Je spreekt waarhedenquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee ik kan je niet helpen. Ik deed zelf ook altijd smiley diarree. Oke wel in iets mindere mate
Maar iedereen moet zelf weten hoe hij of zij wint.
Geen idee, die is al vrij lang heel dood.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar hebben we het liever niet over.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
Zo praat je niet over mijn dode omaquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
pijpen ook heb ik van Paul begrepen
quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Geen idee, die is al vrij lang heel dood.
De oma die nog leeft isOk volgend onderwerpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar hebben we het liever niet over.
Druk gewoon je eigen punt in het doelquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:22 schreef Mazikeen het volgende:
Ik moet poepen. Maar zal je net zien, valt er een doelpunt
Eet smakelijkquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:22 schreef Harrie het volgende:
ik begin een hongerig gevoel te krijgen dus ik ga wat te eten fixen
Ben je tevreden over het resultaat?quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hij rolt er lekker uit. Komt door de wijn.
Tweede keer vandaag overigens. @:mario390
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-02-2024 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
het is ook te vroeg, je lijkt wilma wel met die vroege bedtijden heequote:
Is door de stormquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:31 schreef Paul het volgende:
[..]
het is ook te vroeg, je lijkt wilma wel met die vroege bedtijden hee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |