Nee nog niet afgelopen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:14 schreef -XOR- het volgende:
Ik ben overgeschakeld van gehandicaptenvoetbal op normaal voetbal maar Ajax is door begrijp ik?
Is nog niet afgelopenquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:14 schreef -XOR- het volgende:
Ik ben overgeschakeld van gehandicaptenvoetbal op normaal voetbal maar Ajax is door begrijp ik?
Kijk eens døm, JAH hø maarquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:14 schreef -XOR- het volgende:
Dat was genieten, dit niet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Meest bizarre Ajax wedstrijd ooit. Op die halve finale na dan.
Sjelsiequote:Op donderdag 22 februari 2024 21:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Meest bizarre Ajax wedstrijd ooit. Op die halve finale na dan.
Waarom zouden we ons nu gaan focussen op PSV als Feyenoord speelt?quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:21 schreef timmmmm het volgende:
Kunnen we ons nu weer gewoon focussen op de club die er toe doet
3 weken pasquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:21 schreef timmmmm het volgende:
Juist. Twente moet gewoon kunnen winnen van de Eagles zondag.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:21 schreef timmmmm het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |