Ja slimquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:18 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Heb nog geen enkele keer gestemd dit jaar... maar ik ga misschien dan toch even afwachten op zaterdag...
Als het kielekiele blijft zie ik ze er voor aan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:24 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja slimeven kijken hoe de polls er dan bij staan
Van mij wel!quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:56 schreef Hznootje het volgende:
De bank is dan best wel lastig. Want ik denk dat Danny ook niet heel veel stemmen zal krijgen
Ja tuurlijk, wat het ook is het ligt aan Ashleyquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:26 schreef Kissingbird het volgende:
Randy en doriana buiten
do: de kans is nu heel groot dat ik naar huis ga, dit is echt echt een risico
Randy: ik had dit niet verwacht joh, ik denk dat 1 stem overheersend was
Bespeur ik daar enige zelfkennisquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:27 schreef Harry het volgende:
Randy: waarom zou ik als favoriet eruit komen?? Ik doe bijna niets......
Heeft wel zelfkennisquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:27 schreef Harry het volgende:
zal wel zeggen dat de rest voor tom en jimmy ging en zei niet achter kan blijvenquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:27 schreef Hznootje het volgende:
Benieuwd welke draai Ronahi er nu aan gaat geven
quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:27 schreef Harry het volgende:
Ik denk Ash. Want tussen de dl door zagen wij dil en sab. En sab zei dan is er alleen nog ro.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:30 schreef Harry het volgende:
Ronahi zegt, dat bij de stemming Sabeau als eerste het woord nam.
Daarnet zei Ashley, dat zij als eerste het woord nam........
Lekker lekker.quote:
nee dat zei Ash niet heeft Ash niet in der mond gehadquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:30 schreef Harry het volgende:
Ronahi zegt, dat bij de stemming Sabeau als eerste het woord nam.
Daarnet zei Ashley, dat zij als eerste het woord nam........
Ik denk dat mijn stem als ik stem daarheen gaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |