Ehm. Nee?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha mooi! Digitale ontmaagding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
ik ken jou niet andersquote:
Wat mij betreft wat jij wil. Ik weet niet wat CotS wil...?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tussen jullie in? of achter CotS?
quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm. Nee?Naja... misschien nieuw soort vieze praat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Barbusse gaat vast snelkoppeling aanmaken in dm's voor AirwiN...quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kent me. Tegelijk heb ik @:Sally wijsgemaakt dat ik dat niet meer ben dus het zou fijn zijn als je dit soort feedback niet te vaak geeft in het openbaar.
Maakt mij niet uit?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat mij betreft wat jij wil. Ik weet niet wat CotS wil...?
Oh nee, wel anders (erger?) gewendquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... misschien nieuw soort vieze praat?
Het is stiekem wel een schatjequote:Op donderdag 22 februari 2024 13:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh nee, wel anders (erger?) gewend![]()
En hier ben je al zo'n softyquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op fok ben ik harder dan in irl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Airwin?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is stiekem wel een schatje
quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En hier ben je al zo'n softyHaha ja bij therapie (PMT) zijn we ook bezig met weerbaarheid, grenzen en wensen aangeven. Dus ik word nog wel harder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel?quote:
hue huequote:Op donderdag 22 februari 2024 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ja bij therapie (PMT) zijn we ook bezig met weerbaarheid, grenzen en wensen aangeven. Dus ik word nog wel harder.
Tja, ik wilde jou dan weer voor Gianni waarschuwenquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja die viel te verwachten
Kom niet aan mijn privequote:
wat heb ik nou weer misdaan?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, ik wilde jou dan weer voor Gianni waarschuwen![]()
![]()
Wahahaha terechtquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, ik wilde jou dan weer voor Gianni waarschuwen![]()
![]()
Ow.... ik werd slechts erg nieuwsgierig ernaar omdat @AirwiN het benoemdequote:
Volgens mij zitten we alle drie wel ook in dat andere forum (of verwar ik jou nou met een andere dame uit R&P?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wahahaha terecht
(Sorry Gianni)
quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent een lieve bengel
?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we alle drie wel ook in dat andere forum (of verwar ik jou nou met een andere dame uit R&P?)
Airwin is gewoon jaloersquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow.... ik werd slechts erg nieuwsgierig ernaar omdat @:Airwin het benoemde
Kon me er niet direct een voorstelling van maken....
Oh - dan laat maarquote:
nu wel benieuwd over wie het gaatquote:
Ik weet helemaal niet waar dit over gaatquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu wel benieuwd over wie het gaat
Ik ook.quote:
Over jou natuurlijk, gij vuig ventjequote:Op donderdag 22 februari 2024 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu wel benieuwd over wie het gaat
Kom gewoon langs in Nederland zodat we dit in persoon kunnen bespreken met goed eten en drank.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:09 schreef Barbusse het volgende:
* Barbusse gaat vast snelkoppeling aanmaken in dm's voor AirwiN...
Oh, waarom?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
In het begin was ik een beetje bang van hemmaar daar ben ik van genezen
maar wie is die derde?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Over jou natuurlijk, gij vuig ventje
Welnee, ik gun iedereen zijn/haar gewenste vunzigheid in het leven. Dat maakt het leven de moeite waard.quote:
Dat lijkt me tofquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom gewoon langs in Nederland zodat we dit in persoon kunnen bespreken met goed eten en drank.
Je ne sais quoiquote:
Niet CotS dus.quote:
Ik zit hier en in andere subfora. Zoals CRE en TV e.d.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet CotS dus.
Verder ga ik geen namen en rugnummers noemen, en al helemaal niet hier
Privacy en zo
Waarschijnlijk vanwege de lastercampagne van @TaMieke waarin zij mij ten onrechte afschilderde als een engnek.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goede vraag eigenlijk, weet niet. Ik ben wel ervan genezen
Ik heb iets gemist hierquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanwege de lastercampagne van @:TaMieke waarin zij mij ten onrechte afschilderde als een engnek.
Zo iets zou @TaMieke nooit doet, dit is smaad jegens haar!quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanwege de lastercampagne van @:TaMieke waarin zij mij ten onrechte afschilderde als een engnek.
Zowel fysiek als qua posten ken ik je voorkeuren; zoveel mogelijk knuffelen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Haha nee joh als iemand soms wat harder is in humor kan ik daar een beetje schrikachtig voor zijn
En dat zegt niks over die persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |