die ook al waar zijn zequote:
Ik hoop echt van niet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:12 schreef Hznootje het volgende:
Ik vrees er een beetje voor dat Danny gaat ipv Do of Randy
Ik denk dat ook nog altijd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:11 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Volgens mij werd hij gepest omdat me dacht dat hij homo was.
Ashley merkte aan de volle eettafel op dat Sabeau haar armen niet gestrekt zou hebben gehouden, maar dat ze dat niet erg vond hoor. Sabeau vroeg daarop of ze zeker wist of ze het niet erg vond. That's it..quote:
Feestje!!quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jaaaaaaa
Zat in de auto maar wel de stream aan![]()
Ze zijn gesaved
Feestje!!quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jaaaaaaa
Zat in de auto maar wel de stream aan![]()
Ze zijn gesaved
Typischquote:
ja die wilde gewoon meegaan met de anderequote:
Ik denk er ook aan om op Danny te stemmen maar twijfel nog een beetje. Wie zou het harder nodig hebben, Danny of Glenn?quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:15 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, tactisch natuurlijk.
https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmenquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:16 schreef Puzzie het volgende:
Heeft iemand een link om te stemmen? Ik em nooit vinden![]()
Ik had dit echt niet verwacht. Maar hun speech was echt het leukst gedaanquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:16 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley;
[..]
Jaa Feestje ze zitten er nog 2 weken in![]()
Is om het even, geen Randy in ieder geval!quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:16 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik denk er ook aan om op Danny te stemmen maar twijfel nog een beetje. Wie zou het harder nodig hebben, Danny of Glenn?
Super! dankjewel!! Glenn gestemdquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:16 schreef Hunter het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
Heb nog geen enkele keer gestemd dit jaar... maar ik ga misschien dan toch even afwachten op zaterdag...quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:16 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik denk er ook aan om op Danny te stemmen maar twijfel nog een beetje. Wie zou het harder nodig hebben, Danny of Glenn?
Aaahhhhquote:
De sneakerd die net ineens bij Danny en Alice ging staan om te luisteren wat die met elkaar besprakenquote:
Die schijt 7 kleurenquote:
quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaahhhh
Ging het niet zoals ze wilden
Het ging zoals Dilano wilde zo te horenquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaahhhh
Ging het niet zoals ze wilden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |