Ik ook, vanwege Kees als afvaller, maar die zat op Rosario dus mol-punten ga ik dan wss sowieso niet meer verdienenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:29 schreef NailQueen het volgende:
Hèhè ik heb eindelijk pronopunten. Het mocht even duren
Corona was zo slecht nog niet. Gewoon weer lekker zitten in een kerkje.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:29 schreef Moira het volgende:
Ik vind dat ze die ontknoping nu toch echt helemaal verneukt hebben. Ze hebben het finalespel al gespeeld, er kan geen invloed meer op de uitslag uitgeoefend worden, en dan gaan ze daarna pas 'finalisten onthullen'? Alles wat dat betekent is dat dit het laffe einde op locatie was en de rest nu een half jaar moet wachten om te horen of ze het finalespel nou gewonnen hebben of niet op een koude regenachtige avond in het Vondelpark.
Slaat écht helemaal nergens meer op..
Da's toch al een tijdje zo?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:29 schreef Moira het volgende:
Ik vind dat ze die ontknoping nu toch echt helemaal verneukt hebben. Ze hebben het finalespel al gespeeld, er kan geen invloed meer op de uitslag uitgeoefend worden, en dan gaan ze daarna pas 'finalisten onthullen'? Alles wat dat betekent is dat dit het laffe einde op locatie was en de rest nu een half jaar moet wachten om te horen of ze het finalespel nou gewonnen hebben of niet op een koude regenachtige avond in het Vondelpark.
Dat was voor het eerst weer eens oude vibes ja. Idealiter gewoon weer helemaal terug naar de finale & (deel 1) ontknoping op locatie in de 9e aflevering, en de 10e aflevering dan (deel 2) ontknoping op locatie en reünie ergens op een privélocatie in Nederland de week voor de uitzending.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Corona was zo slecht nog niet. Gewoon weer lekker zitten in een kerkje.
Sowieso slaat die live ontknoping nergens op. Het was even leuk in 2015 en 2016 maar algauw was de lol er van af.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:29 schreef Moira het volgende:
Ook dat ze heel aflevering 9 met 4 personen speelden? Ik weet het allemaal niet meer, het is me echt niet boeiend genoeg meer om steeds te blijven onthoudenquote:
Ja, volgende week live ontknoping.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:33 schreef MevrouwCactus het volgende:
Maar wat gaan we volgende week dan zien? Is dan de live-uitzending al? Normaal zijn er toch nog opdrachten met 3 kandidaten… het programma wordt wel heel erg uitgekleed hè…
Leuk snoepreisje zo.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Dus Dennis Weening is alleen ingevlogen geweest voor dat stomme versnippertafereeltje?
En dit jaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Dus Dennis Weening is alleen ingevlogen geweest voor dat stomme versnippertafereeltje?
Ow, dat onthoud ik allemaal niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:33 schreef Moira het volgende:
[..]
Ook dat ze heel aflevering 9 met 4 personen speelden? Ik weet het allemaal niet meer, het is me echt niet boeiend genoeg meer om steeds te blijven onthouden![]()
volgens mij al een aantal jaar niet meer toch? Maar kan me vergissen hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:33 schreef MevrouwCactus het volgende:
Maar wat gaan we volgende week dan zien? Is dan de live-uitzending al? Normaal zijn er toch nog opdrachten met 3 kandidaten… het programma wordt wel heel erg uitgekleed hè…
En dan ook nog eens KeesGOD.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vanavond sloeg wel echt nergens op. Spel was al gespeeld en ze kicken er nog even een vierde uit voor de finale om maar met 3 te zijn. Terwijl diegene niets meer of niets minder gaat meemaken.
Allemaal vanwege het weer laten terugkeren van een kandidaat, en dan nog zo'n ellendige live finale waarbij we de hele avond mogen luisteren naar wat gegil en allemaal random verdenkingen.
Ja dat sowieso, en nu is het dus nog een stukje erger geworden dan datquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat onthoud ik allemaal niet.
Maar dat zinnetje 'Eén van jullie is de verliezer, één van jullie de winnaar en één van jullie is de Mol', heb ik vaker gehoord als afsluiting van een aflevering, waarna je een week moest wachten op 'Het Vondelpark'…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |