3 Belgen na elkaar exit zie ik niet gebeuren. Er moet een Nederlandse man weg. De polls tussen Randy en Doriana zullen toch heel close zijn dus febo kan dat makkelijk omdraaien.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:53 schreef Hznootje het volgende:
Nu het dilemma, gaat Do of gaat Randy? Ik denk dat ik Do wel zie gaan
Ben geen fan van de twee, maar Randy is nog schijnheiliger, was gisteren niet leuk in beeld, voor veel mensen een eyeopener . Hopelijk duo Randy en Do eruit.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:56 schreef ben34567 het volgende:
[..]
3 Belgen na elkaar exit zie ik niet gebeuren. Er moet een Nederlandse man weg. De polls tussen Randy en Doriana zullen toch heel close zijn dus febo kan dat makkelijk omdraaien.
ik weet alleen dat saba wimperextensions heeft zitten plakken bij rohanquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:58 schreef b_engeltje het volgende:
Me partner noemt een moment van gisteren ..iets over ashley en rohani en wimpers
Iemand idee hoe laat dit was dan kan ik vragen om een filmpje in het desbetreffende topic
Denk straks nominatie reveal. Zal wel een melding komen zo.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:00 schreef kiki2024 het volgende:
Waarom zitten ze er nog ? Beslissing is al gemaakt toch, want ze zitten weer te eten
was in de ochtend, Sabeau had de wimpers klaar en ronahi ging naar de woonkamer om wimpers te showen, Ashley deed heel ongeloofwaardig oh heb je wimpers ? ik zie geen verschil, laat eens kijken dan oh? oh ? oh ? alsof ze geen verschil zag Dilano was toen badkamer stofzuigenquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:58 schreef b_engeltje het volgende:
Me partner noemt een moment van gisteren ..iets over ashley en rohani en wimpers
Iemand idee hoe laat dit was dan kan ik vragen om een filmpje in het desbetreffende topic
ja Ro wilde eerst iederen luisteren en dan aansluitenquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:06 schreef OmaJacky het volgende:
Karen en Asley hebben Ro door, ze vinden dat Ro zich bij Tom en Jimmy wip aansluiten omdat die populair zijn.
Ro die niet eens een naam wilde noemen.
Asley houdt er niet van dat ze schuilen achter een ander.
Geen idee, ik had streamlock toenquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja Ro wilde eerst iederen luisteren en dan aansluiten
Zoals de waard isquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:06 schreef OmaJacky het volgende:
Karen en Asley hebben Ro door, ze vinden dat Ro zich bij Tom en Jimmy wip aansluiten omdat die populair zijn.
Ro die niet eens een naam wilde noemen.
Asley houdt er niet van dat ze schuilen achter een ander.
Lekker puh?quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:09 schreef LonesomeFairy het volgende:
Lekker Puh Ro en do! Plannetje weer mislukt! En na zaterdag zijn jullie in de minderheid!
wat was haar vraag dan?quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
Ik neem was Ashley zegt ook met een korrel zout. Die nam die simpele vraag van Sabeau laatst ook op alsof ze had gevraagd haar kind op marktplaats te mogen zetten.
"Ik kan daar niet bij hoor"
Hij is daarmee gepest geweest. Dat mensen hem homo noemden.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:10 schreef Harry het volgende:
Zei Karen nou, dat uit de speech van Tom blijkt, dat hij ook homo is??
Ik ookquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:11 schreef Rhosyn het volgende:
Dus nu mogen we stemmen?
Op
Doriana
Randy
Danny
Glenn
Ik stem op Danny
Volgens mij werd hij gepest omdat me dacht dat hij homo was.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:10 schreef Harry het volgende:
Zei Karen nou, dat uit de speech van Tom blijkt, dat hij ook homo is??
waar is die eigenlijkquote:
die ook al waar zijn zequote:
Ik hoop echt van niet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:12 schreef Hznootje het volgende:
Ik vrees er een beetje voor dat Danny gaat ipv Do of Randy
Ik denk dat ook nog altijd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:11 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Volgens mij werd hij gepest omdat me dacht dat hij homo was.
Ashley merkte aan de volle eettafel op dat Sabeau haar armen niet gestrekt zou hebben gehouden, maar dat ze dat niet erg vond hoor. Sabeau vroeg daarop of ze zeker wist of ze het niet erg vond. That's it..quote:
Feestje!!quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jaaaaaaa
Zat in de auto maar wel de stream aan![]()
Ze zijn gesaved
Feestje!!quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jaaaaaaa
Zat in de auto maar wel de stream aan![]()
Ze zijn gesaved
Typischquote:
ja die wilde gewoon meegaan met de anderequote:
Ik denk er ook aan om op Danny te stemmen maar twijfel nog een beetje. Wie zou het harder nodig hebben, Danny of Glenn?quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:15 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, tactisch natuurlijk.
https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmenquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:16 schreef Puzzie het volgende:
Heeft iemand een link om te stemmen? Ik em nooit vinden![]()
Ik had dit echt niet verwacht. Maar hun speech was echt het leukst gedaanquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:16 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley;
[..]
Jaa Feestje ze zitten er nog 2 weken in![]()
Is om het even, geen Randy in ieder geval!quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:16 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik denk er ook aan om op Danny te stemmen maar twijfel nog een beetje. Wie zou het harder nodig hebben, Danny of Glenn?
Super! dankjewel!! Glenn gestemdquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:16 schreef Hunter het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
Heb nog geen enkele keer gestemd dit jaar... maar ik ga misschien dan toch even afwachten op zaterdag...quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:16 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik denk er ook aan om op Danny te stemmen maar twijfel nog een beetje. Wie zou het harder nodig hebben, Danny of Glenn?
De sneakerd die net ineens bij Danny en Alice ging staan om te luisteren wat die met elkaar besprakenquote:
quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaahhhh
Ging het niet zoals ze wilden
Het ging zoals Dilano wilde zo te horenquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaahhhh
Ging het niet zoals ze wilden
Ja slimquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:18 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Heb nog geen enkele keer gestemd dit jaar... maar ik ga misschien dan toch even afwachten op zaterdag...
Als het kielekiele blijft zie ik ze er voor aan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:24 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja slimeven kijken hoe de polls er dan bij staan
Van mij wel!quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:56 schreef Hznootje het volgende:
De bank is dan best wel lastig. Want ik denk dat Danny ook niet heel veel stemmen zal krijgen
Ja tuurlijk, wat het ook is het ligt aan Ashleyquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:26 schreef Kissingbird het volgende:
Randy en doriana buiten
do: de kans is nu heel groot dat ik naar huis ga, dit is echt echt een risico
Randy: ik had dit niet verwacht joh, ik denk dat 1 stem overheersend was
Bespeur ik daar enige zelfkennisquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:27 schreef Harry het volgende:
Randy: waarom zou ik als favoriet eruit komen?? Ik doe bijna niets......
Heeft wel zelfkennisquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:27 schreef Harry het volgende:
zal wel zeggen dat de rest voor tom en jimmy ging en zei niet achter kan blijvenquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:27 schreef Hznootje het volgende:
Benieuwd welke draai Ronahi er nu aan gaat geven
quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:27 schreef Harry het volgende:
Ik denk Ash. Want tussen de dl door zagen wij dil en sab. En sab zei dan is er alleen nog ro.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:30 schreef Harry het volgende:
Ronahi zegt, dat bij de stemming Sabeau als eerste het woord nam.
Daarnet zei Ashley, dat zij als eerste het woord nam........
Lekker lekker.quote:
nee dat zei Ash niet heeft Ash niet in der mond gehadquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:30 schreef Harry het volgende:
Ronahi zegt, dat bij de stemming Sabeau als eerste het woord nam.
Daarnet zei Ashley, dat zij als eerste het woord nam........
Ik denk dat mijn stem als ik stem daarheen gaquote:
Staat altijd in de OP hierquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:16 schreef Hunter het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
Toen Ashley dat zei, was Karen bij haar.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:31 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik denk Ash. Want tussen de dl door zagen wij dil en sab. En sab zei dan is er alleen nog ro.
de meeste stemmen gingen gelijk al naar Jimmy en Tomquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ro was er zo van overtuigd dat Randy en Do het zouden redden, want ze hadden de meeste stemmen. Geen rekening mee gehouden dat het unaniem moest
Ze hadden echt verwacht dat ze deze al in hun zak hadden denk ik. Ze dachten 4 tegen 3 maar hebben blijkbaar Dilano (en Sabeau als volgeling) toch verkeerd ingeschat. En Ronahi en Tyron ookquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:31 schreef kiki2024 het volgende:
Ze doen een beetje bozig en afstandelijk naar Rohani heb ik het idee
Ze reageerde best netjes, en feliciteerde de vrijgestelden.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:30 schreef Kodiak100 het volgende:
dat zure gezichtje van Doriana heerlijk
en dan wat ? hahaquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn stem als ik stem daarheen ga
Je had daar nu met 'onze' Tom kunnen zittenquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
Lol kruidvat supplementen in beeld. Die heb ik ook.
Komt wel heel dichtbij zo
Oopsquote:
Ze hebben het dan ook het leukst gedaan. Ik hoop dat het ook in de aflevering komt met beter geluidquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
de meeste stemmen gingen gelijk al naar Jimmy en Tom
iedereen was voor hun behalve Ty en Rohani
ja dat wel maar nu zit ze erbij alsof ze haar laatste snoepje heeft opgegetenquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze reageerde best netjes, en feliciteerde de vrijgestelden.
Haha karmaquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:33 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ze hadden echt verwacht dat ze deze al in hun zak hadden denk ik. Ze dachten 4 tegen 3 maar hebben blijkbaar Dilano (en Sabeau als volgeling) toch verkeerd ingeschat. En Ronahi en Tyron ook
BB zou niks voor mij zijn om aan deel te nemen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je had daar nu met 'onze' Tom kunnen zitten![]()
![]()
Jimmy wandelen met Dilano nu.
Grappig dat zegt Dilano dus net op de andere stream ookquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze zijn het allemaal een beetje beu hoe de spellen verlopen aldus Ronahi
Weet hij ook eens hoe dat is, gij gunde mensen ook de bank, samen met Doraquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:34 schreef Harry het volgende:
Randy had liever niet de speeches gedaan. Dan liever op de bank.....
Randy: nu was het de gunfactor.
Zie er nog wel 1 beduusd bij zitten.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
ja dat wel maar nu zit ze erbij alsof ze haar laatste snoepje heeft opgegeten
Denk niet dat Do zo populair is... maar evengoed heb je recht om daarop te stemmenquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:11 schreef Giggio het volgende:
den Danny of den Randy naar huis zaterdag
#TeamDo![]()
![]()
![]()
ik hoopquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:35 schreef Sestra666 het volgende:
Glenn gestemd, weet t ook niet zo.. Den Danny is ook saai
Ja zij hebben Alice erop gezet in de hoop Ashley weg te spelenquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Weet hij ook eens hoe dat is, gij gunde mensen ook de bank, samen met Dora
zou leuk zijn maar denk dat het niet uitkomt danquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoopop een dubbel vertrek
Randy en Tyrone stonden hoog bij mij, maar nu ze altijd met die 2 zijn niet meer. Hij mag van mij naar huis…zonde want zonder die 2 was het misschien anders gelopenquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:36 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Denk niet dat Do zo populair is... maar evengoed heb je recht om daarop te stemmen
Denk eerder Randy die zal vliegen, is nogal negatief de laatste dagen.
2 van team blauw weg zal ze niet al te goed uitkomen neequote:Op donderdag 22 februari 2024 11:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
zou leuk zijn maar denk dat het niet uitkomt dan
De fatsoensrakker heeft geen hoge pet op van de nogal aanwezige Ashley.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:37 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus dilano gelijk weer over de volgende weken en weer over ashley
Nee?quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hintte Jimmy er nu op dat Dilano homo is?
quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:41 schreef greysbones het volgende:
waarom wordt de helft van de mannen in de COS homo![]()
Danny moet wat positiever gaan pratenquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:41 schreef Was-beer het volgende:
Danny: ik had ook wel over Glenn kunnen beginnen..dan ben je minder emotioneel. Maar dat doe ik niet
quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:39 schreef greysbones het volgende:
Danny heeft zich helemaal vastgepind op Ronahi nu
ja dacht net hetzelfde , heb ik hier nu op gestemdquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Danny moet wat positiever gaan praten
hij maakt zich zo niet geliefd onder de kijkers
Een beetje gay is okee.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:41 schreef greysbones het volgende:
waarom wordt de helft van de mannen in de COS homo![]()
Ash zegt het hem.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Danny moet wat positiever gaan praten
hij maakt zich zo niet geliefd onder de kijkers
Ik denk dat Karen gelijk heeftquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:43 schreef greysbones het volgende:
Ty verschoot van het verhaal van Tom
en is daarom op tom gegaan
maar karen denkt dat ze tom en jimmy eraf wilden hebben
omdat ze denken dat randy en do meer kans maken tegen glenn en randy
Gaza is er niks bij.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Ronahi BB hamerde erop, ik heb het idee dat het in buitenwereld er nu heftig aan toe gaat
Wat was het verhaal van Tom, dat heb ik gemist?quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:43 schreef Was-beer het volgende:
Tyron verschoot van het verhaal van Tom. Dat had hij nog nooit gehoord. Ja omdat Tom al weken gedemoniseerd wordt door dat groepje.
ik hoop dat het wel een beetje begrip kweekt bij bijvoorbeeld Tyquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat Karen gelijk heeft
Ik heb het zelf ook gemist maar van wat ik las is dat hij vroeger erg gepest is geweest en altijd voor homo werd uitgemaaktquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat was het verhaal van Tom, dat heb ik gemist?
quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:47 schreef Puzzie het volgende:
Dora :'Tegenslag na tegenslag na tegenslag'
welke tegenslag??quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:47 schreef Puzzie het volgende:
quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:47 schreef Puzzie het volgende:
Tja....quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:47 schreef Puzzie het volgende:
Gewoon geen goeie speech gehoudenquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:47 schreef Puzzie het volgende:
Inderdaad, over invullen, stoken en roddelen gesprokenquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley stookt het vuurtje weer beetje op
Ashley had ook tegenslag na tegenslag en toen was het ook prima dus jaquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:47 schreef Puzzie het volgende:
RONAHIquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:50 schreef Kissingbird het volgende:
doriana: nou ja het was al verloren he.
tyron: Karen ashly alice waren al op tom en jimme en dilana wisten we ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |