BB zou niks voor mij zijn om aan deel te nemen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je had daar nu met 'onze' Tom kunnen zitten![]()
![]()
Jimmy wandelen met Dilano nu.
Grappig dat zegt Dilano dus net op de andere stream ookquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze zijn het allemaal een beetje beu hoe de spellen verlopen aldus Ronahi
Weet hij ook eens hoe dat is, gij gunde mensen ook de bank, samen met Doraquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:34 schreef Harry het volgende:
Randy had liever niet de speeches gedaan. Dan liever op de bank.....
Randy: nu was het de gunfactor.
Zie er nog wel 1 beduusd bij zitten.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
ja dat wel maar nu zit ze erbij alsof ze haar laatste snoepje heeft opgegeten
Denk niet dat Do zo populair is... maar evengoed heb je recht om daarop te stemmenquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:11 schreef Giggio het volgende:
den Danny of den Randy naar huis zaterdag
#TeamDo![]()
![]()
![]()
ik hoopquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:35 schreef Sestra666 het volgende:
Glenn gestemd, weet t ook niet zo.. Den Danny is ook saai
Ja zij hebben Alice erop gezet in de hoop Ashley weg te spelenquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Weet hij ook eens hoe dat is, gij gunde mensen ook de bank, samen met Dora
zou leuk zijn maar denk dat het niet uitkomt danquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoopop een dubbel vertrek
Randy en Tyrone stonden hoog bij mij, maar nu ze altijd met die 2 zijn niet meer. Hij mag van mij naar huis…zonde want zonder die 2 was het misschien anders gelopenquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:36 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Denk niet dat Do zo populair is... maar evengoed heb je recht om daarop te stemmen
Denk eerder Randy die zal vliegen, is nogal negatief de laatste dagen.
2 van team blauw weg zal ze niet al te goed uitkomen neequote:Op donderdag 22 februari 2024 11:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
zou leuk zijn maar denk dat het niet uitkomt dan
De fatsoensrakker heeft geen hoge pet op van de nogal aanwezige Ashley.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:37 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus dilano gelijk weer over de volgende weken en weer over ashley
Nee?quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hintte Jimmy er nu op dat Dilano homo is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |