Ik zie vrouwtje bosuil zittenquote:Op zondag 25 februari 2024 07:01 schreef Dotteke het volgende:
@:Engine ze gaan live vandaag de Bosuil heeft al eieren
https://www.vogelbescherm(...)k2-Vh3oaAu70EALw_wcB
Ga straks even kijken toen ik vanmorgen keek was het nog niet open.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie vrouwtje bosuil zitten![]()
En bij de steenuilen hebben ze de kast ook weer gevonden.
Leuk dit
Heb net 6 topics terug gelezen ppfff wat veel gepost gisterenquote:Op zondag 25 februari 2024 09:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen 😃
Ik moest net lachen met terug lezen !
Als je fan bent van Ashley en Karen dan moet je wel een tokkie zijn.
Nou ik vindt die 2 grappig maar ik ben toch echt geen tokkie 😂
Ging echt heel snel !quote:Op zondag 25 februari 2024 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net 6 topics terug gelezen ppfff wat veel gepost gisteren
Ja ging echt super snelquote:
Ik heb niet alles gelezen maar wel die vanaf ik naar bed ging tot het einde.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ging echt super snel
ZIt soms nog geen half uur tussen voor een nieuwe topic en 10 stuks vanaf 20.uur
[ afbeelding ]
Ik lees ook alleen terug vanaf het moment dat ik naar bed ging.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:25 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gelezen maar wel die vanaf ik naar bed ging tot het einde.
Ik vond ook best netjes gaan.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lees ook alleen terug vanaf het moment dat ik naar bed ging.
Maar ik moet welkijken of het allemaal netjes is verlopen.
Was wonderbaarlijk goed vannacht op een enkele uitzondering na
quote:Op zondag 25 februari 2024 09:51 schreef Li0nHeart het volgende:
* Li0nHeart deelt cursus begrijpend lezen uit.
quote:Op zondag 25 februari 2024 09:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Da's zoiets als oostenrijks voor dummies ?
quote:Op zondag 25 februari 2024 09:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Is wel waar... Ik beperk mijn commentaar vaak omdat ik weet dat het misbruikt gaat worden.
Ik zie het aan beide kanten andersom is het net zo.quote:
Katrien Duckquote:Op zondag 25 februari 2024 10:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik kan me voorstellen dat er een user is die ook een behandeling aan de lippen heeft gehad en die het dan niet eerlijk vindt dat wij Ashley Katrien Duck noemen, omdat zij dat al is, of zoiets. En dan word er woest gekakeld (wat hier niet mag en thuis in het kippenhok wel) [ link | afbeelding ]
Van beleef de lente vind ik altijd dat je zo vaak moet schakelen als je alles in de gaten wilt houdenquote:Op zondag 25 februari 2024 10:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Kodiak komt nu schermen te kort nu beleef de lente ook weer live is
Ja inderdaad, overweeg toch nog eens 6 schermen te nemen daarvoorquote:Op zondag 25 februari 2024 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van beleef de lente vind ik altijd dat je zo vaak moet schakelen als je alles in de gaten wilt houden![]()
Ik ga pas kijken na BB denk ik
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:22 schreef rinardo het volgende:
Dit filmpje , het einde hylarisch , deze man maakt zelf filmpjes maar geeft er een knipoog aan, soms lig ik in een deuk, maar dit einde!! moest ik zo hard lachen
https://www.facebook.com/(...)YvL8vuEPiiNuxgXCCP8l
Dat zijn er heel watquote:Op zondag 25 februari 2024 10:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, overweeg toch nog eens 6 schermen te nemen daarvoor
Vond het lachen op het eind met dat eenden gekwakquote:
O 30 minuten ga straks wel even kijkenquote:Op zondag 25 februari 2024 11:02 schreef rinardo het volgende:
Leuke samenvatting van de ochtend
https://www.facebook.com/(...)PWyumDycaE7x5ZrB7HWl
Vreselijk. Weinig lol aan zo.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:20 schreef rinardo het volgende:
in de cos hele discussie over de hypotheek,opvang,kind van tom, de 1 vind het verschrikkelijk wat hij zn kind aan doet, de ander leeft mee, en maar tegen elkaar in..... zucht
Ik snap het ook nooit dat men zo tegen elkaar in moet gaan. Laatlekker iedereen zijn eigen mening hebbenquote:Op zondag 25 februari 2024 11:20 schreef rinardo het volgende:
in de cos hele discussie over de hypotheek,opvang,kind van tom, de 1 vind het verschrikkelijk wat hij zn kind aan doet, de ander leeft mee, en maar tegen elkaar in..... zucht
ZOlang ze netjes er over discuseren is er niets aan het de handquote:Op zondag 25 februari 2024 11:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vreselijk. Weinig lol aan zo.
Deftig in het pak nog welquote:Op zondag 25 februari 2024 11:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ga mijn pak aantrekken, moet zo ergens ander zijn
Ja viel mij ook op, maar schijnt dat het mag als het op de stream isquote:Op zondag 25 februari 2024 11:43 schreef Adixsh het volgende:
Ik kom hier ook maar weer eens kijken.. de mensen zijn meer hun persoonlijke issues met elkaar aan het uitvechten dan te lachen om wat er in het huis gebeurt.
Het is zoals zovaak in de cos een ja nee spelletje en ze denken als ze lang ja nee doen dat er 1 wint, maar zoals al zo vaak bewezen wint er niemand.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:43 schreef Adixsh het volgende:
Ik kom hier ook maar weer eens kijken.. de mensen zijn meer hun persoonlijke issues met elkaar aan het uitvechten dan te lachen om wat er in het huis gebeurt.
Helloquote:Op zondag 25 februari 2024 11:43 schreef Adixsh het volgende:
Ik weet het hoor, ligt aan mij denk ik. Hou er niet zo van.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hello![]()
Discuseren mag, als het maar niet persoonlijk wordt
Nee, zolang ze elkaar niet persoonlijk aanvallen mag iedereen een mening hebben.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja viel mij ook op, maar schijnt dat het mag als het op de stream is
Ik snap heel goed wat je bedoeld, het is ook niet mijn ding,quote:Op zondag 25 februari 2024 11:54 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik weet het hoor, ligt aan mij denk ik. Hou er niet zo van.
🤣quote:Op zondag 25 februari 2024 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap heel goed wat je bedoeld, het is ook niet mijn ding,
Alleen moet ik modden naar de regels en niet naar persoonlijk voorkeur![]()
Was het maar zo feest
Gaat nu al over defensie en schipperskinderen, hoor ik niets van op de streamquote:Op zondag 25 februari 2024 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hello![]()
Discuseren mag, als het maar niet persoonlijk wordt
O dat is minder, maar wel fijn dat ze hersteld. Geen blijvend letsel overgehouden?quote:Op zondag 25 februari 2024 11:56 schreef Ireth het volgende:
Ik ben er weer weg van. Ga naar mijn schoonmoeder in het revalidatiecentrum, die heeft eind vorige maand een hersenbloeding gehadMaar hersteld wel gelukkig
![]()
Vanaf het begin links verlamd,maar dat komt langzaam terug. Nog wel enigszins oncontroleerbaar (arm die ineens wegzwiept met een beker koffie in haar handenquote:Op zondag 25 februari 2024 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, maar wel fijn dat ze hersteld. Geen blijvend letsel overgehouden?
O dat is wel heel fijn, schrikken he als iemand dat overkomtquote:Op zondag 25 februari 2024 12:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vanaf het begin links verlamd,maar dat komt langzaam terug. Nog wel enigszins oncontroleerbaar (arm die ineens wegzwiept met een beker koffie in haar handen) maar er zit duidelijk herstel in
je hoort ook niets op de streams over users die wel de mantelzorg hebben gedaan en het geweldig doen met hun kinderopvang enz.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
Gaat nu al over defensie en schipperskinderen, hoor ik niets van op de stream
Bepaalde onderwerpen worden zo uitgetrokken, en dan tegen elkaar in met 2 verschillende meningenquote:Op zondag 25 februari 2024 12:05 schreef Verida het volgende:
[..]
je hoort ook niets op de streams over users die wel de mantelzorg hebben gedaan en het geweldig doen met hun kinderopvang enz.
Sterkte !quote:Op zondag 25 februari 2024 11:56 schreef Ireth het volgende:
Ik ben er weer weg van. Ga naar mijn schoonmoeder in het revalidatiecentrum, die heeft eind vorige maand een hersenbloeding gehadMaar hersteld wel gelukkig
![]()
Ik zie het jezelf ook doen.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:07 schreef Verida het volgende:
Cossen was ooit leuk, af en toe een klein verschil van mening over iets wat op de streams gebeurde, maar dat bleef binnen de perken
cossen vandaag de dag is : hoe duw ik mijn mening zo vaak mogelijk door iemands strot en hoe zeik ik zo vaak mogelijk de bewoners af die ik niet mag.
Jammer, ik had me verheugd op het cossen bij deze BB. De lol is er wat mij betreft helemaal af.
Cossen is inderdaad wel anders als vroeger, maar probeer me aan te passen @verida.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:07 schreef Verida het volgende:
Cossen was ooit leuk, af en toe een klein verschil van mening over iets wat op de streams gebeurde, maar dat bleef binnen de perken
cossen vandaag de dag is : hoe duw ik mijn mening zo vaak mogelijk door iemands strot en hoe zeik ik zo vaak mogelijk de bewoners af die ik niet mag.
Jammer, ik had me verheugd op het cossen bij deze BB. De lol is er wat mij betreft helemaal af.
ja joh, haal dat er nog lekker even bij. Ik gaf hierbij mijn mening over hoe ik het gesprek had ervaren.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie het jezelf ook doen.als iemand een andere mening heeft over iets kom jij ook met hoe je het ziet.
Verida in BB / [BB 24-COS#324] Strijden
Ik wil alleen aangeven dat iederen een mening heeft en dat men makkelijk in de verdediging gaat.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:16 schreef Verida het volgende:
[..]
ja joh, haal dat er nog lekker even bij. Ik gaf hierbij mijn mening over hoe ik het gesprek had ervaren.
dit was van mij een reactie op hoe een mening door je strot wordt geduwd, maar ik zal me verder rustig houden hoor, mijn tijd in de cos is wel geweest.
Geeft niets hoorquote:Op zondag 25 februari 2024 12:18 schreef Snensie het volgende:
Sorry voor mijn gestuntel. Ik post dit ff niet in de cos want dan staat die weer vol met mijn gestuntel. Ik leer het wel weer. Ik wou een spoiler maken maar ik weet nu iig hoe je een streep ergens door kan zetten. Ik wist ook hoe ik een post moest veranderen maar vergeet het ook weer net zo makkelijk🙃
Spoiler doe via deze knopquote:Op zondag 25 februari 2024 12:18 schreef Snensie het volgende:
Sorry voor mijn gestuntel. Ik post dit ff niet in de cos want dan staat die weer vol met mijn gestuntel. Ik leer het wel weer. Ik wou een spoiler maken maar ik weet nu iig hoe je een streep ergens door kan zetten. Ik wist ook hoe ik een post moest veranderen maar vergeet het ook weer net zo makkelijk🙃
quote:Op zondag 25 februari 2024 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geeft niets hoor
Zal ik hem even voor je in de spoiler zetten
Hier onder kan je zien waar de spoiler zit
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zondag 25 februari 2024 12:24 schreef Ireth het volgende:
Ik geef ook soms vaak mijn mening, probeer het bij de streams te houden maar sommige users (ik noem geen namen) zijn zo irritant in hun overgeanalyseer met hoe de bewoners zijn dat ik me soms ook niet kan inhouden. Soms reageert de een (nee geen namen) anderhalf topic later op de ander (nee geen namen) en gaat er een discussie over iets wat überhaupt nooit op de streams is geweest... en dat triggert mij dan en dan ga ik ook de fout in.
Vind het alleen wel jammer dat als ik dan aangeef klaar te zijn met het gedram (want dat ís het) dat dat dan net weg ge edit wordt... was niks persoonlijks, gewoon melding dat ik zou stoppen met reageren op gedram...Sorry, ik laat me soms gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mobiel is het trouwens een oog met een streepje er door.quote:
Sorry, maar mobiel ben ik de digibeet.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mobiel is het trouwens een oog met een streepje er door.
O bij mij op mobiel gewoon een streepjequote:Op zondag 25 februari 2024 12:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mobiel is het trouwens een oog met een streepje er door.
Openen had net zoveel moeite gekost als deze postquote:Op zondag 25 februari 2024 12:34 schreef Hznootje het volgende:
Wil iemand openen voor mij ?
Edit: is al gedaan
quote:Op zondag 25 februari 2024 12:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Openen had net zoveel moeite gekost als deze post
quote:Op zondag 25 februari 2024 12:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb ik ook nog een technisch vraagje: Hoe krijg je dat groen "atje": @:Dotteke
quote:Op zondag 25 februari 2024 12:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb ik ook nog een technisch vraagje: Hoe krijg je dat groen "atje": @:Dotteke
🤣quote:
Hey Maz. Leuk je hier weer eens te zien.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Openen had net zoveel moeite gekost als deze post
Ik schilder mij rot met al die atjesquote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O bij mij op mobiel gewoon een streepje
Je doet dat goed dat schilderen. Is een voltijdse job nu. Schilder maar direct hier @Dottekequote:Op zondag 25 februari 2024 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik schilder mij rot met al die atjes
Ik heb mobiel op desktop staan. Misschien daarom anders.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom ik aan, zit ze in de eetzaal met alle andere patiënten, lunch van 12.30 tot 13.30. Ik kom jullie dus nog ff vervelen
Ja dan is het idd andersquote:Op zondag 25 februari 2024 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb mobiel op desktop staan. Misschien daarom anders.
Dank je Dot. Ik heb alleen geen streams, dus het is lastig meebabbelen.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Maz. Leuk je hier weer eens te zien.
Heej Toverkolquote:Op zondag 25 februari 2024 12:52 schreef Toverheks het volgende:
Het cossen is niets vergeleken bij een paar jaar terug, dat was veel en veel feller. En ja ik lurk daarom maar en niets meer posten want ach ik hou me maar ff in. Bloed aan de muur en herrie in de tent
Dan staat ie toch wel in je MyAt?quote:Op zondag 25 februari 2024 12:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wie heeft hem geopend?denk iemand van de foe
Hoi Heksquote:Op zondag 25 februari 2024 12:52 schreef Toverheks het volgende:
Het cossen is niets vergeleken bij een paar jaar terug, dat was veel en veel feller. En ja ik lurk daarom maar en niets meer posten want ach ik hou me maar ff in. Bloed aan de muur en herrie in de tent
Nopequote:
Echt hè weet jenog ja ja oma vertelt, maar weet nog goed hoe Gert mij aan pakten een bonnetje kreeg voor het 1of ander, nu lees ik alleen de cos en vind het echt allemaal zoet sappig gedoe.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Valt tegen hé? iets cossen over een tamme konijnenhok
Huh dat is wel heel raar.. of komt dat echt door dat degene dan in je foe lijst staat?quote:Op zondag 25 februari 2024 12:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope
Weet dat nog een user dit vaker heeft en bij de dichte cos staan geen pijltjes voor volgende cos
Ja..quote:Op zondag 25 februari 2024 12:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Huh dat is wel heel raar.. of komt dat echt door dat degene dan in je foe lijst staat?
Alleen de zaterdagen tellen nog wat, dan gebeurt er tenmiste iets, er moet er een oprotten, met voordeel nog dat de TV uitzending gelijk loopt met de streams dus geen gezeikquote:Op zondag 25 februari 2024 12:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Echt hè weet jenog ja ja oma vertelt, maar weet nog goed hoe Gert mij aan pakten een bonnetje kreeg voor het 1of ander, nu lees ik alleen de cos en vind het echt allemaal zoet sappig gedoe.
quote:Op zondag 25 februari 2024 12:24 schreef Ireth het volgende:
Ik geef ook soms vaak mijn mening, probeer het bij de streams te houden maar sommige users (ik noem geen namen) zijn zo irritant in hun overgeanalyseer met hoe de bewoners zijn dat ik me soms ook niet kan inhouden. Soms reageert de een (nee geen namen) anderhalf topic later op de ander (nee geen namen) en gaat er een discussie over iets wat überhaupt nooit op de streams is geweest... en dat triggert mij dan en dan ga ik ook de fout in.
Vind het alleen wel jammer dat als ik dan aangeef klaar te zijn met het gedram (want dat ís het) dat dat dan net weg ge edit wordt... was niks persoonlijks, gewoon melding dat ik zou stoppen met reageren op gedram...Er is wel mee weggehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan het niet bij de een weghalenen bij de ander laten staan.
Weet niet meer precies wat er stond maar kan het nog wel terug kijken als ik wilWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nu nog niet heb je die persoon die opent misschien op de blok staan?quote:
O dat is jammerquote:Op zondag 25 februari 2024 12:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dank je Dot. Ik heb alleen geen streams, dus het is lastig meebabbelen.
Ach deze BB vind ik wel leuk om te volgen maar stream weinig welde tv uitzending en zaterdag kijk ik de mol en vanmorgen BB live en wat mij betreft had die Randy er ook uit gemogen vind veel bewoners maar een stelletje kleuters. Ashley Danny Glenn en Jimmy Karen en Tom vind ik oké zo dat was het.whaaaaaquote:Op zondag 25 februari 2024 13:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alleen de zaterdagen tellen nog wat, dan gebeurt er tenmiste iets, er moet er een oprotten, met voordeel nog dat de TV uitzending gelijk loopt met de streams dus geen gezeik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |