quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:41 schreef greysbones het volgende:
waarom wordt de helft van de mannen in de COS homo![]()
Danny moet wat positiever gaan pratenquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:41 schreef Was-beer het volgende:
Danny: ik had ook wel over Glenn kunnen beginnen..dan ben je minder emotioneel. Maar dat doe ik niet
quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:39 schreef greysbones het volgende:
Danny heeft zich helemaal vastgepind op Ronahi nu
ja dacht net hetzelfde , heb ik hier nu op gestemdquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Danny moet wat positiever gaan praten
hij maakt zich zo niet geliefd onder de kijkers
Een beetje gay is okee.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:41 schreef greysbones het volgende:
waarom wordt de helft van de mannen in de COS homo![]()
Ash zegt het hem.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Danny moet wat positiever gaan praten
hij maakt zich zo niet geliefd onder de kijkers
Ik denk dat Karen gelijk heeftquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:43 schreef greysbones het volgende:
Ty verschoot van het verhaal van Tom
en is daarom op tom gegaan
maar karen denkt dat ze tom en jimmy eraf wilden hebben
omdat ze denken dat randy en do meer kans maken tegen glenn en randy
Gaza is er niks bij.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Ronahi BB hamerde erop, ik heb het idee dat het in buitenwereld er nu heftig aan toe gaat
Wat was het verhaal van Tom, dat heb ik gemist?quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:43 schreef Was-beer het volgende:
Tyron verschoot van het verhaal van Tom. Dat had hij nog nooit gehoord. Ja omdat Tom al weken gedemoniseerd wordt door dat groepje.
ik hoop dat het wel een beetje begrip kweekt bij bijvoorbeeld Tyquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat Karen gelijk heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |