O. Dan beter niet doen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee ik kijk via abo van paps. Nog extra scherm en alles vliegt eruit
hij boeit mij niet zo, van mij mag Randy blijven de rest mag wel wegquote:
Nee.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
word je op fok niet in de gaten gehouden?
Hier in huis bolkt zelfs de windquote:
Randy en Glenn mogen blijven van mijquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:46 schreef Paul het volgende:
[..]
hij boeit mij niet zo, van mij mag Randy blijven de rest mag wel weg
Dat deed ik en t lukte nietquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:43 schreef Paul het volgende:
[..]
je moet gewoon gaan legge en dan val je in slaap wijffie
heksjequote:
quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier in huis bolkt zelfs de wind
Ze zal t eerlijk willen delen met alle familieledenquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee.
En hetgeen waar ik zo verbaasd over was was het feit dat zij contact met mij zocht.
Je weet maar nooit...quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee.
En hetgeen waar ik zo verbaasd over was was het feit dat zij contact met mij zocht.
Ja vast wel, maar ik ben het zwarte schaap van de familie. Ik spreek ze over het algemeen alleen nog op begrafenissen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze zal t eerlijk willen delen met alle familieleden
Dat heb ik ook met mijn familiequote:Op donderdag 22 februari 2024 21:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja vast wel, maar ik ben het zwarte schaap van de familie. Ik spreek ze over het algemeen alleen nog op begrafenissen.
Je kunt t ook weigerenquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja vast wel, maar ik ben het zwarte schaap van de familie. Ik spreek ze over het algemeen alleen nog op begrafenissen.
2 minds, 1 soulquote:
De ramen stonden nog open boven alles was aan de klapper.quote:
ok ook bestquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Randy en Glenn mogen blijven van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |