Misschien is zij toch niet de Mol. Ik begin ook te twijfelen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:58 schreef DaMart het volgende:
Vreemde actie van mijn mol... 2000 euro meenemen
Vind er geen klap aan inderdaad.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:02 schreef Rnie het volgende:
Wow, dit is echt de vetste lasergame opdracht die ik ooit heb gezien bij WIDM.
Ja dat sloeg echt nergens op.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:02 schreef Rnie het volgende:
Ik ben vanmiddag in de prono geswitcht naar Rian als mol, maar dit is wel heel onmols. Ze is ook veel in beeld, zou ze eruit gaan?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:00 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Misschien is zij toch niet de Mol. Ik begin ook te twijfelen.
Dit is wel het laatste seizoen van de regisseur. Na zoveel seizoenen stopt hij ermee.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:03 schreef HappyCharly het volgende:
Is de inspiratie op ofzo?
dit kun e amper spannend lasergamen noemen
en als spel elke keer een toren van kaartjes bouwen
jeetje
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:05 schreef eborn het volgende:
Rian moet wel oppassen met die boot... we are sinking...
Denk het niet. Hoe minder kandidaten er zijn, hoe langer kandidaten in beeld zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:05 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag in de prono geswitcht naar Rian als mol, maar dit is wel heel onmols. Ze is ook veel in beeld, zou ze eruit gaan?
mol staat weer op een sleutelpositiequote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:08 schreef golfer het volgende:
2 potentiële mollen in een bootje: Sor en Rian
vind de laatste paar seizoenen zoveel suffer, deze als dieptepuntquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:06 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dit is wel het laatste seizoen van de regisseur. Na zoveel seizoenen stopt hij ermee.
Dat is zeker waar. Maar ze krijgt wel heel veel biechten ineensquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:07 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Denk het niet. Hoe minder kandidaten er zijn, hoe langer kandidaten in beeld zijn.
ging het al misquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:05 schreef eborn het volgende:
Rian moet wel oppassen met die boot... we are sinking...
Dezelfde opdracht was ook in de Vlaamse Mol te zien. En toen vond ik het wel spannend. De regisseur bepaalt hoe alles in beeld wordt gebracht.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
vind de laatste paar seizoenen zoveel suffer, deze als dieptepunt
maar neem aan dat de regisseur toch niet de opdrachten bedenkt?
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:09 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar ze krijgt wel heel veel biechten ineens
De grap is dat ik bij de Belgische Mol ook nooit bezig ben met wie de mol is. Het gaatv daar veel meer om het avontuur wat die onbekende Belgen nu weer beleven.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:12 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dezelfde opdracht was ook in de Vlaamse Mol te zien. En toen vond ik het wel spannend. De regisseur bepaalt hoe alles in beeld wordt gebracht.
Dat zit ze ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
Rian had achter in de boot moeten zitten, zij is het zwaarst.
Dit lijkt me tv technisch een heeel lastig in beeld te brengen opdracht zonder de crew in beeld te krijgen. Daarom denk ik.quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:14 schreef eborn het volgende:
[..]
De grap is dat ik bij de Belgische Mol ook nooit bezig ben met wie de mol is. Het gaatv daar veel meer om het avontuur wat die onbekende Belgen nu weer beleven.
ik vind de opdrachten suffer de laatste tijd in de nlse molquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:12 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dezelfde opdracht was ook in de Vlaamse Mol te zien. En toen vond ik het wel spannend. De regisseur bepaalt hoe alles in beeld wordt gebracht.
met een drone laagvliegen?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:15 schreef Remco het volgende:
[..]
Dit lijkt me tv technisch een heeel lastig in beeld te brengen opdracht zonder de crew in beeld te krijgen. Daarom denk ik.
Dat zou een extra laag aan de opdracht moeten toevoegen. In dit geval is het vooral sneu 😄quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:17 schreef Legoblokje het volgende:
Dat mingeld is weer zo niet nodig…
Zeker met de suffe bedragen die ze sowieso hadden kunnen verdienen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:17 schreef Legoblokje het volgende:
Dat mingeld is weer zo niet nodig…
Als je een verhouding van +50 tegenover -100 had gedaan, was het in ieder geval nog een klein beetje in balans geweest, dan zou dit 400 euro hebben opgeleverd. Gezien de matige uitvoering zou dat ook een redelijk reëel bedrag zijn geweestquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeker met de suffe bedragen die ze sowieso hadden kunnen verdienen.
Jaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:23 schreef Isane het volgende:
Heeft rosario de joker ingezet?.net ff gemist
Ik ook na deze executiequote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:00 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Misschien is zij toch niet de Mol. Ik begin ook te twijfelen.
Al mijn tweede mol die dit seizoen voortijdig moet vertrekken... dan maar alles op Anna in de app, want ik blijf erbij dat de mol een vrouw is dit jaarquote:
Dat geldt sowieso niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:24 schreef Pino112 het volgende:
De eerste gaat nooit naar huis geldt nu al twee keer niet
omdat ie wel elke keer achter de afvaller zitquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:27 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee. Kees en die donkere weten wie het is.
echt?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind het anders een zeer plezierig seizoen.
Vroegah was alles beter!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
echt?
ik vond het een paar jaar geleden veeeeeeeeeeeeeeeeeeel fantastischer
Klopt niet. Hij zat naast Jeroen, niet achter Jeroen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
omdat ie wel elke keer achter de afvaller zit
preciesquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:32 schreef DaMart het volgende:
Ik vind dit ook wel een van de minste seizoenen tot nu toe. Merk ook dat ik me tijdens het kijken sneller laat afleiden dan voorheen.
ah jammerquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:34 schreef eborn het volgende:
[..]
Klopt niet. Hij zat naast Jeroen, niet achter Jeroen.
Behalve als je zegt: hij zat altijd direct naast een afvaller. Maar goed, die kans wordt wel steeds groter met minder mensen. Kees zit ook altijd op de achterste rij.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ah jammer
dan kan dat idee uit t raam
Dat maakt de kans iets groter dat de mol een vrouw is?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:40 schreef Tinos85 het volgende:
Kees zit dus vol op Rian, maar gaat er niet uit
De spellen zijn ook saai. Had vrijwel allemaal in Nederland plaats kunnen vindenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
precies
ik doe vaak ook ondertussen nog iets anders
en ik wil hetzo graag supergeboeid volgen maar het is gewoon zoveel minder boeiend in beeld gebracht dan vroeger
heb wel zin in België, die is veeeeeeeeel vetter
Wel herkenbaar ditquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
precies
en ik wil hetzo graag supergeboeid volgen maar het is gewoon zoveel minder boeiend in beeld gebracht dan vroeger
Hier hebben we een reactie van keesannariansorfonsisdemol. Hihaho wat een aparte naam zeg. Nou keesannariansorfonsisedemol zegt dat we nog even goed naar het moment van het nadoen van de macarena moeten kijken. Wat denk jij daarvan Daniel?quote:
Oeps😅😅ik zat vanaf het begin op Rianne, en Kees. Maar ben vanmiddagovergestapt naar Anna en Kees. Ik heb ook, voor het eerst sinds de app, al mijn punten nog🥳🥳🥳 inmiddels 25.600. Normaal heb ik na 3 afleveringen nog niet eens de helft van die puntenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:05 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag in de prono geswitcht naar Rian als mol, maar dit is wel heel onmols. Ze is ook veel in beeld, zou ze eruit gaan?
Ik ook, vanaf het begin volle bak op Anna. Alleen zit een maximumscore er niet meer in omdat ik 1 van de testvragen ben vergeten in te vullenquote:Op zondag 25 februari 2024 00:07 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Oeps😅😅ik zat vanaf het begin op Rianne, en Kees. Maar ben vanmiddagovergestapt naar Anna en Kees. Ik heb ook, voor het eerst sinds de app, al mijn punten nog🥳🥳🥳 inmiddels 25.600. Normaal heb ik na 3 afleveringen nog niet eens de helft van die punten
Oh, nou. Voor mijn doen heb ik mijn hoogste score bij eerdere seizoenen allang verbroken. Normaal moet ik vanaf aflevering 3 al afscheid van mijn mollen nemen, maar omdat ik riante, gisteren toch afgeschreven had, heb ik bij aflevering 8 al mijn punten nog😃quote:Op zondag 25 februari 2024 01:19 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ik ook, vanaf het begin volle bak op Anna. Alleen zit een maximumscore er niet meer in omdat ik 1 van de testvragen ben vergeten in te vullen
De testvragen vul ik puur willekeur in, je moet de aflevering nog een keer kijken om de testvragen te beantwoorden naar jouw eigen inzichtquote:Op zondag 25 februari 2024 01:19 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ik ook, vanaf het begin volle bak op Anna. Alleen zit een maximumscore er niet meer in omdat ik 1 van de testvragen ben vergeten in te vullen
Ik zat tot gistermiddag op Rianne, maar net optijd geswitched🤣quote:Op zondag 25 februari 2024 08:47 schreef hilliebillie het volgende:
Ik zit vanaf het begin op sor en een klein beetje op Fons. Maar na deze aflevering slaat de twijfel toe. Ik weet het gewoon niet meer. Vooral nu ze laten zien wie op wie zit bij het invullen van de test. (Volgens mij zat Babs vorige week ook (deels) op sor).
Maar goed principe kwestie dat ik nu op dezelfde blijf 😉
Zelfde hier. Heb sterk het idee dat de deelnemers allemaal al een poosje heel goed weten wie de mol is.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
precies
Volgens een artikel met Rian op nu.nl zijn ze wel gezonken. Alles nat en zenders stukquote:Op zondag 25 februari 2024 11:27 schreef MadMaster het volgende:
Teken aan de wand: Ik ben gisteren tijdens de uitzending, ergens tijdens de laser game dat geen laser game was, in slaap gevallen.
Heb net de rest van de uitzending bekeken en ik kwam er achter dat ik net zo goed tijdens het woorden opvis spel in slaap had kunnen vallen. Ik hoopte nog even dat die boot van Rian en Sor vol zou lopen, dan was er nog iets memorabels gebeurd…
Hoogtepunt: De Macarena uitvoering van Fons…
Wat raar dat ze dat dan niet hebben uitgezonden. Dat levert toch juist leuke TV op.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:11 schreef laziness het volgende:
Volgens een artikel met Rian op nu.nl zijn ze wel gezonken. Alles nat en zenders stuk
Jij zweet niet als je bij 40 graden hard moet lopen?quote:Op zondag 25 februari 2024 15:49 schreef byah het volgende:
Ik word wel een beetje onpasselijk van al dat gezweet op tv. Alleen al daarom is het fijn dat Rian eruit is.
En dat knippen ze er dan jammergenoeg uit.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:11 schreef laziness het volgende:
[..]
Volgens een artikel met Rian op nu.nl zijn ze wel gezonken. Alles nat en zenders stuk
Babs zat vol op Rosario. Doordat zij eruit vloog besefte ze dat Rosario niet de mol was en vertrouwde ze hem de pot met geld toe. Ik denk dat Rosario gaat winnen.quote:
Aanname op aanname stapelen.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Babs zat vol op Rosario. Doordat zij eruit vloog besefte ze dat Rosario niet de mol was en vertrouwde ze hem de pot met geld toe. Ik denk dat Rosario gaat winnen.
Interessant.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 07:01 schreef NoXia het volgende:
via Tweakers. Het gezicht lijkt niet echt maar zou pruik + make-up + bitje kunnen zijn?
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zo'n elastiekje om je arm heeft 90% van de vrouwen met lang haar wel eens toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 07:01 schreef NoXia het volgende:
via Tweakers. Het gezicht lijkt niet echt maar zou pruik + make-up + bitje kunnen zijn?
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ook al zit ik op Anna, denk ik toch niet dat deze foto's de mol laten zien. Sowieso de foto met de dansgroep: daarvan wordt beweerd dat je daar Anna ziet, van voren, met een zwarte vlek voor het gezicht. Je ziet hier een dansende vrouw van achteren, met zwart haar.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 07:01 schreef NoXia het volgende:
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Idee gejat van de Vlaamse. Alleen was het daar wel goed gelukt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:02 schreef Rnie het volgende:
zo werkt hoogtevrees nietquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:41 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Wel handig hoogtevrees als je de hele wereld over vliegt
Ja, zeker nu Rosario ook duidelijk op Anna zit. Fons kan je nu echt doorstrepen, anders was Rian nooit afgevallen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:47 schreef prunus het volgende:
Anna is echt duidelijk de mol wat mij betreft.
Hier zit een grap in.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:48 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
anders was Rian nooit afgevallen.
Dan had ze deze makkelijk kunnen verpestenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:47 schreef prunus het volgende:
Anna is echt duidelijk de mol wat mij betreft.
in dat opzicht valt rosario op. Die zal ook wel het hoogste bedrag hebben gehadquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:53 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dan had ze deze makkelijk kunnen verpesten
Ze hebben allemaal voors en tegens, maar jezelf in een scenario krijgen waarbij je de moeilijke sommen krijgt, of waarbij je graag als eerste wil met de kortste tijd, beide wat voor te zeggen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:54 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
in dat opzicht valt rosario op. Die zal ook wel het hoogste bedrag hebben gehad
Wel eens van gekleurde contactlenzen gehoord?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:14 schreef Fretwork het volgende:
Zou je dit doen als de mol blauwe ogen heeft?
Truequote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:16 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Wel eens van gekleurde contactlenzen gehoord?
Die gaat sprinten zoquote:
Jawelquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:23 schreef roos94 het volgende:
Heb allleen de executie meegepakt. Aflevering het terugkijken waard?
Ik ook, vanwege Kees als afvaller, maar die zat op Rosario dus mol-punten ga ik dan wss sowieso niet meer verdienenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:29 schreef NailQueen het volgende:
Hčhč ik heb eindelijk pronopunten. Het mocht even duren
Corona was zo slecht nog niet. Gewoon weer lekker zitten in een kerkje.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:29 schreef Moira het volgende:
Ik vind dat ze die ontknoping nu toch echt helemaal verneukt hebben. Ze hebben het finalespel al gespeeld, er kan geen invloed meer op de uitslag uitgeoefend worden, en dan gaan ze daarna pas 'finalisten onthullen'? Alles wat dat betekent is dat dit het laffe einde op locatie was en de rest nu een half jaar moet wachten om te horen of ze het finalespel nou gewonnen hebben of niet op een koude regenachtige avond in het Vondelpark.
Slaat écht helemaal nergens meer op..
Da's toch al een tijdje zo?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:29 schreef Moira het volgende:
Ik vind dat ze die ontknoping nu toch echt helemaal verneukt hebben. Ze hebben het finalespel al gespeeld, er kan geen invloed meer op de uitslag uitgeoefend worden, en dan gaan ze daarna pas 'finalisten onthullen'? Alles wat dat betekent is dat dit het laffe einde op locatie was en de rest nu een half jaar moet wachten om te horen of ze het finalespel nou gewonnen hebben of niet op een koude regenachtige avond in het Vondelpark.
Dat was voor het eerst weer eens oude vibes ja. Idealiter gewoon weer helemaal terug naar de finale & (deel 1) ontknoping op locatie in de 9e aflevering, en de 10e aflevering dan (deel 2) ontknoping op locatie en reünie ergens op een privélocatie in Nederland de week voor de uitzending.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Corona was zo slecht nog niet. Gewoon weer lekker zitten in een kerkje.
Sowieso slaat die live ontknoping nergens op. Het was even leuk in 2015 en 2016 maar algauw was de lol er van af.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:29 schreef Moira het volgende:
Ook dat ze heel aflevering 9 met 4 personen speelden? Ik weet het allemaal niet meer, het is me echt niet boeiend genoeg meer om steeds te blijven onthoudenquote:
Ja, volgende week live ontknoping.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:33 schreef MevrouwCactus het volgende:
Maar wat gaan we volgende week dan zien? Is dan de live-uitzending al? Normaal zijn er toch nog opdrachten met 3 kandidaten… het programma wordt wel heel erg uitgekleed hč…
Leuk snoepreisje zo.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Dus Dennis Weening is alleen ingevlogen geweest voor dat stomme versnippertafereeltje?
En dit jaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Dus Dennis Weening is alleen ingevlogen geweest voor dat stomme versnippertafereeltje?
Ow, dat onthoud ik allemaal niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:33 schreef Moira het volgende:
[..]
Ook dat ze heel aflevering 9 met 4 personen speelden? Ik weet het allemaal niet meer, het is me echt niet boeiend genoeg meer om steeds te blijven onthouden![]()
volgens mij al een aantal jaar niet meer toch? Maar kan me vergissen hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:33 schreef MevrouwCactus het volgende:
Maar wat gaan we volgende week dan zien? Is dan de live-uitzending al? Normaal zijn er toch nog opdrachten met 3 kandidaten… het programma wordt wel heel erg uitgekleed hč…
En dan ook nog eens KeesGOD.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vanavond sloeg wel echt nergens op. Spel was al gespeeld en ze kicken er nog even een vierde uit voor de finale om maar met 3 te zijn. Terwijl diegene niets meer of niets minder gaat meemaken.
Allemaal vanwege het weer laten terugkeren van een kandidaat, en dan nog zo'n ellendige live finale waarbij we de hele avond mogen luisteren naar wat gegil en allemaal random verdenkingen.
Ja dat sowieso, en nu is het dus nog een stukje erger geworden dan datquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat onthoud ik allemaal niet.
Maar dat zinnetje 'Eén van jullie is de verliezer, één van jullie de winnaar en één van jullie is de Mol', heb ik vaker gehoord als afsluiting van een aflevering, waarna je een week moest wachten op 'Het Vondelpark'…
Valt me wel tegen van Kees, dat die gewoon mis zat,quote:
Ik wil graag 40 minuten aan randomers in het publiek gevraagd zien wie de mol is en dan daarna snel de ontknoping erdoor heen jassen. @avrotros stellen jullie mij niet teleur?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:33 schreef MevrouwCactus het volgende:
Te langzaam denk ik eerder, hij wist heus wel wie de mol is.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Valt me wel tegen van Kees, dat die gewoon mis zat,
Wat is dit nu voor een misdaadverslaggever. (toch hou ik van hem)
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik wil graag 40 minuten aan randomers in het publiek gevraagd zien wie de mol is en dan daarna snel de ontknoping erdoor heen jassen. @:avrotros stellen jullie mij niet teleur?
Ja tof, kan dat dan met gegil op de achtergrond?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik wil graag 40 minuten aan randomers in het publiek gevraagd zien wie de mol is en dan daarna snel de ontknoping erdoor heen jassen. @:avrotros stellen jullie mij niet teleur?
België is het origineel, Nederland is de variant. Ik vind echt dat Nederland weer terug moet naarquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
MAAR, om toch positief te zijn. Ik vond dit, afgezien van 1 personage, een hartstikke leuke groep in een mooi land. Niet elke aflevering was van hoogstaande kwaliteit, maar voor Nederlandse begrippen gewoon een kleine 6-.![]()
We kijken weer uit naar de Belgische variant.
Schijnt met de Verraders ook minder kijkers te trekken dus dat is een slecht voortekenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:49 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
België is het origineel, Nederland is de variant. Ik vind echt dat Nederland weer terug moet naar
ON’ers (=Onbekende Nederlanders)
Je zou normaal toch verwachten dat het snel start als NL afgelopen isquote:
Liever NL variant, 100%.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
MAAR, om toch positief te zijn. Ik vond dit, afgezien van 1 personage, een hartstikke leuke groep in een mooi land. Niet elke aflevering was van hoogstaande kwaliteit, maar voor Nederlandse begrippen gewoon een kleine 6-.![]()
Je zag maar stukjes, vast precies niet het stukje van de mol.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:59 schreef HappyCharly het volgende:
Iemand de schminkhoofden in de glazen bol goed bekeken? Dan zouden we de mol dus toch moeten herkennen?
Ik gok dat ze bv 10 gezichten aan de kandidaten lieten zien en ons dan 9 daarvan toonden.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:59 schreef HappyCharly het volgende:
Iemand de schminkhoofden in de glazen bol goed bekeken? Dan zouden we de mol dus toch moeten herkennen?
Blij dat je genoten hebt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:00 schreef bianconeri het volgende:
100% dat het Anna is.
Kees was de enige die het nog anders kon zijn.
Was wel echt een pracht seizoen.
Mooie opdrachten in een prachtig land. Veel variatie, met spannende opdrachten. Actieve opdrachten en opdrachten met diepe lagen.
Welk personagequote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit meen je niet echt toch?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:00 schreef bianconeri het volgende:
100% dat het Anna is.
Kees was de enige die het nog anders kon zijn.
Was wel echt een pracht seizoen.
Mooie opdrachten in een prachtig land. Veel variatie, met spannende opdrachten. Actieve opdrachten en opdrachten met diepe lagen.
Oh nou de algehele mening is anders hierquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat zou er niet aan te menen zijn dan?
Wat zou er slecht zijn dan?
Prachtige omgeving, maar helaas is NL de laatste jaren ietwat tegenvallend in het in beeld brengen. Albanië en Zuid Afrika vond ik qua beelden aardig maar zat zoveel meer in. Mexico wel beter dan de 2 laatste editiesquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat is dit nou weer, wat is er nou nog een finale aan volgende week?
Ik ben overigens afgelopen zomer zelf in Yucatán op vakantie geweest (het hele schiereiland, niet alleen de staat) en de beelden zijn me allemaal een beetje tegengevallen vergeleken met wat ik allemaal gezien heb. Zo lang op 1 plek blijven hangen...
Eens, volgens mij is het op deze manier toch vaker gegaan?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:32 schreef Meke het volgende:
Huh ik vind jullie wel heel negatiefDit is eigenlijk toch een variant op "X is niet de verliezer, Y is niet de winnaar en Z is niet de mol", die we ook wel eens hebben gehad?
![]()
Meestal eindig je aflevering 9 met de cliffhanger wie de Mol is, behalve dat we nu weten wie de tweede verliezend finalist is zie ik eigenlijk niet waarom jullie het idee hebben dat jullie van een aflevering bestolen zijn![]()
![]()
Ik vond het eigenlijk juist wel tof - meestal is aflevering 9 al eindeloos rekken. Echt goede opdrachten kun je niet meer spelen met drie finalisten, dus daarin is qua dynamiek vier wel leukerEn ook de finaletest ging relatief snel deze keer, we hebben nauwelijks dat eeiindeeloos verdacht maken van alle kandidaten gehad, dus ik vond het best een prima aflevering
![]()
Volgende week zie ik inderdaad sowieso wel tegenop, maar ach
Wel fijn reet in haar rode badpakquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:45 schreef byah het volgende:
Sowieso gemiste kans dat we Anna niet in bikini hebben gezien
Tegenvallend in het in beeld brengen hahahahahahaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Prachtige omgeving, maar helaas is NL de laatste jaren ietwat tegenvallend in het in beeld brengen. Albanië en Zuid Afrika vond ik qua beelden aardig maar zat zoveel meer in. Mexico wel beter dan de 2 laatste edities
Matige opdrachten?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:37 schreef alopio het volgende:
Dit was gewoon kut. Weer matige opdrachten en wat nou “finale” en afvallers. Het is gewoon klaar. Dat debiele vondelpark boeit niemand.
In feite zit je zo met 5 man al in de halve finale. Ook gewoon een droge test. In het verleden had je nog opdrachten met 3, had je nog een hele toffe eindopdracht, had je “wie is de winnaar, verliezer, mol”. Het programma is ver afgegleden met matige opdrachten die niet boeiend zijn, niet te halen zijn en waar niet gemold hoeft te worden omdat er toch geen geld in de pot komt.
Dit seizoen gaat als een langzaam leeglopende ballon uit.
Het oh zo zure negatieve anti-WIDM FOK!.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh nou de algehele mening is anders hier
Maar top dat jij het zo naar je zin hebt gehad
Geen idee waarom je zo vreemd aanvallend op de man post.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het oh zo zure negatieve anti-WIDM FOK!.
Nou daar zitten we lekker op te wachten met een mening!
Echt alle WIDM kijkers zijn gewoon enthousiast over zowel de groep, de opdrachten, het land.
Alleen een stel zure kijkers op FOK! niet en dat bepaald direct alles voor de hele kijkers base![]()
![]()
Het was een prachtig land om te zien.
De opdrachten hadden vele lagen. Er zaten meerdere actieve opdrachten in, denk opdrachten, gezellige opdrachten en noem het maar. Veel opdrachten en een mix van de tussendoor tijden.
De opdrachten zaten ook gewoon prima in elkaar.
Over de opdrachten veel klachten gehoord ook van andere molloten, vooral over de hoeveelheid mingeldquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het oh zo zure negatieve anti-WIDM FOK!.
Nou daar zitten we lekker op te wachten met een mening!
Echt alle WIDM kijkers zijn gewoon enthousiast over zowel de groep, de opdrachten, het land.
Alleen een stel zure kijkers op FOK! niet en dat bepaald direct alles voor de hele kijkers base![]()
![]()
Het was een prachtig land om te zien.
De opdrachten hadden vele lagen. Er zaten meerdere actieve opdrachten in, denk opdrachten, gezellige opdrachten en noem het maar. Veel opdrachten en een mix van de tussendoor tijden.
De opdrachten zaten ook gewoon prima in elkaar.
Ik vind het fijn voor je dat je het wel goed vond, prima toch. Ik vond de opdrachten dit seizoen onduidelijk, onhaalbaar, en niet interessant. Kijk eens oude seizoenen terug. Het hoeft niet altijd spectaculair te zijn, wel haalbaar en volgbaar voor de kijker. Dat de Mol ook echt moeite moet doen om te mollen. Als je dit seizoen geen mol had gehad was het bedrag net zo laag geweest. En dan ook nog teveel “haal geld uit de pot opdrachten voor een vrijstelling / joker).quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tegenvallend in het in beeld brengen hahahahahaha![]()
[..]
Matige opdrachten?
Wat een grap. En opdrachten waar niet in gemold hoeft te worden? Laat me niet lachen.
Eens, maar dit kan deels te maken hebben met productie. Als je echt naar de grote trekpleisters gaat in Yucatan (bv Chitzen Itza of Tulum) zijn naar natuurlijk altijd Nederlanders. Dat maakt het wel lastig in het programma natuurlijk. Dus ik begrijp dat welquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat is dit nou weer, wat is er nou nog een finale aan volgende week?
Ik ben overigens afgelopen zomer zelf in Yucatán op vakantie geweest (het hele schiereiland, niet alleen de staat) en de beelden zijn me allemaal een beetje tegengevallen vergeleken met wat ik allemaal gezien heb. Zo lang op 1 plek blijven hangen...
Ik kijk al ontzettend lang, daar zit het hem echt niet in.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vind het fijn voor je dat je het wel goed vond, prima toch. Ik vond de opdrachten dit seizoen onduidelijk, onhaalbaar, en niet interessant. Kijk eens oude seizoenen terug. Het hoeft niet altijd spectaculair te zijn, wel haalbaar en volgbaar voor de kijker. Dat de Mol ook echt moeite moet doen om te mollen. Als je dit seizoen geen mol had gehad was het bedrag net zo laag geweest. En dan ook nog teveel “haal geld uit de pot opdrachten voor een vrijstelling / joker).
Dat er geen echte finale meer is dat lijkt mij geen nieuws meer toch? Buiten dat gister de finale niet was, dus ik weet niet wat jij verwachte? Het was de voor de finale aflevering.quote:En gisteren was natuurlijk een grote grap. Een nachtkaars. “Opeens” is het klaar. Wat nou laatste afvaller, wat nou volgende week finale. Twee matige opdrachten en dit was had. De Mol moet weer naar vroeger kijken, betere opdrachten die echt te halen zijn. Waar je als groep echt iets moet doen, minder porto onzin, minder haal geld uit de pot voor voordeel x, opdrachten die goed te halen zijn en waar je als mol echt slimheid en lefheid moet tonen, geen vondelpark idee.
Over de opdrachten weinig gehoord. Alleen af en toe vraagtekens wat er soms was met de opdrachten.quote:Op zondag 3 maart 2024 07:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over de opdrachten veel klachten gehoord ook van andere molloten, vooral over de hoeveelheid mingeld
Waarom zuur als het een mening is. Nogmaals prima dat jij genoten hebt, ik vond het matig. En qua finale vind ik het gewoon tof als er nog een aflevering komt met opdrachten met de drie overgebleven kandidaten (wat je ook al voor de finale aflevering mag zien) Dat ze dan vaak al op de juiste mol zitten vind ik niet erg, vaak maken ze er dan wel wat moois van qua opdrachten als afsluiting. Nu is het met 4 al klaar. Dit was het. Dat hele vondelpark gedoe heb in geaccepteerd daar komen we niet meer vanaf. Jammer want juist toen bv met corona zag je hoe tof het was zonder gillende debielen en de mening van debbie uit papendrecht.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik kijk al ontzettend lang, daar zit het hem echt niet in.
De opdrachten zijn er echt niet slechter op geworden.
De opdrachten waren dit jaar echt heel goed te volgen, zeker met de altijd aanwezige extra biecht uitleg van de kandidaten was het zeer duidelijk.
Ja, er was zo af en toe kans op mingeld. Boeiend. En ja de maximale bedragen waren lastig te behalen, maar die maximale bedragen waren gigantisch hoog vergeleken met andere jaren. Dus ook daarin: Boeiend.
Ipv 4.000 euro halen ze 1.000 euro op, boeiend. Zegt niets over de mol of over het moeten mollen.
We gaan weer genoeg molacties zien.
[..]
Dat er geen echte finale meer is dat lijkt mij geen nieuws meer toch? Buiten dat gister de finale niet was, dus ik weet niet wat jij verwachte? Het was de voor de finale aflevering.
Wat was er nou weer matig aan de opdrachten![]()
De opdrachten waren prima te halen. 1e opdracht spelen ze tegen de mol, oftewel prima te behalen. En onthouden net zo. Behalve dat er iemand gaat mollen, maar dat is dus het hele punt.
2e opdracht was ook prima te doen. Namen naar elkaar roepen en daarna weghalen. Behalve als je een mol hebt.
Minder porto onzin? Hoe vaak hebben we de porto gezien? Bijna nooit.
Maar goed het zure gehalte zit weer hoog hier zie ik.
Was heel raar uitgevoerd, het einde van deze opdracht. Rommelig, leek haast wel improvisatie. Allemaal met handen vol sleutels om die kistjes krioelen.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:59 schreef Meke het volgende:
Ik vond het trouwens wel jammer dat we niet te horen kregen welke sleutel de juiste was voor de schat. Weet niet of de kandidaten het wel gehoord hebben, maar dit zijn wel de flarden cruciale informatie die goed zijn voor analyses in de speurtocht naar de mol. Uiteindelijk kan iedereen van de vier kandidaten diegene weg hebben gegooid, maar nu weten we al helemaal niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |