Je hoeft nooit de gapen als je eens in gezelschap bent? Bijv. toen die vriendin er was afgelopen week?quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh hand voor de mond doe ik nooit als ik gaap... maar ik ben ook alleen
Oh ja... dan doe ik het geloof ik wel... of pogen met een mond dicht te gapenquote:Op donderdag 22 februari 2024 08:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoeft nooit de gapen als je eens in gezelschap bent? Bijv. toen die vriendin er was afgelopen week?
Jajajjaa - jij niet (echt)quote:
weetje hoe lastig dat is?quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja... dan doe ik het geloof ik wel... of pogen met een mond dicht te gapen
Q!quote:
Oh, lekkerquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanavond gourmetten met een vriendinnetje
Ahhhhh, ik voel mij gewaardeerd.quote:
Altijd goed.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanavond gourmetten met een vriendinnetje
Geniet ervan!quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaa allemaal lekkere groentjes en ei en kaasdingetjes. Brood en een lekker toetje
Ja we zijn wel even zoet ermeequote:Op donderdag 22 februari 2024 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd goed.Ga je er veel werk van maken? Sausjes maken, vlees marineren, gapen met je hand voor je mond, etc.?
kaasquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaa allemaal lekkere groentjes en ei en kaasdingetjes. Brood en een lekker toetje
Jaaaaaquote:
quote:
hongerquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaaa
En ei en pannenkoekjes en van alles nog wat.
Twee lekkerbekken die samen gaan gourmetten komt helemaal goed
Kaas.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jaaaaa
En ei en pannenkoekjes en van alles nog wat.
Twee lekkerbekken die samen gaan gourmetten komt helemaal goed
Haha kom maar naar Grunnquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kaas.Pannenkoekjes en ei.
Waar kan lekkerbek nr. 3 zich melden?
Mijn eerste associatie bij deze beweging is niet 'kaas'.quote:
Dan ben ik nooit op tijd voor het eten.quote:
Owquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben ik nooit op tijd voor het eten.
Vunzquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn eerste associatie bij deze beweging is niet 'kaas'.
Je kent me. Tegelijk heb ik @Sally wijsgemaakt dat ik dat niet meer ben dus het zou fijn zijn als je dit soort feedback niet te vaak geeft in het openbaar.quote:
Whahahhaa - ik kon het hebben, weet je nog?quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kent me. Tegelijk heb ik @:Sally wijsgemaakt dat ik dat niet meer ben dus het zou fijn zijn als je dit soort feedback niet te vaak geeft in het openbaar.
Jij bent een heel schoon mannetjequote:Op donderdag 22 februari 2024 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kent me. Tegelijk heb ik @:Sally wijsgemaakt dat ik dat niet meer ben dus het zou fijn zijn als je dit soort feedback niet te vaak geeft in het openbaar.
De helft? Ik denk wel meer. Sommigen weten het enkel wat beter te verbergen. Barb gaat dit ongetwijfeld al zeggen over zichzelf. Eén woord is voldoende om hem te weerspreken:quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:56 schreef Sally het volgende:
Whahahhaa - ik kon het hebben, weet je nog?
Half (mannelijk) FOK! zit zo wel in elkaar hoor![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie voldoende aanleiding om in je DM te sliden...quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:56 schreef Sally het volgende:
P.S. ook ik kan er wel wat van. Maar vaak niet op deze gedeelten van het forum![]()
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Fysiek wel, mentaal ben ik een verdorven mannetje. Wetende dat jij daar geen behoefte aan hebt, houd ik mij bij jou wel in.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jij bent een heel schoon mannetje
quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De helft? Ik denk wel meer. Sommigen weten het enkel wat beter te verbergen. Barb gaat dit ongetwijfeld al zeggen over zichzelf. Eén woord is voldoende om hem te weerspreken:Oeh, die spoiler is wel een raadselachtige - hihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik dacht om een beetje beschaafd te blijvenHet is ook wel een uitdrukking, toch?
Hm, oh ja?quote:[..]
Ik zie voldoende aanleiding om in je DM te sliden...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Haha ik weet dat je verdorven bent en ik waardeer enorm dat je lief naar me bentquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fysiek wel, mentaal ben ik een verdorven mannetje. Wetende dat jij daar geen behoefte aan hebt, houd ik mij bij jou wel in.![]()
Het is inderdaad een uitdrukking. In dit geval past de '20-80' uitdrukking beter.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:00 schreef Sally het volgende:
En ik dacht om een beetje beschaafd te blijvenHet is ook wel een uitdrukking, toch?
Bereid je maar voorquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh, die spoiler is wel een raadselachtige - hihi.
[..]
Hm, oh ja?
Weet je hoeveel moeite dat kost?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Haha ik weet dat je verdorven bent en ik waardeer enorm dat je lief naar me bent
Ik ben gewoon oefenmateriaal voor situaties waarin je niet een vies mannetje kan zijn.
Daarom waardeer ik het zo!quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je hoeveel moeite dat kost?
*zet zich schrap.... !!!quote:
ik heb hier wel een beeld bijquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
*Gaat achter je staan, zet handen in je rug*, dan kun je niet naar achteren wegblazen
Kom je er ook even bij staan dan?quote:
Hahaha mooi! Digitale ontmaagding?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:07 schreef Sally het volgende:
Hm, het viel allemaal best mee hoor![]()
Dank voor de support @:gianni61 en @:ChildoftheStars![]()
Tussen jullie in? of achter CotS?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Kom je er ook even bij staan dan?
Ehm. Nee?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha mooi! Digitale ontmaagding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ik ken jou niet andersquote:
Wat mij betreft wat jij wil. Ik weet niet wat CotS wil...?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tussen jullie in? of achter CotS?
quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm. Nee?Naja... misschien nieuw soort vieze praat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Barbusse gaat vast snelkoppeling aanmaken in dm's voor AirwiN...quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat mij betreft wat jij wil. Ik weet niet wat CotS wil...?
Oh nee, wel anders (erger?) gewendquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... misschien nieuw soort vieze praat?
Het is stiekem wel een schatjequote:Op donderdag 22 februari 2024 13:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh nee, wel anders (erger?) gewend![]()
En hier ben je al zo'n softyquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op fok ben ik harder dan in irl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Airwin?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is stiekem wel een schatje
quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En hier ben je al zo'n softyHaha ja bij therapie (PMT) zijn we ook bezig met weerbaarheid, grenzen en wensen aangeven. Dus ik word nog wel harder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel?quote:
hue huequote:Op donderdag 22 februari 2024 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ja bij therapie (PMT) zijn we ook bezig met weerbaarheid, grenzen en wensen aangeven. Dus ik word nog wel harder.
Tja, ik wilde jou dan weer voor Gianni waarschuwenquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja die viel te verwachten
Kom niet aan mijn privequote:
wat heb ik nou weer misdaan?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, ik wilde jou dan weer voor Gianni waarschuwen![]()
![]()
Wahahaha terechtquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, ik wilde jou dan weer voor Gianni waarschuwen![]()
![]()
Ow.... ik werd slechts erg nieuwsgierig ernaar omdat @AirwiN het benoemdequote:
Volgens mij zitten we alle drie wel ook in dat andere forum (of verwar ik jou nou met een andere dame uit R&P?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wahahaha terecht
(Sorry Gianni)
quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent een lieve bengel
?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we alle drie wel ook in dat andere forum (of verwar ik jou nou met een andere dame uit R&P?)
Airwin is gewoon jaloersquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow.... ik werd slechts erg nieuwsgierig ernaar omdat @:Airwin het benoemde
Kon me er niet direct een voorstelling van maken....
Oh - dan laat maarquote:
nu wel benieuwd over wie het gaatquote:
Ik weet helemaal niet waar dit over gaatquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu wel benieuwd over wie het gaat
Ik ook.quote:
Over jou natuurlijk, gij vuig ventjequote:Op donderdag 22 februari 2024 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu wel benieuwd over wie het gaat
Kom gewoon langs in Nederland zodat we dit in persoon kunnen bespreken met goed eten en drank.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:09 schreef Barbusse het volgende:
* Barbusse gaat vast snelkoppeling aanmaken in dm's voor AirwiN...
Oh, waarom?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
In het begin was ik een beetje bang van hemmaar daar ben ik van genezen
maar wie is die derde?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Over jou natuurlijk, gij vuig ventje
Welnee, ik gun iedereen zijn/haar gewenste vunzigheid in het leven. Dat maakt het leven de moeite waard.quote:
Dat lijkt me tofquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom gewoon langs in Nederland zodat we dit in persoon kunnen bespreken met goed eten en drank.
Je ne sais quoiquote:
Niet CotS dus.quote:
Ik zit hier en in andere subfora. Zoals CRE en TV e.d.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet CotS dus.
Verder ga ik geen namen en rugnummers noemen, en al helemaal niet hier
Privacy en zo
Waarschijnlijk vanwege de lastercampagne van @TaMieke waarin zij mij ten onrechte afschilderde als een engnek.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goede vraag eigenlijk, weet niet. Ik ben wel ervan genezen
Ik heb iets gemist hierquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanwege de lastercampagne van @:TaMieke waarin zij mij ten onrechte afschilderde als een engnek.
Zo iets zou @TaMieke nooit doet, dit is smaad jegens haar!quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanwege de lastercampagne van @:TaMieke waarin zij mij ten onrechte afschilderde als een engnek.
Zowel fysiek als qua posten ken ik je voorkeuren; zoveel mogelijk knuffelen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Haha nee joh als iemand soms wat harder is in humor kan ik daar een beetje schrikachtig voor zijn
En dat zegt niks over die persoon
De bewijzen spreken tegen haar...quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:59 schreef gianni61 het volgende:
Zo iets zou @:Tamieke nooit doet, dit is smaad jegens haar!
quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:59 schreef AirwiN het volgende:
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc
Dit kan iedereen vervalsen!quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De bewijzen spreken tegen haar...
[..]
quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc
Daarom post ik in R&P. Ben gewoon beschadigd hierdoor.quote:
Aws! Ernstige psychiatrische schade opgelopen? *pakt de pillendoos en deelt uit* wat wil je?quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom post ik in R&P. Ben gewoon beschadigd hierdoor.
wat heb je in de aanbieding?quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws! Ernstige psychiatrische schade opgelopen? *pakt de pillendoos en deelt uit* wat wil je?
Abilify clozapine haldol lamotrigine akineton lorazapam en een maagbeschermertje om af te toppenquote:
ik weet niet wat dat allemaal doet. dus ik sla even overquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Abilify clozapine haldol lamotrigine akineton lorazapam en een maagbeschermertje om af te toppen![]()
Vergeef me de spelfouten
.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet wat dat allemaal doet. dus ik sla even over
Ik ben niet zo van de pillen. Ik heb weer andere dingen waar ik rustig van word.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Aws! Ernstige psychiatrische schade opgelopen? *pakt de pillendoos en deelt uit* wat wil je?
ik geloof niet dat ik dat nodig heb.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
.
Hahaha kort door de bocht: stemmingsstabilisator en antipsychotica
Hm... tja... dan houdt het opquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de pillen. Ik heb weer andere dingen waar ik rustig van word.
Dank voor het aanbod.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm... tja... dan houdt het op
Ik kan je ook een kopje thee of koffie geven en een dekentje over je heen leggen. Dat werkt bij mij ook altijd goedquote:
Dat klinkt al helemaal prima. Kom maar langs in het Haagse.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kan je ook een kopje thee of koffie geven en een dekentje over je heen leggen. Dat werkt bij mij ook altijd goed
Oh... dat is ver wegquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt al helemaal prima. Kom maar langs in het Haagse.
zijn hier beelden van?quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh nee... aan de achterkant nu
*rent gillendgek rondjes*
Gewoon fijnstampen en oplossen in tequila johquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de pillen. Ik heb weer andere dingen waar ik rustig van word.
Oh goede tip! Ga ik eens proberenquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon fijnstampen en oplossen in tequila joh
Zie, dit bedoelde ik o.a.....quote:
Ohjawelquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo iets zou @:Tamieke nooit doet, dit is smaad jegens haar!
Tequila an sich is dan al voldoende. Daar hoeven geen pillen aan worden toegevoegd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:46 schreef Barbusse het volgende:
Gewoon fijnstampen en oplossen in tequila joh
Dank voor de erkenning. Dat betekent heel veel voor mij.quote:
En ik ben het met haar eens natuurlijk, engnek.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank voor de erkenning. Dat betekent heel veel voor mij.
Mexican Sunrise is wel een goed iets met tequilaquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tequila an sich is dan al voldoende. Daar hoeven geen pillen aan worden toegevoegd.
Nee, dattie om foto's gaat vvragenquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... die emoticon is heftiger dan ik bedoel
Oooh haha dat ook iddquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, dattie om foto's gaat vvragen![]()
Ah gelukkig... dacht dat je mss nog afgeschrikt zou kunnen worden....quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh haha dat ook idd
Die neiging van Gianni was me al bekend
en ik krijg nooit ietsquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh haha dat ook idd
Die neiging van Gianni was me al bekend
Oh heel duidelijk een nee daaropquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah gelukkig... dacht dat je mss nog afgeschrikt zou kunnen worden....
Gelukkig maar!quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh heel duidelijk een nee daarop
Buiten het feit dat ik amper foto's van mezelf heb (enkel profielfoto's op de socials) vind ik het fijn om hier redelijk anoniem te zijnquote:
quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:27 schreef gianni61 het volgende:
Jullie gaan hier wel erg serieus op in
natuurlijkquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Leuk om je te pesten plagen![]()
Heb JIJ foto's dan?!Van jezelf.
Ze staat zeker boos achter je?quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:05 schreef ArTiC het volgende:
En ik ben het met haar eens natuurlijk, engnek.
Nou, kom maar op dan!quote:
Laat je Insta eens zien dan. Ben wel benieuwd wat je allemaal fotografeert.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Buiten het feit dat ik amper foto's van mezelf heb (enkel profielfoto's op de socials) vind ik het fijn om hier redelijk anoniem te zijn
Verder staan mijn instagrampagina en favebookpagina vol van foto's die ik maak en niet met wie ik ben
quote:
Ik ben nog niet achter het mysterie...quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:29 schreef Tegan het volgende:
Met hoe vaak het woord 'ijsmuts' hier valt begin ik er bijna de associatie bij te hebben.
Meer heb ik niet om Barb koest te houden.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:29 schreef Tegan het volgende:
Met hoe vaak het woord 'ijsmuts' hier valt begin ik er bijna de associatie bij te hebben.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer heb ik niet om Barb koest te houden.
In principe is dat best positief. Voor jou dan. Je bent gewoon echt een vanilla braverik.quote:
Goedquote:
Jaaaaaaaquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In principe is dat best positief. Voor jou dan. Je bent gewoon echt een vanilla braverik.
Wilde plannen voor het weekend?quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Fijn. Hier ook alles goed.
Alleen helaas nog geen weekend.
Dutjes en geen mensen zienquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wilde plannen voor het weekend?
Ik ga heel veel mensen zienquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dutjes en geen mensen zien.
En jij?
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ga heel veel mensen zien
En Fok!kers nog wel
Dutjes.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dutjes en geen mensen zien.
En jij?
Zeg ik niet, want dan kom je spionerenquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah, waar gaan jullie eten? Veel plezier alvast.
Dit wil ik met jou.quote:
Ik hou wel mijn eigen meet met mezelfquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zeg ik niet, want dan kom je spioneren
Noem je Q nou dik?quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gezellig. Weet niet of dat wel past hoor, met Q. erbij.
Kan bijna niet anders met zijn bierconsumptie.quote:
Eerst Barb beledigen en nu Q., wat is dit?quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan bijna niet anders met zijn bierconsumptie.
Barb beledig ik niet. Da's een beetje stangen zoals mannen onder elkaar doen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eerst Barb beledigen en nu Q., wat is dit?
Ik ben vooral lui en moest vroeg op vanwege een afspraak bij de Bloedbank. Ik raad iedereen af om naar buiten te gaan als het niet hoeft. Wat is het smerig koud buiten.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Jemig wat ben ik moetherapie overleven dadelijk
Gaat nog kouder worden,toch?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben vooral lui en moest vroeg op vanwege een afspraak bij de Bloedbank. Ik raad iedereen af om naar buiten te gaan als het niet hoeft. Wat is het smerig koud buiten.
Ik wil het niet weten.quote:
Het is hier van de ene op de andere dag 10 graden kouderquote:
Sterkte!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is hier van de ene op de andere dag 10 graden kouder
Oh echt? Ik vind de kou meevallen eigenlijk!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben vooral lui en moest vroeg op vanwege een afspraak bij de Bloedbank. Ik raad iedereen af om naar buiten te gaan als het niet hoeft. Wat is het smerig koud buiten.
Buh dat is wennen danquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is hier van de ene op de andere dag 10 graden kouder
Gezien de afstand zou het zomaar kunnen verschillen. Hier is het ijzig koud. Heel onaangenaam.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh echt? Ik vind de kou meevallen eigenlijk!
En goed van Bloed! Heb ik ook jaren gedaan (plasma)
Hahaha ja en lekker jus drinken tijdens het donerenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien de afstand zou het zomaar kunnen verschillen. Hier is het ijzig koud. Heel onaangenaam.![]()
En dankjewel. Ik geef ook plasma. Elke maand. Lekker een uurtje ontspannen en daarna lekker koeken eten.Twee leuke bezigheden in een.
Oooòohquote:Op zaterdag 24 februari 2024 02:09 schreef Keep_Walking het volgende:
De beruchte keep_walking is terug, mensen!![]()
Dit keer ga ik mijn uiterste best doen om te gedragen, want Danny zei dat dit mijn laatste kans is om goed te gedragen op fok. Als ik weer misdraagt, wordt ik permanent geband en mag ik nooit meer terug.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Straks naar mijn vrijwilligerswerk en daarna mijn moeder even ergens mee helpen.
Druk dagje dus!
Hallo Childquote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoi !
Hoe is het met jou? Plannen dit weekend?
Oh gezellig! Veel plezier met de andere Fokkersquote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hallo Childstraks in de auto richting hotel, dan eten en bier drinken met Fokkers
Jouw plannen weet ik nu al
Ik wacht met spanning op de push berichten die melding maken van opschaling naar grip1.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hallo Childstraks in de auto richting hotel, dan eten en bier drinken met Fokkers
Oh, meteen hotel geboekt, haha! Hendig, kan je nog eens wat biertjes nemen jaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vretenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb al een biertje in de hotelbarquote:
Geniet ervanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb al een biertje in de hotelbar
Ja, anders moet ik weer 2 uur terug rijden kan ik niet drinkenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, meteen hotel geboekt, haha! Hendig, kan je nog eens wat biertjes nemen ja
En mss een FOK!ker na afloop mee... ?![]()
Vooral niet doen hoor! Gewoon lekker daar je lever het werk laten doenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, anders moet ik weer 2 uur terug rijden kan ik niet drinken
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vooral niet doen hoor! Gewoon lekker daar je lever het werk laten doen
Nu pasquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb al een biertje in de hotelbar
Inmiddels al een paar bier verder.quote:
Ohquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:01 schreef Tegan het volgende:
Ik wil ook wel bieren in een hotel met @:gianni61.
Kom dan!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:01 schreef Tegan het volgende:
Ik wil ook wel bieren in een hotel met @:gianni61.
69.quote:
Uiteraard. Samen in een hotelkamer met elkaar DM'en.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel typisch zolderkamer-autisten. Komen ze samen dan communiceren ze alsnog over Fok!
Of op een rijtje aan de bar, naar beneden kijken op het scherm, zo nu en dan stiekem een half oogje opzij en dan weer snel naar het scherm starenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard. Samen in een hotelkamer met elkaar DM'en.
Hoe moet dat andersquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Samen in een hotelkamer met elkaar DM'en.
Fok!-dates!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Of op een rijtje aan de bar, naar beneden kijken op het scherm, zo nu en dan stiekem een half oogje opzij en dan weer snel naar het scherm staren
Het was erg luidruchtigquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel typisch zolderkamer-autisten. Komen ze samen dan communiceren ze alsnog over Fok!
* Insert autisticscreech.gifquote:
Lange tafel, soms was fok makkelijker dan schreeuwenquote:
Zeker. Was erg gezelligquote:
Verkeerde account yatsquote:
Bwehehequote:Op zondag 25 februari 2024 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verkeerde account yats
Vroeg op?!quote:
na mijn oude mannenplasje kwam ik niet meer echt lekker in slaapquote:
Lol - tis wat hequote:Op zondag 25 februari 2024 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na mijn oude mannenplasje kwam ik niet meer echt lekker in slaap
quote:Op zondag 25 februari 2024 12:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol - tis wat he
Maar geen leuke FOK!ster mee weten te lokken?
Oeh. Was die mee dan, naar de KSC meet in Utrecht?quote:Op zondag 25 februari 2024 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij heeft een hoteldate geregeld met Tegan.
Nee, dit doet hij gewoon ff 'erbij'. De hosselaar.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh. Was die mee dan, naar de KSC meet in Utrecht?
Oh. Dus ik moet eigenlijk voor Gianni oppassen...quote:Op zondag 25 februari 2024 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dit doet hij gewoon ff 'erbij'. De hosselaar.
Gewoon doen. Is lekker.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh. Dus ik moet eigenlijk voor Gianni oppassen...
De sneaks... probeerden ze me laatst al te koppelen aan m
Oeh, jij hebt Gianni al 'gehad' dan?quote:
Of niet, afhankelijk van wat je zelf wil natuurlijk.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh. Dus ik moet eigenlijk voor Gianni oppassen...
De sneaks... probeerden ze me laatst al te koppelen aan m
Hmz, durft @gianni61 mij wel aan dan?quote:Op zondag 25 februari 2024 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of niet, afhankelijk van wat je zelf wil natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op zondag 25 februari 2024 13:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmz, durft @:gianni61 mij wel aan dan?
Durf ik niet te zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:
Alleen in mijn dromenquote:Op zondag 25 februari 2024 13:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh, jij hebt Gianni al 'gehad' dan?
Ahquote:
Te lui om weer die foto erbij te pakken.quote:
Gianni wordt doorgegeven hier?quote:Op zondag 25 februari 2024 13:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh, jij hebt Gianni al 'gehad' dan?
quote:Op zondag 25 februari 2024 18:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gianni wordt doorgegeven hier?
Fokslut?
Daarom wil hij graag een etentje mrt jou zonder seks of romantiek met jou doen; eindelijk eens rust.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gianni wordt doorgegeven hier?
Fokslut?
quote:Op zondag 25 februari 2024 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom wil hij graag een etentje mrt jou zonder seks of romantiek met jou doen; eindelijk eens rust.
quote:Op zondag 25 februari 2024 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom wil hij graag een etentje mrt jou zonder seks of romantiek met jou doen; eindelijk eens rust.
Oh! Nét te laat!!!quote:
al deze roddels hier over mijquote:
Dit is geen rodddelen want we doen het niet achter je rug om.quote:
Merk ik weinig van irlquote:Op zondag 25 februari 2024 18:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beetje plagenje bent gewoon populair
Minder tijd op FOK! spenderen om daar chicks hosselen en dat irl doen.quote:
Tja, je was er niet. Dan krijg je dat....quote:
Oh heus?quote:
Ik wil een date met jou maar jij gaat achter gianni aan.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:09 schreef Tegan het volgende:
Iedereen hier wil een date met @:gianni61 , is het nog niet goed.
Idd... wat is er met die jongen/ man aan de hand....?quote:Op zondag 25 februari 2024 20:09 schreef Tegan het volgende:
Iedereen hier wil een date met @:gianni61 , is het nog niet goed.
quote:Op zondag 25 februari 2024 20:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh heus?
En die date van laatst dan... Dat was iig 1 date (ook al eindigde het minder leuk, je hád een date)
Hoe weet jij dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha - vanuit andere hoek van FOK!quote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil een date met jou maar jij gaat achter gianni aan.
Hard to get.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Idd... wat is er met die jongen/ man aan de hand....?
Erg pijnlijk.quote:
Ja, jullie mogen gewoon wel kappen hier meequote:
Solly zegt Sally...quote:Op zondag 25 februari 2024 20:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, jullie mogen gewoon wel kappen hier mee
Mogguh!quote:
Ik wil terug naar bed en er nooit meer uitkomenquote:
Nooit meer?quote:Op maandag 26 februari 2024 09:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil terug naar bed en er nooit meer uitkomen
Lekker warm en knus en verborgenquote:
quote:Op maandag 26 februari 2024 09:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker warm en knus en verborgen
Owwww like Garfield!quote:
quote:Op maandag 26 februari 2024 09:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Owwww like Garfield!
Ja, zo wil ik dan ook wel een hondenleventje leiden![]()
Pillow fight!quote:
Ik!quote:Op maandag 12 februari 2024 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik word naar van de reclames hier en andere interesses en zo. Eens in de zoveel tijd check ik, en toen zag ik Godt.
Hee, jou ken ikquote:
Zullen we een meet doen?quote:
Nee, deels een bouwput en het andere deel is sfeerloze flats. Wel een winkel met heerlijke Surinaamse broodjes.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:06 schreef CherryLips het volgende:
Ja leuk, is Kijkduin nog gezellig?
Wagamama zit er. Enige pluspunt volgens mij.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja leuk, is Kijkduin nog gezellig?
quote:Op maandag 26 februari 2024 17:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, deels een bouwput en het andere deel is sfeerloze flats. Wel een winkel met heerlijke Surinaamse broodjes.
En Hudson. Nice.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wagamama zit er. Enige pluspunt volgens mij.
En strand
Das genoeg toch? De wagamamaquote:Op maandag 26 februari 2024 17:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wagamama zit er. Enige pluspunt volgens mij.
En strand
Zeker. Al is alleen strand ook goed.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Das genoeg toch? De wagamama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |