Timber wel goed dit seizoen maar iets minder dan Veerman idd, Schouten wel ruim beter dan Wieffer ja, die is na een leuk seizoen wel overgewaardeerd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:17 schreef PSVCL het volgende:
Schouten en Veerman is wel een klasse beter dan Timber en Wieffer

Heb je een directe verbinding met Slot?quote:

En dan scoort Feyenoord op de counter.quote:

Ho wacht eens even, Wieffer is de beste speler van de eredivisie!quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Timber wel goed dit seizoen maar iets minder dan Veerman idd, Schouten wel ruim beter dan Wieffer ja, die is na een leuk seizoen wel overgewaardeerd.

Timber is vandaag vooral heel matig.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:17 schreef PSVCL het volgende:
Schouten en Veerman is wel een klasse beter dan Timber en Wieffer

Als we maar 10 huilstukken in de media krijgen over Roma. Dan kunnen we precies aantonen wat het Nederlandse probleem is.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan scoort Feyenoord op de counter.

Daarom moet Timber nog een jaartje bij Feyenoord blijven @aTypisch .quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Timber is vandaag vooral heel matig.

Verdomme, ik deed het er juist omquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij de 3e keer valt het onder spam en verwijder ik het.

Oh dan geef @3rr0r maar de like.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verdomme, ik deed het er juist om
Nu loopt Niek een like mis

Nee, dat is Hanckoquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Ho wacht eens even, Wieffer is de beste speler van de eredivisie!

Hier zit wat in.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als we maar 10 huilstukken in de media krijgen over Roma. Dan kunnen we precies aantonen wat het Nederlandse probleem is.

Stijn is een groot fan van dit Roma.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:26 schreef Coco het volgende:
Ik heb het idee dat Stijn het niet zo heeft met Feyenoord.

Oh, ik gun Feyenoord de volgende ronde best wel.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:26 schreef Coco het volgende:
Ik heb het idee dat Stijn het niet zo heeft met Feyenoord.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |