Maar niet 20 keer de San Marino Experience Outletquote:Op zondag 25 februari 2024 21:39 schreef NailQueen het volgende:
Normaal heb ik een hekel aan reclameblokken. Maar buitenlandse reclames zijn wel leuk
Steeds die huppelkutjes ging vervelen inderdaad. Of die Bert van Marwijk over AI-muziek continu.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar niet 20 keer de San Marino Experience Outlet
Same.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:41 schreef Cee het volgende:
Ik ben er overigens nog niet gerust op dat ie gaat winnen.
Nee, ik ook niet. Ik hoop vooral dat Let3 niet gaan winnen.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:41 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat de televoting wel dusdanig gaat zijn dat dat een eventuele mindere juryscore (5e ofzo) compenseert.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:41 schreef Cee het volgende:
Ik moest na liedje 4 al naar het toilet, dus was het fijn dat er eindelijk reclame wasquote:Op zondag 25 februari 2024 21:39 schreef NailQueen het volgende:
Normaal heb ik een hekel aan reclameblokken. Maar buitenlandse reclames zijn wel leuk
Sorry ik heb het gemist!quote:Op zondag 25 februari 2024 21:35 schreef usagi414 het volgende:
@:Strani , heb jij ook het idee dat Vinko een beetje op Gilbert O`Sullivan lijkt ?
Percentage. Dus dan kan je à la Windows95man met heel lage jury en heel hoge tele nog gemakkelijk winnen.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:45 schreef Momo het volgende:
Ik zie Damir eigenlijk eerder winnen dan Let3 met een relatief hoge jury en televote score. Ligt er ook aan hoe ze de punten verwerken van de televote; (12,10,8) systeem of percentage omgezet naar punten?
Volgens mij is het percentage naar punten (net als vorig jaar).quote:Op zondag 25 februari 2024 21:45 schreef Momo het volgende:
Ik zie Damir eigenlijk eerder winnen dan Let3 met een relatief hoge jury en televote score. Ligt er ook aan hoe ze de punten verwerken van de televote; (12,10,8) systeem of percentage omgezet naar punten?
En een man met een oorbel in een buitenlandse reclame?quote:Op zondag 25 februari 2024 21:39 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op zondag 25 februari 2024 21:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Percentage. Dus dan kan je à la Windows95man met heel lage jury en heel hoge tele nog gemakkelijk winnen.
Ok dat is denk ik wel goed nieuws voor Baby Lasagna (en Let3)quote:Op zondag 25 februari 2024 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij is het percentage naar punten (net als vorig jaar).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |