.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, daaron. Z'n manier van zingen daar.
Waarom?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:06 schreef Em31 het volgende:
Nieuw live optreden
[ x ]
Ik kan me eerlijk gezegd met de dag minder voorstellen dat dit gaat winnen.
Hij is vocaal niet de sterkste maar hier klinkt het (voor zover ik even zo op m'n mobieltje kan horen) beter dan welk optreden bij de selectie ook. En z'n folklorepakje uit de clip vind ik leuker dan de mouwen die hij daar had. Het komt wat tammer over zonder de dansers, dat wel. Maar in mei is er weer gewoon die hele staging neem ik aan!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:06 schreef Em31 het volgende:
Nieuw live optreden
[ x ]
De tekst stond me al wat tegen, het klinkt niet lekker live & vind het daardoor ongemakkelijk overkomen. Dat speciale wat Käärijä bijvoorbeeld had voel ik hier niet waardoor ik me niet kan voorstellen dat hij beter gaat scoren.quote:
Het is mijn favoriet van dit jaar maar ik snap ook echt niet waarom dit met afstand op 1 staat bij de bookiesquote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:06 schreef Em31 het volgende:
Nieuw live optreden
[ x ]
Ja dat heb ik dus ook. Ik hoop van harte dat het hem gaat lukken maar ik heb absoluut niet het gevoel dat dit gaat winnen. De bookies verkijken zich denk ik o.a. te veel op de clip en de studio recording. Maar wie weet toveren de kroaten een minder chaotische staging dan Dora uit de hoed en weet Baby Lasagna op de juiste momenten straks de camera te pakken en klinkt hij vocaal ook wat vaster. Optreden van gisteren was natuurlijk een heel andere setting. Maar toch, het lijkt me echt sterk dat dit gaat winnen, ik zeg het u nu alvast: zesde.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is mijn favoriet van dit jaar maar ik snap ook echt niet waarom dit met afstand op 1 staat bij de bookies
Hé, dat is dezelfde uitkomst als van Occidentali’s Karma. En dat is ook precies het gevoel dat ik van deze favoriet krijg.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Ik hoop van harte dat het hem gaat lukken maar ik heb absoluut niet het gevoel dat dit gaat winnen. De bookies verkijken zich denk ik o.a. te veel op de clip en de studio recording. Maar wie weet toveren de kroaten een minder chaotische staging dan Dora uit de hoed en weet Baby Lasagna op de juiste momenten straks de camera te pakken en klinkt hij vocaal ook wat vaster. Optreden van gisteren was natuurlijk een heel andere setting. Maar toch, het lijkt me echt sterk dat dit gaat winnen, ik zeg het u nu alvast: zesde.
Het is wel ok, maar waarom dit zoveel meer kans zou hebben dan Zwitserland of Italië... ja, dat weet ik ook niet. Het mist in mijn ogen een beetje de x-factor, zowel de zanger als het nummer. Het lijkt alsof de bookmakers een beetje kijken wat de afgelopen jaren scoorde, en dit heeft wel iets van Käärijä, catchy refreintje ook, dus dan gaan we daar maar voor.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Ik hoop van harte dat het hem gaat lukken maar ik heb absoluut niet het gevoel dat dit gaat winnen. De bookies verkijken zich denk ik o.a. te veel op de clip en de studio recording. Maar wie weet toveren de kroaten een minder chaotische staging dan Dora uit de hoed en weet Baby Lasagna op de juiste momenten straks de camera te pakken en klinkt hij vocaal ook wat vaster. Optreden van gisteren was natuurlijk een heel andere setting. Maar toch, het lijkt me echt sterk dat dit gaat winnen, ik zeg het u nu alvast: zesde.
Beau zei het gisteren aan het eind van de uitzending.quote:
Nee wachtenquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:45 schreef Momo het volgende:
Baby Lasagna stond al meteen klaar om op te treden met muzikanten erbij op een podiumtje bij Beau voor de reclame, misschien dat ze meteen optreden zo?
Ja als je iets kopieert ...quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:49 schreef NailQueen het volgende:
Baby Lasagne zit er maar ongemakkelijk bij
Ik zou vooral niet teveel kopiëren wat de mensen aan de tafel zeggen. Het is niet alsof Kaarija industrial rock sound heeft uitgevonden.quote:
Dan had je ook kunnen lezen dat deze beide artiesten een sample online hebben gekocht van dit deuntje elders. Geen kwestie van plagiaat.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
oa.
rond minuut 4
en Chimo Bayo al eerder genoemd hier
Deze zit er ook in (refreintje na 55 sec)quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:15 schreef chufi het volgende:
Ok, geen idee dan van wie , maar ik herkende het dus meteen toen ik het voor de eerste keer hoorde en das wel opvallend
Leuk interview! Hij blijft ook heel bescheidenquote:
Dat hij al z'n socials had gedelete uit angst voor lelijke reacties omdat hij dacht dat ze hem niet goed of leuk genoeg vonden. Echt iedereen heeft z'n onzekerheden he. 🥹quote:Op zondag 14 april 2024 21:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Leuk interview! Hij blijft ook heel bescheiden
Het is een hele zachte enorm verlegen jongen.quote:Op zondag 14 april 2024 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet elke keer twee keer kijken of hij het is. Bij het optreden een wat ouder en harder gezicht. En op die Schiphol foto zag hij er zo schattig uit.
Heeel leuk! Wat een fantastische vragen. Leuke antwoorden en ik zat in katzwijm (meow, grapje) naar Marko te kijken.quote:
Jullie doen het zo leuk!quote:Op zondag 14 april 2024 22:25 schreef Greys het volgende:
Dankjewel! Ze doen zo veel interviews op zo'n middag dat wij altijd proberen net wat andere vragen te stellen en geen vragen die ze al dertig keer beantwoord hebben die dag. Dat is voor de kijkers ook leuker hopen we, dat ze eens wat anders horen en zien.
Frankrijk! Want die had de avond ervoor nog een groot concert in Marseille dus die kon niet vrijdag al komen zoals velen en was pas later in de middag in Amsterdam en moest toen meteen soundchecken dus die is niet op de persmiddag geweest. Maar z'n optreden die avond maakte dat meer dan goed!quote:Op zondag 14 april 2024 23:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jullie doen het zo leuk!![]()
Hebben jullie nog iemand niet kunnen spreken waarvan jullie wel graag hadden gewild?
Zoiets is ook best spannend Greys. Super dat jullie het hebben aangedurfd en zijn beloond. De aanhouder wintquote:Op zondag 14 april 2024 23:37 schreef Greys het volgende:
De AvroTros dame zei iets tegen de mensen voor ons, dat Joost ermee ging stoppen want hij moest afronden en weg. Wij dachten FAKKKKK. Vriendelijk gevraagd of we alsjeblieft... Nee kon echt niet. Ze moesten hem meenemen. Toen nog één keer terug gegaan, als onze durf bij elkaar verzameld en heel vriendelijk maar dringend gevraagd dat als we het heel kort zouden houden en onze vier leukste vragen zouden selecteren of het dan... En toen ging ze het vragen en mocht het terwijl hij ging lopen.Arme mensen voor ons, maar we moesten toch echt vonden we. Anders konden we niet 'thuiskomen' hier haha. We waren dus extra trots op dit omdat we dit hebben gedurfd.
Als we nou volgende keer met 20 fokkers gaan! Dan sluiten wij overal aan in de rij, en als een van ons aan de beurt is, roepen we jullie snel ♡quote:Op zondag 14 april 2024 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Frankrijk! Want die had de avond ervoor nog een groot concert in Marseille dus die kon niet vrijdag al komen zoals velen en was pas later in de middag in Amsterdam en moest toen meteen soundchecken dus die is niet op de persmiddag geweest. Maar z'n optreden die avond maakte dat meer dan goed!
Nemo hadden we ook wel willen spreken maar daar stond zó'n enorm lange rij dat toen we daar eenmaal in stonden er omgeroepen werd dat iedereen nog 10 minuten had dus dat haalden we niet meer.
Het is echt gekkenhuis die middag altijd. Het gaat ongeveer zo:
Er zijn tijdens die persmiddag ook steeds artiesten weg omdat ze moeten soundchecken, dus je moet snel kijken wie er op dat moment zijn. We rennen meestal eerst snel naar iemand die we per se willen waar nog niet zo'n rij staat. Bij Joost stond direct een grote rij dus we gingen snel naar Kroatië! Dat ging heel leuk. Toen snel gekeken naar Joost, was nog steeds een enorme rij. Als we daar dan gaan staan betekent dat dus dat je eigenlijk al je perstijd daaraan kwijt bent. Dus hup naar de Finnen want die wilde Cee heel graag! Daarna nog steeds enorme rij bij Joost. Toen naar Dons want die stond op dat moment vrij. Daarna de tweeling want daar stonden er maar twee voor ons. En dan is je tijd al bijna op.![]()
Toen móesten we naar Joost want we wilden per se iets voor hier hebben uiteraard. Er stonden er toen nog tien voor ons ofzo. De AvroTros dame zei iets tegen de mensen voor ons, dat Joost ermee ging stoppen want hij moest afronden en weg. Wij dachten FAKKKKK. Vriendelijk gevraagd of we alsjeblieft... Nee kon echt niet. Ze moesten hem meenemen. Toen nog één keer terug gegaan, al onze durf bij elkaar verzameld en heel vriendelijk maar dringend gevraagd dat als we het heel kort zouden houden en onze vier leukste vragen zouden selecteren of het dan... En toen ging ze het vragen en mocht het terwijl hij ging lopen.Arme mensen voor ons, maar we moesten toch echt vonden we. Anders konden we niet 'thuiskomen' hier haha. We waren dus extra trots op dit omdat we dit hebben gedurfd.
Daarna dus nog bij Nemo in de rij maar met nog 20 voor ons kwam de 10 minuten call dus toen waren we klaar.
Het is superleuk maar echt heel heftig wel om binnen die tijd een paar leuke voor elkaar te krijgen met die grote aantallen pers!
De NOS meneer die naar ons toe kwam zei nog dat hij het zo tof vond dat wij ook tenminste soms mensen interviewen die wat minder hoog bij de bookies staan.quote:Op maandag 15 april 2024 09:07 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Als we nou volgende keer met 20 fokkers gaan! Dan sluiten wij overal aan in de rij, en als een van ons aan de beurt is, roepen we jullie snel ♡
Nee even serieus!
Wat een adrenaline momenten zullen dit zijn geweest zeg. Heel leuk! Heel tof. En aan de hand van de rijen zie je echt precies wie er heel populair zijn.
Dat stukje meelopen, dat maakt dat gesprekje nog zoveel leuker.quote:Op zondag 14 april 2024 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Frankrijk! Want die had de avond ervoor nog een groot concert in Marseille dus die kon niet vrijdag al komen zoals velen en was pas later in de middag in Amsterdam en moest toen meteen soundchecken dus die is niet op de persmiddag geweest. Maar z'n optreden die avond maakte dat meer dan goed!
Nemo hadden we ook wel willen spreken maar daar stond zó'n enorm lange rij dat toen we daar eenmaal in stonden er omgeroepen werd dat iedereen nog 10 minuten had dus dat haalden we niet meer.
Het is echt gekkenhuis die middag altijd. Het gaat ongeveer zo:
Er zijn tijdens die persmiddag ook steeds artiesten weg omdat ze moeten soundchecken, dus je moet snel kijken wie er op dat moment zijn. We rennen meestal eerst snel naar iemand die we per se willen waar nog niet zo'n rij staat. Bij Joost stond direct een grote rij dus we gingen snel naar Kroatië! Dat ging heel leuk. Toen snel gekeken naar Joost, was nog steeds een enorme rij. Als we daar dan gaan staan betekent dat dus dat je eigenlijk al je perstijd daaraan kwijt bent. Dus hup naar de Finnen want die wilde Cee heel graag! Daarna nog steeds enorme rij bij Joost. Toen naar Dons want die stond op dat moment vrij. Daarna de tweeling want daar stonden er maar twee voor ons. En dan is je tijd al bijna op.![]()
Toen móesten we naar Joost want we wilden per se iets voor hier hebben uiteraard. Er stonden er toen nog tien voor ons ofzo. De AvroTros dame zei iets tegen de mensen voor ons, dat Joost ermee ging stoppen want hij moest afronden en weg. Wij dachten FAKKKKK. Vriendelijk gevraagd of we alsjeblieft... Nee kon echt niet. Ze moesten hem meenemen. Toen nog één keer terug gegaan, al onze durf bij elkaar verzameld en heel vriendelijk maar dringend gevraagd dat als we het heel kort zouden houden en onze vier leukste vragen zouden selecteren of het dan... En toen ging ze het vragen en mocht het terwijl hij ging lopen.Arme mensen voor ons, maar we moesten toch echt vonden we. Anders konden we niet 'thuiskomen' hier haha. We waren dus extra trots op dit omdat we dit hebben gedurfd.
Daarna dus nog bij Nemo in de rij maar met nog 20 voor ons kwam de 10 minuten call dus toen waren we klaar.
Het is superleuk maar echt heel heftig wel om binnen die tijd een paar leuke voor elkaar te krijgen met die grote aantallen pers!
Denk het stiekem heus wel maar nul tijd om dat te vragen hahaha! En het gaat om hem en niet om ons, dat is altijd onze stelregel. Maar Joost weet en leest en ziet meer dan wij allemaal denken.quote:Op maandag 15 april 2024 09:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat stukje meelopen, dat maakt dat gesprekje nog zoveel leuker.![]()
Wat een stress voor jullie. Zo tof dat het gelukt is.
Zou Joost Fok!forum kennen?![]()
Bron:HLN.bequote:Verliest Oekraïne straks weer een bondgenoot? Russisch-gezinde president haalt mogelijk meerderheid bij Kroatische verkiezingen
De Kroaten trekken vandaag naar het stemhokje om een nieuw parlement te kiezen. Twee prominente kopstukken, de conservatieve premier Andrej Plenkovic (54) en de links-populistische president Zoran Milanovic (57), nemen het tegen elkaar op. De uitslag is niet alleen voor de Kroaten, maar ook voor de Oekraïners van groot belang. Als Milanovic en zijn partij een meerderheid behalen, dreigt de Kroatische hulp aan Oekraïne immers te worden stopgezet.
(…)
Milanovic haalde in het verleden al meermaals uit naar migranten, die volgens hem alleen naar Kroatië komen “om een uitkering te krijgen”. Ook voor Oekraïne zou een overwinning van Milanovic een stap achteruit betekenen. Zo vindt de president niet dat er nog extra steun voor het land moet komen en uitte hij al verschillende keren kritiek op de houding van de Europese Unie tegenover Rusland. Er wordt dan ook gevreesd dat Kroatië zich zou aansluiten bij meer Russisch-gezinde EU-lidstaten zoals Hongarije en Slowakije.
Kroatië cancelen.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bron:HLN.be
Een nieuw rondje dramatiek op Twitter op komst?
De burgemeester van Zagreb wil het wel hosten volgend jaar.quote:Op woensdag 17 april 2024 13:20 schreef Em31 het volgende:
Als ze winnen kunnen ze het meteen als opening gebruiken volgend jaar.
quote:Move over IKEA meatballs, there’s a new contender for Sweden’s biggest claim to fame! Croatia’s culinary Casanova, Baby Lasagna, is stirring up a Eurovision frenzy, the iconic Croatian capitaly city of Zagreb is already rolling out the red (and white checkered) carpet. With Baby Lasagna currently the bookies’ second favorite to win this year’s contest in Malmö, Eurovision fever is reaching a delicious boiling point in Croatia.
Forget the stress of national selection shows – Zagreb’s got their sights set on the grand prize. Mayor Tomislav Tomašević, in a Reddit Q&A that could only be described as “epic,” declared Zagreb absolutely “ready” to host Eurovision 2025. Apparently, the city’s already secured the Arena Zagreb for April and May of next year, just in case Baby Lasagna serves up a winning performance.
quote:Op woensdag 17 april 2024 16:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bron:HLN.be
Een nieuw rondje dramatiek op Twitter op komst?
Dat deed Loreen ook met Madonna’s Frozen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
oa.
rond minuut 4
en Chimo Bayo al eerder genoemd hier
Maneskin had een beter nummer, vind ik.quote:Op zondag 21 april 2024 10:30 schreef Em31 het volgende:
Kroatië doet het aardig goed bij de Eurojury en ik zie fans dit vergelijken met Mćneskin. Zijn wij nou allemaal blind en doof hier?
Ik zeg het al vanaf het begin, maar als ik deze jongen op het podium zie, zie ik iemand die een rockster nadoet. Het is niet onmogelijk dat hij Eurovisie wint ofzo, maar zo schroeien in de televote als Mćneskin? Nee, dat niet.quote:Op zondag 21 april 2024 10:30 schreef Em31 het volgende:
Kroatië doet het aardig goed bij de Eurojury en ik zie fans dit vergelijken met Mćneskin. Zijn wij nou allemaal blind en doof hier?
Ja dat heb ik dus ook, een nummer dat vijfde wordt ofzo. Alleen als je dan ziet dat het werkelijk in alle lijstjes zo goed scoort, dan is het volgens mij gewoon de grootste kanshebber.quote:Op zondag 21 april 2024 13:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik zeg het al vanaf het begin, maar als ik deze jongen op het podium zie, zie ik iemand die een rockster nadoet. Het is niet onmogelijk dat hij Eurovisie wint ofzo, maar zo schroeien in de televote als Mćneskin? Nee, dat niet.
Overhyped nummer wat mij betreft. Zal vast in de top 5 komen, maar zie dit niet winnen hoor. Al die lijstje van de zogenaamde kenners kloppen wel vaker nietquote:Op zondag 21 april 2024 19:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook, een nummer dat vijfde wordt ofzo. Alleen als je dan ziet dat het werkelijk in alle lijstjes zo goed scoort, dan is het volgens mij gewoon de grootste kanshebber.
Bron: https://www.reddit.com/r/(...)sals_day_1_live_blogquote:15:30 CEST: Rehearsal 7: 🇭🇷 Croatia – Baby Lasagna – Rim Tim Tagi Dim
Time for our last rehearsal of the day (how time flies when you’re having fun) - and it's Croatia. After Let 3 set a high bar for memorable performances in Liverpool last year (underpants, anyone?), this year singer-songwriter Marko Purišić, aka Baby Lasagna, has seized the baton with Rim Tim Tagi Dim - a unique blend of rock, folk, techno and angry violins that tells a story about leaving home to find better opportunities.
Staging wise, the set-up is similar to when Baby Lasagna swept the board at Dora 2024 – elements of traditional dancing, Baby Lasagna in giant frilly sleeves, great use of the whole stage. BUT the whole performance has been polished up for Malmö, from the dance routine to the herd of neon farm animals on the LED wall. Dancing neon cats make an appearance right at the end – surely this will have some pyro? We’ll meow back as soon as we know…
🔥 PYRO UPDATE: Big smoke jets during the violins, then fire jets in each chorus and cracker fireworks before the techno bridge. By FAR the biggest pyro display of the day - who will it be tomorrow?
6% voor nu op nummer 2 Zwitserlandquote:Op donderdag 2 mei 2024 13:01 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
En weer op 1 bij de bookies. Wat een spannend jaar!
Ik heb bijna elk jaar de pest in over de winnaarquote:Op dinsdag 7 mei 2024 14:46 schreef Aadrianus het volgende:
Sorry, maar ik hoor het niet. Dat dit een winnaar is. Ik vind het nog steeds niks. Of nee, dat klopt niet. ik vind het bloedirritant. Als dit als eerste eindigt is het voor het eerst in heel veel jaar dat ik er echt de pest in heb. En dat is niet omdat ik veel liever Joost op nummer 1 heb.
Ik ook. Maar meer door hoe het publiek reageerde ook. Staging op zich niet eens zo speciaal en je ziet hem niet eens echt goed, en hij beweegt zich nog steeds een beetje ongemakkelijk. Maar er zat genoeg energie in verder.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:25 schreef Em31 het volgende:
Oké ik kreeg voor het eerst winner vibes.Er moet morgen denk ik heel wat gebeuren wil iemand dit overtreffen.
Ik vond het begin echt matig, hoe het in beeld gebracht werd. Maar dat einde met het publiek kwam echt wel heel goed over.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:41 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Ik ook. Maar meer door hoe het publiek reageerde ook. Staging op zich niet eens zo speciaal en je ziet hem niet eens echt goed, en hij beweegt zich nog steeds een beetje ongemakkelijk. Maar er zat genoeg energie in verder.
Wie zegt dat ze het per se in de hoofdstad organiseren.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik schrijf Zagreb 2025 alvast met potlood op, Joost heeft nog de gum in handen...
Wat ik begreep van een Kroatische fan is het waarschijnlijk Zagreb of Split. Andere venues hebben een capaciteit onder de 10.000.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze het per se in de hoofdstad organiseren.Misschien heeft Split wel een prachtige venue, of Zadar of Dubrovnik.
Maneskin is heel goed. Dit, ja, niet. Klinkt heel goedkoop. Al heeft Maneskin ook betere nummers.quote:Op zondag 21 april 2024 10:30 schreef Em31 het volgende:
Ja dit lijkt me inderdaad wel echt een winnaar die het qua streams etc. ook niet echt weken heel bijzonder gaat doen. Hoop vandaag nog wel op een verrassing.quote:Op woensdag 8 mei 2024 08:07 schreef TLC het volgende:
Het is een leuk nummer maar ook weer zo'n nummer die je na n maand of zo na het ESF alweer vergeten bent, waarschijnlijk nog eerder
Morgen bedoel jequote:Op woensdag 8 mei 2024 08:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dit lijkt me inderdaad wel echt een winnaar die het qua streams etc. ook niet echt weken heel bijzonder gaat doen. Hoop vandaag nog wel op een verrassing.
Vandaag (vanmiddag) ziet de pers al de hele camerabeelden. En vanavond ziet een zaal voor publiek alles ook live. Dus dan zijn er verrassingen.quote:
Was het maar Maneskin.quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maneskin is heel goed. Dit, ja, niet. Klinkt heel goedkoop. Al heeft Maneskin ook betere nummers.
Ik vind Maneskin al redelijk 13 in een dozijn Rock. Dit nummer is inderdaad leentjebuur bij je twee favoriete artiesten, de meest goedkope techno-bridge.quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maneskin is heel goed. Dit, ja, niet. Klinkt heel goedkoop. Al heeft Maneskin ook betere nummers.
Pinkpop 2007quote:Op maandag 18 maart 2024 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat had ik Linkin Park graag ooit live gezien.
Mag je alleen niet ouder dan 12 zijn om ervan te houden. @Cocoquote:
Maneskin zou gehakt van BL makenquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een karig jaar, imo.quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:12 schreef Perrin het volgende:
Totaal hersenloos deuntje met zijn rim tim whoohooo.
Marko heeft alles zelf gedaan, tekst, muziek, mixing etc. En niet eens in een echte studio maar vanuit zijn eigen slaapkamer.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:15 schreef Fretwork het volgende:
Nu ik het op Spotify luister valt me pas echt op hoe slecht die technobeat erin past. Heel ander geluidsspectrum ook. Compleet andere producer waarschijnlijk.
Het hele nummer klinkt verschrikkelijk dof, tot 2:01, en dan vanaf 2:17 weer (met een mega goedkoop distortion effect op zn stem).
Ik vind ook het 'oow woow woow' van 50 jaar geleden veel beter en sterker kinken dan dit van Kroatiëquote:Op dinsdag 7 mei 2024 14:46 schreef Aadrianus het volgende:
Sorry, maar ik hoor het niet. Dat dit een winnaar is. Ik vind het nog steeds niks. Of nee, dat klopt niet. ik vind het bloedirritant. Als dit als eerste eindigt is het voor het eerst in heel veel jaar dat ik er echt de pest in heb. En dat is niet omdat ik veel liever Joost op nummer 1 heb.
Hij heeft de hook wel gewoon gekocht he.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Marko heeft alles zelf gedaan, tekst, muziek, mixing etc. En niet eens in een echte studio maar vanuit zijn eigen slaapkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |