Hoe vond jij Angeliño bij PSV?quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Bodo/Glimt - Ajax was er in ieder geval maar 1 ploeg die er geen zin in had
Bodo fans maar klagen maar over kunstgras zijn ze weer stilquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hoe vaak ik wel niet heb moeten aan horen dat Ajax gedomineerd had maar op dit niveau meer gevraagd wordt
Niks mis meequote:
Akkoord.quote:
Ja ik ook, maar ben dienstdoende mod.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Akkoord.
Ik had er al in gelegen als Feyenoord gewoon in reguliere tijd de wedstrijd had beslist
Oh, @onlogisch is er niet?quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ben dienstdoende mod.
Schijnt vaker te gebeuren als je veel heen en weer rent.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:30 schreef Jojoortje het volgende:
Wieffer vast veel kilometers in de benen.
Nee, Nederlandse clubs verzaken altijd met pingels.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hebben jullie ook zin in een zinderende penaltyreeks?
De vorige penaltyreeks met een Nederlandse club ging gewonnen, dus dit gaat niet op.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, Nederlandse clubs verzaken altijd met pingels.
AZ - Antwerp bedoel je? Uitzondering.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De vorige penaltyreeks met een Nederlandse club ging gewonnen, dus dit gaat niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |