PSV stond ooit 0-1 achter.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax stond ook ooit met 0-1 voor.
Veroorzaakt een penaltyquote:
Nog niet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:14 schreef -XOR- het volgende:
Ik ben overgeschakeld van gehandicaptenvoetbal op normaal voetbal maar Ajax is door begrijp ik?
Nee nog niet afgelopen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:14 schreef -XOR- het volgende:
Ik ben overgeschakeld van gehandicaptenvoetbal op normaal voetbal maar Ajax is door begrijp ik?
Is nog niet afgelopenquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:14 schreef -XOR- het volgende:
Kijk eens døm, JAH hø maarquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:14 schreef -XOR- het volgende:
Dat was genieten, dit niet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Meest bizarre Ajax wedstrijd ooit. Op die halve finale na dan.
Sjelsiequote:Op donderdag 22 februari 2024 21:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Meest bizarre Ajax wedstrijd ooit. Op die halve finale na dan.
Waarom zouden we ons nu gaan focussen op PSV als Feyenoord speelt?quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:21 schreef timmmmm het volgende:
Kunnen we ons nu weer gewoon focussen op de club die er toe doet
3 weken pasquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:21 schreef timmmmm het volgende:
Juist. Twente moet gewoon kunnen winnen van de Eagles zondag.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:21 schreef timmmmm het volgende:
                         Kquote:
Twente heel 2010quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:19 schreef Parafernalia het volgende:
In de hele geschiedenis van het profvoetbal is er nog nooit een club geweest met zoveel mazzel
eergisteren?quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:28 schreef Adames het volgende:
Eerst de bal
Dan kan het nooit een kaart zijn
Die logica heb ik eerder gehoord
Nee maar het was een mooiequote:Op donderdag 22 februari 2024 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn TV knalde eruit. Iemand beelden van de 1-1 van Roma?
In Italië hebben ze geen kebab.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:30 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Op de loer voor een broodje kebab zeker. Gozer ziet er viesdik uit voor een voetballer
Viel me ook op dat hij chubby werd bij z'n nekquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:30 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Op de loer voor een broodje kebab zeker. Gozer ziet er viesdik uit voor een voetballer
Pizza calzone dan?quote:
De avond is nu al verpestquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:39 schreef 3rr0r het volgende:
Rick helpt de hoop op een mooie Hollandse avond intact houden
Dat zijn er nogal wat.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:49 schreef -XOR- het volgende:
De domste Feijenoorder pakt vanavond nog een rode kaart.
Dit is een lastige keuzequote:Op donderdag 22 februari 2024 21:49 schreef -XOR- het volgende:
John de Wolff?quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:49 schreef -XOR- het volgende:
quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:51 schreef jigggy het volgende:
Ik heb stuk gemist maar waarom was kamperdorp zo ziedend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Dan spelen we tegen tien manquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:49 schreef -XOR- het volgende:
quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:04 schreef Zipportal het volgende:
User @:Kukelecucktsju10 wil graag accuzuur in Karsdorp injecteren.
Dit is een kindvriendelijk forum.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:04 schreef Zipportal het volgende:
User @:Kukelecucktsju10 wil graag accuzuur in Karsdorp injecteren.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:03 schreef De_Kraam het volgende:
Sjon de Wolf en Rick Kaasdorrep. IQ van -2 genot.
Na 22:00 gelden er andere wetten.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit is een kindvriendelijk forum.
Mourinho is echt een lul, dus Roma hep er zowaar verstand vanquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:03 schreef Zorro het volgende:
Verder uiteraard Hup Feyenoord!
Een club die Mourinho ontslaat gun ik niks.
Coco's wil is wet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Na 22:00 gelden er andere wetten.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mourinho is echt een lul, dus Roma hep er zowaar verstand van
quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Na 22:00 gelden er andere wetten.
quote:
alle energie is opgegaan aan die ajax wedstrijd.quote:
Maar ook in vermaak.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:15 schreef -XOR- het volgende:
Het verschil in technische vaardigheid is best schrijnend.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:17 schreef PSVCL het volgende:
Schouten en Veerman is wel een klasse beter dan Timber en Wieffer
Timber wel goed dit seizoen maar iets minder dan Veerman idd, Schouten wel ruim beter dan Wieffer ja, die is na een leuk seizoen wel overgewaardeerd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:17 schreef PSVCL het volgende:
Heb je een directe verbinding met Slot?quote:
En dan scoort Feyenoord op de counter.quote:
Ho wacht eens even, Wieffer is de beste speler van de eredivisie!quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Timber wel goed dit seizoen maar iets minder dan Veerman idd, Schouten wel ruim beter dan Wieffer ja, die is na een leuk seizoen wel overgewaardeerd.
Timber is vandaag vooral heel matig.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:17 schreef PSVCL het volgende:
Als we maar 10 huilstukken in de media krijgen over Roma. Dan kunnen we precies aantonen wat het Nederlandse probleem is.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan scoort Feyenoord op de counter.
Daarom moet Timber nog een jaartje bij Feyenoord blijven @aTypisch .quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Timber is vandaag vooral heel matig.
Verdomme, ik deed het er juist omquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij de 3e keer valt het onder spam en verwijder ik het.
Oh dan geef @3rr0r maar de like.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verdomme, ik deed het er juist om
Nu loopt Niek een like mis
Nee, dat is Hanckoquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Ho wacht eens even, Wieffer is de beste speler van de eredivisie!
Hier zit wat in.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als we maar 10 huilstukken in de media krijgen over Roma. Dan kunnen we precies aantonen wat het Nederlandse probleem is.
Stijn is een groot fan van dit Roma.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:26 schreef Coco het volgende:
Ik heb het idee dat Stijn het niet zo heeft met Feyenoord.
Oh, ik gun Feyenoord de volgende ronde best wel.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:26 schreef Coco het volgende:
Ik heb het idee dat Stijn het niet zo heeft met Feyenoord.
Je bent een goed mens.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh, ik gun Feyenoord de volgende ronde best wel.
Die komt in de SLOTfasequote:Op donderdag 22 februari 2024 22:31 schreef Adames het volgende:
Waar is die befaamde conditie van feyenoord
Wat een contrast met de vorige pot.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het niet echt een leuk tweede bedrijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:48 schreef KingRoland het volgende:
Dit wist ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Geil.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Met mijn koreaanse vriendin uit eten
Zuid of Noord?quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan is Ajax de lachende derde.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:02 schreef De_Kraam het volgende:
Het is wachten tot een verdwaalde bal goed op de kale knar van Lakoeke valt en dan zijn we er weer ingetuind.
Altijd tegen ons.
Maar die staan vijfde.quote:
Een heel matige Japanse uitvoering van Thomas Muller. Zonder de swag en alle andere kwaliteiten van Thomas Muller.quote:
Ja, als je eerst naar spektakelstuk Ajax - Bodo Glimt hebt zitten kijken valt dit wel effe tegen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een verlenging tot nu toe :’)
Maar dat was vorige week.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, als je eerst naar spektakelstuk Ajax - Bodo Glimt hebt zitten kijken valt dit wel effe tegen.
Het is in ieder geval beide geen reclame voor het Nederlands voetbalquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, als je eerst naar spektakelstuk Ajax - Bodo Glimt hebt zitten kijken valt dit wel effe tegen.
Onoquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een heel matige Japanse uitvoering van Thomas Muller. Zonder de swag en alle andere kwaliteiten van Thomas Muller.
Draken van wedstrijden, allemaal door China.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:24 schreef KingRoland het volgende:
@:nober en ik hebben 1 boodschap voor bodo glimt fans
Lekker puh!
Hoe vaak ik wel niet heb moeten aan horen dat Ajax gedomineerd had maar op dit niveau meer gevraagd wordtquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:24 schreef KingRoland het volgende:
@:nober en ik hebben 1 boodschap voor bodo glimt fans
Lekker puh!
Hoe vond jij Angeliño bij PSV?quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Bodo/Glimt - Ajax was er in ieder geval maar 1 ploeg die er geen zin in had
Bodo fans maar klagen maar over kunstgras zijn ze weer stilquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hoe vaak ik wel niet heb moeten aan horen dat Ajax gedomineerd had maar op dit niveau meer gevraagd wordt
Niks mis meequote:
Akkoord.quote:
Ja ik ook, maar ben dienstdoende mod.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Akkoord.
Ik had er al in gelegen als Feyenoord gewoon in reguliere tijd de wedstrijd had beslist
Oh, @onlogisch is er niet?quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ben dienstdoende mod.
Schijnt vaker te gebeuren als je veel heen en weer rent.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:30 schreef Jojoortje het volgende:
Wieffer vast veel kilometers in de benen.
Nee, Nederlandse clubs verzaken altijd met pingels.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hebben jullie ook zin in een zinderende penaltyreeks?
De vorige penaltyreeks met een Nederlandse club ging gewonnen, dus dit gaat niet op.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, Nederlandse clubs verzaken altijd met pingels.
AZ - Antwerp bedoel je? Uitzondering.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De vorige penaltyreeks met een Nederlandse club ging gewonnen, dus dit gaat niet op.
Stel je niet aan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
AZ - Antwerp bedoel je? Uitzondering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |