SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee ik heb een van 9 tot 5 mentaliteitquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben je komend weekend ook in Ahoy in de nacht
Ik zag wel de taps klaar staan.
Ga jij?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
hmmms ik las even aantal berichtjes terug en goed eigenlijk geschokt ben ik daarvan, alsof ik hier de boel terroriseer enzo.
Vraag me af dan wat jullie wel bedoelen, dat het mss wel gezellig praten is ofzo?
Of stoor ik jullie aan eenloop aan bolk en smileys
Hahahahaha terroriseren nog wel, heheheheheDo what you love, love what you do!![]()
hahaha best grappig eigenlijkzo had ik mezelf nog niet onwijs bedacht hier namelijk
maar maakt niet uit hoor als jullie echt last van me hebben ga ik wel naar een buur SC ofzo
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik heb een van 9 tot 5 mentaliteit
Ik zag wel de taps klaar staan.
Ga jij?
[ afbeelding ]![]()
Hoef dit jaar niet helemaal naar de Jaarbeurs af te reizenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Je zeg zelf dat je ons de komende tijd gaat terroriseren omdat je vrij bentquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:16 schreef kree het volgende:
hmmms ik las even aantal berichtjes terug en goed eigenlijk geschokt ben ik daarvan, alsof ik hier de boel terroriseer enzo.
Vraag me af dan wat jullie wel bedoelen, dat het mss wel gezellig praten is ofzo?
Of stoor ik jullie aan eenloop aan bolk en smileys
Hahahahaha terroriseren nog wel, hehehehehe
Uw ADH vitamine Worst
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Ik weet niet waa\r je het over hebtquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:18 schreef kree het volgende:
hahaha best grappig eigenlijkzo had ik mezelf nog niet onwijs bedacht hier namelijk
maar maakt niet uit hoor als jullie echt last van me hebben ga ik wel naar een buur SC ofzo
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik zie je niet terroriseren hoor. Ken je langer dan vandaagquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:18 schreef kree het volgende:
maar maakt niet uit hoor als jullie echt last van me hebben ga ik wel naar een buur SC ofzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ja duhhhhh nou gelul jullie snappen ook wel dat dat met een knipoog bedoelt is.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je zeg zelf dat je ons de komende tijd gaat terroriseren omdat je vrij bent
LOL je mag blij zijn dat er nog iemand kletst hier af en toe anders zou het helemaal saai worden
En anders ga je maar huilen bij de mods als ik iemand terroriseer
Tof! En inderdaad lekker makkelijk voor jou, jij kan lopend naar huisquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]![]()
Hoef dit jaar niet helemaal naar de Jaarbeurs af te reizen
zekers ik terroriseer iedereeen hier het topic uit, je weet het zo ben ikquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je zeg zelf dat je ons de komende tijd gaat terroriseren omdat je vrij bent
#TeamPatatIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Bij editten ging iets fout dus alles maar wegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat ook weer niet, maar kwartiertje met busquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof! En inderdaad lekker makkelijk voor jou, jij kan lopend naar huisUw ADH vitamine Worst
Al eet 8k nu lasagneIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ja goh en zo wordt het ook niet door andere bedoeldquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:23 schreef kree het volgende:
[..]
zekers ik terroriseer iedereeen hier het topic uit, je weet het zo ben ikUw ADH vitamine Worst
Of pasta met ketchupquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net zoals iemand hier zegt als je pizza hawaii eet je dood moet
[..]
hoi hoi![]()
![]()
lasagne met extra hoge resolutie, moet vast extra lekker zijnquote:Uw ADH vitamine Worst
hahahaha nouja neem het allemaal maar met een korrel zout dit enzo
Trouwens ik post ook wel eens dagen niet, en dan krijg ik allemaal weer @kree @kree hele lijsten soms.
maar kweet het wel, jullie missen me dan toch gewoon
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lasagne met extra hoge resolutie, moet vast extra lekker zijngewoon een kant en klaar hap van de DekaMarkt. Had geen zin om zelf te koken vandaag.
Ik heb er één en ik ben er trots op
Alles op Zuid is te lopen, alleen ben je soms ff een tijdje onderwegquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat ook weer niet, maar kwartiertje met bus
Uit besteden aan rob 🫨quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:27 schreef DJMO het volgende:
[..]gewoon een kant en klaar hap van de DekaMarkt. Had geen zin om zelf te koken vandaag.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga niet een ruime uur lopen na hele nacht ASOTquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles op Zuid is te lopen, alleen ben je soms ff een tijdje onderweg
Uw ADH vitamine Worst
A Song Of Tarrels?quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga niet een ruime uur lopen na hele nacht ASOT
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Paul
![]()
ok hansquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:25 schreef kree het volgende:
hahahaha nouja neem het allemaal maar met een korrel zout dit enzo
Trouwens ik post ook wel eens dagen niet, en dan krijg ik allemaal weer @:kree @:kree hele lijsten soms.
maar kweet het wel, jullie missen me dan toch gewoonWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Lijkt me ook geen goed planquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga niet een ruime uur lopen na hele nacht ASOT
ik heb het maar koud en stook ik gewoon de CV op, want het is heerlijk natuurlijk al die CO2 uitstoot ervan.
LOLDo what you love, love what you do!![]()
Heb ik gedaan. Hij heeft de oven aangezet en m'n lasagne er in gezetquote:![]()
Zo het waaait hier aardig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O. Ga je kijken of krijg je de sleutel al?quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:40 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Moet een heel eind fietsen naar mijn nieuwe woonplek morgen ochtendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
echt ik weet was voorspelde. maar hier nog weinig eigenlijk?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Kijken als goed isquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O. Ga je kijken of krijg je de sleutel al?![]()
![]()
konden we dat maarquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik kan toch niet in je kop kijkenTrust nobody![]()
Mag wel hoorquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik kan toch niet in je kop kijkenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja. Anders moet je straks met blote voetjes naar bedquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Anders moet je straks met blote voetjes naar bed![]()
![]()
O leuk. Hoop dat het is wat je zoektquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik jou zie posten dan voel ik me ook net als in een pretparkquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:05 schreef HappyCharly het volgende:
liedje van de efteling in mijn hoofd numet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
??quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:07 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Als ik jou zie posten dan voel ik me ook net als in een pretparkTrust nobody![]()
Diepquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:07 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Als ik jou zie posten dan voel ik me ook net als in een pretpark![]()
![]()
Groter compliment kan je bijna niet krijgenquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:11 schreef HappyCharly het volgende:
ga er maar vanuit dat het een compliment is [ afbeelding ]![]()
Ik ben er al eerder geweest en ga er zoiezo heen dusquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk. Hoop dat het is wat je zoektnog 2/3 weken
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:16 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik ben er al eerder geweest en ga er zoiezo heen dusnog 2/3 weken
![]()
![]()
O dat schiet al op.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:16 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik ben er al eerder geweest en ga er zoiezo heen dusnog 2/3 weken
Jaaa, dat zou wel lekker zijnquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:24 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Almoooostt!!eindelijk meer rust
![]()
![]()
Kom je nu ook dichter bij je moeder te wonen?quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:28 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja zit er al tijdje op te wachten, bijna is t zo verWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom je nu ook dichter bij je moeder te wonen?![]()
![]()
![]()
Paul
![]()
Paul
![]()
ik zie 4 reacties op je spreuk even kijkengquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
O dat is helemaal fijnquote:
Lekker op tijd gaan slapen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoeveel zolderkamer FOK!kers zouden paddenstoelen groeien op hun huid?quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:41 schreef Homijn het volgende:
[x]https://twitter.com/RTLnieuws/status/1760676993438515337[/x]
Hier in de buurt groeit een paddenstoel met rare tanden. We noemen die de hazenpaddo![]()
The horrorquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Anders moet je straks met blote voetjes naar bedNiet met dikke wollen sokken gaan slapen
![]()
kitkat zoiezo!!quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:54 schreef JustinK het volgende:
De KitKat Chocolade Paashaas is ook een uitvinding hoor![]()
![]()
Heeft @Paul nog een enorm leuk of grappig blogje gepost vandaag? Ik heb hem de hele dag nog niet gezien hier![]()
Paul
![]()
https://fok.nl/873462quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:56 schreef devzero het volgende:
Heeft @:paul nog een enorm leuk of grappig blogje gepost vandaag? Ik heb hem de hele dag nog niet gezien hierWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
M'n lichaam laat me wel in de steek op het momenteerst die operatie, toen m'n middelvinger, en nu een bloedende teen door een ingegroeide teennagel
i hate it!
Paul
![]()
klopt ik zoek nog 1 voor morgenquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:58 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Mijn spreuk deed het goed maatWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Het zaad van een maat kan geen kwaadquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ah, jij en Paul een setjequote:Op donderdag 22 februari 2024 20:59 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Het zaad van een maat kan geen kwaad![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoeveel zolderkamer FOK!kers zouden paddenstoelen groeien op hun huid?![]()
![]()
Ik slurp van al mijn maten, en marineer daarin.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ieuw nooit gehad maar dat lijkt me pijnlijkquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:57 schreef DJMO het volgende:
M'n lichaam laat me wel in de steek op het momenteerst die operatie, toen m'n middelvinger, en nu een bloedende teen door een ingegroeide teennagel
i hate it!
Trust nobody![]()
Hier ook. Net boven alle ramen dicht moeten doenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O hier regende het best hard netquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hier ook wel, maar niet echt water overlast ofzoquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hier regende het best hard net![]()
![]()
Meer door de wind. Niet ikzelf hoor, gewoon hier dichtbij in scheveningenquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
in de naat vergetenquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:59 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Het zaad van een maat kan geen kwaad![]()
![]()
Was hier binnen regent op mijn slaap kamer dus een beetje water overlastquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:08 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja hier ook wel, maar niet echt water overlast ofzo
nu een waterbed?quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was hier binnen regent op mijn slaap kamer dus een beetje water overlast![]()
![]()
Maakt niks, heb ik morgen ook nog watquote:
Zomaar uit het niets een berichtje van mijn tante.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Twijfel je nog?quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:10 schreef HappyCharly het volgende:
ik vind de storm eng
misschien moet ik gaan slapenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
als de storm daar minder eng van wordt zou ik dat doenquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:10 schreef HappyCharly het volgende:
ik vind de storm eng
misschien moet ik gaan slapen![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:11 schreef DJMO het volgende:
Zomaar uit het niets een berichtje van mijn tante.Bedankt voor de mededelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ja maar ben nog niet moequote:Op donderdag 22 februari 2024 21:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
als de storm daar minder eng van wordt zou ik dat doen
pff niet fijn
Trust nobody![]()
Zomaar uit het niets een berichtje van mijn tante.naar mij kan ze het gewoon overmaken, heb niks van doen met bewindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zomaar uit het niets een berichtje van mijn tante.word je op fok niet in de gaten gehouden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody![]()
Jawel door @Robquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
word je op fok niet in de gaten gehouden?![]()
![]()
Kan jij me helpen?quote:
Ik zoek een reden om volgende maand aan te geven dat mijn smileydiarree oké was, maar mensen die volgende maand smileydiarree plegen echt niet kunnen
HappyC is niet zo blij met die wind
die enge geluiden is wat haar niet zint
Maar lieve @HappyCharly heb geen vrees
want hier is je maatje JustinKees
Ben je niet happy of een beetje bang
dan geeft hij je een kusje op je wang
![]()
![]()
Nee ik kan je niet helpen. Ik deed zelf ook altijd smiley diarree. Oke wel in iets mindere matequote:Op donderdag 22 februari 2024 21:16 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Kan jij me helpen?
Ik zoek een reden om volgende maand aan te geven dat mijn smileydiarree oké was, maar mensen die volgende maand smileydiarree plegen echt niet kunnen
Maar iedereen moet zelf weten hoe hij of zij wint.![]()
![]()
so sweetquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:17 schreef JustinK het volgende:
HappyC is niet zo blij met die wind
die enge geluiden is wat haar niet zint
Maar lieve @:HappyCharly heb geen vrees
want hier is je maatje JustinKees
Ben je niet happy of een beetje bang
dan geeft hij je een kusje op je wang
Trust nobody![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
niet alleen Italianenzuigende speklappen heb ik ook een hekel aan
![]()
![]()
Ik heb een Italiaanse omaquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
niet alleen Italianenzuigende speklappen heb ik ook een hekel aan
Je spreekt waarhedenquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee ik kan je niet helpen. Ik deed zelf ook altijd smiley diarree. Oke wel in iets mindere mate
Maar iedereen moet zelf weten hoe hij of zij wint.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Geen idee, die is al vrij lang heel dood.quote:
De oma die nog leeft isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar hebben we het liever niet over.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Zo praat je niet over mijn dode omaquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
pijpen ook heb ik van Paul begrepen
quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Geen idee, die is al vrij lang heel dood.
De oma die nog leeft isOk volgend onderwerpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar hebben we het liever niet over.![]()
Druk gewoon je eigen punt in het doelquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:22 schreef Mazikeen het volgende:
Ik moet poepen. Maar zal je net zien, valt er een doelpunt![]()
Eet smakelijkquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:22 schreef Harrie het volgende:
ik begin een hongerig gevoel te krijgen dus ik ga wat te eten fixen![]()
![]()
Ben je tevreden over het resultaat?quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hij rolt er lekker uit. Komt door de wijn.
Tweede keer vandaag overigens. @:mario390![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-02-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Speklap3000 / 4372 / +169 / +30 / 7015 / 8198
2. devzero / 2189 / +94 / +162 / 815 / 1291
3. JustinK / 2071 / +163 / +112 / 3749 / 4790
4. mario390 / 837 / +30 / +50 / 345 / 650
5. HappyCharly / 813 / +49 / +43 / 2428 / 2897
6. Mickytjuh / 801 / +38 / +6 / 1382 / 1765
7. KoningWouter / 707 / +18 / +19 / 915 / 1169
8. Harrie / 695 / +35 / +60 / 1025 / 1397
9. KillemWieft / 634 / +2 / +20 / 198 / 356
10. DerRabbit / 415 / +25 / +13 / 859 / 1029
11. hemarookworst / 353 / +20 / +15 / 752 / 1018
12. Paul / 333 / +3 / +5 / 1264 / 1560
13. kree / 310 / +0 / +54 / 596 / 764
14. Rob / 278 / +3 / +8 / 252 / 353
15. aloa / 262 / +41 / +69 / 1242 / 1398
16. ieniminimuis / 238 / +12 / +17 / 562 / 705
17. Mazikeen / 224 / +1 / +2 / 551 / 664
18. DJMO / 217 / +8 / +2 / 226 / 332
19. Grrrrrrrr / 203 / +41 / +0 / 173 / 241
20. Shii / 179 / +2 / +3 / 301 / 406SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Paul
![]()
Paul
![]()
Paul
![]()
het is ook te vroeg, je lijkt wilma wel met die vroege bedtijden heequote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Is door de stormquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:31 schreef Paul het volgende:
[..]
het is ook te vroeg, je lijkt wilma wel met die vroege bedtijden heeTrust nobody![]()
Paul
![]()
door de storm ga je vroeg slapen?quote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Tv aan op je mobiel 😲quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:22 schreef Mazikeen het volgende:
Ik moet poepen. Maar zal je net zien, valt er een doelpuntWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind t echt eng
Keek per ongeluk t nieuws
Wil gauw slapen tot t over is![]()
![]()
Jazeker welquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ben je tevreden over het resultaat?![]()
![]()
Ik ben echt lomp. Heb net twee glazen wijn jn geschonken.
Ga nog even water pakken. Loop langs de tafel. Stoot ik 1 glas om
Op het kleed, half op de bank.![]()
![]()
Ja dat is idd wel lomp. Kan er ook niks meer van makenquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:37 schreef Mazikeen het volgende:
Ik ben echt lomp. Heb net twee glazen wijn jn geschonken.
Ga nog even water pakken. Loop langs de tafel. Stoot ik 1 glas om
Op het kleed, half op de bank.![]()
![]()
Dus denk dat nu de bank verziekt is. Kleed was al beetje verziekt. Maar ja,quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat is idd wel lomp. Kan er ook niks meer van maken![]()
Zonde van de wijn wel![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dus denk dat nu de bank verziekt is. Kleed was al beetje verziekt. Maar ja,![]()
Zonde van de wijn wel![]()
![]()
Balenquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dus denk dat nu de bank verziekt is. Kleed was al beetje verziekt. Maar ja,![]()
Zonde van de wijn welTrust nobody![]()
Paul
![]()
pffffffquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:42 schreef HappyCharly het volgende:
Denk dat ik oordopjes in ga doen
En capuchon opWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Paul
![]()
je moet gewoon gaan legge en dan val je in slaap wijffiequote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
O. Dan beter niet doen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee ik kijk via abo van paps. Nog extra scherm en alles vliegt eruitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
hij boeit mij niet zo, van mij mag Randy blijven de rest mag wel wegquote:
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nee.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
word je op fok niet in de gaten gehouden?
En hetgeen waar ik zo verbaasd over was was het feit dat zij contact met mij zocht.Ik heb er één en ik ben er trots op
Paul
![]()
Hier in huis bolkt zelfs de windquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Randy en Glenn mogen blijven van mijquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:46 schreef Paul het volgende:
[..]
hij boeit mij niet zo, van mij mag Randy blijven de rest mag wel weg![]()
![]()
Dat deed ik en t lukte nietquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:43 schreef Paul het volgende:
[..]
je moet gewoon gaan legge en dan val je in slaap wijffie
Nu proberen met oordopjesTrust nobody![]()
heksjequote:
quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier in huis bolkt zelfs de wind![]()
![]()
Ze zal t eerlijk willen delen met alle familieledenquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee.
En hetgeen waar ik zo verbaasd over was was het feit dat zij contact met mij zocht.Trust nobody![]()
Je weet maar nooit...quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee.
En hetgeen waar ik zo verbaasd over was was het feit dat zij contact met mij zocht.![]()
Ja vast wel, maar ik ben het zwarte schaap van de familie. Ik spreek ze over het algemeen alleen nog op begrafenissen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze zal t eerlijk willen delen met alle familieleden
Dat heb ik ook met mijn familiequote:Op donderdag 22 februari 2024 21:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja vast wel, maar ik ben het zwarte schaap van de familie. Ik spreek ze over het algemeen alleen nog op begrafenissen.![]()
![]()
Je kunt t ook weigerenquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja vast wel, maar ik ben het zwarte schaap van de familie. Ik spreek ze over het algemeen alleen nog op begrafenissen.
Vind t netjes vj tanteTrust nobody![]()
2 minds, 1 soulquote:
De ramen stonden nog open boven alles was aan de klapper.quote:
Wind staat hier pal op de voorpui.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
ok ook bestquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Randy en Glenn mogen blijven van mijWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik wou dat ik het kon...quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:50 schreef HappyCharly het volgende:
Kan iemand mij even in slaap toveren?![]()
Ik wil ashley wegquote:
Hocus pocus pilates plaapquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:50 schreef HappyCharly het volgende:
Kan iemand mij even in slaap toveren?
HappyC gaat in een diepe slaap![]()
![]()
Paul
![]()
Nee helaas.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:56 schreef Paul het volgende:
[..]
jaaaaaa @:mazikeen en ik ook, maar kan niet nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Rijmelarij v niveau likmevestjequote:Op donderdag 22 februari 2024 21:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hocus pocus pilates plaap
HappyC gaat in een diepe slaap
Maar de poging wordt gewaardeerd
Trust nobody![]()
Je moet er wel van gaan slapen, dus het moet niet te goed zijnquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Rijmelarij v niveau likmevestje
Maar de poging wordt gewaardeerd![]()
![]()
Ik doe mijn best..quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je moet er wel van gaan slapen, dus het moet niet te goed zijn
Maar lukt niet
Warm ookTrust nobody![]()
Vind je het gek met een capuchon opquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik doe mijn best..
Maar lukt niet
Warm ook![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:02 schreef Mazikeen het volgende:
Gewoon. Wijn drinken. Daarna poep je heerlijk![]()
Ja maar dan hoor ik de storm minderquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vind je het gek met een capuchon op
Trust nobody![]()
Je hebt toch al oordoppen in?quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar dan hoor ik de storm minder![]()
Ik verwarm de oven altijd voor.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:24 schreef mario390 het volgende:
heb ik mutti gevraagt
mutti moet ik en halfe pizza nur
op 100 vorheizen xd
Maar 100 graden is wel weinig
Forum Opties Forumhop: Hop naar: