Ah ja, jammer. Thanks voor de info, in ieder geval!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De Bosnische omroep heeft structureel financile problemen, en doet daarom ook al jaren niet meer mee.
Nee, dit mag je niet zeggen.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2024 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, dit mag je niet zeggen.Of bedoel je qua uiterlijk?
Oh zo, dat dan wel een beetje die sfeer ja.quote:
Ja, daaron. Z'n manier van zingen daar.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh zo, dat dan wel een beetje die sfeer ja.
Wat had ik Linkin Park graag ooit live gezien.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, daaron. Z'n manier van zingen daar.
Waarom?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:06 schreef Em31 het volgende:
Nieuw live optreden
[ x ]
Ik kan me eerlijk gezegd met de dag minder voorstellen dat dit gaat winnen.
Hij is vocaal niet de sterkste maar hier klinkt het (voor zover ik even zo op m'n mobieltje kan horen) beter dan welk optreden bij de selectie ook. En z'n folklorepakje uit de clip vind ik leuker dan de mouwen die hij daar had. Het komt wat tammer over zonder de dansers, dat wel. Maar in mei is er weer gewoon die hele staging neem ik aan!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:06 schreef Em31 het volgende:
Nieuw live optreden
[ x ]
De tekst stond me al wat tegen, het klinkt niet lekker live & vind het daardoor ongemakkelijk overkomen. Dat speciale wat Krij bijvoorbeeld had voel ik hier niet waardoor ik me niet kan voorstellen dat hij beter gaat scoren.quote:
Het is mijn favoriet van dit jaar maar ik snap ook echt niet waarom dit met afstand op 1 staat bij de bookiesquote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:06 schreef Em31 het volgende:
Nieuw live optreden
[ x ]
Ja dat heb ik dus ook. Ik hoop van harte dat het hem gaat lukken maar ik heb absoluut niet het gevoel dat dit gaat winnen. De bookies verkijken zich denk ik o.a. te veel op de clip en de studio recording. Maar wie weet toveren de kroaten een minder chaotische staging dan Dora uit de hoed en weet Baby Lasagna op de juiste momenten straks de camera te pakken en klinkt hij vocaal ook wat vaster. Optreden van gisteren was natuurlijk een heel andere setting. Maar toch, het lijkt me echt sterk dat dit gaat winnen, ik zeg het u nu alvast: zesde.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is mijn favoriet van dit jaar maar ik snap ook echt niet waarom dit met afstand op 1 staat bij de bookies
H, dat is dezelfde uitkomst als van Occidentali’s Karma. En dat is ook precies het gevoel dat ik van deze favoriet krijg.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Ik hoop van harte dat het hem gaat lukken maar ik heb absoluut niet het gevoel dat dit gaat winnen. De bookies verkijken zich denk ik o.a. te veel op de clip en de studio recording. Maar wie weet toveren de kroaten een minder chaotische staging dan Dora uit de hoed en weet Baby Lasagna op de juiste momenten straks de camera te pakken en klinkt hij vocaal ook wat vaster. Optreden van gisteren was natuurlijk een heel andere setting. Maar toch, het lijkt me echt sterk dat dit gaat winnen, ik zeg het u nu alvast: zesde.
Het is wel ok, maar waarom dit zoveel meer kans zou hebben dan Zwitserland of Itali... ja, dat weet ik ook niet. Het mist in mijn ogen een beetje de x-factor, zowel de zanger als het nummer. Het lijkt alsof de bookmakers een beetje kijken wat de afgelopen jaren scoorde, en dit heeft wel iets van Krij, catchy refreintje ook, dus dan gaan we daar maar voor.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Ik hoop van harte dat het hem gaat lukken maar ik heb absoluut niet het gevoel dat dit gaat winnen. De bookies verkijken zich denk ik o.a. te veel op de clip en de studio recording. Maar wie weet toveren de kroaten een minder chaotische staging dan Dora uit de hoed en weet Baby Lasagna op de juiste momenten straks de camera te pakken en klinkt hij vocaal ook wat vaster. Optreden van gisteren was natuurlijk een heel andere setting. Maar toch, het lijkt me echt sterk dat dit gaat winnen, ik zeg het u nu alvast: zesde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |