Staat altijd in de OP hierquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:16 schreef Hunter het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
Toen Ashley dat zei, was Karen bij haar.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:31 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik denk Ash. Want tussen de dl door zagen wij dil en sab. En sab zei dan is er alleen nog ro.
de meeste stemmen gingen gelijk al naar Jimmy en Tomquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ro was er zo van overtuigd dat Randy en Do het zouden redden, want ze hadden de meeste stemmen. Geen rekening mee gehouden dat het unaniem moest
Ze hadden echt verwacht dat ze deze al in hun zak hadden denk ik. Ze dachten 4 tegen 3 maar hebben blijkbaar Dilano (en Sabeau als volgeling) toch verkeerd ingeschat. En Ronahi en Tyron ookquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:31 schreef kiki2024 het volgende:
Ze doen een beetje bozig en afstandelijk naar Rohani heb ik het idee
Ze reageerde best netjes, en feliciteerde de vrijgestelden.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:30 schreef Kodiak100 het volgende:
dat zure gezichtje van Doriana heerlijk
en dan wat ? hahaquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn stem als ik stem daarheen ga
Je had daar nu met 'onze' Tom kunnen zittenquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
Lol kruidvat supplementen in beeld. Die heb ik ook.
Komt wel heel dichtbij zo
Oopsquote:
Ze hebben het dan ook het leukst gedaan. Ik hoop dat het ook in de aflevering komt met beter geluidquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
de meeste stemmen gingen gelijk al naar Jimmy en Tom
iedereen was voor hun behalve Ty en Rohani
ja dat wel maar nu zit ze erbij alsof ze haar laatste snoepje heeft opgegetenquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze reageerde best netjes, en feliciteerde de vrijgestelden.
Haha karmaquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:33 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ze hadden echt verwacht dat ze deze al in hun zak hadden denk ik. Ze dachten 4 tegen 3 maar hebben blijkbaar Dilano (en Sabeau als volgeling) toch verkeerd ingeschat. En Ronahi en Tyron ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |