Zo iets zou @TaMieke nooit doet, dit is smaad jegens haar!quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanwege de lastercampagne van @:TaMieke waarin zij mij ten onrechte afschilderde als een engnek.
Zowel fysiek als qua posten ken ik je voorkeuren; zoveel mogelijk knuffelen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Haha nee joh als iemand soms wat harder is in humor kan ik daar een beetje schrikachtig voor zijn
En dat zegt niks over die persoon
De bewijzen spreken tegen haar...quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:59 schreef gianni61 het volgende:
Zo iets zou @:Tamieke nooit doet, dit is smaad jegens haar!
quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:59 schreef AirwiN het volgende:
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc
Dit kan iedereen vervalsen!quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De bewijzen spreken tegen haar...
[..]
quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc
Daarom post ik in R&P. Ben gewoon beschadigd hierdoor.quote:
Aws! Ernstige psychiatrische schade opgelopen? *pakt de pillendoos en deelt uit* wat wil je?quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom post ik in R&P. Ben gewoon beschadigd hierdoor.
wat heb je in de aanbieding?quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws! Ernstige psychiatrische schade opgelopen? *pakt de pillendoos en deelt uit* wat wil je?
Abilify clozapine haldol lamotrigine akineton lorazapam en een maagbeschermertje om af te toppenquote:
ik weet niet wat dat allemaal doet. dus ik sla even overquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Abilify clozapine haldol lamotrigine akineton lorazapam en een maagbeschermertje om af te toppen![]()
Vergeef me de spelfouten
.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet wat dat allemaal doet. dus ik sla even over
Ik ben niet zo van de pillen. Ik heb weer andere dingen waar ik rustig van word.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Aws! Ernstige psychiatrische schade opgelopen? *pakt de pillendoos en deelt uit* wat wil je?
ik geloof niet dat ik dat nodig heb.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
.
Hahaha kort door de bocht: stemmingsstabilisator en antipsychotica
Hm... tja... dan houdt het opquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de pillen. Ik heb weer andere dingen waar ik rustig van word.
Dank voor het aanbod.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm... tja... dan houdt het op
Ik kan je ook een kopje thee of koffie geven en een dekentje over je heen leggen. Dat werkt bij mij ook altijd goedquote:
Dat klinkt al helemaal prima. Kom maar langs in het Haagse.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kan je ook een kopje thee of koffie geven en een dekentje over je heen leggen. Dat werkt bij mij ook altijd goed
Oh... dat is ver wegquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt al helemaal prima. Kom maar langs in het Haagse.
zijn hier beelden van?quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh nee... aan de achterkant nu
*rent gillendgek rondjes*
Gewoon fijnstampen en oplossen in tequila johquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de pillen. Ik heb weer andere dingen waar ik rustig van word.
Oh goede tip! Ga ik eens proberenquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon fijnstampen en oplossen in tequila joh
Zie, dit bedoelde ik o.a.....quote:
Ohjawelquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo iets zou @:Tamieke nooit doet, dit is smaad jegens haar!
Tequila an sich is dan al voldoende. Daar hoeven geen pillen aan worden toegevoegd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:46 schreef Barbusse het volgende:
Gewoon fijnstampen en oplossen in tequila joh
Dank voor de erkenning. Dat betekent heel veel voor mij.quote:
En ik ben het met haar eens natuurlijk, engnek.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank voor de erkenning. Dat betekent heel veel voor mij.
Mexican Sunrise is wel een goed iets met tequilaquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tequila an sich is dan al voldoende. Daar hoeven geen pillen aan worden toegevoegd.
Nee, dattie om foto's gaat vvragenquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... die emoticon is heftiger dan ik bedoel
Oooh haha dat ook iddquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, dattie om foto's gaat vvragen![]()
Ah gelukkig... dacht dat je mss nog afgeschrikt zou kunnen worden....quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh haha dat ook idd
Die neiging van Gianni was me al bekend
en ik krijg nooit ietsquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh haha dat ook idd
Die neiging van Gianni was me al bekend
Oh heel duidelijk een nee daaropquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah gelukkig... dacht dat je mss nog afgeschrikt zou kunnen worden....
Gelukkig maar!quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh heel duidelijk een nee daarop
Buiten het feit dat ik amper foto's van mezelf heb (enkel profielfoto's op de socials) vind ik het fijn om hier redelijk anoniem te zijnquote:
quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:27 schreef gianni61 het volgende:
Jullie gaan hier wel erg serieus op in
natuurlijkquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Leuk om je te pesten plagen![]()
Heb JIJ foto's dan?!Van jezelf.
Ze staat zeker boos achter je?quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:05 schreef ArTiC het volgende:
En ik ben het met haar eens natuurlijk, engnek.
Nou, kom maar op dan!quote:
Laat je Insta eens zien dan. Ben wel benieuwd wat je allemaal fotografeert.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Buiten het feit dat ik amper foto's van mezelf heb (enkel profielfoto's op de socials) vind ik het fijn om hier redelijk anoniem te zijn
Verder staan mijn instagrampagina en favebookpagina vol van foto's die ik maak en niet met wie ik ben
quote:
Ik ben nog niet achter het mysterie...quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:29 schreef Tegan het volgende:
Met hoe vaak het woord 'ijsmuts' hier valt begin ik er bijna de associatie bij te hebben.
Meer heb ik niet om Barb koest te houden.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:29 schreef Tegan het volgende:
Met hoe vaak het woord 'ijsmuts' hier valt begin ik er bijna de associatie bij te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |