Ik zie vrouwtje bosuil zittenquote:Op zondag 25 februari 2024 07:01 schreef Dotteke het volgende:
@:Engine ze gaan live vandaag de Bosuil heeft al eieren
https://www.vogelbescherm(...)k2-Vh3oaAu70EALw_wcB
Ga straks even kijken toen ik vanmorgen keek was het nog niet open.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie vrouwtje bosuil zitten![]()
En bij de steenuilen hebben ze de kast ook weer gevonden.
Leuk dit
Heb net 6 topics terug gelezen ppfff wat veel gepost gisterenquote:Op zondag 25 februari 2024 09:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen 😃
Ik moest net lachen met terug lezen !
Als je fan bent van Ashley en Karen dan moet je wel een tokkie zijn.
Nou ik vindt die 2 grappig maar ik ben toch echt geen tokkie 😂
Ging echt heel snel !quote:Op zondag 25 februari 2024 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net 6 topics terug gelezen ppfff wat veel gepost gisteren
Ja ging echt super snelquote:
Ik heb niet alles gelezen maar wel die vanaf ik naar bed ging tot het einde.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ging echt super snel
ZIt soms nog geen half uur tussen voor een nieuwe topic en 10 stuks vanaf 20.uur
[ afbeelding ]
Ik lees ook alleen terug vanaf het moment dat ik naar bed ging.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:25 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gelezen maar wel die vanaf ik naar bed ging tot het einde.
Ik vond ook best netjes gaan.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lees ook alleen terug vanaf het moment dat ik naar bed ging.
Maar ik moet welkijken of het allemaal netjes is verlopen.
Was wonderbaarlijk goed vannacht op een enkele uitzondering na
quote:Op zondag 25 februari 2024 09:51 schreef Li0nHeart het volgende:
* Li0nHeart deelt cursus begrijpend lezen uit.
quote:Op zondag 25 februari 2024 09:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Da's zoiets als oostenrijks voor dummies ?
quote:Op zondag 25 februari 2024 09:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Is wel waar... Ik beperk mijn commentaar vaak omdat ik weet dat het misbruikt gaat worden.
Ik zie het aan beide kanten andersom is het net zo.quote:
Katrien Duckquote:Op zondag 25 februari 2024 10:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik kan me voorstellen dat er een user is die ook een behandeling aan de lippen heeft gehad en die het dan niet eerlijk vindt dat wij Ashley Katrien Duck noemen, omdat zij dat al is, of zoiets. En dan word er woest gekakeld (wat hier niet mag en thuis in het kippenhok wel) [ link | afbeelding ]
Van beleef de lente vind ik altijd dat je zo vaak moet schakelen als je alles in de gaten wilt houdenquote:Op zondag 25 februari 2024 10:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Kodiak komt nu schermen te kort nu beleef de lente ook weer live is
Ja inderdaad, overweeg toch nog eens 6 schermen te nemen daarvoorquote:Op zondag 25 februari 2024 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van beleef de lente vind ik altijd dat je zo vaak moet schakelen als je alles in de gaten wilt houden![]()
Ik ga pas kijken na BB denk ik
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:22 schreef rinardo het volgende:
Dit filmpje , het einde hylarisch , deze man maakt zelf filmpjes maar geeft er een knipoog aan, soms lig ik in een deuk, maar dit einde!! moest ik zo hard lachen
https://www.facebook.com/(...)YvL8vuEPiiNuxgXCCP8l
Dat zijn er heel watquote:Op zondag 25 februari 2024 10:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, overweeg toch nog eens 6 schermen te nemen daarvoor
Vond het lachen op het eind met dat eenden gekwakquote:
O 30 minuten ga straks wel even kijkenquote:Op zondag 25 februari 2024 11:02 schreef rinardo het volgende:
Leuke samenvatting van de ochtend
https://www.facebook.com/(...)PWyumDycaE7x5ZrB7HWl
Vreselijk. Weinig lol aan zo.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:20 schreef rinardo het volgende:
in de cos hele discussie over de hypotheek,opvang,kind van tom, de 1 vind het verschrikkelijk wat hij zn kind aan doet, de ander leeft mee, en maar tegen elkaar in..... zucht
Ik snap het ook nooit dat men zo tegen elkaar in moet gaan. Laatlekker iedereen zijn eigen mening hebbenquote:Op zondag 25 februari 2024 11:20 schreef rinardo het volgende:
in de cos hele discussie over de hypotheek,opvang,kind van tom, de 1 vind het verschrikkelijk wat hij zn kind aan doet, de ander leeft mee, en maar tegen elkaar in..... zucht
ZOlang ze netjes er over discuseren is er niets aan het de handquote:Op zondag 25 februari 2024 11:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vreselijk. Weinig lol aan zo.
Deftig in het pak nog welquote:Op zondag 25 februari 2024 11:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ga mijn pak aantrekken, moet zo ergens ander zijn
Ja viel mij ook op, maar schijnt dat het mag als het op de stream isquote:Op zondag 25 februari 2024 11:43 schreef Adixsh het volgende:
Ik kom hier ook maar weer eens kijken.. de mensen zijn meer hun persoonlijke issues met elkaar aan het uitvechten dan te lachen om wat er in het huis gebeurt.
Het is zoals zovaak in de cos een ja nee spelletje en ze denken als ze lang ja nee doen dat er 1 wint, maar zoals al zo vaak bewezen wint er niemand.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:43 schreef Adixsh het volgende:
Ik kom hier ook maar weer eens kijken.. de mensen zijn meer hun persoonlijke issues met elkaar aan het uitvechten dan te lachen om wat er in het huis gebeurt.
Helloquote:Op zondag 25 februari 2024 11:43 schreef Adixsh het volgende:
Ik weet het hoor, ligt aan mij denk ik. Hou er niet zo van.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hello![]()
Discuseren mag, als het maar niet persoonlijk wordt
Nee, zolang ze elkaar niet persoonlijk aanvallen mag iedereen een mening hebben.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja viel mij ook op, maar schijnt dat het mag als het op de stream is
Ik snap heel goed wat je bedoeld, het is ook niet mijn ding,quote:Op zondag 25 februari 2024 11:54 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik weet het hoor, ligt aan mij denk ik. Hou er niet zo van.
🤣quote:Op zondag 25 februari 2024 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap heel goed wat je bedoeld, het is ook niet mijn ding,
Alleen moet ik modden naar de regels en niet naar persoonlijk voorkeur![]()
Was het maar zo feest
Gaat nu al over defensie en schipperskinderen, hoor ik niets van op de streamquote:Op zondag 25 februari 2024 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hello![]()
Discuseren mag, als het maar niet persoonlijk wordt
O dat is minder, maar wel fijn dat ze hersteld. Geen blijvend letsel overgehouden?quote:Op zondag 25 februari 2024 11:56 schreef Ireth het volgende:
Ik ben er weer weg van. Ga naar mijn schoonmoeder in het revalidatiecentrum, die heeft eind vorige maand een hersenbloeding gehadMaar hersteld wel gelukkig
![]()
Vanaf het begin links verlamd,maar dat komt langzaam terug. Nog wel enigszins oncontroleerbaar (arm die ineens wegzwiept met een beker koffie in haar handenquote:Op zondag 25 februari 2024 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, maar wel fijn dat ze hersteld. Geen blijvend letsel overgehouden?
O dat is wel heel fijn, schrikken he als iemand dat overkomtquote:Op zondag 25 februari 2024 12:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vanaf het begin links verlamd,maar dat komt langzaam terug. Nog wel enigszins oncontroleerbaar (arm die ineens wegzwiept met een beker koffie in haar handen) maar er zit duidelijk herstel in
je hoort ook niets op de streams over users die wel de mantelzorg hebben gedaan en het geweldig doen met hun kinderopvang enz.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
Gaat nu al over defensie en schipperskinderen, hoor ik niets van op de stream
Bepaalde onderwerpen worden zo uitgetrokken, en dan tegen elkaar in met 2 verschillende meningenquote:Op zondag 25 februari 2024 12:05 schreef Verida het volgende:
[..]
je hoort ook niets op de streams over users die wel de mantelzorg hebben gedaan en het geweldig doen met hun kinderopvang enz.
Sterkte !quote:Op zondag 25 februari 2024 11:56 schreef Ireth het volgende:
Ik ben er weer weg van. Ga naar mijn schoonmoeder in het revalidatiecentrum, die heeft eind vorige maand een hersenbloeding gehadMaar hersteld wel gelukkig
![]()
Ik zie het jezelf ook doen.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:07 schreef Verida het volgende:
Cossen was ooit leuk, af en toe een klein verschil van mening over iets wat op de streams gebeurde, maar dat bleef binnen de perken
cossen vandaag de dag is : hoe duw ik mijn mening zo vaak mogelijk door iemands strot en hoe zeik ik zo vaak mogelijk de bewoners af die ik niet mag.
Jammer, ik had me verheugd op het cossen bij deze BB. De lol is er wat mij betreft helemaal af.
Cossen is inderdaad wel anders als vroeger, maar probeer me aan te passen @verida.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:07 schreef Verida het volgende:
Cossen was ooit leuk, af en toe een klein verschil van mening over iets wat op de streams gebeurde, maar dat bleef binnen de perken
cossen vandaag de dag is : hoe duw ik mijn mening zo vaak mogelijk door iemands strot en hoe zeik ik zo vaak mogelijk de bewoners af die ik niet mag.
Jammer, ik had me verheugd op het cossen bij deze BB. De lol is er wat mij betreft helemaal af.
ja joh, haal dat er nog lekker even bij. Ik gaf hierbij mijn mening over hoe ik het gesprek had ervaren.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie het jezelf ook doen.als iemand een andere mening heeft over iets kom jij ook met hoe je het ziet.
Verida in BB / [BB 24-COS#324] Strijden
Ik wil alleen aangeven dat iederen een mening heeft en dat men makkelijk in de verdediging gaat.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:16 schreef Verida het volgende:
[..]
ja joh, haal dat er nog lekker even bij. Ik gaf hierbij mijn mening over hoe ik het gesprek had ervaren.
dit was van mij een reactie op hoe een mening door je strot wordt geduwd, maar ik zal me verder rustig houden hoor, mijn tijd in de cos is wel geweest.
Geeft niets hoorquote:Op zondag 25 februari 2024 12:18 schreef Snensie het volgende:
Sorry voor mijn gestuntel. Ik post dit ff niet in de cos want dan staat die weer vol met mijn gestuntel. Ik leer het wel weer. Ik wou een spoiler maken maar ik weet nu iig hoe je een streep ergens door kan zetten. Ik wist ook hoe ik een post moest veranderen maar vergeet het ook weer net zo makkelijk🙃
Spoiler doe via deze knopquote:Op zondag 25 februari 2024 12:18 schreef Snensie het volgende:
Sorry voor mijn gestuntel. Ik post dit ff niet in de cos want dan staat die weer vol met mijn gestuntel. Ik leer het wel weer. Ik wou een spoiler maken maar ik weet nu iig hoe je een streep ergens door kan zetten. Ik wist ook hoe ik een post moest veranderen maar vergeet het ook weer net zo makkelijk🙃
quote:Op zondag 25 februari 2024 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geeft niets hoor
Zal ik hem even voor je in de spoiler zetten
Hier onder kan je zien waar de spoiler zit
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zondag 25 februari 2024 12:24 schreef Ireth het volgende:
Ik geef ook soms vaak mijn mening, probeer het bij de streams te houden maar sommige users (ik noem geen namen) zijn zo irritant in hun overgeanalyseer met hoe de bewoners zijn dat ik me soms ook niet kan inhouden. Soms reageert de een (nee geen namen) anderhalf topic later op de ander (nee geen namen) en gaat er een discussie over iets wat überhaupt nooit op de streams is geweest... en dat triggert mij dan en dan ga ik ook de fout in.
Vind het alleen wel jammer dat als ik dan aangeef klaar te zijn met het gedram (want dat ķs het) dat dat dan net weg ge edit wordt... was niks persoonlijks, gewoon melding dat ik zou stoppen met reageren op gedram...Sorry, ik laat me soms gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mobiel is het trouwens een oog met een streepje er door.quote:
Sorry, maar mobiel ben ik de digibeet.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mobiel is het trouwens een oog met een streepje er door.
O bij mij op mobiel gewoon een streepjequote:Op zondag 25 februari 2024 12:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mobiel is het trouwens een oog met een streepje er door.
Openen had net zoveel moeite gekost als deze postquote:Op zondag 25 februari 2024 12:34 schreef Hznootje het volgende:
Wil iemand openen voor mij ?
Edit: is al gedaan
quote:Op zondag 25 februari 2024 12:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Openen had net zoveel moeite gekost als deze post
quote:Op zondag 25 februari 2024 12:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb ik ook nog een technisch vraagje: Hoe krijg je dat groen "atje": @:Dotteke
quote:Op zondag 25 februari 2024 12:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb ik ook nog een technisch vraagje: Hoe krijg je dat groen "atje": @:Dotteke
🤣quote:
Hey Maz. Leuk je hier weer eens te zien.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Openen had net zoveel moeite gekost als deze post
Ik schilder mij rot met al die atjesquote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O bij mij op mobiel gewoon een streepje
Je doet dat goed dat schilderen. Is een voltijdse job nu. Schilder maar direct hier @Dottekequote:Op zondag 25 februari 2024 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik schilder mij rot met al die atjes
Ik heb mobiel op desktop staan. Misschien daarom anders.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom ik aan, zit ze in de eetzaal met alle andere patiėnten, lunch van 12.30 tot 13.30. Ik kom jullie dus nog ff vervelen
Ja dan is het idd andersquote:Op zondag 25 februari 2024 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb mobiel op desktop staan. Misschien daarom anders.
Dank je Dot. Ik heb alleen geen streams, dus het is lastig meebabbelen.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Maz. Leuk je hier weer eens te zien.
Heej Toverkolquote:Op zondag 25 februari 2024 12:52 schreef Toverheks het volgende:
Het cossen is niets vergeleken bij een paar jaar terug, dat was veel en veel feller. En ja ik lurk daarom maar en niets meer posten want ach ik hou me maar ff in. Bloed aan de muur en herrie in de tent
Dan staat ie toch wel in je MyAt?quote:Op zondag 25 februari 2024 12:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wie heeft hem geopend?denk iemand van de foe
Hoi Heksquote:Op zondag 25 februari 2024 12:52 schreef Toverheks het volgende:
Het cossen is niets vergeleken bij een paar jaar terug, dat was veel en veel feller. En ja ik lurk daarom maar en niets meer posten want ach ik hou me maar ff in. Bloed aan de muur en herrie in de tent
Nopequote:
Echt hč weet jenog ja ja oma vertelt, maar weet nog goed hoe Gert mij aan pakten een bonnetje kreeg voor het 1of ander, nu lees ik alleen de cos en vind het echt allemaal zoet sappig gedoe.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Valt tegen hé? iets cossen over een tamme konijnenhok
Huh dat is wel heel raar.. of komt dat echt door dat degene dan in je foe lijst staat?quote:Op zondag 25 februari 2024 12:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope
Weet dat nog een user dit vaker heeft en bij de dichte cos staan geen pijltjes voor volgende cos
Ja..quote:Op zondag 25 februari 2024 12:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Huh dat is wel heel raar.. of komt dat echt door dat degene dan in je foe lijst staat?
Alleen de zaterdagen tellen nog wat, dan gebeurt er tenmiste iets, er moet er een oprotten, met voordeel nog dat de TV uitzending gelijk loopt met de streams dus geen gezeikquote:Op zondag 25 februari 2024 12:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Echt hč weet jenog ja ja oma vertelt, maar weet nog goed hoe Gert mij aan pakten een bonnetje kreeg voor het 1of ander, nu lees ik alleen de cos en vind het echt allemaal zoet sappig gedoe.
quote:Op zondag 25 februari 2024 12:24 schreef Ireth het volgende:
Ik geef ook soms vaak mijn mening, probeer het bij de streams te houden maar sommige users (ik noem geen namen) zijn zo irritant in hun overgeanalyseer met hoe de bewoners zijn dat ik me soms ook niet kan inhouden. Soms reageert de een (nee geen namen) anderhalf topic later op de ander (nee geen namen) en gaat er een discussie over iets wat überhaupt nooit op de streams is geweest... en dat triggert mij dan en dan ga ik ook de fout in.
Vind het alleen wel jammer dat als ik dan aangeef klaar te zijn met het gedram (want dat ķs het) dat dat dan net weg ge edit wordt... was niks persoonlijks, gewoon melding dat ik zou stoppen met reageren op gedram...Er is wel mee weggehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan het niet bij de een weghalenen bij de ander laten staan.
Weet niet meer precies wat er stond maar kan het nog wel terug kijken als ik wilWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nu nog niet heb je die persoon die opent misschien op de blok staan?quote:
O dat is jammerquote:Op zondag 25 februari 2024 12:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dank je Dot. Ik heb alleen geen streams, dus het is lastig meebabbelen.
Ach deze BB vind ik wel leuk om te volgen maar stream weinig welde tv uitzending en zaterdag kijk ik de mol en vanmorgen BB live en wat mij betreft had die Randy er ook uit gemogen vind veel bewoners maar een stelletje kleuters. Ashley Danny Glenn en Jimmy Karen en Tom vind ik oké zo dat was het.whaaaaaquote:Op zondag 25 februari 2024 13:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alleen de zaterdagen tellen nog wat, dan gebeurt er tenmiste iets, er moet er een oprotten, met voordeel nog dat de TV uitzending gelijk loopt met de streams dus geen gezeik
Hey Heks, dat is lang geledenquote:Op zondag 25 februari 2024 12:52 schreef Toverheks het volgende:
Hoi hoi Dot, als het maar fijne gedachten over mij zijn hahaha, gaat prima met me voel me weer helemaal top niks te klagen. Hoop dat alles met jou oké is.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Heks, dat is lang geleden![]()
Hoe is het met je? Dacht toevallig vorige week nog aan je
Jaja, maar Rendie gaat vanaf nu rockeh , zoals alle weken... op zijn rugquote:Op zondag 25 februari 2024 13:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ach deze BB vind ik wel leuk om te volgen maar stream weinig welde tv uitzending en zaterdag kijk ik de mol en vanmorgen BB live en wat mij betreft had die Randy er ook uit gemogen vind veel bewoners maar een stelletje kleuters. Ashley Danny Glenn en Jimmy Karen en Tom vind ik oké zo dat was het.whaaaaa
Ik vroeg mij af hoe het met je zou zijn omdat ik je nog helemaal niet had gezien in deze RLSquote:Op zondag 25 februari 2024 13:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoi hoi Dot, als het maar fijne gedachten over mij zijn hahaha, gaat prima met me voel me weer helemaal top niks te klagen. Hoop dat alles met jou oké is.
Ik zag het jaquote:Op zondag 25 februari 2024 13:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja..
Ik heb je 2 fotos gestuurd 😎
Dan zie je wat ik nu zie in bb
Verschrikkelijke vent echt luie flikker is het de casting is echt ruk dit jaar, hoe die gozer erdoor is gepiept snap ik nietquote:Op zondag 25 februari 2024 13:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, maar Rendie gaat vanaf nu rockeh , zoals alle weken... op zijn rug
Fijn om te lezen Dot dat het mt jou ook goed gaatquote:Op zondag 25 februari 2024 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vroeg mij af hoe het met je zou zijn omdat ik je nog helemaal niet had gezien in deze RLS
Hier alles okidoki
Nou ja, hij is vrij uniek daar, en daar laat ik het maar bijquote:Op zondag 25 februari 2024 13:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Verschrikkelijke vent echt luie flikker is het de casting is echt ruk dit jaar, hoe die gozer erdoor is gepiept snap ik niet
quote:Op zondag 25 februari 2024 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het aan beide kanten andersom is het net zo.
Degene die geen ashley fan zijn en bv fan van Sabaeu hebben voelen het zelfde, erger nog ze durven soms niet eens te zeggen dat ze fan van haar zijn.
En zo is het met meer.
Als ik zeg dat ik Ashley er oud en verlopen uit vind zien is dat geen aanval naar een user of een fan, Maar mijn mening wat ik over haar zie.
Maar zegt iemand iets lelijks over Ashley dan wordt er gelijk terug gesneerd over een bewoner waar diegene fan van is en andersom net zo.
Er zijn ook mensen die geen fan van Ashley zijn die niet meer durven/willen posten.
Heel erg jammer dat het altijd zo moet.
En users hoeven een speler van een RLS toch niet te verdedigen? Iedereen zijn mening
Kom nog eens een keertje langswippen als je zin hebtquote:
Wippen ! altijd, maar wel met mijn eigen vrouw hoor.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom nog eens een keertje langswippen als je zin hebt
Yup de reden dat ik niet in de cos reageer. Ben je geen ashley fan dan ben je niet echt welkomquote:Op zondag 25 februari 2024 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het aan beide kanten andersom is het net zo.
Degene die geen ashley fan zijn en bv fan van Sabaeu hebben voelen het zelfde, erger nog ze durven soms niet eens te zeggen dat ze fan van haar zijn.
En zo is het met meer.
Als ik zeg dat ik Ashley er oud en verlopen uit vind zien is dat geen aanval naar een user of een fan, Maar mijn mening wat ik over haar zie.
Maar zegt iemand iets lelijks over Ashley dan wordt er gelijk terug gesneerd over een bewoner waar diegene fan van is en andersom net zo.
Er zijn ook mensen die geen fan van Ashley zijn die niet meer durven/willen posten.
Heel erg jammer dat het altijd zo moet.
En users hoeven een speler van een RLS toch niet te verdedigen? Iedereen zijn mening
Verbaasd! Als ik in Amsterdam ben, lijkt het alsof ik thuis ben. Klinkt als dezelfde taal. Maar dit is voor de SCquote:Op zondag 25 februari 2024 13:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Woon op de Veluwe
Geen probleem mee
Vind ik zo jammer,quote:Op zondag 25 februari 2024 13:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Yup de reden dat ik niet in de cos reageer. Ben je geen ashley fan dan ben je niet echt welkom
Het gebeurd helaas over en weer.quote:
En als je geen Tom fan bent al helemaal niet.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Yup de reden dat ik niet in de cos reageer. Ben je geen ashley fan dan ben je niet echt welkom
Lijkt me wel mooi om te zien, zo'n boa-motorpak.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gebeurd helaas over en weer.
Nog motorrijden vandaag. Hier schijnt nu het zonnetje
Het is er wel mooi weer voor inderdaadquote:Op zondag 25 februari 2024 14:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
L
[..]
Lijkt me wel mooi om te zien, zo'n boa-motorpak.
Heb al gereden vanmorgen. Iets betere tijd maar helaas, track-limit. Ronde telt niet.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is er wel mooi weer voor inderdaad
Moest jij niet racen vandaag?
O dat is balen.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb al gereden vanmorgen. Iets betere tijd maar helaas, track-limit. Ronde telt niet.
Nee we zijn weer hard aan het klussen. Wc beneden nu aan de beurtquote:Op zondag 25 februari 2024 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gebeurd helaas over en weer.
Nog motorrijden vandaag. Hier schijnt nu het zonnetje
O er wordt weer geklustquote:Op zondag 25 februari 2024 15:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee we zijn weer hard aan het klussen. Wc beneden nu aan de beurt
En het is best koud
Over de dijk hier komen wel veel motorrijders. Al.de hele middagquote:Op zondag 25 februari 2024 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O er wordt weer geklust
Ja op een motor helemaal natuurlijk. Alhoewel ik net buiten was en je best al de kracht van het zonnetje voelt
Is vaak zodra de zon weer schijnt dan zie je er veel op de wegquote:Op zondag 25 februari 2024 15:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Over de dijk hier komen wel veel motorrijders. Al.de hele middag
quote:Op zondag 25 februari 2024 15:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat heb ik met 69. Zeg ik dat tegen mijn vrouw en dan vraagt ze of ik kan rekenen. Ja, zeg ik. Nou dan reken er maar niet op vandaag.
quote:Op zondag 25 februari 2024 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu nog niet heb je die persoon die opent misschien op de blok staan?
Ja dat is de ellende dan zie je dat ook niet. Moet je het weer even als friend zetten de topic pakken en dan weer op foes zettenquote:
Ja ik zag zoiets voorbij komen van de week. IS toch een van de weinige die het gered heeft in de tv wereld te komenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:16 schreef spapaars het volgende:
Utopia Bjorn nu als presentator op RTL7 met computer raceprogramma P1 Beat the pro.
quote:Op zondag 25 februari 2024 13:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Met uitzending in de middag is het niet echt een primetime programma.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zag zoiets voorbij komen van de week. IS toch een van de weinige die het gered heeft in de tv wereld te komen
ff kijkequote:Op zondag 25 februari 2024 16:16 schreef spapaars het volgende:
Utopia Bjorn nu als presentator op RTL7 met computer raceprogramma P1 Beat the pro.
quote:Op zondag 25 februari 2024 16:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Gewoon mee cossen joh. Ik ben ook geen Ashley fan, snap niet dat die steeds zo op een voetstuk geplaatst wordt, maar ik ga m'n stream en cos lol er niet voor inhouden, sta gewoon met een hooivorkje aan d'r sokkel
Nee, dat niet, maar hij doet het toch maarquote:Op zondag 25 februari 2024 16:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met uitzending in de middag is het niet echt een primetime programma.
Ik ben ook geen Ashley fan, maar ik vind het wel leuk dat ze er in zit, al is het maar om Ty en Ro te laten stressenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Gewoon mee cossen joh. Ik ben ook geen Ashley fan, snap niet dat die steeds zo op een voetstuk geplaatst wordt, maar ik ga m'n stream en cos lol er niet voor inhouden, sta gewoon met een hooivorkje aan d'r sokkel
Snap wat je zegt, ze zorgt wel voor reuring. Maar ben ook wel nieuwsgierig hoe de groep zou zijn als ze zou vertrekken.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Ashley fan, maar ik vind het wel leuk dat ze er in zit, al is het maar om Ty en Ro te laten stressen
Dat vind ik dus ook, ze had niet terug mogen komen. Ze was er uitgestemd.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:04 schreef Adixsh het volgende:
Ik heb met Ashley hetzelfde als met Jill, die vond ik ook zo een verschrikking. Alles voor de bühne, gewoon omdat ze weet dat de meerderheid dat leuk vindt om te zien. Alle (zogenaamd geļnteresseerde) vragen die Ashley stelt, alle zogenaamd spontaan bedachte grappen etc. zijn allemaal bedacht. Ze heeft iets valsigs, ga ik niet goed op. Plus, ik heb moeite met haar terugkeer naar huis en het kunnen checken van SM en andere info waar ze iets aan zou kunnen hebben. Ik weet dat ze er heel lang in gaat zitten en het kijkt gewoon minder lekker voor mij. Dat gezegd hebbende, begrijp ik dat het werkt.
BB : Mijn huis, mijn regels.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, ze had niet terug mogen komen. Ze was er uitgestemd.
Is ook zo. Maar even goed vind ik er uit is er uit bij wie dan ook 😉quote:
Vind dat op zich niet eens zo erg, was eigenlijk maar een paar uur. Vond dat vorig jaar wel raar met die ..eh... 'die ene', die was er weken uit geweest toen ie terug mocht.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, ze had niet terug mogen komen. Ze was er uitgestemd.
Ik vind Ashley niks en moet dat ook gewoon kunnen benoemen in de COS maar voor sommige is het een dagtaak om maar te herhalen dat ze iemand niks vinden. Iedere keer als een persoon in beeld komt zie je dezelfde personen dezelfde mening herhalen. Voor mij is dat geen COS meer, na 10x weet ik het wel en het is ook niet echt relevant voor de streams van dat moment.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben niet perse Ashley fan. Vind hun clubje wel leuker dan het andere clubje. Maar in de CoS probeer ik weer te geven wat ik zie, en een beetje commentaar te geven. Ik probeer dat fatsoenlijk te houden en zal daar vast ook niet 100% in slagen. Maar ik erger me aan mensen die elke post die ze doen alleen maar gebruiken om bepaalde mensen af te zeiken, maakt me niet uit over wie het gaat. Ik vind dat geen fatsoen.
Charlotte was dat toch vorig jaar?quote:Op zondag 25 februari 2024 18:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind dat op zich niet eens zo erg, was eigenlijk maar een paar uur. Vond dat vorig jaar wel raar met die ..eh... 'die ene', die was er weken uit geweest toen ie terug mocht.
Maar wel jammer dat Sonja er in die eerste week al de brui aan gaf. Haar keuze natuurlijk, maar nu zitten we met Ashley opgescheept.
Helemaal eens met je post.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind Ashley niks en moet dat ook gewoon kunnen benoemen in de COS maar voor sommige is het een dagtaak om maar te herhalen dat ze iemand niks vinden. Iedere keer als een persoon in beeld komt zie je dezelfde personen dezelfde mening herhalen. Voor mij is dat geen COS meer, na 10x weet ik het wel en het is ook niet echt relevant voor de streams van dat moment.
En jij/jullie bedankt voor de streamverslagen. Ik vind wel dat die zo goed als mogelijk mening vrij gehouden worden
Ja die was de Ashley van vorig jaar, heb het nog even opgezocht. Zij was alleen niet thuis geweest maar mocht ondanks dat ze eruit gestemd was direct blijven omdat Rob besloot te vertrekken. Bedoelde Danny, die mocht van de kijkers terug komen na een paar weken.quote:
Wat mooiquote:Op zondag 25 februari 2024 18:47 schreef engine het volgende:
Hierbij mijn eerste gifje van Beleef de LenteDrie eitjes al!
[ afbeelding ]
Helemaal met je eens. Het is afkatten km het afkatten. Vind jij mijn favo niet leuk. Dan ik die van jou ookk niet. Echt heel kinderachtigquote:Op zondag 25 februari 2024 18:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben niet perse Ashley fan. Vind hun clubje wel leuker dan het andere clubje. Maar in de CoS probeer ik weer te geven wat ik zie, en een beetje commentaar te geven. Ik probeer dat fatsoenlijk te houden en zal daar vast ook niet 100% in slagen. Maar ik erger me aan mensen die elke post die ze doen alleen maar gebruiken om bepaalde mensen af te zeiken, maakt me niet uit over wie het gaat. Ik vind dat geen fatsoen.
Ze hadden er ook een nieuwe voor in de plaats kunnen doenquote:Op zondag 25 februari 2024 18:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind dat op zich niet eens zo erg, was eigenlijk maar een paar uur. Vond dat vorig jaar wel raar met die ..eh... 'die ene', die was er weken uit geweest toen ie terug mocht.
Maar wel jammer dat Sonja er in die eerste week al de brui aan gaf. Haar keuze natuurlijk, maar nu zitten we met Ashley opgescheept.
Denk dat ze wel doorhadden dat ze 'goud' in handen hadden mbt controverse... doet het niet slecht voor de kijkcijfers.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hadden er ook een nieuwe voor in de plaats kunnen doen
Zou ook kunnen.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk dat ze wel doorhadden dat ze 'goud' in handen hadden mbt controverse... doet het niet slecht voor de kijkcijfers.
oh is dat de reden , dacht dat men mij niet leuk vondquote:Op zondag 25 februari 2024 13:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ook dat zit me niet mee dusquote:Op zondag 25 februari 2024 14:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
En als je geen Tom fan bent al helemaal niet.
Arme oddiequote:
Hahaha nee hoor. Als je anti ashley ben, wordt je direct aangevallen door dezelfde personen.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:31 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh is dat de reden , dacht dat men mij niet leuk vond![]()
hier is het ook gezellig, ik ga de slangenkuil wel weer inquote:Op zondag 25 februari 2024 19:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor. Als je anti ashley ben, wordt je direct aangevallen door dezelfde personen.
Mij niet bellen, ik kom er niet meer. Blijf lekker hier
Veel plezierquote:Op zondag 25 februari 2024 19:59 schreef odie22 het volgende:
[..]
hier is het ook gezellig, ik ga de slangenkuil wel weer in![]()
👍🏻quote:
Zit die docu van de applestore te kijken nuquote:Op zondag 25 februari 2024 20:52 schreef Ireth het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zojuist The Creator zitten kijken op Disney. Zitten janken!!!
Wat vind je ervan? Ik heb aflevering 1 gezien maar ga het nog wel verder kijken. Het geeft toch wel een inzicht in hoe dat verlopen is.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit die docu van de applestore te kijken nu
Ja indrukwekkend. Wat er al allemaal gebeurd. En dom volk wat van alles op sociaalmedia gaat zette. Begin nu met afl 2quote:Op zondag 25 februari 2024 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Wat vind je ervan? Ik heb aflevering 1 gezien maar ga het nog wel verder kijken. Het geeft toch wel een inzicht in hoe dat verlopen is.
Ja daar begrijp ik helemaal niks van. Dat is toch iets in mensen dat ze graag aandacht krijgen.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja indrukwekkend. Wat er al allemaal gebeurd. En dom volk wat van alles op sociaalmedia gaat zette. Begin nu met afl 2
Ja ik snap dat ook nooit. Dat is deze tijd.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar begrijp ik helemaal niks van. Dat is toch iets in mensen dat ze graag aandacht krijgen.
Heyquote:Op maandag 26 februari 2024 04:36 schreef Iceage het volgende:
Hoi
Ik heb net iets heel raars maar ook bijzonders meegemaakt.
Zat te kijken over het strand en de zee ineens een huilend meisje (Jonge vrouw) rende over het strand de zee in . maar tis redelijke koud zeewater is 7 graden. Dus ben naar beneden gegaan wn even kijken zat ze bibberend en koud aan de kant. Ik vragen are you OK ? Nou nee dus..
Meegenomen naar boven warme douche. (wel even mijn telefoon met geld bankpas en creditcard veiliIg gesteld)
Wil ze niet hier weg... Blijft roepen You are an Angel.. denk wel dat ze redelijk wat gedronken had met pillen ook.
toch maar politie gebeld en die hebben haar meegenomen .
Ik moest ineens heel erg hier aan denken.
Dat ze het op social media gingen zetten vond ik raarquote:Op zondag 25 februari 2024 21:45 schreef Ireth het volgende:
Ik verbaasde me voornamelijk over de laconiekheid van dat kantoor wat er boven zat...
"Inmiddels was het over 8en en wilden we eigenlijk wel een keer naar huis..."
Ik vind haar juist leukquote:Op maandag 26 februari 2024 05:11 schreef Iceage het volgende:
Zover ik zag vnl tv uitzending erger ik me heel erg aan Sabeau. viin haar zo nep...
Wel fijn dsat Basiri eruit is (om zijn scheit aan corona uitspraken)
Het kan altijd vroegerquote:
Morguhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 26 februari 2024 09:08 schreef Ireth het volgende:
![]()
Aaaargh😱SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 februari 2024 09:08 schreef Ireth het volgende:
![]()
Djeezes !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morguhquote:
O dat is flink balenquote:Op maandag 26 februari 2024 09:04 schreef Snensie het volgende:
Gisteren is mijn trouwe oude iPad overleden. Hij was helemaal op, totaal geen energie meer en hij wil ook geen voedsel meer tot zich nemen. RIP✝️
Dat overkomt mij gelukkig nooit heb altijd veel koffie in voorraad Heb iets van 20 pakken staan. Neem steeds wat mee als het in de aanbieding is.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:25 schreef Ireth het volgende:
Sorry![]()
De koffie was op toen ik vanmorgen wakker werd, dus om 8 uur eerst naar de AH geracet...
Dus mijn mood was niet opperbest vanmorgen
Nou, je kan ook refurbished kopen hoor. Ik heb geen geld maar wel een Mac Pro 😉quote:Op maandag 26 februari 2024 09:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
iPad, iPhone en alle andere zaken van Apple is voor mensen die teveel geld hebben.
Zo wat een verhaal. Je hebt juist gehandeld. Lief dat je haar geholpen hebt. 🙏🫶quote:Op maandag 26 februari 2024 04:36 schreef Iceage het volgende:
Hoi
Ik heb net iets heel raars maar ook bijzonders meegemaakt.
Zat te kijken over het strand en de zee ineens een huilend meisje (Jonge vrouw) rende over het strand de zee in . maar tis redelijke koud zeewater is 7 graden. Dus ben naar beneden gegaan en even kijken zat ze bibberend en koud aan de kant. Ik vragen are you OK ? Nou nee dus..
Meegenomen naar boven warme douche. (wel even mijn telefoon met geld bankpas en creditcard veiliIg gesteld)
Wil ze niet hier weg... Blijft roepen You are an Angel.. denk wel dat ze redelijk wat gedronken had met pillen ook.
toch maar politie gebeld en die hebben haar meegenomen .
Ik moest ineens heel erg hier aan denken.
Ja ik zag het wel aankomen hoor, deed al erg moeilijk de laatste tijd. Heel langzaam opladen en heel snel leeglopen. Maar hij is overal bij geweest de laatste jaren met me🥹🤪quote:
Heb het allemaal 2 ipad een kleine en een grote en een iphone en heeft mij geen ene cent gekostquote:Op maandag 26 februari 2024 09:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
iPad, iPhone en alle andere zaken van Apple is voor mensen die teveel geld hebben.
En als je hem aan de voeding laat liggen als je hem gebruiktquote:Op maandag 26 februari 2024 09:40 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja ik zag het wel aankomen hoor, deed al erg moeilijk de laatste tijd. Heel langzaam opladen en heel snel leeglopen. Maar hij is overal bij geweest de laatste jaren met me🥹🤪
Ja dat deed ik al. Gisteren hem meegesleept met poetsen enzo en nu wil die echt niet meer. Ik bestel vandaag ook een nieuwe wat kan hem niet missen. Ik moet nog ff bekijken welke enzo. Ik heb hem alleen nodig voor thuis dus dat maakt hem goedkoper.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En als je hem aan de voeding laat liggen als je hem gebruikt
Heb dat ook een keer met eentje gehad. Maar ja op een gegeven moment stopte dat ook
Ik heb er momenteel twee aan, een voor stream 1 en een voor stream 2quote:Op maandag 26 februari 2024 09:50 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja dat deed ik al. Gisteren hem meegesleept met poetsen enzo en nu wil die echt niet meer. Ik bestel vandaag ook een nieuwe wat kan hem niet missen. Ik moet nog ff bekijken welke enzo. Ik heb hem alleen nodig voor thuis dus dat maakt hem goedkoper.
Thanks zal wel lukken.Ik hou het op 1 klein scherm op de achtergrond. Op de voorgrond het forum of spelletje of krant oid.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er momenteel twee aan, een voor stream 1 en een voor stream 2![]()
Van een geluid uit van een geluid aan
Succes hoop dat je leuke betaalbare vindt
Het mooie is dat ik steeds de verkeerde stream aan heb kwa geluidquote:Op maandag 26 februari 2024 09:57 schreef Snensie het volgende:
[..]
Thanks zal wel lukken.Ik hou het op 1 klein scherm op de achtergrond. Op de voorgrond het forum of spelletje of krant oid.
Bij mij staat Fok groot links op het scherm van de fleptop en s1 en s2 onder elkaar rechts. Bevalt me goed.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het mooie is dat ik steeds de verkeerde stream aan heb kwa geluid![]()
Voor Fok1 zit ik op de laptop dat is fijner als ik mod dingen moet doen
Spelletjes speel ik op mijn telefoon
Oeps eigenlijk is het erg als ik het zo type
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok op huidige Samsung en dan nog een tablet om spelletjes te doen...Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Heb ik ook gehad, maar vond het niets.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij mij staat Fok groot links op het scherm van de fleptop en s1 en s2 onder elkaar rechts. Bevalt me goed.
Maar ik ben dan ook geen bowaa hčquote:Op maandag 26 februari 2024 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, maar vond het niets.
quote:Op maandag 26 februari 2024 10:02 schreef Ireth het volgende:
Streams op ouwe Samsung op de leuning van de bank..Ik zit gewoon aan tafel een hele uitstalling. Altijd leuk als je mensen ziet kijken als ze binnen komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok op huidige Samsung en dan nog een tablet om spelletjes te doen...
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 26 februari 2024 09:25 schreef Ireth het volgende:
Sorry![]()
De koffie was op toen ik vanmorgen wakker werd, dus om 8 uur eerst naar de AH geracet...
Dus mijn mood was niet opperbest vanmorgen
quote:Op maandag 26 februari 2024 10:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook geen bowaa hč
Ik stel me zoiets voor als een 112 centralequote:Op maandag 26 februari 2024 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit gewoon aan tafel een hele uitstalling. Altijd leuk als je mensen ziet kijken als ze binnen komen
quote:Op maandag 26 februari 2024 10:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Buren die denken dat boren 's nachts het beste gaat, de hele nacht 'vechtende' katten in de straat, in huis op een 'verrassingsdrol' van de hond gaan staan, allemaal best, maar een lege koffiebus aantreffen in de ochtend is de ultieme horror!
Kijk, jij voelt um...quote:Op maandag 26 februari 2024 10:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Buren die denken dat boren 's nachts het beste gaat, de hele nacht 'vechtende' katten in de straat, in huis op een 'verrassingsdrol' van de hond gaan staan, allemaal best, maar een lege koffiebus aantreffen in de ochtend is de ultieme horror!
quote:Op maandag 26 februari 2024 10:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kijk, jij voelt um...
De dinosauriėrs hadden ook geen koffie en we weten ook hoe het daarmee is afgelopen...
Jij krijgt die gewoon ?quote:Op maandag 26 februari 2024 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het allemaal 2 ipad een kleine en een grote en een iphone en heeft mij geen ene cent gekost
Nu zeurenquote:Op maandag 26 februari 2024 10:06 schreef KinKiJan het volgende:
Ja bijna wel en dan nog een hele telefoon centrale hierquote:Op maandag 26 februari 2024 10:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik stel me zoiets voor als een 112 centrale
quote:Op maandag 26 februari 2024 10:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik stel me zoiets voor als een 112 centrale
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar ... Heb je koffie?quote:Op maandag 26 februari 2024 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nu zeuren
Hier een demente incontinente hond( 1 van de 3) die bij zons opkomst begint te piepen
Voor de zon opkomt hebben we de kerk- en steen uiltjes
Die op jacht zijn in onze tuin
quote:Op maandag 26 februari 2024 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles onder controle
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Alles onder controle, maar nu heb ik de ipads dicht liggen en alleen de laptop aan zo een teams overlegquote:
Ja, nog een ipad er bij zou niet verkeerd zijn dusquote:Op maandag 26 februari 2024 10:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er moet eigenlijk nog een scherm erbij voor BDL
Hier zit je nooit verkeerd, gezellig bij Dot op de koffiequote:Op maandag 26 februari 2024 13:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een inspanning van Ashley, weer zwetende ogen
verkeerde topic![]()
lekkahquote:Op maandag 26 februari 2024 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier zit je nooit verkeerd, gezellig bij Dot op de koffie
Ja toch, was ik wel aan toe een overleg(temas) en een webinar gehad. DUs nu even tijd voor eenquote:
Nou he!? Zag wel lachwekkende caps langskomenquote:Op maandag 26 februari 2024 13:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een inspanning van Ashley, weer zwetende ogen
verkeerde topic![]()
quote:Op maandag 26 februari 2024 13:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nou he!? Zag wel lachwekkende caps langskomen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 februari 2024 13:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nou he!? Zag wel lachwekkende caps langskomen
[ afbeelding ]
In welke groep is dit? Ik zit er in meerdere maar zie dit nergens langs schuiven..quote:Op maandag 26 februari 2024 13:46 schreef rinardo het volgende:
De tekst op het vliegtuigje zaterdag is ook weer zeer voorspellend
[ link | afbeelding ]
https://www.facebook.com/groups/924790028334868?locale=nl_NLquote:Op maandag 26 februari 2024 13:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
In welke groep is dit? Ik zit er in meerdere maar zie dit nergens langs schuiven..
Daar zat ik dus nog niet inquote:Op maandag 26 februari 2024 13:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/groups/924790028334868?locale=nl_NL
Is die nou in gesprek met haarzelf?quote:Op maandag 26 februari 2024 13:46 schreef rinardo het volgende:
De tekst op het vliegtuigje zaterdag is ook weer zeer voorspellend
[ link | afbeelding ]
nee heb de andere naam weggehaald ivm privacie, die sjan baard dinges was al bekend door de ground actiequote:Op maandag 26 februari 2024 14:00 schreef engine het volgende:
[..]
Is die nou in gesprek met haarzelf?![]()
Tevens vliegtuigje
ik doe net als foto uploaden en dan de 3e van onderen op deze link hier plakken https://postimages.org/quote:Op maandag 26 februari 2024 14:01 schreef Joyce-43 het volgende:
hoe plaats ik een filmpje niet een gif maar mp4 van quazo hier ?
ja maar heb toch al een link van Quazo, moet heb alleen kunnen plaatsen hier maar je hebt allerlei mogelijkheden maar eigenlijk niet voor iets anders dan FB , You Tubequote:Op maandag 26 februari 2024 14:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik doe net als foto uploaden en dan de 3e van onderen op deze link hier plakken https://postimages.org/
Op dezelfde manier als je een afbeelding plaatst. Je link daartussen plakken.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar heb toch al een link van Quazo, moet heb alleen kunnen plaatsen hier maar je hebt allerlei mogelijkheden maar eigenlijk niet voor iets anders dan FB , You Tube
van quazo heb ik inderdaad een mp4 link dat is het punt niet, maar ik kan hem hier niet plaatsen zoals het bedoeld is dat je hem gewoon meteen goed ziet ookquote:Op maandag 26 februari 2024 14:14 schreef Lovely het volgende:
Je moet dan video link hebben staat er als het goed is ook in de lijst..
Dit misschien ???quote:Op maandag 26 februari 2024 14:17 schreef Joyce-43 het volgende:
https://i.gyazo.com/f909c5550c22b783f383f922ae5a0097.mp4
[..]
van quazo heb ik inderdaad een mp4 link dat is het punt niet, maar ik kan hem hier niet plaatsen zoals het bedoeld is dat je hem gewoon meteen goed ziet ook
Als je mp4's met geluid wil plaatsten moet je dat met de youtube tags doen ipv de img tags. Heb het nog nooit met Gyazoo gedaan, maar mocht het daarmee niet werken kun je je mp4 eerst uploaden naar imgur, daarvan weet ik zeker dat het werkt.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[ afbeelding ]
mijn geluid is nu weg dus dit is ook niet goed je maakt ook een img van mp4 dus kan niet
1 | [youtube]https://i.imgur.com/Eb3vi8v.mp4[/youtube] |
Ik ben het gaat gebruiken met EJVJL, toen kon je een beperkt aantal caps maken zonder account. Of dat nog zo is weet ik niet, maar heb me toen wel ingeschreven, kost niks verder. Met een gratis account is alleen de duur van je gifs beperkt.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:24 schreef Lovely het volgende:
Ik kan geen caps of gifs maken met gyazo, moet ik mij registeren ineens
Normaal kon ik wel caps en gifs makenquote:Op maandag 26 februari 2024 14:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ben het gaat gebruiken met EJVJL, toen kon je een beperkt aantal caps maken zonder account. Of dat nog zo is weet ik niet, maar heb me toen wel ingeschreven, kost niks verder. Met een gratis account is alleen de duur van je gifs beperkt.
Aah, dat zou het ook kunnen zijnquote:Op maandag 26 februari 2024 14:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Normaal kon ik wel caps en gifs maken
Nieuwe laptop dus moest ik Gyazo ook opnieuw downloaden
Nja dan maar geen gyazoquote:Op maandag 26 februari 2024 14:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Aah, dat zou het ook kunnen zijn
Ik snap nu ook waarom ik er niks van zag, die Sjan heb ik op blokquote:Op maandag 26 februari 2024 13:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
In welke groep is dit? Ik zit er in meerdere maar zie dit nergens langs schuiven..
Denk dat je dan twee keer drukt om te quoten, de eerste keer net iets langer duurt voor hij hem paktquote:Op maandag 26 februari 2024 17:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het gebeurt nog al eens dat ik een dubbele kwoot zie als ik in de COS heb gepost. Dan wijzig ik die wel weg, maar waarom gebeurt dat? Iemand
Ik was druk met andere dingen ( ja ja ik doe ook wel eens wat andersquote:Op maandag 26 februari 2024 17:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Rustig hier sinds 15:13:33. Zijn er niet meer die een keer naar zichzelf willen posten?
Maakt niet uit (Zie die post van Ireth van 15:13:33 bijvoorbeeldquote:
Ah maar dat was een post uit de COS waar zelf op reageertquote:Op maandag 26 februari 2024 17:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maakt niet uit (Zie die post van Ireth van 15:13:33 bijvoorbeeld)
Je. Hebt het goed voor elkaar.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:29 schreef Iceage het volgende:
Hallo daar,
Genieten hier hoor.
Ik ben vandaag eerst naar El guadest gereden en van daar naar een prachtig motoren museum km of 5 verder, van daaruit naar Sella langs een stuwdam en meer. Hele mooie bergwegroute als je er van houd veel bochten ook haarspeldbochten.
Ik voel me bevoorrecht dat ik dit kan doen.De amandelbomen bloeien nu.
Mijn uitzicht over de boulevard en zee en strand is echt prachtig. Links komt de zon op rechts gaat ie onder.
Groot terras 10x4 afsluitbaar met glazen schuifpanelen Hele dag zon zaterdag was het 30 graden op mijn terras.
Op de boulevard waren ze vandaag weer bezig met balletje balletje. Minimaal 50 euro inzetten. Ongelooflijk dat er nog steeds toeristen intrappen ze opereren in groepjes van 10 a 12 man (en vrouw) zijn Roemenen of Bulgaren.
De boodschappen zijn hier echt veel goedkoper. bv literfles olijfolie 4,99 (Lidl)
Benzine zit rond 1.46 .
Groet uit Benidorm.
https://www.museovehiculo(...)-vehicles-guadalest/
http://villapico.com/sella-een-typisch-spaans-dorp/
https://www.masspanje.nl/(...)ad-valencia-alicante
Wil daar ook zijn. Temperatuur daar O.K. ?quote:Op maandag 26 februari 2024 19:29 schreef Iceage het volgende:
Hallo daar,
Genieten hier hoor.
Ik ben vandaag eerst naar El guadest gereden en van daar naar een prachtig motoren museum km of 5 verder, van daaruit naar Sella langs een stuwdam en meer. Hele mooie bergwegroute als je er van houd veel bochten ook haarspeldbochten.
Ik voel me bevoorrecht dat ik dit kan doen.De amandelbomen bloeien nu.
Mijn uitzicht over de boulevard en zee en strand is echt prachtig. Links komt de zon op rechts gaat ie onder.
Groot terras 10x4 afsluitbaar met glazen schuifpanelen Hele dag zon zaterdag was het 30 graden op mijn terras.
Op de boulevard waren ze vandaag weer bezig met balletje balletje. Minimaal 50 euro inzetten. Ongelooflijk dat er nog steeds toeristen intrappen ze opereren in groepjes van 10 a 12 man (en vrouw) zijn Roemenen of Bulgaren.
De boodschappen zijn hier echt veel goedkoper. bv literfles olijfolie 4,99 (Lidl)
Benzine zit rond 1.46 .
Groet uit Benidorm.
https://www.museovehiculo(...)-vehicles-guadalest/
http://villapico.com/sella-een-typisch-spaans-dorp/
https://www.masspanje.nl/(...)ad-valencia-alicante
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 februari 2024 22:07 schreef Jockari het volgende:
Jock groet @:Dotteke op zijn eigen onstuimige manierAuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zo kopstoot voelt altijd wel goed natuurlijquote:
Ik weet niet wat de term is, maar ik slaag er altijd in om goed bedoelde dingen verkeerd over te brengen.quote:Op maandag 26 februari 2024 22:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo kopstoot voelt altijd wel goed natuurlij
Ik herken dat eigenlijk wel. Ik zeg ook vaak dingen goed bedoeld en dan komt het verkeerd overrquote:Op maandag 26 februari 2024 22:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de term is, maar ik slaag er altijd in om goed bedoelde dingen verkeerd over te brengen.
Mijn vrouw zegt altijd: "Hoe jij ooit aan een vrouw geraakt bent, weet ik niet". Maar zij heeft toch voor mij gekozen en kan nog altijd met mijn openingszin lachen. Dus het werkt !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 februari 2024 22:47 schreef Jockari het volgende:
@:Mickytjuh hoe weet jij dat die een "officieel" onderzoek hebben gehad tot diagnose ?
Iedereen denkt tegenwoordig online de diagnose te kunnen stellen.Omdat Tom vertelde van de week dat hij als kind gediagnosticeerd was en er vroeger meer last van had dan tegenwoordig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
quote:Op maandag 26 februari 2024 22:47 schreef Jockari het volgende:
@:Mickytjuh hoe weet jij dat die een "officieel" onderzoek hebben gehad tot diagnose ?
Iedereen denkt tegenwoordig online de diagnose te kunnen stellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heer Leeuwenhartje.quote:
Tja om 4 uur moet ie de geit melkenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Niet te geloven, in Friesland roepen ze om 8 minuten over 3 al goedemorgen. Is het dan al licht bij jullie FreshFruit ?![]()
[ afbeelding ]Goedemorgen allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |