quote:Marko Puriic (born 5 July 1995), known professionally as Baby Lasagna, is a Croatian singer, songwriter and music producer. From 2011 to 2016 and from 2018 to 2022, Puriic served as the guitarist for Manntra, a Croatian rock band. While still a member of the band, they participated in Dora 2019, securing the fourth position with the song "In the Shadows" with a total of 12 points. Following his tenure with the group, he transitioned to pursue a solo career in 2023.On 21 October 2023, Puriic released his debut single "IG Boi" under the pseudonym Baby Lasagna through Molly Studios.[ Two months later, in December 2023, his second single "Don't Hate Yourself, But Don't Love Yourself too Much" was released. He was among the participants of Dora 2024, the Croatian selection for the Eurovision Song Contest 2024, with the song "Rim Tim Tagi Dim"; he advanced from his semi-final on 23 February 2024 and ultimately won the final on 25 February. The song debuted at number 24 on the HR Top 40 chart, making it Puriic's first chart entry in Croatia.
quote:Op zondag 25 februari 2024 21:43 schreef NailQueen het volgende:
LET3 zou wel een domper zijn. Wat valt er voor hun nog te halen in ESF?
Geen idee. Vraag het nog eensquote:Op zondag 25 februari 2024 22:29 schreef NailQueen het volgende:
Waarom doet Let3 opnieuw mee? Wat valt er voor hun nog te halen op het songfestival?
‘t Is niet dat het voor het eerst gebeurt dat een act voor een tweede keer gaat.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat hebben ze vorig jaar al genoeg gehad
Wat valt er voor hun nog te halen op het songfestival?quote:Op zondag 25 februari 2024 22:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Geen idee. Vraag het nog eens
Inclusiviteit danquote:Op zondag 25 februari 2024 22:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat hebben ze vorig jaar al genoeg gehad
Sinds wanneer kan jij Kroatisch?quote:Op zondag 25 februari 2024 22:32 schreef Cee het volgende:
Baby Lasagna zei in het interview dat ie nu had geleerd een microfoon goed vast te houden.
Zit op een server met een kroaat!quote:Op zondag 25 februari 2024 22:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan jij Kroatisch?
Maar ik zou toch liever zien dat hij zijn handen vrij heeft. Weg met die microfoon in z`n hand.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:32 schreef Cee het volgende:
Baby Lasagna zei in het interview dat ie nu had geleerd een microfoon goed vast te houden.
Dan worden ze over het hoofd gezien.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:33 schreef Cee het volgende:
Overigens zou het me niet eens verbazen dat ALS Let 3 wint ze aankondigen dat iemand anders mag gaan.
Ok Gerard.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:36 schreef Momo het volgende:
Ondertussen denkt Gerard Joling dat Frankrijk dit jaar niet ver komt @:Greys
Ja dik vet in de televote met meer dan 50% van de stemmen dus.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
247? Dat zijn meer televotepunten dan de rest bij elkaar
Dit vooral h. Die Windows95Man is vooral een lollige act. Dit is ook een aardig liedje.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit en Windows95man is potentieel wel steeds slechter nieuws voor ONZE act.
Mouwen !!1!1!1quote:Op zondag 25 februari 2024 22:43 schreef molloot200 het volgende:
Ik snap echt de Kaarija vergelijken niet sorry
quote:Op zondag 25 februari 2024 22:36 schreef Momo het volgende:
Ondertussen denkt Gerard Joling dat Frankrijk dit jaar niet ver komt @:Greys
Man, vrolijk uptempo liedje, catchy melodiequote:Op zondag 25 februari 2024 22:43 schreef molloot200 het volgende:
De pofmouwen denk ik, Maar het heeft wel dezelfde energie.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:43 schreef molloot200 het volgende:
Ja dat zei ik eerst ook. Ik ben mezelf niet als ik honger hebquote:Op zondag 25 februari 2024 22:43 schreef molloot200 het volgende:
Maar in stijl en alles is dit toch anders dan Kaarija? Meh sorry ik hoor het echt nietquote:Op zondag 25 februari 2024 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Man, vrolijk uptempo liedje, catchy melodie
Qua lied niet, maar visueel zie ik zelf wel wat overeenkomsten. Maar dat zijn details die mij opvallen zoals kleur gebruik, en tsja toch ook wel een beetje die afvoerslangen om zijn armen heen en ik meende iets te hebben gezien in de choreo wat me er aan deed denken.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:43 schreef molloot200 het volgende:
Bij aantal bookies over Itali heen nuquote:Op zondag 25 februari 2024 22:48 schreef grazz het volgende:
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Het optreden mag nog wel iets beter met een headset.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:46 schreef molloot200 het volgende:
Hij moet wel ff zo'n headset microfoon.
Dan ga ik voor Charleroi 2025!quote:Op zondag 25 februari 2024 22:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het optreden mag nog wel iets beter met een headset.
Voor nu zeg ik Zagreb of Parijs 2025.
En daar zijn de bookies dan weer vrij overdreven inquote:Op zondag 25 februari 2024 22:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij aantal bookies over Itali heen nu
Dat gaat als ook een leuke rubriek worden als Belg wint. En die maken ook zeer zeker een kans.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan ga ik voor Charleroi 2025!
In de geest van Twan opent Kroati en houdt Cyprus het feestje levend (en scoort dan 21 punten daardoor).quote:Op zondag 25 februari 2024 22:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Meh dat gaat Cyprus doen denk ik.
Ik zie in de eerste helft van de eerste semi nog geen logische nummer 2 (Kroatie, Cyprus, Ierland, Litouwen, Polen, Servie, Oekraine).quote:Op zondag 25 februari 2024 22:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de geest van Twan opent Kroati en houdt Cyprus het feestje levend (en scoort dan 21 punten daardoor).
Dat wordt heel interessant, want volgend jaar is de VRT weer aan de beurt en die willen het liefst dat het Vlaanderen wordt. De Waalse omroep is het daar niet mee eens en na veel getouwtrek wordt het dan iets wat niemand verwachtquote:Op zondag 25 februari 2024 22:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat gaat als ook een leuke rubriek worden als Belg wint. En die maken ook zeer zeker een kans.
Nee, dat kan Servi nog weleens worden, afhankelijk van wat ze kiezen. Anders wordt het toch echt Cyprus denk ik, of Polen. Ierland gaan ze waarschijnlijk wel een handje helpen.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zie in de eerste helft van de eerste semi nog geen logische nummer 2 (Kroatie, Cyprus, Ierland, Litouwen, Polen, Servie, Oekraine).
Polen.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zie in de eerste helft van de eerste semi nog geen logische nummer 2 (Kroatie, Cyprus, Ierland, Litouwen, Polen, Servie, Oekraine).
Australi zegt neequote:Op zondag 25 februari 2024 23:21 schreef molloot200 het volgende:
Wel grappig dat hier de terugkerende ESF-acts ook niet wisten te winnen.
Tot nog toe alleen Natalia Barbu uit die mega lijst die nog een keer het ESF-podium weet te halen. En alleen Konstrakta en Hera Bjrk zouden het in theorie nog kunnen doen, maar verwacht ik allebei niet
In Azerbaijan kan Aisel nog gekozen worden. De spanning is om te snijden.quote:Op zondag 25 februari 2024 23:21 schreef molloot200 het volgende:
Wel grappig dat hier de terugkerende ESF-acts ook niet wisten te winnen.
Tot nog toe alleen Natalia Barbu uit die mega lijst die nog een keer het ESF-podium weet te halen. En alleen Konstrakta en Hera Bjrk zouden het in theorie nog kunnen doen, maar verwacht ik allebei niet
berhaupt dan een vreemde situatie dat de VRT dan het 'feestje' van de Waalse omroep mag organiseren en vieren.quote:Op zondag 25 februari 2024 23:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat wordt heel interessant, want volgend jaar is de VRT weer aan de beurt en die willen het liefst dat het Vlaanderen wordt. De Waalse omroep is het daar niet mee eens en na veel getouwtrek wordt het dan iets wat niemand verwacht
Ik snap het wel. Hij is van de reservelijst opeens naar publieklieveling gegaan. Dat zag niemand van te voren aankomenquote:Op maandag 26 februari 2024 09:19 schreef Greys het volgende:
https://twitter.com/Iulia(...)jO-k224uQj4p3Jw&s=19
Een bepaalde tweet plaatsen lukt ineens weer niet (zelfde bugje als laatst? Sommigen wel en sommigen niet) maar via link hierboven een huilende Baby Lasagna op de persconferentie na afloop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |