Hey Heks, dat is lang geledenquote:Op zondag 25 februari 2024 12:52 schreef Toverheks het volgende:
Het cossen is niets vergeleken bij een paar jaar terug, dat was veel en veel feller. En ja ik lurk daarom maar en niets meer posten want ach ik hou me maar ff in. Bloed aan de muur en herrie in de tent
Hoi hoi Dot, als het maar fijne gedachten over mij zijn hahaha, gaat prima met me voel me weer helemaal top niks te klagen. Hoop dat alles met jou oké is.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Heks, dat is lang geleden![]()
Hoe is het met je? Dacht toevallig vorige week nog aan je
Jaja, maar Rendie gaat vanaf nu rockeh , zoals alle weken... op zijn rugquote:Op zondag 25 februari 2024 13:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ach deze BB vind ik wel leuk om te volgen maar stream weinig welde tv uitzending en zaterdag kijk ik de mol en vanmorgen BB live en wat mij betreft had die Randy er ook uit gemogen vind veel bewoners maar een stelletje kleuters. Ashley Danny Glenn en Jimmy Karen en Tom vind ik oké zo dat was het.whaaaaa
Ik vroeg mij af hoe het met je zou zijn omdat ik je nog helemaal niet had gezien in deze RLSquote:Op zondag 25 februari 2024 13:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoi hoi Dot, als het maar fijne gedachten over mij zijn hahaha, gaat prima met me voel me weer helemaal top niks te klagen. Hoop dat alles met jou oké is.
Ik zag het jaquote:Op zondag 25 februari 2024 13:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja..
Ik heb je 2 fotos gestuurd 😎
Dan zie je wat ik nu zie in bb
Verschrikkelijke vent echt luie flikker is het de casting is echt ruk dit jaar, hoe die gozer erdoor is gepiept snap ik nietquote:Op zondag 25 februari 2024 13:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, maar Rendie gaat vanaf nu rockeh , zoals alle weken... op zijn rug
Fijn om te lezen Dot dat het mt jou ook goed gaatquote:Op zondag 25 februari 2024 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vroeg mij af hoe het met je zou zijn omdat ik je nog helemaal niet had gezien in deze RLS
Hier alles okidoki
Nou ja, hij is vrij uniek daar, en daar laat ik het maar bijquote:Op zondag 25 februari 2024 13:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Verschrikkelijke vent echt luie flikker is het de casting is echt ruk dit jaar, hoe die gozer erdoor is gepiept snap ik niet
quote:Op zondag 25 februari 2024 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het aan beide kanten andersom is het net zo.
Degene die geen ashley fan zijn en bv fan van Sabaeu hebben voelen het zelfde, erger nog ze durven soms niet eens te zeggen dat ze fan van haar zijn.
En zo is het met meer.
Als ik zeg dat ik Ashley er oud en verlopen uit vind zien is dat geen aanval naar een user of een fan, Maar mijn mening wat ik over haar zie.
Maar zegt iemand iets lelijks over Ashley dan wordt er gelijk terug gesneerd over een bewoner waar diegene fan van is en andersom net zo.
Er zijn ook mensen die geen fan van Ashley zijn die niet meer durven/willen posten.
Heel erg jammer dat het altijd zo moet.
En users hoeven een speler van een RLS toch niet te verdedigen? Iedereen zijn mening
Kom nog eens een keertje langswippen als je zin hebtquote:
Wippen ! altijd, maar wel met mijn eigen vrouw hoor.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom nog eens een keertje langswippen als je zin hebt
Yup de reden dat ik niet in de cos reageer. Ben je geen ashley fan dan ben je niet echt welkomquote:Op zondag 25 februari 2024 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het aan beide kanten andersom is het net zo.
Degene die geen ashley fan zijn en bv fan van Sabaeu hebben voelen het zelfde, erger nog ze durven soms niet eens te zeggen dat ze fan van haar zijn.
En zo is het met meer.
Als ik zeg dat ik Ashley er oud en verlopen uit vind zien is dat geen aanval naar een user of een fan, Maar mijn mening wat ik over haar zie.
Maar zegt iemand iets lelijks over Ashley dan wordt er gelijk terug gesneerd over een bewoner waar diegene fan van is en andersom net zo.
Er zijn ook mensen die geen fan van Ashley zijn die niet meer durven/willen posten.
Heel erg jammer dat het altijd zo moet.
En users hoeven een speler van een RLS toch niet te verdedigen? Iedereen zijn mening
Verbaasd! Als ik in Amsterdam ben, lijkt het alsof ik thuis ben. Klinkt als dezelfde taal. Maar dit is voor de SCquote:Op zondag 25 februari 2024 13:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Woon op de Veluwe
Geen probleem mee
Vind ik zo jammer,quote:Op zondag 25 februari 2024 13:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Yup de reden dat ik niet in de cos reageer. Ben je geen ashley fan dan ben je niet echt welkom
Het gebeurd helaas over en weer.quote:
En als je geen Tom fan bent al helemaal niet.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Yup de reden dat ik niet in de cos reageer. Ben je geen ashley fan dan ben je niet echt welkom
Lijkt me wel mooi om te zien, zo'n boa-motorpak.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gebeurd helaas over en weer.
Nog motorrijden vandaag. Hier schijnt nu het zonnetje
Het is er wel mooi weer voor inderdaadquote:Op zondag 25 februari 2024 14:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
L
[..]
Lijkt me wel mooi om te zien, zo'n boa-motorpak.
Heb al gereden vanmorgen. Iets betere tijd maar helaas, track-limit. Ronde telt niet.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is er wel mooi weer voor inderdaad
Moest jij niet racen vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |