Mwah, het is voor mij tot nu toe het enige liedje dat gekozen is dat ook echt "winnaar" schreeuwt.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:16 schreef Nexum het volgende:
Tweede in de odds is wel heel overdreven
Ik heb Kroatië nu gedeeld eerste met Frankrijk in m'n lijstje en dat wil toch wel wat zeggen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah, het is voor mij tot nu toe het enige liedje dat gekozen is dat ook echt "winnaar" schreeuwt.
Als ze de staging en zang beter aanpassen zie ik dit hoger eindigen dan Oekraïne. (Ja dat leest u goed)quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah, het is voor mij tot nu toe het enige liedje dat gekozen is dat ook echt "winnaar" schreeuwt.
Ik vind dit een typisch Eurovisie-nummer. Dat is niet per se een compliment. Het is niet slecht ofzo, maar de hype is nogal overdreven. Ook is dit nou wel echt een Käärijä-ripoff qua looks en presentatie.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:42 schreef Cyan9 het volgende:
Ik krijg hier echt geen winnaar vibes bij..
Maar dat heb ik so far bij geen één nummer.
Ik hoor op zich wel duidelijke verschillen, en kan ergens ook wel begrijpen waarom zo veel mensen hier heel vrolijk van worden. Maar voor mij persoonlijk is het een gruwel als dit zou winnen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:02 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind dit een typisch Eurovisie-nummer. Dat is niet per se een compliment. Het is niet slecht ofzo, maar de hype is nogal overdreven. Ook is dit nou wel echt een Käärijä-ripoff qua looks en presentatie.
In de jaren 90 had ik ze meerdere keren de winst gegund, maar dit jaar niet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:09 schreef Em31 het volgende:
Ik kan het me eigenlijk nog niet voorstellen, maar zou wel heel leuk zijn om een nieuw land als winnaar te hebben
Maar wie gun jij wel de winst Cyan?quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
In de jaren 90 had ik ze meerdere keren de winst gegund, maar dit jaar niet.
Niemand so far.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar wie gun jij wel de winst Cyan?
Neeeeheeee dan gun ik het Cyprus meer, ook nog nooit gewonnen maar wel een nummer wat mijn smaak is.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dan kun je het net zo goed Kroatië wél gunnen he, waarom niet!
Dat nummer is pas 17.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Neeeeheeee dan gun ik het Cyprus meer, ook nog nooit gewonnen maar wel een nummer wat mijn smaak is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |