Je hoeft nooit de gapen als je eens in gezelschap bent? Bijv. toen die vriendin er was afgelopen week?quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh hand voor de mond doe ik nooit als ik gaap... maar ik ben ook alleen
Oh ja... dan doe ik het geloof ik wel... of pogen met een mond dicht te gapenquote:Op donderdag 22 februari 2024 08:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoeft nooit de gapen als je eens in gezelschap bent? Bijv. toen die vriendin er was afgelopen week?
Jajajjaa - jij niet (echt)quote:
weetje hoe lastig dat is?quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja... dan doe ik het geloof ik wel... of pogen met een mond dicht te gapen
Q!quote:
Oh, lekkerquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanavond gourmetten met een vriendinnetje
Ahhhhh, ik voel mij gewaardeerd.quote:
Altijd goed.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanavond gourmetten met een vriendinnetje
Geniet ervan!quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaa allemaal lekkere groentjes en ei en kaasdingetjes. Brood en een lekker toetje
Ja we zijn wel even zoet ermeequote:Op donderdag 22 februari 2024 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd goed.Ga je er veel werk van maken? Sausjes maken, vlees marineren, gapen met je hand voor je mond, etc.?
kaasquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaa allemaal lekkere groentjes en ei en kaasdingetjes. Brood en een lekker toetje
Jaaaaaquote:
quote:
hongerquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaaa
En ei en pannenkoekjes en van alles nog wat.
Twee lekkerbekken die samen gaan gourmetten komt helemaal goed
Kaas.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jaaaaa
En ei en pannenkoekjes en van alles nog wat.
Twee lekkerbekken die samen gaan gourmetten komt helemaal goed
Haha kom maar naar Grunnquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kaas.Pannenkoekjes en ei.
Waar kan lekkerbek nr. 3 zich melden?
Mijn eerste associatie bij deze beweging is niet 'kaas'.quote:
Dan ben ik nooit op tijd voor het eten.quote:
Owquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben ik nooit op tijd voor het eten.
Vunzquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn eerste associatie bij deze beweging is niet 'kaas'.
Je kent me. Tegelijk heb ik @Sally wijsgemaakt dat ik dat niet meer ben dus het zou fijn zijn als je dit soort feedback niet te vaak geeft in het openbaar.quote:
Whahahhaa - ik kon het hebben, weet je nog?quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kent me. Tegelijk heb ik @:Sally wijsgemaakt dat ik dat niet meer ben dus het zou fijn zijn als je dit soort feedback niet te vaak geeft in het openbaar.
Jij bent een heel schoon mannetjequote:Op donderdag 22 februari 2024 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kent me. Tegelijk heb ik @:Sally wijsgemaakt dat ik dat niet meer ben dus het zou fijn zijn als je dit soort feedback niet te vaak geeft in het openbaar.
De helft? Ik denk wel meer. Sommigen weten het enkel wat beter te verbergen. Barb gaat dit ongetwijfeld al zeggen over zichzelf. Eén woord is voldoende om hem te weerspreken:quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:56 schreef Sally het volgende:
Whahahhaa - ik kon het hebben, weet je nog?
Half (mannelijk) FOK! zit zo wel in elkaar hoor![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie voldoende aanleiding om in je DM te sliden...quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:56 schreef Sally het volgende:
P.S. ook ik kan er wel wat van. Maar vaak niet op deze gedeelten van het forum![]()
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Fysiek wel, mentaal ben ik een verdorven mannetje. Wetende dat jij daar geen behoefte aan hebt, houd ik mij bij jou wel in.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jij bent een heel schoon mannetje
quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De helft? Ik denk wel meer. Sommigen weten het enkel wat beter te verbergen. Barb gaat dit ongetwijfeld al zeggen over zichzelf. Eén woord is voldoende om hem te weerspreken:Oeh, die spoiler is wel een raadselachtige - hihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik dacht om een beetje beschaafd te blijvenHet is ook wel een uitdrukking, toch?
Hm, oh ja?quote:[..]
Ik zie voldoende aanleiding om in je DM te sliden...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Haha ik weet dat je verdorven bent en ik waardeer enorm dat je lief naar me bentquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fysiek wel, mentaal ben ik een verdorven mannetje. Wetende dat jij daar geen behoefte aan hebt, houd ik mij bij jou wel in.![]()
Het is inderdaad een uitdrukking. In dit geval past de '20-80' uitdrukking beter.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:00 schreef Sally het volgende:
En ik dacht om een beetje beschaafd te blijvenHet is ook wel een uitdrukking, toch?
Bereid je maar voorquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh, die spoiler is wel een raadselachtige - hihi.
[..]
Hm, oh ja?
Weet je hoeveel moeite dat kost?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Haha ik weet dat je verdorven bent en ik waardeer enorm dat je lief naar me bent
Ik ben gewoon oefenmateriaal voor situaties waarin je niet een vies mannetje kan zijn.
Daarom waardeer ik het zo!quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je hoeveel moeite dat kost?
*zet zich schrap.... !!!quote:
ik heb hier wel een beeld bijquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
*Gaat achter je staan, zet handen in je rug*, dan kun je niet naar achteren wegblazen
Kom je er ook even bij staan dan?quote:
Hahaha mooi! Digitale ontmaagding?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:07 schreef Sally het volgende:
Hm, het viel allemaal best mee hoor![]()
Dank voor de support @:gianni61 en @:ChildoftheStars![]()
Tussen jullie in? of achter CotS?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Kom je er ook even bij staan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |