Volgens mij zitten we alle drie wel ook in dat andere forum (of verwar ik jou nou met een andere dame uit R&P?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wahahaha terecht
(Sorry Gianni)
quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent een lieve bengel
?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we alle drie wel ook in dat andere forum (of verwar ik jou nou met een andere dame uit R&P?)
Airwin is gewoon jaloersquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow.... ik werd slechts erg nieuwsgierig ernaar omdat @:Airwin het benoemde
Kon me er niet direct een voorstelling van maken....
Oh - dan laat maarquote:
nu wel benieuwd over wie het gaatquote:
Ik weet helemaal niet waar dit over gaatquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu wel benieuwd over wie het gaat
Ik ook.quote:
Over jou natuurlijk, gij vuig ventjequote:Op donderdag 22 februari 2024 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu wel benieuwd over wie het gaat
Kom gewoon langs in Nederland zodat we dit in persoon kunnen bespreken met goed eten en drank.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:09 schreef Barbusse het volgende:
* Barbusse gaat vast snelkoppeling aanmaken in dm's voor AirwiN...
Oh, waarom?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
In het begin was ik een beetje bang van hemmaar daar ben ik van genezen
maar wie is die derde?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Over jou natuurlijk, gij vuig ventje
Welnee, ik gun iedereen zijn/haar gewenste vunzigheid in het leven. Dat maakt het leven de moeite waard.quote:
Dat lijkt me tofquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom gewoon langs in Nederland zodat we dit in persoon kunnen bespreken met goed eten en drank.
Je ne sais quoiquote:
Niet CotS dus.quote:
Ik zit hier en in andere subfora. Zoals CRE en TV e.d.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet CotS dus.
Verder ga ik geen namen en rugnummers noemen, en al helemaal niet hier
Privacy en zo
Waarschijnlijk vanwege de lastercampagne van @TaMieke waarin zij mij ten onrechte afschilderde als een engnek.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goede vraag eigenlijk, weet niet. Ik ben wel ervan genezen
Ik heb iets gemist hierquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanwege de lastercampagne van @:TaMieke waarin zij mij ten onrechte afschilderde als een engnek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |