Een heel matige Japanse uitvoering van Thomas Muller. Zonder de swag en alle andere kwaliteiten van Thomas Muller.quote:
Ja, als je eerst naar spektakelstuk Ajax - Bodo Glimt hebt zitten kijken valt dit wel effe tegen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een verlenging tot nu toe :’)
Maar dat was vorige week.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, als je eerst naar spektakelstuk Ajax - Bodo Glimt hebt zitten kijken valt dit wel effe tegen.
Het is in ieder geval beide geen reclame voor het Nederlands voetbalquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, als je eerst naar spektakelstuk Ajax - Bodo Glimt hebt zitten kijken valt dit wel effe tegen.
Onoquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een heel matige Japanse uitvoering van Thomas Muller. Zonder de swag en alle andere kwaliteiten van Thomas Muller.
Draken van wedstrijden, allemaal door China.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:24 schreef KingRoland het volgende:
@:nober en ik hebben 1 boodschap voor bodo glimt fans
Lekker puh!
Hoe vaak ik wel niet heb moeten aan horen dat Ajax gedomineerd had maar op dit niveau meer gevraagd wordtquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:24 schreef KingRoland het volgende:
@:nober en ik hebben 1 boodschap voor bodo glimt fans
Lekker puh!
Hoe vond jij Angeliño bij PSV?quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Bodo/Glimt - Ajax was er in ieder geval maar 1 ploeg die er geen zin in had
Bodo fans maar klagen maar over kunstgras zijn ze weer stilquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hoe vaak ik wel niet heb moeten aan horen dat Ajax gedomineerd had maar op dit niveau meer gevraagd wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |