SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee ik heb een van 9 tot 5 mentaliteitquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben je komend weekend ook in Ahoy in de nacht
Ik zag wel de taps klaar staan.
Ga jij?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
hmmms ik las even aantal berichtjes terug en goed eigenlijk geschokt ben ik daarvan, alsof ik hier de boel terroriseer enzo.
Vraag me af dan wat jullie wel bedoelen, dat het mss wel gezellig praten is ofzo?
Of stoor ik jullie aan eenloop aan bolk en smileys
Hahahahaha terroriseren nog wel, heheheheheDo what you love, love what you do!![]()
hahaha best grappig eigenlijkzo had ik mezelf nog niet onwijs bedacht hier namelijk
maar maakt niet uit hoor als jullie echt last van me hebben ga ik wel naar een buur SC ofzo
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik heb een van 9 tot 5 mentaliteit
Ik zag wel de taps klaar staan.
Ga jij?
[ afbeelding ]![]()
Hoef dit jaar niet helemaal naar de Jaarbeurs af te reizenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Je zeg zelf dat je ons de komende tijd gaat terroriseren omdat je vrij bentquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:16 schreef kree het volgende:
hmmms ik las even aantal berichtjes terug en goed eigenlijk geschokt ben ik daarvan, alsof ik hier de boel terroriseer enzo.
Vraag me af dan wat jullie wel bedoelen, dat het mss wel gezellig praten is ofzo?
Of stoor ik jullie aan eenloop aan bolk en smileys
Hahahahaha terroriseren nog wel, hehehehehe
Uw ADH vitamine Worst
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Ik weet niet waa\r je het over hebtquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:18 schreef kree het volgende:
hahaha best grappig eigenlijkzo had ik mezelf nog niet onwijs bedacht hier namelijk
maar maakt niet uit hoor als jullie echt last van me hebben ga ik wel naar een buur SC ofzo
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik zie je niet terroriseren hoor. Ken je langer dan vandaagquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:18 schreef kree het volgende:
maar maakt niet uit hoor als jullie echt last van me hebben ga ik wel naar een buur SC ofzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ja duhhhhh nou gelul jullie snappen ook wel dat dat met een knipoog bedoelt is.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je zeg zelf dat je ons de komende tijd gaat terroriseren omdat je vrij bent
LOL je mag blij zijn dat er nog iemand kletst hier af en toe anders zou het helemaal saai worden
En anders ga je maar huilen bij de mods als ik iemand terroriseer
Tof! En inderdaad lekker makkelijk voor jou, jij kan lopend naar huisquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]![]()
Hoef dit jaar niet helemaal naar de Jaarbeurs af te reizen
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
zekers ik terroriseer iedereeen hier het topic uit, je weet het zo ben ikquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je zeg zelf dat je ons de komende tijd gaat terroriseren omdat je vrij bent
#TeamPatatIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Bij editten ging iets fout dus alles maar wegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat ook weer niet, maar kwartiertje met busquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof! En inderdaad lekker makkelijk voor jou, jij kan lopend naar huisUw ADH vitamine Worst
Al eet 8k nu lasagneIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja goh en zo wordt het ook niet door andere bedoeldquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:23 schreef kree het volgende:
[..]
zekers ik terroriseer iedereeen hier het topic uit, je weet het zo ben ikUw ADH vitamine Worst
Of pasta met ketchupquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net zoals iemand hier zegt als je pizza hawaii eet je dood moet
[..]
hoi hoi![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: